Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMASUJEN TORSTAI

27.07.2006 |

ääh, mä en osaa laittaa sitä linkkiä edelliseen keskusteluun!! APUUUVA!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei ollut tarkotus taas tunaroida..

Olen hereillä vaikka saisin nukkua :( vapaapäivä, ja mua väsyttäiskin vähäsen, mutta selkä kertoo että 10-tunnin yöunet saa riittää vähäks aikaa...harmi.

Puolilta päivin olis eka neuvola - huisia, kai se on vaan keskustelua ja jotain paineiden ottamista ja hemoglobiinia jne? meillä ei terkkarissa ole ultraa joten siitä on turha haaveilla.

Kerrankin sairaala on nopealla tuulella! Kävin tiistaina lääkärissä kärttämässä lähetteen gynen polille tarkistuttamaan kystan tilannetta, eilen iltapäivällä soitti sh polilta ja kyseli ehtisinkö jo perjantaina ultraan..oli sattuntu peruutusaika - no, mulla sattu just vapaapäivä joten olen sitten huomenna klo 10.15 ultrassa :) JES! Saanpa ainakin tietää miten masuasukki voi.

Mitä mieltä olette, jos ultrassa kaikki on yhä ok - siis sydänäänet löytyy ja viikot pitää kutinsa jne, niin uskaltaisiko reilun viikon kuluttua jo kertoa vanhemmille? Jostain olen saanut infoa että jos sydänäänet kuuluu niin keskenmenon riski on enää aika pieni..sen suuruudesta tai paikkaansapitävyydestä en kyllä tiedä.

Suunniteltiin että kerrottais kahvittelun merkeissä painetuin T-paidoin joskus viikon 9+? tienoilla, kun sillon mulle sattus sopivat vapaat leipoa sun muuta mukavaa...onko liian aikaista vielä?

Julma totuushan on että kesken se menee jos on mennäkseen kertoi tai ei...ajattelin sitäkin että kun isovanhemmat tietäis niin olis sitten helpompi olla jos menee kesken, ei tarvis sen puoleen salailla pahaa oloa ja muuta. Mutta saisivat siis pitää vielä omana tietonaan muutamia viikkoja. Noh, mielipiteitä?? Taidan varoen kysäistä neuvolantädiltäkin, ultraajalta...

RATSUTTAJA; missä ihmeessä oikein majailet jollet navettatöihin pääse?? Kummaa, meillä on kauhea pula lomittajista ja porukkaa pestataan (ikävä kyllä) ilman koulutustakin. Tennarit kohti kaakkoista-suomea ja töihin :)

UUDET; nimimerkkejä en muista vielä aikoihin, mutta tervetuloa joukkoon...

Tappert rv7+0 VAU!

Vierailija
2/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen ultra vaan lähenee ja lähenee, samoin lähenee myös kardiologin käynti.

Jos joku ihmettelee mitä jännään täällä niin joudun syömään lääkkeitä vaikeaan rytmihäiriöön. Näiden lääkkeiden vaikutusta raskauteen ei tiedetä ensimmäisellä kolmanneksella.

Joten huomenna selvinnee taas paljon, kun menen ensin kardiologille ja sen jälkeen äippäpolille ultraan.

Kertoilen kuulumisia sitten huomen illalla.

(*) Jännitystä tietenkin :) Laitoin tuolle ennustaja ellille meiliä ennusteli poikaa tulevaksi reilu 3 vko etuajassa.

Sen tiedän jo itsekin, jos kaikki menee hyvin, niin vauveli syntyy muuteman viikon etuajassa, koska nuo rytmihäiriöt vaan pahenee raskauden loppua kohden.

Edellinen raskaus käynnistettiin rv 37 tasan kun rytmihäiriö iski ja sydän paukutti 170-200.

Onko muita joilla olisi jokin perussairaus jonka kanssa saattaa tulla ongelmia raskaudessa=?

Liinukka rv 8+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7887821&p=2&tmode=1&smode…

Mulla ei mitään perussairautta ole, jonka raskautta haittaisi. Paitsi muutaman liikakilon takia pääsen taas sokerirasitustestiin. Mietityttää, että miten isoksi pukamat kasvaa tällä kertaa... inhottavia, vaikka eivät olekaan kipeitä eivätkä vuoda.

Olo on ällö (jippii). Pitänee mennä uudelleen aamupalalle, kun näytti mandariini pysyvän sisällä.

Rimma 7+1

Vierailija
4/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä taas nuokun, kun eilen tuli nukuttua parin tunnin päikkärit klo 17-19, kun ei silmät enää pysyneet auki ja siitenhän ei tietenkään enää illalla väsyttänyt...mutta nyt väsyttää! Että näin.:)

Eilen varasin lääkärin, joka on samalla alkuraskauden ultra, ensi torstaille 3.8. Jännää!;)

Lomaa odottelen kovasti, parin viikon päästä olemme lähdössä Kreetalle. Vähän kyllä jännittää tuo reissu, että miten siellä pärjää tässä tilassa...lähinnä siis, että mitä siellä saa syötyä, kun tökkii vähän kaikki tällä hetkellä. No, jospa tää huono olo olis siihen mennessä jo helpottanut!:)

Olen miettinyt, että milloinkohan sitä kertoisi isommille lapsille vauvasta...? Mitenkäs te muut? Meillä pojat 4 ja pian 2 vee ja isompi on välillä puhunut, että olis kivaa, kun tulis vielä vauva meille. Vähän on pojat välillä ihmetelleet, kun äiti nukkuu päivällä/illalla (isä tietysti on ollut silloin poikien kannsa;) tai kun äiti ei ole voinut jotain syödä tai on ollut muuten paha olo.

Mukavaa päivää kaikille!

-mm rv 6+

Vierailija
5/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli sitten ensimmäinen neuvola!

Eipä siellä mitään ihmeellistä... Otettiin hb, verenpaine, pissanäyte ja paino! Mutta oli mukava höpötellä terkkarin kanssa! Muisti hyvin kaikkia asioita esikoisen odotuksesta!

Np-ultraan oli varannut mulle ajan jo valmiiksi =) Totesi vaan, että meet kuitenki sinne =) No se olisi sitten 21.8 ja sitten uusi neuvola-aika 23.8! Sitten otetaankin verinäytteitä =(

Eipäs tänne sitten muuta ihmeellistä kuulukkaan! Olo on pysynyt lähes samana, eli pientä kuvotusta kokoajan!

mammma rv 8+2(neuvolan mielestä) 8+1(omasta mielestä) =)

Vierailija
6/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi minullakin eka neuvola :) Olen lihonut viime kesästä 10 kg ja tuosta painosta tulee varmasti sanomista. Pitää vaan yrittää pitää se nousu kohtuuden rajoissa. Mulla on nyt kuukaudessakin noussut paino 1-2 kg. Toivotaan, että on turvotusta :P Aloin tässä miettimään, että miten pitkään mun pitää sitä virtsaa pidätellä tänään? 3 tuntiako? En muista enään noista neuvoloista mitään. Laitelen taas myöhemmin kuulumisia...

Vierailija
7/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄällä ollaan ja eilisillan voin aika huonosti. Mutta nyt taas ihan hyvä olo kuten aina aamuisin.

JOku kyseli milloin uskaltaisi kertoa tms, niin jokainen tavallaan. Joku kertoo kaikille heti plussattuaan , mutta varmaan hän haluaa myös sitten kertoa jos km tulisi, niin kertoisi senkin kaikille. Itse en halua km:a levitellä kaikille, jotenkin koen sen niin yksityisenä juttuna. Ensimmäisessä raskaudessamme oltiin juuri kerrottu vanhemmillemme jotka " sekosivat onnesta" koska molempien vanhempien eka lapsenlapsi oli tulossa. TÄllöin oli sikiön sydämensyke nähty rv6+2 ja kaiken piti olla hyvin. Tuli vaan tunne että kaikki ei ole hyvin ja kävin uudestaan ultrassa rv 9+ ja sikiö oli ihan jo hävinnyt, ei ollut juuri mitään enää jäljellä. Kaavintaan lähdin ja pääsin kotiin ÄITIENPÄIVÄNä.... joten aika synkissä fiiliksissä vietiin mummuille kukat ja kaikkia itketti kun olivat niin iloinneet jo.

