Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla ketään joka palstaili n.10v sitten täällä?

Vierailija
17.05.2014 |

Kun oli kaikilla vielä nikit ja itse odotin esikoistani vuonna 2002 ja palstailin vauva-chatissa...olis kiva tietää miten moni vielä täältä löytyy.

Mulle on jäänyt moni nikki mieleen ja uudistuksen jälkeen siirryttiin jonnekin toiselle sivustolle mitä en enää muista. Onkohan se vielä olemassa?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin täällä 2002 nikillä. Pidin taukoa muutaman vuoden. En ole jostain muusta palstasta kuullut..

Vierailija
2/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut täällä silloin kun odotin esikoistani vuonna 2002 ja suurimman osan aikaa olen ollut siellä toisella palstalla tässä välissä. On se toinenkin palsta hengissä vaikka ei ehkä suurin joukoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:14"]

Itse olen ollut täällä silloin kun odotin esikoistani vuonna 2002 ja suurimman osan aikaa olen ollut siellä toisella palstalla tässä välissä. On se toinenkin palsta hengissä vaikka ei ehkä suurin joukoin. 

[/quote]

minäkin osotin esikoistani vuonna 2002 :) ja palstailin vanhalla sivustolla. En muista mitä nikkiä silloin käytin mutta moni muu jäänyt mieleen. Montako lasta sulla on ja minkä ikäisiä?

Vierailija
4/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta on minulla, poika 11v, tyttö 9v ja tyttö kohta 3v :)

Itse en nyt ollut ehkä niitä mieleenpainuvimpia nikkejä, mutta olin silloin MiuMau ja pojan synnyttyä oli nikin perässä ja pikkujättiläinen jonkun aikaa.

Vierailija
5/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:24"]

Itse en nyt ollut ehkä niitä mieleenpainuvimpia nikkejä, mutta olin silloin MiuMau ja pojan synnyttyä oli nikin perässä ja pikkujättiläinen jonkun aikaa.

[/quote]

Hei minä muistan sut oikein hyvin!!! Miumau ja pikkujättiläinen :) minä taisin olla Niksinella tai jotain sinne päin mutta mua ei varmaan muista kukaan...en ollut kovin näkyvä hahmo. Mulla on tyttö 11v, poika 9v ja tyttö ylihuomenna 5v.

Kiva tavata vanhoja tuttuja...

ap

ap

Vierailija
6/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se "pakopalsta" vielä olemassa ja vahvastikin, tosin muutaman mutkan kautta se on muotoutunut. Ei siis toimi enää samalla ossulla kuin silloin aluksi.

t. Vauvalainen vuodesta -99

Vierailija
7/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:29"]

On se "pakopalsta" vielä olemassa ja vahvastikin, tosin muutaman mutkan kautta se on muotoutunut. Ei siis toimi enää samalla ossulla kuin silloin aluksi.

t. Vauvalainen vuodesta -99

[/quote]

Onko se vielä palsta.org-nimellä kuten oli silloin? Palstailin siellä vielä 5v sitten :)

ap

Vierailija
8/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eksyin ekan kerran palstalle odottaessani esikoista v -98 ja olen käynyt siitä lähtien täällä. Välillä on pitkiäkin taukoja mutta onhan tää todella viihdyttävää ;). Harvemmin kommentoin mitään. Mulla siis 16 ja 13vuotiaat lapset.

Vierailija
9/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eksyin ekan kerran palstalle odottaessani esikoista v -98 ja olen käynyt siitä lähtien täällä. Välillä on pitkiäkin taukoja mutta onhan tää todella viihdyttävää ;). Harvemmin kommentoin mitään. Mulla siis 16 ja 13vuotiaat lapset.

Vierailija
10/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:24"]

[/quote]

Hei minä muistan sut oikein hyvin!!! Miumau ja pikkujättiläinen :) minä taisin olla Niksinella tai jotain sinne päin mutta mua ei varmaan muista kukaan...en ollut kovin näkyvä hahmo. Mulla on tyttö 11v, poika 9v ja tyttö ylihuomenna 5v.

Kiva tavata vanhoja tuttuja...

ap

ap

[/quote]

Hämärästi tutulta kuulostaa nikki, mutta muuta en muista :) Onhan siitä jo toki aikaa, että ei ihme ettei enää kaikkea muista :D

Niihin aikoihin vauva-chat oli kyllä korvaamaton.

Vierailija
11/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2001 lopulla alotin palstailun tällä palstalla mut Tää oli eri niminen mut sama kuitenkin. En nimimerkillä kuten en nykyäänkään. 13 vuotta vauvapalstailua.. Täytyy sanoa et paljon olen ihmisistä oppinut enkä enää usko ihmisten hyvyyteen, hyvät ihmiset on harvassa.

Vierailija
12/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nimimerkillä Kaihoisa vauvakuumepalstalla vai mikähän se nyt olikaan. Nyt vanhana muorina käyn joskus katsomassa mistä täällä puhutaan,

Vierailija
13/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs paikka se oli minne laitettiin kuviakin?

Vierailija
14/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut varmaan noihin aikoihin, mutta olin niin kausittain, että mainitsemanne nimimerkit on jääny huomaamatta. Sittemmin olin vuosikausia käymättä ja nyt taas ihan viime aikoina olen välillä käynyt harvakseltaan.

Muistatteko jossain oli sellainen sivu, jonne aihevapaalaiset linkitteli omia kotisivujaan... muistaako kukaan enää tän!?

Vierailija
15/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käydä täällä v. 2000. välillä on vuosien taukoja, sitten jään taas hetkeksi koukkuun.

Vierailija
16/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan alkuajoilta Kaksosten äidin, Podelexin ja jonkun muun.

Vierailija
17/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko nää:

lego tera

Cutypie

Täti Monika

eben

Junttimutteri

äiti ja poika 13 kk (14 kk, 15 kk jne...)

ritu

Keitäs muita tuohon aikaan oli ja ennen kaikkea; MILLOIN nuo oli, kun en millään muista milloin olen palstaillut =)

Vierailija
18/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2002 oli ainakin hevimutsi, hautis, pohdiskelija ja menninkäinen, harleymama, kanootti tai jotain sinne päin, Malviina, Maari...muistatteko muita?

Vierailija
19/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen palstaillut vuodesta -99 lähtien, eli viisitoista vuotta, eikä missään vaiheessa "kaikilla" silloinkaan ollut nikkejä.

Itse olin silloin TiTi ja muistan hyvin maito-marin ja oliko "äitimammasen"

Vierailija
20/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alotin palstailun joskus 2005 ja mieleen tulee niiltä ajoilta ja myöhemmiltä Tempakka ja Aliisa, borgå, siivekäs, provoilija Stella, Melba, Äiti-mammanen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme