olen 43--vuotias nainen ja
minulla on 3 seksisuhdetta. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:46"]
21-vuotias on uusi kokemus. t.ap
[/quote]
No eihän se ollut uusi kuin sen yhden kerran.
Onko 38 vuotias työtön vai mihin hassaa rahansa? Pnko välillä halpa olo kun otat satasen vastaan?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:46"]
38-vuotias ei halua kanssani vakavaa suhdetta. 61-vuotias antaa rahaa. 21-vuotias on uusi kokemus. t.ap
[/quote]
Onpa kliseiset esimerkit. Sinulla on siis aiemminkin ollut 61-vuotiaita miehiä, jos et häntä tituleeraa nyt "uudeksi kokemukseksi".
Miksi ei näin: rikas 21-vuotias antaa rahaa, 61-vuotias ei halua vakavaa suhdetta ja 38-vuotias on uusi kokemus.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 13:07"]38-vuotiaalle joudun välillä antamaan 5 euroa, että pääsee luokseni. 61-vuotiaan kanssa peli on selvä, hän haluaa ehdottomasti antaa sen 100e. ainoa, jota kohtaan minulla on tunteita, on se 38-vuotias. t.ap
[/quote]
38-vuotias ei halua kanssasi suhteeseen, mutta tulee 5 euron kertapalkkiosta käymään. Tätäkö keski-ikäisten seksisuhteet voi olla?
Siis täydentävätkö he jotenkin toisiaan? Onko seksi kaikkien kanssa ns.perus seksiä vai onko joku kinky..tmv..kuinka usein heitä tapaat? Tarvitsetko exel taulukon avuksesi logistiikkaa suunnitellessa?
Ovatko seksitaitosi kehittyneet ikävuosien 23 ja 33 välillä? Entäs 33 ja 43 välillä? Oletko oppinut jotakin uutta miehistä?
-Mies 29v-
38-vuotias on aivan ylivoimainen rakastaja. 61-vuotiaan kanssa aina se 4 min. lähetyssaarnaaja, jonka aikana sanoo aina, että "oot mun pikkuhuora, annat pillua rahasta". minusta se on äärimmäisen hauskaa. t.ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 13:18"]Siis täydentävätkö he jotenkin toisiaan? Onko seksi kaikkien kanssa ns.perus seksiä vai onko joku kinky..tmv..kuinka usein heitä tapaat? Tarvitsetko exel taulukon avuksesi logistiikkaa suunnitellessa?
[/quote]
voisitko vastata tähän, kiitos!
61-vuotiaan kanssa en harrastaisi seksiä ilman korvausta, koska hän ei ole millään tavalla haluttava. 38-vuotias on aivan ylivoimaisin mies, jonka kanssa olen koskaan sängyssä ollut. t.ap
Mitä lastesi isä tekisi jos tietäisi, että sinulla on kolme rakastajaa?
Miten suojelet lapsiasi ja estät ettei kukaan näistä tulee yllttäen käymään kun lapset ovat kotona?
Maksatko sen 38-vuotiaan 5 euroa siitä 61-vuotiaan antamasta 100 eurosta? ;D
Yritit sillä viidellä eurolla nyt hyvittää sitä kun otat
toiselta sata euroa.
kerran kävi niin, että 61-vuotias kävi lounastauolla ja sain sen 100 e ja illalla 38-vuotias sai siitä sen 5e :D...Tosi on. Eivät lapseni ole tavanneet kuin sen 38-vuotiaan ja kaikki vaatteet päällä tietysti. Lasteni isä ei tiedä eikä ole kiinnostunut miesasioistani. Hän on lastemme yksinhuoltaja. t.ap
Aha ok, jos lapset ovat isällään pääsääntöisesti niin ei niin paljon huolta.
Mutta harrastat seksiä epämiellyttävänän miehen kanssa ja pyydät vain 100 euroa. Eli jos huoraat niin miksi et ota kunnon hintaa samaten?
Minusta ajatus on kamala yök.
Minua ei sanottaisi "pikkuhuoraksi" mistään summasta! Miten voit alentua moiseen? Toki ymmärrän jos pano kestää muutaman minuutin ja saa siitä satasen...mutta silti.
En oikeen kehtaa pyytää enempää, kun se 4 min. ei tunnu miltään eikä missään. Niin helppoa rahaa en ole ennen saanut. Luovuin lasteni huoltajuudesta erinäisten vaiheiden jälkeen, mutta ovat minulla 4-8 yötä joka kuukausi. t.ap
Huora olet ja vielä halpa sellainen. Terveisiä Porvooseen...