¤¤¤¤Helmet viikkoon 32¤¤¤¤
En osaa laittaa niitä viime viikon kirjoituksia tähän mukaan =( Jos joku taitavampi olisi mukavan ja laittaisi!
miumiu! Mulla todettiin kanssa tänään virtsatietulehdus, on luultavasti ollut jo viikkoja, oireet on ihan olemattomat. Ja sama ongelma mulla, en saa nieltyä tabletteja, en oo koskaan saanut =) Tuntuu että kukaan ei ymmärrä tätä ongelmaa, varsinkaan lääkärit! Mulla vaan tulee aina oksennusrefleksi jos yritän niellä tablettia. Saa nähdä kuinka tän antibiootin kanssa käy, toivottavasti hyvin! Onko kellään tietoa mitä virtsatietulehdus voi aiheuttaa raskauden aikana, onkohan siitä mitään haittaa jos se hoidetaan?
Mukavaa viikkoa kaikille! Voimia ultran ja muiden tutkimusten odottajille =)
-helena rv. 13+4
Kommentit (67)
Kun on ihan uusi paikka :) Ja siellä NKL jäi se tutustumiskäyntikin vielä välistä,eli kun menin synnyttämään niin siinä se tutustuminen tulikin :D
Ekaa kun viel ootin ni mulla ei ollut hajuakaan (paitsi amer. tv-sarjat,heh!!) miltä koko synnytyssali näyttää,mut ei mulle sillä niinkään ollut edes väliä,mun mielestä se on vähän se ja sama kuinka kiva sisustus tai pehmeät tekstiilit siellä on ;D
Silti siis täällä aattelin käväistä jos mahdollisuus on ettei käy niinku NKL et meen aluksi väärästä ovesta :D :D
Tutti: Talkkarin hommia?? Ei kuulosta kovin kevyeltä sekään!!!
mistä ovesta mennä kun olin päiväkirurgisessa leikkauksessa 2x viime marraskuussa ja muistan et siinä kulki aika paljon iso mahaisia ohi samalla,eli oiskos se täällä siellä päiväkirurgian lähellä??
Muistan kateellisena ajatelleeni et mie en varmaan ikinä pääse tänne tossa tilassa... (huom,meillä siis todella on 4v tehty&tehty vauvaa,se selittänee katkerat ajatukset...)
Sinulle on, Hilpsu, tuolla oma aloitus ;o).
EE
Ps. Kaikille helmikuisille onnea ja tsemppiä matkaan! =o)
Menin tänään vuodon takia polille, ja sain tietää että kaksoset tulossa :D
Näin tää elo muuttui, odotin yksikköä kuten aiemminkin, mutta niinpä vaan kaksi tulossa :D
Aluksi oikein paljon onnea helenelle kaksosista, varmaan huimaa odottaa tuplia, oikein tuplaonni :)
Jotenkin tuntuu, että olen tänne vain valitellut omia olojani ja stressiäni, pahoittelen! Ihana kuitenkin lukea muiden odotuksesta, ihanaa, että jokaisella menee omalla painollaan, toisilla tulee vaan ylläreitä matkalla enemmän!
Odottelin itse kauan sen seulan verikokeen tulosta, kun oli se niskaturvotus huima, tosiaan tänä aamuna sitten se puhelu tuli mitä en halunnut tulevan, tokihan tämä on vain riskiluku,mutta lyttäsi aika pahasti taas fiilikset maihin, alkoi tulla jo luovutusolo, sielt KOKS:ista soitti tylyn oloinen täti, joka ilmoitti riskiluvuksi 1/5, aika pahaltahan tuo luku kuullostaa... Kuullostakoon, kirves lentää sitten kaivoon lopullisesti, jos istukkakokeen tulokset ovat huonointa sorttia, pitäisvät tällä viikolla jo onneksi tulla. Tämä on meidän viimeinen yritys saada meidän perheeseen yksi pienokainen lisää, tämän jälkeen sitä ei enää tule. Tämä oli meidän päätös tällä erää! Tuntuu vaan niin julmetun lopulliselta...
Tällä erää toivotan kaikille oikein hyviä vointeja ja ihanaa odotusta, minä jatkan jännittämistä kuinka käy, on tää kyl yhtä piinaa, muuta en voi sanoa!
Mayya ja nyytti 13+6
Keyes: Kiitos myötätunnosta, olet todella empaattinen ihminen, olet monta kertaa minuakin lohdutellut jo ja siitä kiitos!! Joo, pahaa mieltä valitettavasti ympäristö joskus aiheuttaa, mutta onneksi on sitten niitäkin ihania ihmisiä, jotka ymmärtää ja tukee. -Ja sinullapa oli oli rankka ultrakokemus ollut esikoisen kanssa. Aika törkeää toimintaa! Onneksi sait sitten lopulta hyvän tuloksen NKL:ltä, vaikka vähän turhan myöhään sinun kannaltasi. Niinähän se valitettavasti taitaa olla, että rahalla saa ja hevosella pääsee. Ihan joka ultrassa ei vaan olisi varaa juosta yksityisellä. Ja loppupeleissähän se on tietenkin kiinni ihmisistä ja yksilöistä, mutta niitä yksilöitä vaan stressataan aika paljon enemmän siellä julkisella puolella eikä ole aikaa eikä voimia perehtyä samalla tavalla kuin yksityisellä puolella.
(.) Tänään sujui vielä kämpän siivous raivoenergialla, että nyt hohtaa paikat. Ja mielikin ehkä vähän parempi, väliaikasiesti, sillä asia ei ole vielä loppuunkäsitelty ystäväni kanssa. Kävin taas kävelylläkin ja siellähän olikin ihana ilma, ihan kuin olisi kesä..! :)
Huomasin tuossa pari päivää sitten, että painoa olisi vähän kertynyt. Ja tänään näytti vähän siltä kuin olisi ollut maha... Huih. Reilut pari viikkoa maha saisi vielä pysyä piilossa, sitten voisin jo kertoa lapsille. Ehkä... En nyt tiedä mikä siinä on niin hurjaa siinä lapsille kertomisessa, ehkä sekin, että sen jälkeen siitä tietää koko maailma. Vaikka tiedän, että varsinkin esikoinen kyllä ilahtuu kovastikin. Mutta se muu maailma vähän mietityttää. Tai äitini oikeastaan. Mutta kaipa hänkin siihen sitten sopeutuu.
Jaha, nyt pitää huudella tuo jälkikasvu sisälle, että päästään iltatoimiin. Enää yksi päivä koulun alkuun..!
Hilpsu rv 14+2