Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutrikoot, mikä päänvaiva!!

Vierailija
18.05.2014 |

Ei hemmetti, ihmiset näkevät nykyään vaivaa juoksutrikoista. Itse olen aloittanut juoksemisen ja hommasin juoksutrikoot. Nyt en enää muita lenkkipolululle päälleni laita. Vai että vallan verkkareissa pitäisi kilometrikaupalla juosta. hah!

Veikkaan että nämä juoksutrikoiden arvostelijat ovat niitä, jotka kadehtivat lenkkeileviä ihmisiä. 

Ei kai kukaan pidä niitä sen takia, että näyttäisivät hyvältä. Tuskin olen itsekään kovin upea ilmestys mutta mitä hemmetin väliä sillä on? Pääasia että ovat juostessa parhaat housut.

Terveisin 39-vuotias nainen.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos kuultaa pikkarit läpi?

Vierailija
62/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos kuultaa pikkarit läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouksutrikoot on niin kätevät myös vauvan kanssa koska joustavat kontatessa perässä. Lisäksi kun niitä käyttää, niin tulee treenattua persettä enemmän että se on edukseen. Eikä minnekään salille tartte lähteä vaan ihan kyykkäystä puistossa päivittäin samalla kun lapsi keinuu.

Vierailija
64/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:16"]Mitä se haittaa jos kuultaa pikkarit läpi?

[/quote]

Melko typerän näköistä eh? Leggingsitkö ei sit näytä yhtä tyhmältä vaikka niistäkin kuultaa läpi ja suurin piirtein samaa kangasta ku juoksutrikoot. Voi vittu nyt taas näitä typeryksiä aaveella..

Vierailija
65/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.. Minä en olisi uskonut että kun käyn lenkillä niin joku katsoo että nyt sillä naapurilla on punaiset stringit jalassa

Vierailija
66/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä että jos on ihan sama että mitä on päällä kunhan on jotain lenkillä päällä ja että toisten ulkonäköä ei pidä katsella, niin ei kai ketään häiritse jos vedän seuraavan lenkkini Tampereella stringeissä ja nänniteipeissä?

Vierailija
67/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:30"]Mietin tässä että jos on ihan sama että mitä on päällä kunhan on jotain lenkillä päällä ja että toisten ulkonäköä ei pidä katsella, niin ei kai ketään häiritse jos vedän seuraavan lenkkini Tampereella stringeissä ja nänniteipeissä?

[/quote]

Juu ei, mahtaa vaan sukulaisia yms hävettää kun kuvat on ympäri somea ja leviää kuin kulovalkea.

Vierailija
68/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mua ei muiden trikoiden käyttö haittaa yhtään (itsekin käytän hyllyperseeni kanssa, sori vaan kaikille), mutta musta on vähän pässin näköistä kun niitä pidetään nykyään hirveästi jossain kaupungilla ja muualla, ts. ei lenkkipolulla tai kuntosalilla. Tulee vähän sellainen olo niistä, että pitää kaikille esitellä että nyt ollaan kyllä kyykätty ja tosi #fitness. No, mikäs siinä jos on reipas olo sitten, niinkuin täällä on jotkut kirjoittaneet, mutta musta se ei vaan ole tyylikästä.

Vierailija
69/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä joskus vuosi sitten ajattelin että ei koskaan mulle mitään juoksutrikoita, että ne päällä näytän varmasti kamalalalta. Yllätys oli että ne jopa imartelevat kroppaani. Nykyään juoksutrikoot ovat mulle sellainen confidence booster, että kun ne on jalassa niin meno on reipas.

Vierailija
70/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
71/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naiset koskaan nähneet nuorilla miehillä lenkillä juoksutrikoita? Mitä mieltä?

Vierailija
72/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:33"]

Muuten mua ei muiden trikoiden käyttö haittaa yhtään (itsekin käytän hyllyperseeni kanssa, sori vaan kaikille), mutta musta on vähän pässin näköistä kun niitä pidetään nykyään hirveästi jossain kaupungilla ja muualla, ts. ei lenkkipolulla tai kuntosalilla. Tulee vähän sellainen olo niistä, että pitää kaikille esitellä että nyt ollaan kyllä kyykätty ja tosi #fitness. No, mikäs siinä jos on reipas olo sitten, niinkuin täällä on jotkut kirjoittaneet, mutta musta se ei vaan ole tyylikästä.

[/quote]

No mä en ole tosi fitness. Itseasiassa ostin juoksutrikoot ihan juoksulenkkejä varten, mutta huomasinkin että yhä useammin vedin ne jalkaan jopa leikkipuistoon koska ne ovat vaan niin mukavat. Se kyllä on totta, että kun on tiukat trikoot, niin alkaa miettimään miltä se peppu näyttää ja se taas motivoi liikkumaan enemmän.

Vierailija
73/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:35"]

Vielä joskus vuosi sitten ajattelin että ei koskaan mulle mitään juoksutrikoita, että ne päällä näytän varmasti kamalalalta. Yllätys oli että ne jopa imartelevat kroppaani. Nykyään juoksutrikoot ovat mulle sellainen confidence booster, että kun ne on jalassa niin meno on reipas.

[/quote]

Jos lantio on suht kapea, sääret sirot, reisissä ja pepussa hieman lihasta, niin trikoot pukee.

Vierailija
74/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, voinko käyttää trikoita lenkillä?

Vierailija
75/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 08:20"]Takapulista. 92cm lantionymrys on aika pieni.

[/quote]

Onko se pieni siinäkin tapauksessa, jos vyötärö on 60cm? :)

[/quote]

Joo, koska av-mammojen  ahterin ympäryksen keskiarvo on 120 cm.

[/quote]

Iski vahva deja vu tästä vastauksesta :D Parin viikon takaa, vaikka vasta tänään eksyin tähän ketjuun ensimmäistä kertaa. Joko olen pyörinyt tällä palstalla ihan liikaa ja osasin odottaa tuontapaista vastausta tai sit en tiedä. Jokatapauksessa creepy... :D

Vierailija
76/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran näin nuorella miehellä kun hän ohitti minut lenkkipolulla. Ihan hyvältä näytti

Vierailija
77/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:35"]

[/quote]

Jos lantio on suht kapea, sääret sirot, reisissä ja pepussa hieman lihasta, niin trikoot pukee.

[/quote]

Niin ja siis nimenomaan ei Kim Kardashian persettä, eikä liikaa lihasta vaan juuri sopivasti lihaspyöreyttä muuten siroissa jaloissa.

Vierailija
78/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko suunnilleen maksaa? Käytän myös pojan vanhoja verkkareita ainakin toistaiseksi. Ehkä juoksutrikoot voisi olla, jos tarpeeksi pitkä paita sitten loimena.

Vierailija
79/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:51"]

Paljonko suunnilleen maksaa? Käytän myös pojan vanhoja verkkareita ainakin toistaiseksi. Ehkä juoksutrikoot voisi olla, jos tarpeeksi pitkä paita sitten loimena.

[/quote]

Mulla on yhdet Lidlin juoksutrikoot, maksoi 7,90 €. Ja kahdet trikoot Gina Trikoosta, maksoi jotain 30 €/kpl. Haluaisin löytää nyt sellaiset, joissa on sellainen leveä värikaistale (esim. neonpinkki) lantionkohdalla, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Mistä sellaiset saisi?

Vierailija
80/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitkä paita? Varmaan monenhintaisia, minun trikoot oli 30€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan