Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö mieheni?

Vierailija
18.05.2014 |

Tiedän, että te ette voi tietää, mutta kysyn, mielipidettänne, mitä tehdä.

Mieheni oli perjantaina työporukalla juhlimassa. Hän tuli kotiin klo5 (löysin taskustaan taksikuitin). Baari, jossa kuulemma olivat, meni kiinni klo3. Olivat kuulemma kävelleet työporukan kanssa ulkona tämän jälkeen.

No eilen koko päivän mies oli kauheassa krapulassa ja jotenkin raukkana. Illalla hän sitten kertoi, että hänellä on morkkis, koska työkaveri-nainen oli yrittänyt iskeä häntä. Mies oli kuulemma sanonut tälle, että rakastaa vaimoaan ja juttu oli jäänyt siihen. Kuitenkin mies oli hirveässä morkkiksessa ja sanoi, ettei aio koskaan enää mennä juhlimaan tämän porukan kanssa. Hän jopa halusi nukkua minun ja vauvan kanssa perhepedissä viime yön, vaikka yleensä nukkuu vierashuoneessa, koska vauva heräilee niin paljon öisin.

Mies vakuutti, ettei mitään tapahtunut, mutta tuntee huonoa omaatuntoa, että nainen iski häntä?? Olisi kuulemma pitänyt tulla aikaisemmin kotiin. Tosi kova kieriskely morkkiksessa oli hänellä koko päivän. Sanoin, että ethän sinä tehnyt mitään, mitä sille voi jos joku ihastuu. Mies vaan toisteli, että olisi pitänyt tulla aiemmin kotiin.

Tunnen yhden miehen työkaverin joka oli mukana, mutta en aio häneltä tietenkään kysyä mitään. Se olisi noloa.

Ratsaanko puhelimen kaiken varalta, vaikka olenkin periaattessa sitä vastaan? Vai luotanko miehen sanaan ja annan asian olla? Tuntuu vaan huonolta, kun epäilys kalvaa. Miehen käytös on epäilyttävää. Hänellä on kyllä tosi herkkä omatunto.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pettäminen ei automaattisesti tarkoita eroa. Tokihan se on loukkaavaa, vihastuttaa, aiheuttaa epätoivo jne.. Mikäli mies ei olisi katuva tai pahoillaam - antaisin heti kenkää. Mutta jos todella olisi halua vielä kummallakin yrittää, panostaa suhteeseen niin tulee kuunnella sitä vaistoa, onko tämä se ihminen jonka kanssa haluan elää? Yksi teko ei muuta ihmistä.

Vaikeuksista on mahdollista selvitä, ei se tarkoita että kaikki olisi lopullisesti pilalla.

Vierailija
42/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestasi ap.

Itse olisin aikaisemmin ollut sitä mieltä, että pettäminen johtaa aina eroon. Mutta meillä on myös vauva ja asiat eivät ole enää niin yksinkertaisia. Miehesi oli selvästi tosi pahoillaan jo ennen kuin jäi kiinni, joten ehkä on toivoa.

Muista, että huonossa parisuhteessa lapsikin kärsii. Mieti asiaa parisuhteen kannalta. Voiko tulla enää luottamusta? Neuvolasta perhetyöntekijälle aika. Älä myöskään jää yksin asian kanssa. Voitko jutella äitisi kanssa? Jos et, puhu edes jonkun luotettavan ystävän kanssa.

Kaikki järjestyy ennen pitkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on sittenkin aito pelimies! Jes!

Vierailija
44/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:33"]Mun mielestä pettäminen ei automaattisesti tarkoita eroa. Tokihan se on loukkaavaa, vihastuttaa, aiheuttaa epätoivo jne.. Mikäli mies ei olisi katuva tai pahoillaam - antaisin heti kenkää. Mutta jos todella olisi halua vielä kummallakin yrittää, panostaa suhteeseen niin tulee kuunnella sitä vaistoa, onko tämä se ihminen jonka kanssa haluan elää? Yksi teko ei muuta ihmistä.

Vaikeuksista on mahdollista selvitä, ei se tarkoita että kaikki olisi lopullisesti pilalla.

[/quote]

Eihän se ykköshakemus tarkoita eroa vaan harkinta-aikaa. Oletko ap naimisissa tämän petturin kanssa? Itse laittaisin ekan erohakemuksen menemään jja sanoisin, että sinulla on nyt puoli vuotta aikaa todella miettiä mitä haluat. Jos haluaa jatkaa avioliittoa, tulee se puoli vuotta todella käyttää sen luottamuksen palauttamiseen ja sitoutumisen vakuuttamiseen. Tämä on mielestäni ainut riittävän kova koulu varmistaa, että mies TODELLA tajuaa mitä on tehnyt eikä tekisi uudestaan. Jos puolen vuoden jäkkeen et ole vakuuttunut miehen tunteista, voit hyvällä omallatunnolla erota.

Meillä ainut tie vastaavasta kokemuksesta oli tuo harkinta-aika ja minäkin kävin naimassa toista miestä. Miehen piti tuntea sama kipu ja petos mitä olin itse tuntenut. Vasta sen jälkeen pystyin vakuuttumaan, että TODELLA tajuaa kuinka se satuttaa. Kysyin myöhemmin, olisiko ollut helpompaa erota, niin mies sanoi että olisi. Mutta minun vuokseni hän oli valmis kestämään kaiken kivun, epävarmuuden ja nöyryytyksen. Silloin luottamus palasi.

Vierailija
45/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee AP?

Vierailija
46/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, SINÄ et heitä kaikkea hukkaan eroamalla petturista vaan mies heitti pannessaan vierasta naista! Sinä et ole tehnyt mitään väärää, päätös pilata liittonne oli miehen. Et voi oikein muuta kun hyväksyä tosiasiat ja erota. Olen todella pahoillani puolestasi. Nm. Tiedän tunteen

Vierailija
47/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se petti:(

Vierailija
48/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 17:28"]Aivan uskomatonta settiä! :D

Mikä ihmeen veijari käy painamassa vierasta A-luokan lihaa ja sitten tulee kotiin nyyhkyttämään vaimon ja piltin viereen? Kuullostaa *todella* omituiselta, jopa pelottavalta, käytökseltä. Tehty mikä tehty. Rapatessa roiskuu jne. Turha siitä on mitään maatakaatavaa morkkista ottaa, ja varsinkaan ilmiantaa itse itseään!

Osa porukasta taas kuullostaa niin sekopäiseltä viestien, somen ja mällisten paitojen tutkimisineen (jotain CSI-litkua netistä, oikeasti?!), että miestenne kannattaisi nostaa kädet pystyyn ja poistua ihan oma-aloitteisesti. 

Lopettakaa se kuvittelu, että omistatte toisen ihmisen niin elämä helpottuu ihan pirusti. Tämä neuvo tulee perheelliseltä mieheltä, joka käy säännöllisesti aidan toisella puolen. Oletan vaimon myös tekevän samoin kaikilla "työmatkoillaan". Kotona menee hyvin, seksi pelaa ja ennen kaikkea - kukaan ei piruvie ruikuta toisen jaloissa!

[/quote]

Kuka tätä alapeukuttaa? :D ei ihme että ollaan viellä keskiajalla.

Vierailija
49/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että osa meistä viihtyy täällä "keskiajalla"

Vierailija
50/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin kehitelty draaman kaari, peukut sille AP!

Vierailija
51/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:52"]Petti. Ei se ole mies, joka ei pane, kun on tavaraa tarjolla.

[/quote]Paitsi minun mieheni. Meillä on syvä ja intohimoinen suhde ja hänellä ei seiso kuin minun kanssani. On toki vuosien varrella kokeillut pettämistä mutta ei vaan seiso. Näyttää olevan yhden naisen mies, kerrallaan. Eli se rakkaus pitää siirtää rakastelukumppaniin myös.

[/quote]

hahhahhaa..ja näitä selityksiä riittää!!! Ja vaimot ne vaan uskoo. Ootte niin sinisilmäisiä ja tyhmiä, ettei mitään rajaa!! :D

Vierailija
52/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä varmaan jotain tapahtunut, niinku joku sanoikin- ei morkkis tule siitä että kieltäytyy... Tuskin nyt on pannut sen naisen kanssa, mutta ehkä nainen yrittänyt suudella tms?

Vierailija
53/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toki on pannut, tottakai! Kukaan ei poe morkkista siitä että joku on yrittänyt iskeä, aivan käsittämätöntä että joku tällaista skeidaa edes uskoo.

Vierailija
54/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:19"]

Mä voisin kuvitella, että mies on sitten enemmänkin jutellut naisen kanssa ja ns antanut ymmärtää. Tästä hänelle sitten on tullut huono omatunto, vaikkei mitään varsinaista pettämistä olisi tapahtunutkaan.

Mulle on itsellekin käynyt niin, varattuna tullut jonkun kanssa juttuun ja lähtenyt esim hakemaan kebabbia ja pitänyt hauskaa. Syyllisenä sitten aamulla istuskellut kun mies kysynyt oliko hauska ilta.

[/quote]

Kysyin mieheltä ja näin juuri se kuulemma men. Että tuntee morkkista siitä, että jutteli liian paljon naisen kanssa, joka oli hänestä selvästi kiinnostunut. Vakuutti, ettei muuta tapahtunut, joten minun ei auta muuta kuin uskoa. Mietin, että haluaisinko edes tietää, jos jotain pientä tapahtuikin. Ehkä en. Taidan antaa asian nyt olla, mutta pidän silmät auki kuitenkin.

AP

Vierailija
55/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap. Mies kuullostaa siltä, ettei seuraavaan puoleen vuoteen uskalla edes poistua kotoa kun pelkää viehättyvänsä edes hetkellisesti muusta kuin omasta vaimosta.

Siitäkin voi jo morkkis tulla, vaikkei mitään panemista olisi tapahtunut :)

Vierailija
56/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se nainen on vaan imenyt miehesi kassit tyhjäksi ja niellyt koko lastin miehesi karjuessa nautinnosta.

Vierailija
57/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavinta kertomassani oli mielestäni tää: "Hän jopa halusi nukkua minun ja vauvan kanssa perhepedissä viime yön, vaikka yleensä nukkuu vierashuoneessa, koska vauva heräilee niin paljon öisin."

Siis miksei miehen pitäisi heräillä vauvan kanssa? Parisuhteenne kuulostaa aina masentavalta.

Vierailija
58/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
59/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt sitten mies kertoi, että oli mennyt tämän naisen luo, mutta mitään ei kuulemma ollut tapahtunut. Jep jep. Enpä olisi uskonut, mutta kyllä näköjään naisen vaisto on aina oikeassa,. Nyt lähden ulos miettimään ja mies saa hoitaa vauvaa.

AP

Vierailija
60/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt sitten mies kertoi, että oli mennyt tämän naisen luo, mutta mitään ei kuulemma ollut tapahtunut. Jep jep. Enpä olisi uskonut, mutta kyllä näköjään naisen vaisto on aina oikeassa,. Nyt lähden ulos miettimään ja mies saa hoitaa vauvaa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi