Juoksutrikoot, mikä päänvaiva!!
Ei hemmetti, ihmiset näkevät nykyään vaivaa juoksutrikoista. Itse olen aloittanut juoksemisen ja hommasin juoksutrikoot. Nyt en enää muita lenkkipolululle päälleni laita. Vai että vallan verkkareissa pitäisi kilometrikaupalla juosta. hah!
Veikkaan että nämä juoksutrikoiden arvostelijat ovat niitä, jotka kadehtivat lenkkeileviä ihmisiä.
Ei kai kukaan pidä niitä sen takia, että näyttäisivät hyvältä. Tuskin olen itsekään kovin upea ilmestys mutta mitä hemmetin väliä sillä on? Pääasia että ovat juostessa parhaat housut.
Terveisin 39-vuotias nainen.
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:51"]
Paljonko suunnilleen maksaa? Käytän myös pojan vanhoja verkkareita ainakin toistaiseksi. Ehkä juoksutrikoot voisi olla, jos tarpeeksi pitkä paita sitten loimena.
[/quote]
Mulla on yhdet Lidlin juoksutrikoot, maksoi 7,90 €. Ja kahdet trikoot Gina Trikoosta, maksoi jotain 30 €/kpl. Haluaisin löytää nyt sellaiset, joissa on sellainen leveä värikaistale (esim. neonpinkki) lantionkohdalla, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Mistä sellaiset saisi?
[/quote]
Victorias secret tai forever21
[/quote]
Kiitti vinkistä, mutta siis netistä pitäis vai sitten tilata? En ole mistään kaupasta löytänyt sellaista, jossa on sellainen magee värikaistale lantion ja pepunyläosan kohdalla. Sellainen värityshän/leikkaus imartelee peppua.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 08:20"]Takapulista. 92cm lantionymrys on aika pieni.
[/quote]
Onko se pieni siinäkin tapauksessa, jos vyötärö on 60cm? :)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 08:20"]Takapulista. 92cm lantionymrys on aika pieni.
[/quote]
Onko se pieni siinäkin tapauksessa, jos vyötärö on 60cm? :)
[/quote]
Joo, koska av-mammojen ahterin ympäryksen keskiarvo on 120 cm.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:06"]
Naapuri laittoi postiluukusta lapun, jossa esitti toiveen, etten kävelisi rappukäytävässä klo 22 jälkeen. Käytännössä en siis saisi tulla kotiin yötöistä tms.?
[/quote]
Kokeile juosta kävelemisen sijaan ;)
[/quote]tai hyppiä tasajalkaa :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 21:54"]
Mikä juoksutrikoista tekee paremmat kuin muista housuista?
[/quote]
Esim. skinsin trikoissa on kompressiovaikutus
Ja ei, en todellakaan juoksisi verkkareissa. Muistan vielä sen ajan, kun juoksin 70-luvulla piirimestaruuskisoissa ja silloin oli shortseina sellaisia kiiltäväpintaisia liehulahkeita. Nyt on ihanan napakoita trikoita, jotka päällä on helppo juosta.
Minä juoksen aina juoksutrikoissa. Muodot kyllä tulevat esiin, mutta ei minua haittaa jos joku ihailee. Tärkein on että niillä on kevyempi juosta ja on sporttinen olo.
Mä käytän aina lenkillä trikoita. Talvella vedän alle tekniset kalsarit ja kesällä käytän caprimittaisia. Ovat paljon mukavammat päällä kuin verkkarit, niilläkin on tullu juostua.. Mulle on ihan se ja sama tuijottaako joku vai ei. Olen muutenkin niin laihaa sorttia että ei paljon ole mitä tuijottaa.. Mutta kuunaan en kyllä niitä käytä muualla kuin lenkillä. Mun mielestä ne jotka oikeasti kulkee noissa joka paikassa, niin yrittää vaan esittää että on liikunnallinen, vaikka tosiasiassa ei tee yhtään mitään..
minkälaisia alushousuja käytätte kesällä juoksutrikoiden alla?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:48"]Mä käytän aina lenkillä trikoita. Talvella vedän alle tekniset kalsarit ja kesällä käytän caprimittaisia. Ovat paljon mukavammat päällä kuin verkkarit, niilläkin on tullu juostua.. Mulle on ihan se ja sama tuijottaako joku vai ei. Olen muutenkin niin laihaa sorttia että ei paljon ole mitä tuijottaa.. Mutta kuunaan en kyllä niitä käytä muualla kuin lenkillä. Mun mielestä ne jotka oikeasti kulkee noissa joka paikassa, niin yrittää vaan esittää että on liikunnallinen, vaikka tosiasiassa ei tee yhtään mitään..
[/quote] no minä kyllä pidän trikoita joskus muutenkin, mutta ehkä sitten 100 km viikossa juoksua ja päälle pari tuntia kuntosalia on vain liikunnallisen näyttelemistä t. Maratonennätys 3.36
Minulla on käytössä juoksutrikoot lenkillä. Olen aikoinaan lenkkeilyt vaikka minkälaisissa verkkareissa ja olen kokenut nämä mukavimmiksi päällä. Tässä muutama plussa:
+ venytellessä joustaa
+ myydään tuulensuojalla ja ilman
+ hengittää
+ ei hankaa
+ hikiläntit ei näy ;)
+ sisältää usein pienen taskun mihin saa avaimet laitettua
Löysätkää pipoa hiukan. Jokainen pitää lenkillä (kävely, pyörä, juoksu, kuperkeikka, ratsastus, soutu..... :D)mitä haluaa, kunhan on jotain päällä.
Joku äsken kysy nuist alushousuista.. niin mää käytän ihan stringejä.
Joku äsken kysy nuist alushousuista.. niin mää käytän ihan stringejä.
Mä olen juossut aktiivisesti vuodesta 2008 ja heti alkuunsa trikoissa. Aina. Mulla on pitkiä ja lyhyitä, ohuita ja paksuja. Mua ei kiinnosta, mitä joku ajattelee. Trikoot on ja yläosa ei ikinä tule pepun yli. Että silleen.
Ja sille pikkuhousutyypille: trikoiden alla on ihan tavalliset pikkuhousut.
Ja ei, en katsele trikoissa juoksevien miesten munia tai persettä.
Minä käytän College housuja lenkillä. Ei luultavasti Nii hyvät kun tommoset trikoot
mutta pitää katsoa rohkenenko ostamaan tv: 28v nainen
Jos voisin niin olisin varmaan juoksutrikoissa jatkuvasti. Kaupassakin yleensä käyn ne jalassa, kun ovat niin mukavat.
Laittakaa nyt edes pidempi toppi niiden kanssa tai ostakaa kokoa isommat trikoot, perseenne ja pitsipöksynne kuultaa läpi siitä kankaasta :D taitaa olla kyllä jotain menkkahaukka-laatua tosin
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:40"]Laittakaa nyt edes pidempi toppi niiden kanssa tai ostakaa kokoa isommat trikoot, perseenne ja pitsipöksynne kuultaa läpi siitä kankaasta :D taitaa olla kyllä jotain menkkahaukka-laatua tosin
[/quote]
Ei laiteta :) Jos joku oikeasti on kiinnostunut tuijottamaan mun trikoopersettä noin intensiivisesti, kun metsässä juoksen, niin ollos hyvä vaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:40"]Laittakaa nyt edes pidempi toppi niiden kanssa tai ostakaa kokoa isommat trikoot, perseenne ja pitsipöksynne kuultaa läpi siitä kankaasta :D taitaa olla kyllä jotain menkkahaukka-laatua tosin
[/quote]
Ei laiteta :) Jos joku oikeasti on kiinnostunut tuijottamaan mun trikoopersettä noin intensiivisesti, kun metsässä juoksen, niin ollos hyvä vaan.
[/quote]
Joo ei siinä mitään
Mutta kovin fiksulta ei näytä kun varsinkin auringossa persposket ja alkkarit kuultaa läpi.. Pahimmassa tapauksessa myös reisien sellut, hyi vvv
Mä en taas koe saavani mitään niistä juoksutrikoista. Juoksen 4x viikossa. Ihan samalta se juoksu tuntuu verkkareissa tai juoksutrikoissa.
Tämän kirjoittaja pyytää anteeksi typoja, ennenkuin joku muu ehtii niihin tarttua :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 00:09"]
No jo on kumma, tuskimpa suurin osa pitää juoksutrikoita niiden ulkonäön tai muodin (?! siis mulla on ollut niitä jo useita vuosia, ei kai ne mikään uusi juttu oo) takia, ainakin itse oon käsittänyt että ne on juuri sitä varten, että niiden kanssa on aika hiton paljon mukavampi jousta kuin joissan verkkareissa... Suomalaiset on kyllä outoja jos toisia nöin kyttäätte, oikeesti, mitä väliä mille näyttää jossain juoksulenkillä, kun muutenkin on (varmaan) hikinen eikä miteskään hehkeimmillään?
[/quote]