Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö mieheni?

Vierailija
18.05.2014 |

Tiedän, että te ette voi tietää, mutta kysyn, mielipidettänne, mitä tehdä.

Mieheni oli perjantaina työporukalla juhlimassa. Hän tuli kotiin klo5 (löysin taskustaan taksikuitin). Baari, jossa kuulemma olivat, meni kiinni klo3. Olivat kuulemma kävelleet työporukan kanssa ulkona tämän jälkeen.

No eilen koko päivän mies oli kauheassa krapulassa ja jotenkin raukkana. Illalla hän sitten kertoi, että hänellä on morkkis, koska työkaveri-nainen oli yrittänyt iskeä häntä. Mies oli kuulemma sanonut tälle, että rakastaa vaimoaan ja juttu oli jäänyt siihen. Kuitenkin mies oli hirveässä morkkiksessa ja sanoi, ettei aio koskaan enää mennä juhlimaan tämän porukan kanssa. Hän jopa halusi nukkua minun ja vauvan kanssa perhepedissä viime yön, vaikka yleensä nukkuu vierashuoneessa, koska vauva heräilee niin paljon öisin.

Mies vakuutti, ettei mitään tapahtunut, mutta tuntee huonoa omaatuntoa, että nainen iski häntä?? Olisi kuulemma pitänyt tulla aikaisemmin kotiin. Tosi kova kieriskely morkkiksessa oli hänellä koko päivän. Sanoin, että ethän sinä tehnyt mitään, mitä sille voi jos joku ihastuu. Mies vaan toisteli, että olisi pitänyt tulla aiemmin kotiin.

Tunnen yhden miehen työkaverin joka oli mukana, mutta en aio häneltä tietenkään kysyä mitään. Se olisi noloa.

Ratsaanko puhelimen kaiken varalta, vaikka olenkin periaattessa sitä vastaan? Vai luotanko miehen sanaan ja annan asian olla? Tuntuu vaan huonolta, kun epäilys kalvaa. Miehen käytös on epäilyttävää. Hänellä on kyllä tosi herkkä omatunto.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:17"]

Joo. Morkkis ei tule siitä että kieltäytyy: päinvastoin.

Miehesi on tehnyt jotain mikä on aieuttanut hänelle syyllisyyttä. Se oliko se suudelma tai vaimonhaukkuminen vai seksi, ei voi tietää ennen kuin kysyt.

[/quote]

Ilman mitään fyysistä toimintaa, mies voi tuntea syyllisyyttä myös vain ihan pelkästä tunteesta, minkä iskuyritys on hänessä mahdollisesti aiheuttanut, on pelästynyt ehkä sitä millaisen tunnereaktion se hänessä itsessään on aiheuttanut.

Vierailija
62/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:17"]

Joo. Morkkis ei tule siitä että kieltäytyy: päinvastoin.

Miehesi on tehnyt jotain mikä on aieuttanut hänelle syyllisyyttä. Se oliko se suudelma tai vaimonhaukkuminen vai seksi, ei voi tietää ennen kuin kysyt.

[/quote]

Ilman mitään fyysistä toimintaa, mies voi tuntea syyllisyyttä myös vain ihan pelkästä tunteesta, minkä iskuyritys on hänessä mahdollisesti aiheuttanut, on pelästynyt ehkä sitä millaisen tunnereaktion se hänessä itsessään on aiheuttanut.

[/quote]

Mies, tunteet, samassa lauseessa! Hahahaa! Et oo tosissas! Ainoat asiat mitä mies tuntee on

vatsan täytyöaste, puristus ja hankaus kullin ympärillä ja kaasupoljin oikean jalan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mies, tunteet, samassa lauseessa! Hahahaa! Et oo tosissas! Ainoat asiat mitä mies tuntee on

vatsan täytyöaste, puristus ja hankaus kullin ympärillä ja kaasupoljin oikean jalan alla.

[/quote]
No HUHHUH! EN edes halua tietää millaisen mulkeron kanssa olet naimisiin mennyt. Kyllä minun miehelläni on tunteita ihan siinä missä minullakin. Taitaa mieheni sitten olla todellinen nysverö ja herkkis, kun esimerkiksi pienen tyttären sylissä pitely saa miehelleni kyyneleet silmiin.

Vierailija
64/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli eilen morkkis, kun mua pyydettiin treffeille. Oon siis naimisissa. En jotenkin osannut sanoa heti ei, kun ei mies suoraan puhunut treffeistä. Annoin s-postiosoitteeni. Nyt kaduttaa, kun tietysti se oli treffipyyntö. En missään nimessä menisi enkä pettäisi miestäni, mutta on huono omatunto, kun en osaa luontevasti ja heti torjua lähestymisyrityksiä. 

Vierailija
65/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee asunnolle, niin aivan varmasti on jotain fyysistä tapahtunut. Passittaisin sukupuolitautitesteihin heti maanantaina, jos olisi oma mies kyseessä. Parisuhteen jatkoa pitäisi miettiä erikseen, mutta tuo olisi ensimmäinen asia.

Vierailija
66/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso taksikuitista, kuinka pitkä matka on ajettu. Sitten selvität työkaverin osoittern ja mittaat etäisyyden teidän ovelle. Jos matka täsmää, ei hyvältä näytä.

Vierailija
67/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:13"]Katso taksikuitista, kuinka pitkä matka on ajettu. Sitten selvität työkaverin osoittern ja mittaat etäisyyden teidän ovelle. Jos matka täsmää, ei hyvältä näytä.

[/quote]

Mitäs tällä hyötyy? Johan mies tunnusti siellä olleensa..

Vierailija
68/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö mies vielä suihkussa kotiin tultuaan vai tuoksuiko suihkunraikkaalta?

Vierailija
69/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies koki sen naisen iskuyrityksen niin ahdistavana, että olisi halunnut jättää sen kokonaan kokematta ja siksi toivoo, että olisi lähtenyt ennen kuin sitä edes ehti tapahtua. Voi myös ajatella, että tuntuu vaikealta olla tämän naisen kanssa tekemisissä työpaikalla tapahtuneen jälkeen.

Vierailija
70/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:11"]Huolestuttavinta kertomassani oli mielestäni tää: "Hän jopa halusi nukkua minun ja vauvan kanssa perhepedissä viime yön, vaikka yleensä nukkuu vierashuoneessa, koska vauva heräilee niin paljon öisin."

Siis miksei miehen pitäisi heräillä vauvan kanssa? Parisuhteenne kuulostaa aina masentavalta.

[/quote]

Mitä järkeä siinä on, että molemmat on silmät ristissä? Ei se molempien väsymys parisuhdetta ainakaan paranna. Ja jos imettää, niin ihan turha miehen herätä.

Vierailija
71/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko baari menee kolmelta kiinni pe iltana? Eli valomerkki tullut puoli kolmelta jos näin on ja aika nopeasti sitä koitetaan saada asiakkaat pihalle jo hyvissä ajoin kolmea. Mutta moni paikka, jolla on erillinen lupa olla auki yli kahteen niin niissä paikoissa tulee valomerkki puoli neljältä. Ja jos paikka on auki kahteen, niin silloihan valomerkki tulee puoli kaksi...

Tuli vain tälläinen asia mieleen, että onko miehes sitten vetänyt hatusta tuon kolmelta sulkemisajan...

Vierailija
72/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt. Luottamuksen ainakin. Sano sille, että näyttää puhelimensa ja KAIKKI sähköpostitilit ja sosiaalisen median tilit, jos tahtoo jatkaa suhdetta. Itse olen niin mustavalkoinen näissä asioissa, että heittäisin ukon tuosta hyvästä ulos kolmen lapsen ja 10 vuoden liiton jälkeen.

Jokainen voi joutua petetyksi kerran. Se, tuleeko petetyksi saman ihmisen toimesta uudestaan, on oma valinta.

Vierailija
73/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:06"]On pettänyt. Luottamuksen ainakin. Sano sille, että näyttää puhelimensa ja KAIKKI sähköpostitilit ja sosiaalisen median tilit, jos tahtoo jatkaa suhdetta. Itse olen niin mustavalkoinen näissä asioissa, että heittäisin ukon tuosta hyvästä ulos kolmen lapsen ja 10 vuoden liiton jälkeen.

Jokainen voi joutua petetyksi kerran. Se, tuleeko petetyksi saman ihmisen toimesta uudestaan, on oma valinta.

[/quote]

Aivan. Nyt kannattaa selvittää kaikki.

Vierailija
74/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:11"]Huolestuttavinta kertomassani oli mielestäni tää: "Hän jopa halusi nukkua minun ja vauvan kanssa perhepedissä viime yön, vaikka yleensä nukkuu vierashuoneessa, koska vauva heräilee niin paljon öisin."

Siis miksei miehen pitäisi heräillä vauvan kanssa? Parisuhteenne kuulostaa aina masentavalta.

[/quote]

Mitä järkeä siinä on, että molemmat on silmät ristissä? Ei se molempien väsymys parisuhdetta ainakaan paranna. Ja jos imettää, niin ihan turha miehen herätä.

[/quote]

Kyllä se mieskin pitää pitää yhtä väsyneenä. Pysyy kotona eikä ainakaan jaksa lähteä vieraisiin. Ymmärtää myös paremmin, jos naisellaon imetysaikana haluttomuutta. Kaikin puolin hyvä juttu.

Vierailija
75/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotainhan on selvästi tapahtunut miehen ja tämän naisen välillä. Toinen juttu on, haluatko tosiaan tietää yksityiskohdat. Miehesi selkeästi katuu tekoaan, mikä on hyvä juttu. 

Vierailija
76/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on pantu, mikäli miehelläs seisoo tuhdissa humalassa, mun ex teki saman tempun, mällinen paita löyty auton takapenkiltä.

Vierailija
77/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:29"]Kyllä siellä on pantu, mikäli miehelläs seisoo tuhdissa humalassa, mun ex teki saman tempun, mällinen paita löyty auton takapenkiltä.

[/quote]niin näytin ukolle paitaa, ni ei vieläkään myöntäny, muka jotain muuta likaa, no mie tilasin netistä yhtä ainetta, millä saa selville onko spermaa, näyte anto positiivisen vastauksen, eli oli paneskeltu.

Vierailija
78/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:29"]Kyllä siellä on pantu, mikäli miehelläs seisoo tuhdissa humalassa, mun ex teki saman tempun, mällinen paita löyty auton takapenkiltä.

[/quote]niin näytin ukolle paitaa, ni ei vieläkään myöntäny, muka jotain muuta likaa, no mie tilasin netistä yhtä ainetta, millä saa selville onko spermaa, näyte anto positiivisen vastauksen, eli oli paneskeltu.

[/quote]

Ihailtavaa määrätietoisuutta!

Vierailija
79/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pyyhkii mällit paitaansa?

Vierailija
80/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 on varmaan naimisiin mennessään luvannut osoittaa uskollisuutta ja rakkautta puolisoaan kohtaan.... Noinko helposti se unohtuu? 

Terv. Parisuhteen osapuoli jossa luottamus pelaa ja vieraissa ei ole tarvetta käydä. Eikä ahdista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi