Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö mieheni?

Vierailija
18.05.2014 |

Tiedän, että te ette voi tietää, mutta kysyn, mielipidettänne, mitä tehdä.

Mieheni oli perjantaina työporukalla juhlimassa. Hän tuli kotiin klo5 (löysin taskustaan taksikuitin). Baari, jossa kuulemma olivat, meni kiinni klo3. Olivat kuulemma kävelleet työporukan kanssa ulkona tämän jälkeen.

No eilen koko päivän mies oli kauheassa krapulassa ja jotenkin raukkana. Illalla hän sitten kertoi, että hänellä on morkkis, koska työkaveri-nainen oli yrittänyt iskeä häntä. Mies oli kuulemma sanonut tälle, että rakastaa vaimoaan ja juttu oli jäänyt siihen. Kuitenkin mies oli hirveässä morkkiksessa ja sanoi, ettei aio koskaan enää mennä juhlimaan tämän porukan kanssa. Hän jopa halusi nukkua minun ja vauvan kanssa perhepedissä viime yön, vaikka yleensä nukkuu vierashuoneessa, koska vauva heräilee niin paljon öisin.

Mies vakuutti, ettei mitään tapahtunut, mutta tuntee huonoa omaatuntoa, että nainen iski häntä?? Olisi kuulemma pitänyt tulla aikaisemmin kotiin. Tosi kova kieriskely morkkiksessa oli hänellä koko päivän. Sanoin, että ethän sinä tehnyt mitään, mitä sille voi jos joku ihastuu. Mies vaan toisteli, että olisi pitänyt tulla aiemmin kotiin.

Tunnen yhden miehen työkaverin joka oli mukana, mutta en aio häneltä tietenkään kysyä mitään. Se olisi noloa.

Ratsaanko puhelimen kaiken varalta, vaikka olenkin periaattessa sitä vastaan? Vai luotanko miehen sanaan ja annan asian olla? Tuntuu vaan huonolta, kun epäilys kalvaa. Miehen käytös on epäilyttävää. Hänellä on kyllä tosi herkkä omatunto.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti mua, ja sen jälkeen tuli heti luokseni ja halaili ja halusi olla lähellä. Antoi niiiin hellän suudelmankin. Voi ällötys. En idiootti heivannut sitä, vaikka olisi pitänyt.

Vierailija
22/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama...mies pettämisen jälkeen oli niin mielinkielin häntä koipien välissä. en vieläkään ymmärrä miksen silloin tajunnut :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama...mies pettämisen jälkeen oli niin mielinkielin häntä koipien välissä. en vieläkään ymmärrä miksen silloin tajunnut :/

Vierailija
24/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:50"]

Olen todella pahoillani puolestasi ap.

Itse olisin aikaisemmin ollut sitä mieltä, että pettäminen johtaa aina eroon. Mutta meillä on myös vauva ja asiat eivät ole enää niin yksinkertaisia. Miehesi oli selvästi tosi pahoillaan jo ennen kuin jäi kiinni, joten ehkä on toivoa.

Muista, että huonossa parisuhteessa lapsikin kärsii. Mieti asiaa parisuhteen kannalta. Voiko tulla enää luottamusta? Neuvolasta perhetyöntekijälle aika. Älä myöskään jää yksin asian kanssa. Voitko jutella äitisi kanssa? Jos et, puhu edes jonkun luotettavan ystävän kanssa.

Kaikki järjestyy ennen pitkää.

[/quote]

Eli juuri vauvan saaneiden pariskuntien miesten kannattaa pettää niin vaimo ei välttämättä jätä.

Vierailija
25/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:50"]

Olen todella pahoillani puolestasi ap.

Itse olisin aikaisemmin ollut sitä mieltä, että pettäminen johtaa aina eroon. Mutta meillä on myös vauva ja asiat eivät ole enää niin yksinkertaisia. Miehesi oli selvästi tosi pahoillaan jo ennen kuin jäi kiinni, joten ehkä on toivoa.

Muista, että huonossa parisuhteessa lapsikin kärsii. Mieti asiaa parisuhteen kannalta. Voiko tulla enää luottamusta? Neuvolasta perhetyöntekijälle aika. Älä myöskään jää yksin asian kanssa. Voitko jutella äitisi kanssa? Jos et, puhu edes jonkun luotettavan ystävän kanssa.

Kaikki järjestyy ennen pitkää.

[/quote]

Eli juuri vauvan saaneiden pariskuntien miesten kannattaa pettää niin vaimo ei välttämättä jätä.

[/quote]

Kyllä se on niin, että rikoksen laatu muuttuu astetta vakavammaksi, jos se tapahtuu vauvavuonna tai raskausaikana. Vaikka pettämisasiaa käsittelee eri tavalla niin ei se siitä miehelle helpompaa tee. Voi olla jopa päinvastoin. Vauva-aikana kun voi ajatella, että ei jaksa vauvan hoidon lisäksi katsella vielä noin surkeaa miestä.

Ap, jos olet linjoilla, tsemppiä!

Vierailija
26/94 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selkeästi katuu syvästi tekoaan ja itsekin näytät pohtivan tilannetta järkeillen. Neuvoni on että älä jätä miestäsi. Asia kyllä unohtuu arjessa ja teillä tulee olemaan mahtavia hetkiä lapsenne kanssa perheenä ja lapsikin saa kasvaa ehjässä perheessä. Yksinhuoltajuus se on rankkaa oikeasti arjen tasolla pienen vauvan kanssa, minä tiedän, eka ja vika kerta tässä elämässä
. Palaa kotiin, vauva pinnasänkyyn ja keskustelkaa ja itkekää. Se oli vain tunteetonta känniseksiä.. pitääkö sen takia heittää kaikki kertalaakista hukkaan? vaikka moni täällä kommentoijista on tiukkaakin tiukempi drama queen.. Ei sen kuitenkaan tarvitse niin olla. Tästä lähtien yhteistä läheisyyttä eikä mitään vierashuonetta - korvatulpat on keksitty. Tsemppiä :)

Vierailija
27/94 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 01:05"]

Mies selkeästi katuu syvästi tekoaan ja itsekin näytät pohtivan tilannetta järkeillen. Neuvoni on että älä jätä miestäsi. Asia kyllä unohtuu arjessa ja teillä tulee olemaan mahtavia hetkiä lapsenne kanssa perheenä ja lapsikin saa kasvaa ehjässä perheessä. Yksinhuoltajuus se on rankkaa oikeasti arjen tasolla pienen vauvan kanssa, minä tiedän, eka ja vika kerta tässä elämässä
. Palaa kotiin, vauva pinnasänkyyn ja keskustelkaa ja itkekää. Se oli vain tunteetonta känniseksiä.. pitääkö sen takia heittää kaikki kertalaakista hukkaan? vaikka moni täällä kommentoijista on tiukkaakin tiukempi drama queen.. Ei sen kuitenkaan tarvitse niin olla. Tästä lähtien yhteistä läheisyyttä eikä mitään vierashuonetta - korvatulpat on keksitty. Tsemppiä :)

[/quote]  et ilmeisesti ole itse tullut petetyksi. toi tavatonta skeidaa asia kyllä unohtuu arjessa". ja pyh! itse petetyksi tulleena väitän olevan fakta, asia ei todellakaan unohdu arjessa kuten ei juhlassakaan.

Vierailija
28/94 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Et omista miestäsi. Eikö sinulle ole tärkeämpää että hän kuitenkin tulee juuri sinun luoksesi kotiin? Vain sillä on merkitystä. Seksi nyt on ruumiillinen huvi, sitä voi tehdä vähän kenen kanssa vaan. Ei se ole sinulta pois jos rakkaallasi on välillä muutakin hauskaa. Löysää vähän nutturaa. 

Vierailija
29/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin illalla hakemassa lapseni ja pakkasin matkalaukun niin, että pärjätään vauvan kanssa pari päivää mun vanhemmilla. Mun on pakko saada vähän rauhaa miettiä asioita...

Miehestä en eilen saanut enempää irti kuin sen, että on käynyt naisen luona hänen kotonaan. Aamulla sitten jo kukonlaulun aikaan mies soitti ja aneli mua tulemaan takaisin kotiin ja aikoi töiden jälkeen ajaa tänne meille hakemaan mut takaisin. Sanoin, että ellei aio oikeasti puhua rehellisesti kaikesta ja kertoa totuutta niin en ole palaamassa kotiin nyt. Lopulta sitten puhelimessa mies sanoi, että olivat harrastaneet seksiä naisen kanssa, mies itki ja valitti puhelimessa ja tuntui olevan aidosta pahoillaan. En oikein tiedä miten tästä nyt eteenpäin. Olo on tosi loukattu ja tuntuu siltä, etten ikinä voisi antaa anteeksi. Mutta toisaalta rakastan ja arvostan meidän perhettä niin paljon, etten haluaisi heittää kaikkea hukkaan yhden epäonnistumisen tähden. Joka tapauksessa sanoin nyt miehelleni, että sen on pakko antaa mulle nyt vähän tilaa, että kyllä me nähdään loppuviikosta, mutta olen tosi surullinen ja loukattu ja vihainenkin juuri nyt joten parempi antaa nyt rauhaa ja miettiä itsekin tekosiaan.

AP

Vierailija
32/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis petti, valehteli ja vielä vieritti omantuntonsa tuskia naisen niskoille koska hän muka yritti iskeä miestä. Nyt on toki pahoillaan. Hieno mies. :/

Vierailija
33/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua heittää kaikkea hukkaan yhden epäonnistumisen takia? Mikä epäonnistuminen se on ettei ukko saanut munaa pysymään housuissa?

Pettäminen on aina valinta ja myös humalassa se on valinta.

Toivottavasti kaikki kuitenkin järjestyy mutta luottamus on mennyttä ja särkynyttä sydäntä ei voi koskaan enää saada täysin ehjäksi.

Ehkä olisi vaan ollut parasta sen miehen nukkua omassa sängyssä ap:n kanssa vauvasta huolimatta niin tietäisi kuinka raskasta tämä vauva-arki on niin ei jaksa pettää!

Vierailija
34/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsästi ajateltu AP. Mielestäni tilanteessa pitää nimenomaan punnita se, että kuinka paljon suhde merkitsee ja haluaako heittää kaiken hukkaan yhden virheen vuoksi. Vaikka se olisi ollut vakava ja iso.

Et voi tietää oliko tämä eka kerta, tai jääkö viimeiseksi. Mutta mikäli päätät miehellesi antaa anteeksi ja käsittelette asian, niin sitten sun täytyy todella ''unohtaa'' se (ei siis tietenkään itseltä unohdu välttämättä ikinä, mutta on myöhemmin epäreilua itse vedota aina tähän toisen tekemään virheeseen, tehdä itse samalla varjolla virheitä koska on myös ns lupa sitte mokailla tai pahimmassa tapauksessa kostaa), ja jatkaa elämää päättäen että hänen kanssaan todella haluat olla. Ne suhteeet joissa toinen on pettänyt ei välttämättä ole automaattisesti tuhoontuomittuja, mutta ne ovat joissa petetty ei voi päästää asiasta ja sen tuomasta katkeruudesta irti. Kaikki ei pystykkään, mutta mikäli haluat antaa anteeksi ja pitää perheesi kasasssa, niin silloin ainakin näin arjen tasolla asiasta on pystyttävä päästämään irti.

Toivottavasti saatte asian sovittua. Hyvä että nyt olet heti tiukasti ottanut omaa aikaa. Pieni ero saattaa tehdä miehellekin erittäin hyvää, hän ymmärtää että olet tosissasi ja kokee ainakin hetkellisesti sen mitä nyt voikaan menettää. Pettämiselle ei ole mitään hyvää syytä, mutta valitettavasti me kaikki jollain tasolla teemme virheitä.

Vierailija
35/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:47"]

Et halua heittää kaikkea hukkaan yhden epäonnistumisen takia? Mikä epäonnistuminen se on ettei ukko saanut munaa pysymään housuissa?

Pettäminen on aina valinta ja myös humalassa se on valinta.

Toivottavasti kaikki kuitenkin järjestyy mutta luottamus on mennyttä ja särkynyttä sydäntä ei voi koskaan enää saada täysin ehjäksi.

Ehkä olisi vaan ollut parasta sen miehen nukkua omassa sängyssä ap:n kanssa vauvasta huolimatta niin tietäisi kuinka raskasta tämä vauva-arki on niin ei jaksa pettää!

[/quote]

Pettäminen on tietoinen valinta, mutta moni kokee sen myös erittäin rankkana henkilökohtaisena epäonnistumisena. Vaikka syy nimenomaan olisi itsellä ja olisi teon voinut jättää tekemättä. Myös pettäjä voi olla pahoillaan, vaikkei se asiaa miksikään sinällään muuta.

Vierailija
36/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä usein on pahoillaan vain siitä että jäi/ tietää jäävänsä kiinni. 

Vierailija
37/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin syvästi pahoillani sun puolesta :(

Olen kanssa miettinyt, että pettääkö omani, sillä eräästä työkaverista ohimennen puhuessaan hän raapii itseään oikean silmän alta. En jaksa enkä halua ottaa selvää...

Vierailija
38/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään jatka ton miehen kanssa! Ei tollaseen voi luottaa. Miks haluisit miehen joka valitsee uskollisuuden sijaan toisen muijan? 

Vierailija
39/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ajattelet noin järkevästi, mutta kyllä se viha vielä puskee pintaan. Nyt mies hoitamaan vauvaa myös yöllä ja sä otat omaa aikaa. On ne jotkut miehet ääliöitä.

Vierailija
40/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut. Mutta muista, että jos pettää sinua uudestaan tulevaisuudessa, voit katsoa vain peiliin. Sitäkö todella haluat? Mieti tarkkaan ap. Vaikka voisit jotenkin antaa anteeksi, luottamus on mennyt. Suhde on rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän