olen 43--vuotias nainen ja
minulla on 3 seksisuhdetta. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 13:07"]38-vuotiaalle joudun välillä antamaan 5 euroa, että pääsee luokseni. 61-vuotiaan kanssa peli on selvä, hän haluaa ehdottomasti antaa sen 100e. ainoa, jota kohtaan minulla on tunteita, on se 38-vuotias. t.ap
[/quote]
38-vuotias ei halua kanssasi suhteeseen, mutta tulee 5 euron kertapalkkiosta käymään. Tätäkö keski-ikäisten seksisuhteet voi olla?
[/quote]Tätäpä hyvinkin
t. toinen 43v
Otatko ne samaan aikaan, kimppakivaa niinku.
Ei samaan aikaan. yksi on 61-vuotias, yksi 38-vuotias ja yksi 21-vuotias. t.ap
Montako seksisuhdetta näillä miehillä on sinun lisäksesi?
mihin muita tarvit mikäli 38-vuotiaan kanssa on parasta?
38-vuotias ei halua kanssani vakavaa suhdetta. 61-vuotias antaa rahaa. 21-vuotias on uusi kokemus. t.ap
Paljonko saat siltä 61-vuotiaalta rahaa?
61-vuotias antaa siis rahaa. Eli olet huora.
Tapaatko miehiä sinun kotonasi, heidän kotonaan, hotellissa vai missä?
61-vuotias haluaa itse antaa rahaa, koska se kiihottaa häntä. 100e/kerta. löysin hänet Iskurideitistä. 21-vuotiaan löysin myös sieltä. 38-vuotias on tutun tuttu. Eivät tiedä toisistaan, mutta aivan hyvin voisin kertoa, koska haluavat minusta vain seksiä. t.ap
tapaan heitä vain ja ainoastaan omassa kodissani silloin, kun lapset eivät ole luonani. t.ap
Onnittelut. Tuleeko joskus ns.halpa olo kun saat rahaa seksistä.
Onnittelut. Tuleeko joskus ns.halpa olo kun saat rahaa seksistä.
Tuovatko miehet sinulle kukkia tai kuohuviiniä tullessaan? Käytkö heidän kanssaan syömässä?
38-vuotiaalle joudun välillä antamaan 5 euroa, että pääsee luokseni. 61-vuotiaan kanssa peli on selvä, hän haluaa ehdottomasti antaa sen 100e. ainoa, jota kohtaan minulla on tunteita, on se 38-vuotias. t.ap
up