Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤Helmet viikkoon 32¤¤¤¤

04.08.2008 |

En osaa laittaa niitä viime viikon kirjoituksia tähän mukaan =( Jos joku taitavampi olisi mukavan ja laittaisi!

miumiu! Mulla todettiin kanssa tänään virtsatietulehdus, on luultavasti ollut jo viikkoja, oireet on ihan olemattomat. Ja sama ongelma mulla, en saa nieltyä tabletteja, en oo koskaan saanut =) Tuntuu että kukaan ei ymmärrä tätä ongelmaa, varsinkaan lääkärit! Mulla vaan tulee aina oksennusrefleksi jos yritän niellä tablettia. Saa nähdä kuinka tän antibiootin kanssa käy, toivottavasti hyvin! Onko kellään tietoa mitä virtsatietulehdus voi aiheuttaa raskauden aikana, onkohan siitä mitään haittaa jos se hoidetaan?

Mukavaa viikkoa kaikille! Voimia ultran ja muiden tutkimusten odottajille =)

-helena rv. 13+4

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista liikkeistä sen verran että mä olen vakuuttunut tämän mukelon potkivan jo pikkusen kun niitä tulee jo päivittäin ja melkein aina samaan kellon aikaan :D

Dopplerilla kuunnellessa tunnen ja kuulen tönäisyt yhtäaikaa ;)

lastwish 13+4

Vierailija
22/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mayyalle tsemppiä huomiseen tutkimukseen! Mä olin maanantaina omassa tutkimuksessani niin paniikissa, että tuskin muistin hengittää. Ja nyt sit tosiaan piinaillaan ja odotellaan puhelinsoittoa, 3 viikkoa on kyllä pitkä aika. Onneksi mulla on aika paljon töitä seuraavina viikkoina niin saan ajatukset väkisinkin muualle! Tutkimus ei itsessään mun mielestä sattunut yhtään, että sitä kipua ei kannata pelätä!

neuvolassa kävin äsken kuunteluttamassa sydänäänet ja hyvät&vahvat äänet kuuluivat ja kovasti potki, joten ei tainut pieni onneksi ainakaan tutkimuksen takia kesken mennä!

Niitä liikkeitä sanoin neuvolan tädille mielestäni tuntevan, niin hän piti sitä hyvin epätodennäköisenä. Ei kuulemma vielä näin aikaisilla viikoilla! Mutta mä kyllä toisaalta edelleen luulen niitä tuntevani.

Esikoisesta tunsin liikkeitä viikolta 19 alkaen (muistaakseni) ja kuopuksesta viikolta 16, samoin siitä keskeytetystä raskaudesta tunsin liikkeet viikolta 16 lähtien. Mulla on aina ollut takaseinäistukka, jolloin liikkeet silloin tietääkseni tuntuvat helpommin.

En malttaisi odottaa, että liikkeet alkaisivat oikeesti tuntumaan. Tää raskaus kun tuntuu jotenkin niin epätodelliselta ja niistä saisi ainakin varmistuksen, että pieni olisi hengissä!

Miina rv13+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin nt-ultra on takanapäin ja onnellisissa tunnelmissa on oltu siitä lähtien :) Kaikki näytti kätilön mukaan normaalilta, itse vaan miehen kanssa tuijotti ruutua haltioituneena... Koko vastasi viikkoja ja la pysyi samana. Pikku hiljaa alkaa uskomaan, että on oikeasti raskaana :) Olo on ollut niin hyvä ja oireeton jo useamman viikon.

Iloista mieltä ja tsemppiä teille kaikille :)

Tilda rv12+5

Vierailija
24/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti käyn lukaisemassa viestejä ja ihanaa elokuun alkua kaikille!

Kovasti me helmikset ollaan oltu alamaissa aina välillä. Omalta osaltani täytyy sanoa että tämä viikko on ollut aivan ihana. Nyt se odottamisen autuas onnellisuus on sitten saapunut! Olo on siis ollut erinomainen; väsymys, turvotus, kuvotus ja ketutus ovat poissa; myös pelot ovat pikkuhiljaa väistyneet. Olo on ihan normaali; tätä olen ainakin itse kaivannut!.

Lisäksi onnellisuutta on ainakin meillä lisännyt se, että olemme pikkuhiljaa uskaltautuneet alkaa kertomaan odotuksestamme. Ja kuinka onnellisia muut ihmiset ovat meidän puolestamme olleetkaan, aah ihan kyyneleet tulee silmiin!

Eli jaksamista ja voimia meille kaikille. Toivottavasti kaikki te muutkin helmikset koette saman onnentunteen kuin minä.

-vauvaksi- rv 13+1

Vierailija
25/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

np-ultrassa oltiin eilen ja kaikki oli oikein hyvin :) Vähän oli vaan unelias tää meijän tyyppi, mutta kun lääkäri hiukan herätteli niin vähän potki ja liikutteli käsiään. 3 Mahtavaa kuvaa saatiin mukaan. Oli se niin hienoa nähdä se oma vauva!

Ainiin ja laskettu aika hiukan muuttui, nyt siis 12.2

Aamue ja tyyppi 12+6

Vierailija
26/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilpsu: Oletko jo löytänyt dopplerilla pikkuisen sykkeet? Muakin kiinnostaisi hommata sellainen..mistä tilasit sen?

Tuosta virtsatientulehduksesta oli puhetta. Mulla on krooninen virtsatientulehdus ja, kun ekaa odotin, niin terkkari ja lääkäri sanoivat, että mun pitää heti ilmoittaa jos oireet pahenee. Mutta mulle tapahtui onneksi se ihme, että kaikki oireet hävisivät raskauden ajaksi. Kaveri mulle sanoi, että hänellä se katosi kokonaan -ei tullut edes synnytyksenkään jälkeen. Mulle ei kuitenkaan niin tapahtunut.höh! Mun melkein jokaisesta pissasta otetaankin viljelmä, koska tulehdus tosiaan voi olla oireetonkin vaikka päällä.

Joten kyllähän tuollaiset on aina hyvä hoitaa pois.

Jaksuja heille, joilla on pahoinvointia! Itse olen tällä kertaa melko vähällä säästynyt -verrattuna ekaan raskauteen! Silloin se oli niin vallitsevaa, ettei paljoa muuta kyennyt kuin levätä ja odottaa, koska taas pitää mennä yökkäämään. Pahoinvointi alkoi silloin rv 8 ja loppui vasta rv 16! Mutta olen kuullut, että joillakin on kestänyt vielä pitempään. hui!

Keyes: onnittelut työpaikasta! Mäkin olen hiljattain aloittanut taas työt äippäloman+työttömyyskauden ajan jälkeen. Kyllä huomaa, että väsymys tulee nopeammin kuin ennen joten sovin esimiehen kanssa, että parin viikon jälkeen teen lyhennettyjä päiviä oloni takia sekä siksi, että saisin olla enemmän kotona poikamme kanssa.

Mullakin on onneksi ymmärtäväinen esimies! Ja hänkin sanoi, että ihan hyvällä omalla tunnolla ottaa sitten saikkua jos siltä tuntuu. Tässä on kuitenkin kyse muustakin kuin vain minusta:)

syreeni 13+3

Vierailija
27/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on naistenklinikalla käyty! Istukka oli hankalassa paikassa takaseinämässä ja juuri ja juuri jäi senverran pieni luiska istukkaa hollille, että sai lääkäri sen näytteen siitä otettua, toimenpide oli minusta hieman epämukava, ei se nyt juuri sattunut, varmaan tilanne ja jännitys teki siinä sitten osansa! Lääkäri oli todella mukava ja jäi aivan rauhoittunut olo sieltä lähtiessä, vauva oli rakenteiltaan ja liikkeiltään viikkoihin nähden normaali, niskaturvotusta eivät saaneet mitattua pieneltä, kun oli niin tiukasti kohdunseinää vasten kiinni! Lupasivat sieltä tulokset minulle viikossa, mikä on mahtava juttu, ei tarvitse sitten jännätä ihan hirveän pitkään ja kamalasti! Mahdolliseen rakenneultraan menen sitten myön naistenklinikalle, ilomielin! Edelleenkään nt-ultran yhteydessä otetusta verikokeesta ei ole kuulunut mitään, tänään viimeistään lupasivat soitella, jos siinä jotain on, mutta kun ei kuulunut niin tietysti toivoo ettei siitä riskiä löytynyt, tulee tieto sitten varmaan postitse joskus!

Muute on olo ok, ruoka ei vaan sitten maistu mitenkään, väsyttää kamalasti ja mikään ei kiinnosta muu nyt tällähetkellä niin paljon kuin sohvan nurkka!

Vointeja kaikille!

Mayya ja nyytti 13+1

Vierailija
28/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset Miina75:lle tsempityksestä! Vastaavassa tilanteessa olleiden tuki on ollut nyt kultaakin kalliimpaa :)

Mayya

Vierailija
29/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helena_84: Kun on raskaana on yleinen suositus, että näyte menee aina viljelyyn. Jos näin ei ole mennyt on harmillista, joskin voit pyytää sairaalassa synnyttämään mennessä, josko ottaisivat streptokokkinäytteen ennen synnytystä. Kerrot vain, että sinulla on ollut virtsis raskausaikana ja näytettä ei ole viljelty.... joskus kuuntelevat joskus taas eivät riippuu kätilöstä ja lääkäristä. Älä siis stressaa, vaikka tiedän, että on harmillista.

Tsemppiä Mayyalle istukkatutkimukseen, ultra ei ole aina onneksi 100% varma ja huteja näissä niskapoimuissa tulee välillä vaikka olisi kokenutkin lääkäri. Koitahan jaksella.

Kirjoittelen omia kuulumisia huomenna ultran jälkeen =)

Mammariini 11+3

Vierailija
30/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelin meidän listan ja enempää en sit meinaa koneen ääressä jaksaakaan. Hirmu päänsärky on seurannut melkein parin viikon ajna - onko kellään vastaavaa? Mietin että soitanko neuvolaan, jos olis jotain kikkoja tähän...vaikka tuskinpa on. Mulla ei vaan yleensä ikinä koske päähän, ja nyt on tällainen migreeni-tyyppinen jomotus melkein jatkuvasti. Huoh. Ja silti se on niin ihanaa olla raskaana:)

Monella on virtsatietulehdusta vaivana, mikäli oikein ymmärsin kun selailin nopsaan alkuviikon jutustelut. Se on kyllä ikävääkin ikävämpi vaiva:( Toivottavasti saatte kunnon hoidon siihen!

Ihanaa lukea lastwishin pikkuisen sydänäänistä ja potkuistakin jo!!! Sullapa aikaisin tuntuu. Itse taidan joutua vielä jokusen viikon odottamaan. Esikoinen kun on, niin ei kai ne niin pian tunnu, ja sit kun tuntuukin niin mistä sitä tietää miltä sen kuuluu tuntua:D

Naranjan bongasin! :) Kiva kun "tunkeuduit" tänne:) Toivottavasti luet täältä sit meidän vastailutkin. Siis ihanaahan se olisi, jos sinäkin tulisit tapaamiseen! Mitä tällä kuulla väliä, eihän kyse ole edes kuin parista kuukaudesta:)

helenalle myöskin, että otin sun e-postin talteen, ja kirjoitan jahka pystyn hetkisen pidempää koneen ääressä olemaan:) Todella mielelläni tutustuisin. Kuten Naranjakin jutteli, ei niitä tuttuja kovin helposti löydä, varsinkaan tässä elämäntilanteessa. Ja yksin ei ole mukavaa, ystäviä tarvitsee.

Miten olisi tapaminen Turussa syys-lokakuun aikana? Mentäisiin johonkin keskustan ruokapaikkaan/kahvilaan minne kaikkien (myös ei-paikkakuntalaisten jos haluaa tulla :) ) olis mahdollisimman helppo tulla ja löytää??

Ajattelin muuten aloittaa syksyn aikana mammajoogan!! Onko muita jotka ovat vaikka jo kokeilleet?

Kaikille mukavia viimeisiä kesäpäiviä! Tai syksyltä tämä kyllä enemmän jo tuntuu. Jännä, kun nyt ensi kertaa oikein odottaa syksyä ja talvea, kun silloin raskauskin on pidemmällä ja vauvan syntymä lähempänä.. :)

tikru ja Möykky rv 14+2

Vierailija
31/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla pikkumainen mutta mulla menee huhtihelmet ja helmikuiset sekaisin noissa otsikoissa :S

Täällä kuitenkin kaikki ok, pieniä potkuja tuntuu päivittäin

(tänään ensimmäinen oksentamaton päivä)

lastwish 13+4

Vierailija
32/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä lastwishin kanssa, vähän sekoittaa tuo Huhtihelmet...

Virtsatietulehduksista ja oksentelusta kärsiville jaksamista, ei varmasti ole kivaa..! Ja miumiulle ja Miinalle tsemppiä istukkatutkimuksen tulosten odotteluun, ei ole herkkua sekään.

Hannekalla oli ollut myös hurja kokemus, raskauden aikana kyllä sattuu ja tapahtuu kaikkea ihmeellistä! Toivottavasti oli vain niitä kasvukipuja, mutta aika rajulta kuulosti.

Onnea keyes työpaikasta! Sehän on hieno juttu ja varmasti jaksat ihan hyvin hommia painaa. Jos loppua kohti alkaa tuntua pahalta, niin saikkua sitten! Minä olen ainakin huomannut, että kun nyt on lomien jälkeen työt alkaneet, niin viikot vaan viuhuu silmissä eli myös raskausviikkoja kertyy vikkelämmin! Että siltä kantilta voi ainakin ajatella... Ja kursseista selviät varmasti myös hyvin, rauhassa vaan!

Onnea myös hienoista ultranäkymistä niitä kokeineille!

Kiitos lohdutteluista, Miina, vieläkään en ole sydänääniä saanut selvästi kuuluviin. Mielestäni siellä joku hyörii ja pyörii, kun kuuntelen ja välillä lyhyesti kuuluu jotain sydänääniltä muistuttavaa, mutta se on niin ohimenevää, että paha sanoa onko oikeasti sydänäänet. Mutta joku tunsi jo liikkeitä, niin olen huomannut, että kun ultrailen, niin välillä tuntuu jotain hipaisuja, samalla kun dopplerista kuuluu pamauksia. Tosin ne voi varmaan ihan yhtä hyvin olla suolet jotka paukkuu, että en siitäkään ole varma... Mutta sellaista hyörinää siellä mielestäni on kyllä ollut, että en ole nyt ollut kauhean huolissani siitä, että juuri sydämen pompotusta en ole kuullut. Kuten Miina sanoit, tuntuu juuri siltä, että vauveli uiskentelee karkuun aina kun yritän naulita sitä dopplerin alle.

Syreeni: Tilasin dopplerin www.kuuntelevauvaa.fi verkkokaupasta. Huutonetissä näkyy olevan myös tarjolla ja jotkut ovat tilanneet Jenkeistä.

Ilman doppleria en tunne kyllä vielä liikkeitä. Ekasta tunsin vasta rv 20, istukka oli etuseinässä ja kohtuni on taaksepäin kallellaan. Kakkosesta tunsin aiemmin, mutta en ole kirjannut ylös eli tarkkaan en muista, ja silloin istukka oli takaseinässä.

(.) Kuten vauvaksilla, niin myös täällä odotus tuntuu tällä hetkellä aika autuaalta. Ruoka maistuu, urheilu sujuu taas ja muutenkin olo on kaikin puolin hyvä eikä ole vielä isoa mahaa kiusana. Oikeastaan nyt toivonkin, että se pysyy mahdollisimman pitkään poissa kuvioista, koska tiedän kyllä, että sitten tahti hidastuu rutkasti. Ja töissä kun pakertaa, niin aika kuluu nopeasti ja mukavasti ja kuten sanottua, viikkoja kertyy huomaamatta. Jotta mikäs tässä ollessa..! Neuvolakin on kohta jo viikon päästä, niin se aika rientää, ja ultra kolmen viikon päässä...

Meillä kuopus aloitti eskariryhmässä tiistaina, virallisesti meillä alkaa eskari vasta ensi tiistaina, sitten kun koulutkin alkavat. Mutta vähän jännittynyt poika on ollut, paikalla on ollut vasta tosi vähän lapsia eikä ketään vanhoista kavereista. On pohdittu aina iltaisin sitä, että uudet asiat aina tuntuu vähän oudoilta ja jänniltä, mutta kun niihin tutustuu ja tottuu, niin ne alkaakin tuntua kivoilta jne... Voi toista, se on minun pieni vauvani vieläkin, millään en haluaisi sitä päästää käsistäni minnekään! :)

Hilpsu rv 13+5

Vierailija
33/67 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että tämä pino on näin vilkas! Toivottavasti jutustelu jatkuu aina helmikuulle asti...

Minäkin luulen jo välillä tuntevani liikkeitä! Tai sitten ne on vaan ilmaa suolissa, mutta ihan tuolla alamahalla on sellaisia "kuplahteluja". Esikoisella tunsin liikkeet n.rv.17 ja toisella pari viikkoa aiemmin, niin miksei!? Istukka näytti ultrassa olevan ihan oikealla sivulla, niin kaipa ne voi tuntua tuossa edessä...

Kotidoppleri on ahkerassa käytössä meilläkin! Päivittäin sitä kuunnellaan... Välillä kestää tosi kauan, ennen kuin sydänäänet saa kuuluviin, mutta joskus ne tulee kuuluviin samantien. Kai se riippuu siitä, missä asennossa pikkuinen on?! Istukan virtaus kuuluu tosiaan tuolla oikealla puolella alamahaa, se on sellainen ääni "kuin mereltä tuulis kovaa" eli "vuuuuuh, vuuuuuh" kuuluu oman sykkeen tahtiin. Välillä meilläkin kuuluu pamauksia ja poksauksia, kun pikkuinen siellä potkii ja pyörähtelee!

Mulla pahoinvointi on edelleen päivittäistä ja päänsärky lähes päivittäistä... Ei kiva! Lisäksi väsyttää ihan kamalasti edelleen. Perjantaina olis neuvola, niin näkee onko hb laskenu kuinka paljon! Mulla on aina ollu tosi hyvä hb (viimeksi neuvolassa 138), niin lasku johonkin 120:een voi jo tuntua. Nivusia ja häpyluuta ajoittain pakottaa, niin kai ne niitä liitoskipuja sitten on (nyt jo!). Mutta kaikkein ärsyttävin vaiva tällä hetkellä on hiiva... Tänään aamupäivällä teki mieli tunkea alapäähän kaikkea karheaa pulloharjasta lähtien, että olis saanu kutinan lakkaamaan!!! Eli siis kävin hakemassa kolmen päivän kuurin apteekista ja alan nyt syömään maitohappobakteereja säännöllisesti, ettei uusisi. On se sen verran kiusallinen vaiva...

Mutta nyt nukkumaan...

Mimmi & Yrjö-Kyllikki, rv.12+4

Vierailija
34/67 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman pahempia traumoja!

Aika jännä, että lupasivat tulokset sinulle jo viikossa. Ehkä Helsingissä asiat etenevät nopeampaa tahtia kuin Tampereella. Mutta hyvä niin, eipä tarvitse jännätä niin kauaa! Mulle ne sanoivat siellä Tampereella, että kolmisen viikkoa menee, ehkä pidempääkin. Huokaus! Edellisellä kerralla istukkatutkimuksesta sain tulokset kahdessa ja puolessa viikossa, lapsivesipunktiosta silloin vuonna 2003 kesti yli neljä viikkoa:(

Eihän soittoa vaan eilenä enää kuulunut?!?

Miina rv13+5

Vierailija
35/67 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina oli se neuvola ja kaikki oli oikein hyvin. Verenpaine 102/62 ja painoa tullu raskauden aikana yks kilo lisää. (Esikoisen aikana tähän mennessä jo 5,5kg:a)

Kovasti olen yrittänyt kuulostella , että joko liikkeet tuntuisi, mutta ei vielä. Muutaman viikon vielä odotella.

Töitä ois nyt pari päivää ja sitten harvinainen viikonloppu vapaa. :) Lauantaina olisikin kaverin häät. :) Ja maanantaina alkaa esikoisen koulu. Taas arki alkaa pyörimään normaalisti.

AnniMaret 13+6

Vierailija
36/67 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina75, tosiaan ei soittoa eilen kuulunut mutta ei tullut myöskään KOKSista kirjettä niinpä otin luurin kouraan ja soitin sinne tänään, selvittivät tilannetta ja eipäs ollutkaan tulokset valmiita vielä. Ollaan nyt jaksettu kummastella tota KOKSin toimintaa taas tänään, selvästi sanoivat viimeviikolla että ottavat yhteyttä 6.8. päivään mennessä, viimeistään silloin kuitenkin! Tokas kätilö vaan et hyvinki voi vielä viikko vierähtää sen verikokeen tuloksen tulemisessa. Ei pitäis luvata asioita varmuudella, jos on pieninkin epäilys siitä, ettei asia menekään niin, muutenkin jo tuon edellisen ipanan odotus/synnytysajalta jäi mieleen, että koko paikka melkoinen arvauskeskus! Muutenki on pinna tiukalla tän hermoilun kanssa. Jäi takomaan takaraivoon viime viiikkoiselta käynniltä tutkivan lääkärin ilmaus, että kyllä tässä lapsessa jotain vikaa on... Voi hyvää päivää, tutkisvat ensin kunnolla varmuudella eikä loisi potilailleen epävarmuuden tunteita ja pelkoa ennen kuin siihen on todellista aihetta!

Lääkäri Helsingissä eilen kertoili, että heillä on toiminta nopeutunut, mahdollista, että tulokset ovat valmiita jo muutamassa päivässä, riippuen tietysti miten solut jakautuvat ja käyttäytyvät, ilmoittelevat hyvät uutiset sitten kuulemma vaan kirjeitse, vakavammassa tilanteessa ottavat puhelimitse yhteyttä! Eli taas toivotaan ettei puhelua kuulu viikon sisään!

Nyt touhuamaan, pysyvät ajatukset kaukana näistä ajatuksista!

Mayya ja nyytti 13+2

Vierailija
37/67 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mayya, kun pistää vihaksi sun puolesta. Toi on kaikista ärsyttävintä, että lupaavat ja sitten vetävät sanojaan takaisin! Olen itse myös joutunut samanlaisiin tilanteisiin:( Epäreilua ja niin ahdistavaa kun on paniikissa ja odottaa tuloksia!

Tampereelta ilmoittavat kuulemma joka tapauksessa puhelimitse tuloksista, että hyvätkin uutiset saadaan mahdollisiman pian odottajalle. Hyvä niin, sillä postin tuloon saattaa mennä aikaa...Ja eipähän heti tarvitse alkaa pelätä pahinta kun puhelin pärähtää, siellä voi olla myös iloisia uutisia! Me annettiin mun miehen numero sairaalaan, soittavat siihen, nyt mun ei tarvitse koko aikaa kyttäillä hermostuneena puhelimeen!

Mut ei nyt täytyy rientää iltavuoroon, Plaah!

Miina

Vierailija
38/67 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa nyt sitten... Oli tänään se niskaturvotus ultra. Mukava kätilö teki sen, kova juttelemaan ja höpöttämään. Kaikki oli hyvin vauvalla, 1,5 oli se niskaturvotus. Kaikki sormetkin näkyi niin ihanasti ja heilutteli siellä kättä meille, nukuskeli kyllä aika paljon ja kätilön piti yrittää herätellä kovasti

Laskettu aika on nyt meilläkin 14.2.

Oli kyllä ihana käynti ja saatiin kuviakin toki mukaan...

Seuraavan kerran sitten rakenneultra 13.10.

Marjukka 12+jotakin...

Vierailija
39/67 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksi päivää ollut *parempi* olo. Ei vieläkään normaali tai erityisen hyvä, mutta sentään jo parempi! Ja osa ruoista maistuu kivasti. Välillä olen niin kiitollinen paremmasta voinnistani, että purskahdan itkuun.

Vatsa on sen verran kasvanut, että farkut ei mahdu päälle. Ostinkin ihanat mamma-farkut, jotka jo huomenna saan päälle (olivat pesussa)! Kalliit olivat opiskelijalle, mutta...

Minullakin on ollut päänsärkyä aika paljon. Kävin hierojallakin ja onneksi hiukan helpotti.

Närästystä ja röyhtäilyä on tosi paljon, mikä on ärsyttävää.

Näin ihanan nukkekodin yhdessä sisustusliikkeessä ja nyt haluaisinkin jo tietää onko tulokas tyttö vai poika. Ostaisin heti sen nukkekodin, jos ois tyttö :) (joku varmaan ihmettelee, että miksei pojalle sitten...)

Vielä pitää yli viikko jaksaa odottaa np-ultraa...yritän vain olla ajattelematta asiaa, alan olla jo aika malttamaton.

Pioni ja Pikkuinen rv 10+6

Vierailija
40/67 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli pikkuisella kunnossa, kovin käden ja jalkojen alut jo viuhtoivat =) Pituutta pikkuisella oli 52mm, mutta ei vaikuta raskausviikkoihin vaikka keskimääräinen mitta on 55mm.

Oli pikkaisen hyvä ultra laite, oli kokeilussa gynen vastaanotolla ja siksi siitä ei veloitettu erikseen. Niska näytti silmämääräisesti ok:lta, kävin siksi yksityisellä, etten halunnut että mitataan =) Tulee sellaisena kuin on tullakseen =)

Pahoinvointia on edelleen kiitettävästi.

Mammariini ja lapset sanovat tätä neljättä "tuhkimoksi" 11+4 (lienee heiltä toiveajattelua)