Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni mies terrorisoi melulla taustalla jutellessamme puhelimessa

Vierailija
21.12.2020 |

En vaan tajua ystäväni käytöstä, ettei hän uskalla pyytää miestään laittamaan tietokoneen äänen volyymia hiljaisemmalle tai kuulokkeita korvilleen puhelumme aikana.
Ei vaikuta ihan normilta käytökseltä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa ongelma, sanot vaan mitä mitä, mitä, en kuule.

Olen sanonutkin, että eikö hän voisi käskeä miestään laittamaan melun lähdettään hiljaisemmalle, mutta ystäväni ei pyydä miestään hiljentämään laitetta.

Minusta ystäväni käytös ei vaikuta normaalilta. Tulee tunne, että mihin kaikkeen "paskaan" ystäväni alistuukaan miehensä suhteen?

Ap.

Minusta on vähän vaikeasti hoidettu jos jutellessasi miehen kanssa soitat myös hänen vaimolleen ja pyydät häntä sanomaan miehelleen että laittaa laitteita pienemmälle. Eikö olisi helpompaa sanoa suoraan miehelle, kun kerta hänen kanssaan jo juttelet puhelimessa.

Höh. Et näköjään osaa lukea, mitä kirjoitin. En ole puhelinyhteydessä ystäväni miehen kanssa, hän on taustalla ja pitää meluavaa nettipeliään päällä. Enhän minä ole mikään ystäväni miehen ohjeistaja, kyllähän nyt järkevä ihminen vaimona on se, joka ohjeistaa omaa miestään kotonaan, enkä minä.

No miksei se sinun ystävätär voi mennä puhumaan toiseen huoneeseen, vai asuuko ne 20 neliön murhatappopolttoboxissa?

:D Ystäväni ja miehensä eivät asu missään pikkuyksiössä vaan ihan monihuoneisessa kodissaan. Ja sitähän minäkin olen ihmetellyt ystävälleni, että miksi et voi mennä toiseen huoneeseen soittamaan puheluasi, mutta kun ei voi, kun haluaa olla samassa huoneessa pelaavan miehensä kanssa. Olenkin päätellyt, että ystäväni on todellakin laiska, ettei voi siirtyä toiseen huoneeseen makaamaan, vaan väen väkisin haluaa olla vaan samassa tilassa, vaikka tuskin kuulee itsekkään kunnolla minun ääntäni.

Vierailija
42/51 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se turha soittelu, ystäväsi on varmasti käskenyt miestä metelöimään. Yksinäiset Puhelinhäiriköt on ärsyttäviä.

Kiitos sinulle; toivottavasti et ole minun kyseinen ystäväni ja hänen tollukka aviomiehensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) :D Teeppä sama ystävällesi, kun hän soittaa sulle. Laita ämyrit täysille, ja yrität sitten rupatella puhelimessa ystäväsi kanssa.

Vierailija
44/51 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ettet kuule mitään ja soitat parempana aikana.

Olen päättänyt ajatuksissani jo aikapäiviä sitten, etten soita itse enää koskaan tälle ystävälleni.

Vierailija
45/51 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis soittanut pihalta. Minusta tuntuu että olette kumpikin osapuoli täysiä pässejä.

Ap. kuittaa, jos joku tässä geisissä on pässi, niin se on ystäväni mies.

Ystäväni vaan ei itse sitä myönnä, jos on hoksannutkin.

Vierailija
46/51 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuolla aloittajan ystävällä ja ämyripäisellä miehellään ei ole yhteisiä lapsia.

Vierailija
47/51 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mies osaa lukea teidän kummankaan ajatuksia, jos se on keskittyneenä koneen ääressä...

Sanonpahan vaan, että minullakin on ystävä, jonka aviomies on kaiket päivät kotonaan, ei siis työelämässä ollut enää vuosikausiin, ja pelaa ilmeisesti nettipelejä ja seurustelee kaiken maailman pelifoorumeissa mölyten samaan aikaan, kun olen puhelimessa ystäväni kanssa.   

Tuntuu siltä, että miehen toiminta on ihan tahallista, koska varmasti tietää häiriköivänsä ystäväni ja minun keskustelemista. 

Jotenkin kuulostaa oudolta tuonkaltainen möly ystäväni kotona, ja itse olen ajatellut, että miten ihmeessä ystäväni kestää tuonkaltaista mekastamista kaiket päivät ja illat?  Itse olisin pistänyt pisteen jo aikapäiviä sitten. 

Vierailija
48/51 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, ai sitä ystävän miestä. Mikä sikaterroristi. mä luulen, että se vielä pahoinpitelee sun ystävän henkisesti haukkumalla ja pilkkaamalla. Yök. Sika ja terroristi.

Miehet on muutenkin sikoja, me täällä Marttaliitossa ei tarvita niitä.

Vierailija
49/51 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on valitettavan usein hyvin kehittymätön tunne-elämä, koska lapsesta asti opetetaan (usein pilkan ja halveksunnan kautta), että mies ei saa osoittaa minkäänlaisia ”heikkoudeksi” luokiteltavia tunteita. Vain vihaa, uhoa, ylenkatsetta ja grandiositeettia.

Kehittymättömästä tunne-elämästä on seurauksena esim. hyvin primitiivinen mustasukkaisuus. Mies protestoi sabotoimalla, jos naisella on muita merkityksellisiä ihmissuhteita.

Vierailija
50/51 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on valitettavan usein hyvin kehittymätön tunne-elämä, koska lapsesta asti opetetaan (usein pilkan ja halveksunnan kautta), että mies ei saa osoittaa minkäänlaisia ”heikkoudeksi” luokiteltavia tunteita. Vain vihaa, uhoa, ylenkatsetta ja grandiositeettia.

Kehittymättömästä tunne-elämästä on seurauksena esim. hyvin primitiivinen mustasukkaisuus. Mies protestoi sabotoimalla, jos naisella on muita merkityksellisiä ihmissuhteita.

Lääkkeet!

Vierailija
51/51 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kyllä, milloin ystäväni itse soittaa minulle päin, ja silloin kun hänen rakas kultamussukkansa miehensä nukkuu tai sitten hän ei ole kotona lainkaan.

Terveisin: Kokemusta myös vastaavasta