Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla ketään joka palstaili n.10v sitten täällä?

Vierailija
17.05.2014 |

Kun oli kaikilla vielä nikit ja itse odotin esikoistani vuonna 2002 ja palstailin vauva-chatissa...olis kiva tietää miten moni vielä täältä löytyy.

Mulle on jäänyt moni nikki mieleen ja uudistuksen jälkeen siirryttiin jonnekin toiselle sivustolle mitä en enää muista. Onkohan se vielä olemassa?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana vuodesta 2002. Oi niitä aikoja! Kauriina

Vierailija
42/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin palstailin satunnaisesti vuonna 98, vuosituhannen vaihteessa jo enemmän kuin satunnaisesti. Muistan suurimman osan mainituista nickeistä, mutta lisäksi mieleeni jäi sabina (tai jotain sinne päin) joka asui Turkissa (?) ja miehellään oli jo ennestään lapsia.

Cutypien paprikapossuresepti jakoon!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se Natura, jonka kuolemasta Helene kävi kertomassa?

Vierailija
44/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olin täällä vuiosina 99-05. muistan mainittuja nikkejä kyllä, mutta omaani en! Lisään vielä wager ja viager, heill tuli pieni suhdekin kai. Oli tapaamisia palstalaisten kesken, ryyppäjäisiä myös. ja oli vain yksi palsta, johon tuli muutama kymmen aloitusta per päivä (tämä n vuonna 00) 

Vierailija
45/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Winkku tekee nykyään?

Vierailija
46/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vuonna 2004, välillä on ollut lyhyitä muutaman kuukauden taukoja, mutta muuten olen käynyt täällä päivittäin kymmenen vuotta!! APUAAA! Tämä palsta on kyllä tarjonnut monet naurut, mutta välillä myös ärsyttänyt suunnattomasti ;)

Parhaiten mieleen on jäänyt odotusketjussa äiti, jonka esikoinen syntyi kuolleena pari päivää ennen oman esikoiseni syntymää :( Välillä yhä ajattelen häntä ja mietin, että mitä heille kuuluu. Toivottavasti hyvää!

Vierailija
47/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, 2002 esikoistani odottaessa löysin tänne.

Vierailija
48/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:15"]

Minäkin palstailin satunnaisesti vuonna 98, vuosituhannen vaihteessa jo enemmän kuin satunnaisesti. Muistan suurimman osan mainituista nickeistä, mutta lisäksi mieleeni jäi sabina (tai jotain sinne päin) joka asui Turkissa (?) ja miehellään oli jo ennestään lapsia. 

Se oli ihana Julia, joka oli haksahtanut hiekkaneekeriin ja vielä tiineenä tälle. Haluaisin niin tietää, miten tarina jatkui...?

Cutypien paprikapossuresepti jakoon!!

[/quote]

Vierailija
49/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tänne 2001 ja en muista lähtikö täältä sitten ryhmät lokamammat ja syysmammat vai oliko ne sit erikseen. Muistan järkyttävät imetyskiistat ja keskustelut ja lupasin palata vuosia myöhemmin kysymään miten ne täysimetyt eroavat minun korviketta saaneesta ;) Kävinkin kysymässä silloin, ei tainnut tulla montaa vastausta. Kun se imetys oli henki ja elämä ja lapseni tuomittiin suurinpiirtein kuolemaan tai ainakin ikuiseen tyhmyyteen korvikkeen annon takia :D

Nimmari oli ainakin noilla mammapalstoilla metsku.

Vierailija
50/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, esikoinen on syntynyt 2003. Muistan monta mainittua nikkiä.

Vierailija
51/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 22:08"]

Minä alotin palstailun joskus 2005 ja mieleen tulee niiltä ajoilta ja myöhemmiltä Tempakka ja Aliisa, borgå, siivekäs, provoilija Stella, Melba, Äiti-mammanen...

[/quote]

Tuttuja. Minä aloitin n. 2003.

Noihin aikoihin oli myös joku  ihme cxcvxcx joka höyryili jostain allergioista tms.

[/quote]

Hui! Pelottavan tuttua! Itse aloitin n. 2004 :)

Vierailija
52/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 22:07"]

Itse olen palstaillut vuodesta -99 lähtien, eli viisitoista vuotta, eikä missään vaiheessa "kaikilla" silloinkaan ollut nikkejä.

Itse olin silloin TiTi ja muistan hyvin maito-marin ja oliko "äitimammasen"

[/quote]

Mä olen myös aloittanut palstailun 2002! Ja äitimammasen synkän mogan muistan kuin eilisen päivän.

PS. Olen myös se joka vuoti tänne yhden julkkiksen kuoleman ennen kuin siitä oli missään tiedotusvälineissä.

Vierailija
53/71 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:09"]

Kun oli kaikilla vielä nikit ja itse odotin esikoistani vuonna 2002 ja palstailin vauva-chatissa...olis kiva tietää miten moni vielä täältä löytyy.

Mulle on jäänyt moni nikki mieleen ja uudistuksen jälkeen siirryttiin jonnekin toiselle sivustolle mitä en enää muista. Onkohan se vielä olemassa?

[/quote]'

Onko Pusituuteri2 jo mainittu? SIllä oli ne kaksi lasta ja oma äiti kuolemassa syöpään.

Vierailija
54/71 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijoo, pusituuterikin. :) Pelottavan paljon porukkaa samoilta vuosilta kuin minä eli 2002 tulin minäkin. Mulla oli kuumeilijoissa ja odottajissa nikki, muuten ei. Vielä ei ole kukaan mua maininnut. Huh. ;)

Vierailija
55/71 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vuotaja. Ootko se joka kertoi pj:n hukkumisesta? Muistan sen tapahtumaketjun tosi hyvin täältä.

Vierailija
56/71 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja nikkejä! =D Itse aloitin palstailun Kuumeilijoissa 2003. Lintu75 on jäänyt mieleen hyvien reseptiensä kanssa, siitähän silläkin ura urkeni.

Vierailija
57/71 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku muistaa jonkun?

Vierailija
58/71 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaikilla ennen nimimerkit? Mistä osa jäi mieleen? 

Vierailija
59/71 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:00"]eikö se fanaattinen imetysfani ollut Jemiko?

[/quote]

Just sitä tarkoitin!

Vierailija
60/71 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemikolla oli joo muitakin aiheita, joista kiihkosi. Mielipiteet olivat periaatteessa aika tavallisia/tavallisista asioista, mutta hän oli aivan ehdoton ja muut elämäntyylivaihtoehdot saivat häneltä heti huutia. Siksi hän ärsytti palstalla. Muista mm. että asuivat lähiössä kolmiossa tai ehkä kaksiossa, mikä oli valinta siksi, että hän voisi olla kotiäitinä mahdollisimman pitkään. Menivät nukkumaan lapsen kanssa vasta puolilta öin, jotta saivat viettää paljon aikaa työssä käyvän isän kanssa ja Jemiko käytti vaatteineen pitkiä kalsareita ja T-paitaa, koska pukeutuminen ei ollut tärkeää. Näitä ja muita omia valintojaan vastaisia valintoja tekeviä hän tylytti säälittä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi