Onko paikalla ketään joka palstaili n.10v sitten täällä?
Kun oli kaikilla vielä nikit ja itse odotin esikoistani vuonna 2002 ja palstailin vauva-chatissa...olis kiva tietää miten moni vielä täältä löytyy.
Mulle on jäänyt moni nikki mieleen ja uudistuksen jälkeen siirryttiin jonnekin toiselle sivustolle mitä en enää muista. Onkohan se vielä olemassa?
Kommentit (71)
sinjemaarit oli myös...ja Sininen enkeli, Cornelia Toffee, Tiuhti ja Viuhti, Jap.
Tara ja Milla-maria, Piilipuu olivat 2003 aikoihin ainakin
Aika nostalgista. :) On varmaan aika kullannut muistoja, mutta tämä nykyinen keskustelujen mustavalkoisuus ja toisten tylyttäminen on jotenkin paljon ikävämmällä tasolla. Aina on anonyymisti toisille voinut päätä aukoa, mutta silloin ennen se ei ollut näin...jotenkin...minä-minä-ainoa-oikea-mielipide.
Nikittä, silloin ja nyt. (vuodesta 2001)
Muistan 111001-nikin ja Cutypien. Cutypielle kiitos paprikapossureseptistä, se on meillä vieläkin käytössä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 22:23"]
Aika nostalgista. :) On varmaan aika kullannut muistoja, mutta tämä nykyinen keskustelujen mustavalkoisuus ja toisten tylyttäminen on jotenkin paljon ikävämmällä tasolla. Aina on anonyymisti toisille voinut päätä aukoa, mutta silloin ennen se ei ollut näin...jotenkin...minä-minä-ainoa-oikea-mielipide.
Nikittä, silloin ja nyt. (vuodesta 2001)
[/quote]
Totta, ei ole enää lähimainkaan sama fiilis kuin oli silloin esikoistani odottaessa vauva-palstalla vuonna 2002
Peeri, Winkku (oli outo tapaus) ja Brand new mama...
Mä muistan lähes kaikki nikit mitä täällä on lueteltu! :) Odotin kans 2002 esikoista. Ensin olin kuumeilupuolella, sitten hetken odottajissa ja totta kai av:lla.
Muistaako kukaan ritulia? Se kädetön.
Juu, minäkin -98 vuodesta palstaillut, vaikka vuosien taukojakin. En muistanut nikkejä, mutta nyt kun näin niin palautuivat mieleen.
Kuka se yksi aika ärsyttävä imetyksen puolustaja oli? Muistan vuosituhannen vaihteesta myös Nauravan Nakin, koska oli laittanut sen vahingossa virallisen viestin allekirjoitukseksi :D.
Tiimarin vihko oli myös noihin aikoihin luettavissa. :)
eikö se fanaattinen imetysfani ollut Jemiko?
Minäkin muistan sen pakopalstan ja sen miten ihmeissään sen ylläpitäjät oli siitä hirveästä väkijoukosta joka sinne yhtäkkiä tuli.
Muistan SyysQ:n, mutta muiden nikit ei ole juurikaan jääneet mieleen.
t: Silloinen "Kolmas tulossa"
Muistan hautiksen erityisen hyvin kun oli kans vähän erikoinen persoona :)
Muistan silloiselta ajalta yhden palstalaisen joka odotti samaan aikaan kanssani esikoistaan ja myöhemmin kuoli syöpään :(
Jo vain.
Aloitin kesällä 1998. OMG :)
Tuttuja on Peeri, Perry, ETC, Tv, Tyra, Winkku. Kiljusten äiti ja monia jo mainittuja.
Onhan noin tullut ja mennyt. Joistain pohtii välillä, että mitä heille mahtaa kuulua.
t. Kirppu
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:07"]
Jo vain.
Tuttuja on Peeri, Perry, ETC, Tv, Tyra, Winkku. Kiljusten äiti ja monia jo mainittuja.
Onhan noin tullut ja mennyt. Joistain pohtii välillä, että mitä heille mahtaa kuulua.
t. Kirppu
[/quote]
Kirppu muistan sinut ja muutaman mainitsemi mm ETC:n ja Tyran :)
Minkä ikäisiä lapsesi ovat nyt?
Mä muistan myös nuo kaikki nikit. Sain kuopukseni 2002. Itse palstailin pääasiassa nikittä. Mulle on jäänyt elävästi mieleen Letkunpuistonkulmalainen joka ei tsunamin jälkeen enää palannutkaan :(
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:00"]
eikö se fanaattinen imetysfani ollut Jemiko?
[/quote]
Nimmari soittaa kelloja jonkun kiihkoilun suhteen, mutta minusta sillä oli muutakin kuin imetys. En muista omaa nimimerkkiäni, oliko sellaisia - tai siis itselläni se oli vaihdellen "ov" ja "ev" ;) ? AV:llä joskus 2001-2003 kyllä pyörin, silloin kun oli vanhaa puu-mallia ja käytettiin noita mainittuja koodeja.
Muistaako kukaan legendaarisia kiistoja tyyliin pjalle sukkahousut, lelujen lainaaminen hiekkalaatikolla, naapuritaloyhtiön hiekkalaatikolla leikkiminen, joku ääliö laittaa lapset istumaan ostoskärryn koriosaan, keksipaketin avaaminen ennen kassoille meneminen on varastamista jne, mitä muita niitä oli?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:07"]
Jo vain.
t. Kirppu
[/quote]
Kirppu muistan sinut ja muutaman mainitsemi mm ETC:n ja Tyran :)
Minkä ikäisiä lapsesi ovat nyt?
[/quote]
Lapset on tällä hetkellä 15v ja 25v. Himputa rallaa. Aloitin ennen nuorimman raskautta.
t. Kirppu
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 22:08"]
Minä alotin palstailun joskus 2005 ja mieleen tulee niiltä ajoilta ja myöhemmiltä Tempakka ja Aliisa, borgå, siivekäs, provoilija Stella, Melba, Äiti-mammanen...
[/quote]
Tuttuja. Minä aloitin n. 2003.
Noihin aikoihin oli myös joku ihme cxcvxcx joka höyryili jostain allergioista tms.