Pettikö mieheni?
Tiedän, että te ette voi tietää, mutta kysyn, mielipidettänne, mitä tehdä.
Mieheni oli perjantaina työporukalla juhlimassa. Hän tuli kotiin klo5 (löysin taskustaan taksikuitin). Baari, jossa kuulemma olivat, meni kiinni klo3. Olivat kuulemma kävelleet työporukan kanssa ulkona tämän jälkeen.
No eilen koko päivän mies oli kauheassa krapulassa ja jotenkin raukkana. Illalla hän sitten kertoi, että hänellä on morkkis, koska työkaveri-nainen oli yrittänyt iskeä häntä. Mies oli kuulemma sanonut tälle, että rakastaa vaimoaan ja juttu oli jäänyt siihen. Kuitenkin mies oli hirveässä morkkiksessa ja sanoi, ettei aio koskaan enää mennä juhlimaan tämän porukan kanssa. Hän jopa halusi nukkua minun ja vauvan kanssa perhepedissä viime yön, vaikka yleensä nukkuu vierashuoneessa, koska vauva heräilee niin paljon öisin.
Mies vakuutti, ettei mitään tapahtunut, mutta tuntee huonoa omaatuntoa, että nainen iski häntä?? Olisi kuulemma pitänyt tulla aikaisemmin kotiin. Tosi kova kieriskely morkkiksessa oli hänellä koko päivän. Sanoin, että ethän sinä tehnyt mitään, mitä sille voi jos joku ihastuu. Mies vaan toisteli, että olisi pitänyt tulla aiemmin kotiin.
Tunnen yhden miehen työkaverin joka oli mukana, mutta en aio häneltä tietenkään kysyä mitään. Se olisi noloa.
Ratsaanko puhelimen kaiken varalta, vaikka olenkin periaattessa sitä vastaan? Vai luotanko miehen sanaan ja annan asian olla? Tuntuu vaan huonolta, kun epäilys kalvaa. Miehen käytös on epäilyttävää. Hänellä on kyllä tosi herkkä omatunto.
Kommentit (94)
Baari mennyt kiinni kolmelta ja mies tullut kotiin kaksi tuntia myöhemmin eli ollut 2h toisen naisen kanssa. Vaikka olisi kuinka hyvä mies muuten niin pahaltahan tuo näyttää.
No ap. onko miehesi jo kertonut koko totuuden, oletko soittanu sille ämmälle ja sanonut suorat sanat, jospa se myöntäis. Älä nyt päästä sitä ukkoas liian helpolla, meinaa vielä, että tehdäänpä toistekkin, kun ei toi mamma nyt tosta pahemmin suuttunukkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 17:36"]
Ehkä se v.44 toimii sulla, mutta sun on turha kritisoida toisten vakaumuksia.
[/quote]
Siinähän se avainsana tulikin "vakaumus". Elätte jossain 50-luvulla. Syydätte uskomattoman paksua kakkaa tänne päivästä toiseen. Tähänkin ketjuun on tullut sentasoisia ohjeita että ainakin minä haluaisin kiertää teidät todella kaukaa.
Hieno kirjoitus #44.
Ihmettelen suuresti kuinka epänormaalisti käyttäytyvästä miehestä kirjoitellaan. Tulee muka kotiin itkeskelemään panoaan tai lähinnä sen epäonnistumista. Normaali mies ajattelee seksiä ainakin sata kertaa useammin kuin nainen. Normaali mies näkee hyvin monessa naisessa potentiaalisen parittelukumppanin. Hyvin moni mies myös käyttää tilaisuuden hyväkseen kun sellainen tulee. Minäkin. Tiedä sitten olenko paatunut rikollinen vai mistä johtuu mutta ei vierasta pannessa tule minkäänlaista morkkista kotiin vietäväksi. Hyvä ja energinen "äijä"-olo kyllä varmaan kotona näkyy jos on ollut ihanaa seksiä. Jos on joutunut tyrmätyksi tai on ollut huonoa seksiä, voi sekin näkyä.
Fiksu mies kyllä osaa käyttäytyä sellaisen mallin mukaan kuin kotona odottava nainen haluaa ja osaa peittää jälkensä helposti.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:29"]
Kyllä siellä on pantu, mikäli miehelläs seisoo tuhdissa humalassa, mun ex teki saman tempun, mällinen paita löyty auton takapenkiltä.
[/quote]
Tuhdissa humalassa ei olla autossa, kun voi vaikka kortti lähteä. Olisi hiukan uskottavampi kun kertoisit autosta löytyneen pillulimoja penkistä sekä siellä tuoksuisi seksi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:29"]
Kyllä siellä on pantu, mikäli miehelläs seisoo tuhdissa humalassa, mun ex teki saman tempun, mällinen paita löyty auton takapenkiltä.
[/quote]
Tuhdissa humalassa ei olla autossa, kun voi vaikka kortti lähteä. Olisi hiukan uskottavampi kun kertoisit autosta löytyneen pillulimoja penkistä sekä siellä tuoksuisi seksi.
[/quote]No auto seiso yksityispihassa, sinne nyt tuskin poliisit ois tullu, miks valehtelisin, tosi juttu, usko tai älä. Myös pitkiä blondeja hiuksia löyty penkistä ja kukaan meistä ei omista sellasia, eikä ole kyydissä ollu.
Täällä sitä taas huomaa työpäiväänsä viettävän :D
olen reilu kolmekymppinen tikissä oleva, vahvalibidoinen kaveri ja minulle ainakin tulee morkkis jos lähen liikaa juttuun mukaan. Ei vaadi suuhoitoa tai yhdyntää, että seuraavana aamuna paska fiilis. En ole vuosikymmeneen pettänyt vaikka seki töissä että vapaalla tarjokkaita riittäisi. Liian tärkeä juttu meneillään menetettäväksi...
Ei sitä ukkoa oikeasti kaduta vaan vetää nyt sulle ap esitystä että saisi säälipisteet.
Sillä on vain morkkis kun oli niin tyhmä että tuli kotiin vasta 05 ja jäi heti kiinni.
Olisi vaan heti kertonut totuuden mutta ei vaan piti yrittää valehdella jos vaikka sinäkin olisit yhtä tyhmä ja uskoisit kaikki valheet. Nyt sitten yrittää väittää ettei sen eukon luona ole mitään tapahtunut...juu ei...istuivat vaan kaffilla 2 tuntia ja vaikka kuinka pillua tyrkytettiin niin mies sanoi ei ;)
Itse ainakin olen kieltäytynyt baarissa lähtemästä muiden mukaan vaikka olenkin aika tukevassa humalassa ollut. Puolisolle olen iskuyrityksistä kertonut baarireissun jälkeen. Luottamus kunnossa kun molemmat osaa sanoa tarvittaessa ei.
Kysyikö se AP mieheltään mitä tapahtui klo 3 ja 5 välillä?
Kysyikö se AP mieheltään mitä tapahtui klo 3 ja 5 välillä?
Kyllä se vieraissa käyminen satuttaa varsinkin silloin kun lapset ovat pieniä ja nainen niissä kiinni. Ei siitä kuitenkaan kannata elämää suurempaa numeroa tehdä, mutta miehen pitää selvittää että onko saanut jonkin taudin. Olen nähnyt paljon työporukoiden juhlia ja voin sanoa että naiset ovat aika haukkoja metsästämään jatkoseuraa.