Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

32 v lapseton ja miehetön...

Vierailija
18.05.2014 |

eli tuo otsikon yhtälö alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan. Olen eronnut ja nyt ei tunnu löytyvän sellaista miestä kenen kanssa voisi kuvitella edes asettuvansa paikoilleen ja perustavansa perheen. Kuitenkin ikää alkaa jo pikkusen olla ja vauvakuume kova...mutta yksin en lasta halua ruveta tekemään. Onko muita samassa tilanteessa olevia ja joita se jossain määrin ahdistaa?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkaa jo olla stressiä vaikka oon vasta 25 v. Mä en vaan onnistu saamaan miestä ja lisäksi mulla on yksi sairaus jonka vuoksi lapset voisi olla hyvä tehdä nyt lähivuosina. Kamalan stressaavaa.

Vierailija
62/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin tyttöystävän mut naisia ei kiinnosta 12v6kk työttömänä ollut kuka ei kelpaa mihinkään työpaikkaan vaikka työhaluja olisi. En oo myöskään koskaan seukannu, ja oon ollu 1 kerran treffeil. Oon erittäin epäsosiaalinen ujo ruma introvertti.

M35 Turusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun oma syy miksi miehetön kun ne kilttit miehet ei kiinnostanut sillo nyt sua vittutaa

Vierailija
64/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen voi hankkia yksinkin. Jos rahat riittää, harkitse munasolujen pakastusta.

Vierailija
65/72 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 lapsettomuuspuolen mukimiehet. Suotta ujostelet.

Vierailija
66/72 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/72 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme että ”pakko saada” joku siihen vierelle kun eronnut. Eiköhän ensin hyvä olla itsekseen.

Vierailija
68/72 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko Pakko kirjoitti:

Mikä ihme että ”pakko saada” joku siihen vierelle kun eronnut. Eiköhän ensin hyvä olla itsekseen.

Tämä. Olen alku vuodesta eronnut, enkä vielä pysty uuteen suhteeseen. Mutta on tämä yksin oleminenkin kuluttavaa. Tuntuu, että moni syöksyy suhteesta toiseen. Itse olen ajatellut, että olen tämän vuoden loppuun ihan rauhaksiin ja ensi vuonna voin avata silmäni uudelleen. Ainoa ongelma siinä on vaan se, että täytän sitten jo 33 ja ikä alkaa tulemaan vastaan, jos lapsia aikoo saada.

Vierailija
69/72 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ei vaadi sinulta pariutumista.

Vierailija
70/72 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei vaadi sinulta pariutumista.

Mutta jos itse sitä kovin toivoisi.

Vierailija
71/72 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap tullut i n c eli 7 vuoden jälkeen?

Vierailija
72/72 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up