Esikoista odottaessa osasin jo olla hyvin skeptinen ja kerroimme kaikille vasta np-ultran jälkeen eli joku rv 13+. SIlloinkin pikkuhiljaa vasta kun nähtiin kavereita, eli ei lähdetty heti soittelemaan kaikille, joten jotkut kuulivat vasta rv20 paikkeilla. Tätä pidin hyvänä tapana, ja näin toimimme nyt tässäkin raskaudessa. SYke on nähty nytkin mutta mulla on niin mitättömät oireet että tosiaan ei tunnu yhtään " raskaana olevalta" joten kun en oikein itsekään usko vielä raskauteen, en kerro muillekaan. Tiedän että vanhempamme ja sisaruksemme tulevat taas olemaan ihan yltiöonnellisia, joten en halua myöskään surua " turhaan" aiheuttaa jos kesken menee. Koen, että on ihan eri asia, jos kerromme joskus rv13+ ja jos sen jälkeen tulee km, se on niin kova juttu itselle (ja muillekin) että silloin sen surun haluaakin erilailla jakaa. Km viikolla 6+ on vähän eri asia, vaikka sekin suuren surun itselle aiheutti....

Tässä siis oma mielipiteeni asiasta :-)

enää muutama päivä ja maanantaina töihin, kääk

rv7+2

Vierailija
8/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen taas vaihteeksi päässyt ihmisten aikaan ylös, eli siis jo tossa tunti sitten, mikä on mulle kyllä aikas saavutus tälläi kun menen vasta iltavuoroon töihin.. =)

Itse olen kertonut parhaalle ystävälleni, jolle myös olin kertonut vauvakuumesta ja yrityksestä (kesti 1v 4kk) ja halusin nyt hänen kanssa jakaa tämän ilon, kun tietää edes sen että voidaan kuitenkin lapsia saada. Muille en aio kertoa juuri sen keskenmenon pelossa ennen kuin sitten np-ultran jälkeen eli siis varmaankin joskus 13+ viikoilla.. Ja voi taivas kun siihen on pitkä aika! =)

(.) Tänään ainakin vielä oikein hyvä olo, rinnat eivät ole ihan yhtä kipeät kuin eílen, se on kiva juttu, kun on ollut tosi ikävä olla niitten kanssa kun kaikki liikkuminen tuntuu niin epämiellyttävältä vaikka olis millaiset supertopatut ja tukevat rintsikat. Masussa on tänään jo kerinnyt nippailemaan vaikka kuinka, mielestäni enemmän kuin normaalisti.. No toivottavasti se vain tarkoittaa että pikkuinen kasvaa siellä hyvää vauhtia.

sohvi84 + vaavi 5+5

Vierailija
9/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajateltiin kans kertoa jo nyt. Mä oon niin turvoksissa ja rinnat kasvanu et kyllä ne jo saunassa alkaa jotain epäilee. ajateltiin sitten kertoa.

Väsyttää!!!

Vierailija
10/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen meni sukulaisen synttäreillä ja tämä aamu meni nukkuessa. Eilen illalla oli joka paikka kipeä jalkoja särki selkä oli ihan poikki ja paha olo kun päivänruokalista koostui voileipä- ja kermakakuista.

Aamulla herätessäni etsin epätoivoisesti tuoremehuja jääkaapista, mutta ei löytynyt... Edellisen raskauden ajan söin appelssiinejä varmaan satoja kiloja yhteensä :)

Tuleva isoveli otti isoveljeksi tulon yllättävän ilahtuneesti. Hän on hoitanut sukulaislapsia ihan pieniäkin ja viihtyy yllättävän hyvin myös pienten kanssa touhuten...saa nähdä kun sellainen on sitten kotona 24h/vrk. Ikää on lasketun ajan hetkellä melkein 11v. Meillä oli alunperin puhetta tosin koiran ottamisesta ensikesänä, kun talo on valmis ja " meillä on aikaa paremmin" koiranpennulle.... Saa nähdä nyt miten sitä " aikaa" sitten ensi kesänä on :)

GALLUP:in sen verran että olen työtön työnantaja, eli itse olen työtön, mutta me ollaan palkattu timpuri meille töihin sellaisiin hommiin joita ei itse osata. Itse toivoisin pääseväni töihin, kun olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja sen vuoksi en tunne täältä juuri ketään, niin olisi kiva jotenkin tutustua ihmisiin ennenkuin jää kotiin. Onhan sitten vauvankin kanssa kaikenmaailman seurakunnan ja MLL:n perhekahviloita, mutta siihen on niin pitkä aika.

Mutta nyt..raksahommat odottaa, ihanaa kun ollaan siirrytty jo sisäpuolen hommiin, ja ihanaa kun tietää että talo tulee valmiiksi hyvissä ajoin, eikä tarvi viimisillään muutella enää mihinkään. Edellisellä kerralla muutin 3 viikkoa ennen synnytystä.

Muuten minäkin käyn aika ajoin miehen kotona maalla navettahommissa ja rehun tekoonkin vääntäydyn mukaan. Olen itse asunut koko lapsuuteni kaupungissa(pienessä sellaisessa) ja aina halunnut muuttaa maalle ja nyt sitten mies onkin maalaistalon poika :)

Mutta siis nyt sinne raksalle....

heips ja hyvää päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
11/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveisiä Tampereelta. Jos joku kaipaa pahoinvointia, niin täältä löytyy vaikka muille jakaa. Eilinen päivä oli ihan kamala, junamatka yhtä tuskaa ja posliinia halaamaan heti kun kotiin päästiin. Ei sitten pysynyt mikään sisällä, illalla vielä täystyhjennys ja kun sekään ei riittänyt niin piti vielä aamuyölläkin oksentaa, plääh. Ja niinhän se aamupalakin on jossain tuolla viemärissä eli olo on erittäin hutera. Itkettää koko ajan ja kamala pelko keskenmenosta painaa mieltä. Ei kyllä kuopuksesta näin pahaa oksentelua ollut. Nälkä olis, mutta mitään ei tee mieli, kun heti oksettaa jos jotain suuhunsa laittaa.

Masentaa ihan hirveesti, anteeks vaan tää ruikutus :(

-m- rv 8+1

Vierailija
12/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) neuvolantäti sanoi eilen, että jos keskenmeno tapahtuu niin yleensä oireetkin ikäänkuin pysähtyvät ja loppuvat. että jos sä siellä oksentelet samaa tahtia, kun mä niin eiköhän siellä masussa ole silloin vielä elämää..

aamupala tuli täälläkin ylös ja nyt pitäs keksiä lounasta, joka maistuis. aika hankalaa. :(

mä muuten huolestuin aamuyöstä, kun eilen en oksentanu lähellekään niin paljon, kun toissapäivänä, et mitä jos se nyt sit onkin mennyt kesken. mut tää aamu on taas jo sitten korvannut sen eilisenkin. että turha sitä on etukäteen murehtia, kyllä sitä ehtii sitten, jos on tarvetta. :)

mulla kans itku meinaa tulla kyllä jo kaikesta muustakin, kun vaan pelkästään pahasta olosta. outoja herkistymisiä.

mieheltä eilen kysyin, että mikä sitä riivaa, kun se kiukkuaa välillä.. sanoin, että mun mielialavaihtelut ja kiukut johtuu mun hormoneista, mutta että mistäs sun johtuu..? herra huusi mulle, että " Sun hormooneista!" vähän alko naurattaa. :D johan sitä ollaan samiksia.. vielä kun alkaa äijä lihomaan, kun mulla alkaa masu paisua taikka muuta vastaavaa niin johan ollaan oikein kaks marjaa. :)

muuta ei kuulu sitten tähän aamuun. paitsi eilen illalla kehitin ton keskustelun noista aspartaamijuomista, johon on tullutkin sitten kaikenlaista vastausta. outoa sinänsä, miten paljon erilaista tietoa on. mut en mä siihen kuole, ettenkö vois juoda enää Niin paljon kaikkea mitä ennen. ihmetyttää vaan asia ja siitä sitten keskustelun halusin luoda. johon ei kyllä mulla ole enää mitään sanottavaa.. :)

hyvää päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
13/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen kanssa huomannut jonkinlaista tunteiden vuoristorataa.. Tai en oikeastaan kiukkuile, mutta itkettää ihan ihmeelliset asiat. Eilen illalla katselin uutisia ja siellä kerrottiin kuinka joku suomalainen naiskeihäänheittäjä (en muista nimeä.. =) ) oli heittänyt oman ennätyksensä, ja mua alkoi itkettämään se tosi paljon.. Ja sitten kun tajusin sen että itkettää niin aloin mielessäni nauramaan sitä et ei hyvää päivää, tälläisetkö asiat mua sitten jo itkettää.. =)

papu07: se aspartaami muakin mietityttää kun siitä tosiaan jokaisella on erilaista tietoa, mut helpoimmalla taitaa päästä kun vaan vähentää sen käyttöä.. Nyt aloin jo haaveilemaan appelsiinituoremehusta, tarttee käydä ostamassa sitä muutama purkki ennen kuin menen töihin.. nam.

Ja nyt valmistautumaan töihin.. yök.

sohvi84 + vaavi 5+5

Vierailija
14/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutin äsken kuuban matkani, koville otti.Mä olin jo asennointunut etten voi saada enempää lapsia, ja olin ajatellut palkita itseni matkustelemalla maailmalla esikoiseni kanssa.Mutta sitten ihan tyhjästä tää toukka ilmoitti tulostaan.

Mä en voi vieläkään uskoa olevani raskaana vaikka nyt on jo testattu kotona ja labrassa, mut kai se pitää vaan uskoa...

Kyl mus varmaan on jokin vika kun en osaa viel ilota, vaan märehdin sitä menetettyä unelma lomaa.olenkohan mä lopullisesti sekoamassa?

En ole viel kertonut kenellekkään tästä asiasta.Ukkokin on taas jossain kaukana ja tulee vast sunnuntaina kotia.Ehkä odotan ultraan asti ja rahaan pahaa pelkäämättömän mukaan sinne, ja ups, kulta meille on tulos vauva, oho ;)))))))

Varovasti tiedustelin esikoiselta mitä jos tulis vauva taloon ja vastaus oli: MÄ EN HALUU JAKAA MUN HUONETTA SE VAAN RIKKOO KAIKEN.

Joten olen siis ihan hiljaa viel.

HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA KAIKILLE.

HANAN rv6+? ja toukka (= masus)

Vierailija
15/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitkästä aikaa saan kirjotettua jotain kuulumisia pikaisesti!

Me on kerrottu jo joillekin sillain että kuites pysynyt hyvin hallinnassa ja vain niille joille oikeestaan on ollut pakko..näkeehän sen meikäläisestä päällepäin et en ole ihna ok.. väsynyt, pahaolo mut en ole oksentanut vaikkakin se monet kerrat on ollut erittäin hilkulla! Pitäs yrittää ottaa se positiivisena merkkinä mutta vaikeeta kyllä!

Hengästyn ihan älyn herkästi, siis ei portaita voi kunnolla mennä ettei ois aivan hengästynyt. Yhden päivän olin töistä migreeniä potemassa, nukuin vain koko päivän.

Väsynys tosiaan ottaa yliotetta nyt minusta, eilenkin olin jo 20.00 sängyssä yöunilla :)

Jes! Neljä vapaapäivää edessä, arvatkaa otanko rennosti ;) NYt lähden päikkäreille :)

sinna..7+5 niin ja ekaan neuvolaan siis 24.8 ..ultrasta en tiedä vielä mun pitää siis käydä yksityisellä jos nyt alkuraskaudessa haluun käydä!

Vierailija
16/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla viel uudestaan.

Tarkistin tuolta tekayn sivuilta laskettua aikaani ja se oli eri kuin tääl vauva-lehdes, joten uus aika olis 26.3

ja rv 5+3.

Katotaan mitä neuvolas sanotaan kunhan mun neuvolatäti tulis lomilta ja sais varattua sen ekan ajan.

Paljon muuten maksaa toi ultra jos menee yksityiselle nyt heti alussa?

Heippa taas, Hanan ja toukka ( rv5+3?)

Vierailija
17/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei olla kerrottu kenellekään mutta koko ajan mietitään, että joko kohta voisi paljastaa isovanhemmille. Kavereille ajateltiin kertoa vasta joskus rv 12 jälkeen ja töissä sitten, kun se näkyy. Voi olla, ettei siihen mene kauankaan, nimittäin mahani on edelleen ihan turvoksissa varsinkin ylhäältä. Outoa. Esim. t-paita kun on päällä, niin turvotus näkyy ulospäin! Ensimmäisessä raskaudessa mulla alkoi näkyä vasta joskus puolivälin paikkeilla, jos oikein muistan. Ja nyt on vasta viikot 8+!!

Ylävatsan turvotuksen lisäksi mulla on edelleen pientä kuvotusta. Jos esim. tulee tympeä haju jostain, alan yökkäillä. Pahoja on mm. valkosipuli jne. Myös lihan paistaminen saa minut voimaan hiukka pahoin. En kuitenkaan oksenna, vaan yökkäilen vain.

Onkos kukaan ajatellut muuten mennä joskus sinne 4D-ultraan selvittämään sukupuolen ja katsomaan tarkemmin, että kaikki on kunnossa?

Vierailija
18/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, perusjuttuja vain ja kaikki oli ok.

Terkkari laski laskurillaan viikot ja antokin mulle 4pv lisää :) no, en pane pahakseni ollenkaan.

Huomenna olis sit se ultra gynen polilla, toivottavasti mokoma kysta on ottanut ja häipynyt kauas poiiis. Ja toivottavasti sitten katsellaan samalla mitä pikkuiselle kuuluu. Mä olen niin oireeton tapaus että oikein hirvittää! Mitä jos siellä ei kaikki olekaan ok :(

Nlassa kyselin tuota kertomis-asiaa, ja sielläkin kehotti täti kertomaan vasta lähempänä rv12, eli odotamme siis suosiolla tuonne rv10 -> eihän sinne nyt enää NIIIN pitkä aika ole :)

Tänään jaksoin ekaa kertaa piiiitkään aikaan viedä koirankin lenkille - vähänkö olin ylpeä itsestäni, näköjään 10 tunnin yöunien jälkeen jaksaa jo vähän kävelläkin, mut nyt taas väsyttää joten taidan mennä päikkäreille..

Tappert, 7+4

Vierailija
19/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvala on nyt sitten ohi. Ei kuunneltu vielä sydänäänia, mutta kai niitä sitten lääkäri neuvolassa kuunnellaan. Se ois vasta 9.8. Painosta tuli arvatenkin sanomista...eli varmaan sokerirasitukset sitten edessä joskus :P Mulla kun tuota painoo on kertynyt kauheesti viimeaikoina.

Ensiviikolla pitäisi mennä MRSA testeihin (entisessä työpaikassa työskentelin infektio osastolla). Onko täällä muita jotka joutuu testeihin menemään???? Jotenkin pelottaa, että olen kantajaksi joutunut ja sitten joutuu synnäriin eristyksiin :(

Vielä pitäisi jaksaa odotella muutama viikko, niin pääsis ultraan =)Toivottavasti kuitenkin sitten äänet kuuluu ensikerralla, niin saa edes pientä helpotusta. Neuvolan mukaan la olisi 6.3, mutta pidetään nyt listassa tuo 7.3, kun ei paljoa heitä. Nyt tutkimaan noita esitteitä mitä tuli jumalaton pino :D

Vierailija
20/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain ihme syystä lapset on antaneet mun levätä koko päivän. Nuorinkin kyselee, että vieläkö äiti on kipeä, snif, liikuttavaa. Neljän jälkeen sain purkkihedelmät (jääkaappikylminä) pysymään sisällä, voi tätä onnen tunnetta. Sinne Kättärille kun en haluais millään lähteä. Ukkokulta kantoi kaupasta lisää, onpahan ainakin jotain mitä syödä. Äsken keitin riisiä ja kananlientä ja sekin pysyy sisällä. 1½ päivän oksentelu vei multa mehut kokonaan. Vieläkin on nälkä, mutta nyt pitää malttaa, ettei koko rumba ala taas alusta.

Mulla on nla ens keskiviikkona ja rutiinijuttujahan ne taitaa taas olla. Hb olis kiva saada tietää, sydänäänet ei taida vielä kuulua. Pitäis kaivaa kuopuksen kortti ja katsoa, koska hänellä ne ekan kerran kuunneltiin.

-m- rv 8+1 (ei enää niin masentuneena)