Ystäväni mies terrorisoi melulla taustalla jutellessamme puhelimessa
En vaan tajua ystäväni käytöstä, ettei hän uskalla pyytää miestään laittamaan tietokoneen äänen volyymia hiljaisemmalle tai kuulokkeita korvilleen puhelumme aikana.
Ei vaikuta ihan normilta käytökseltä.
Kommentit (51)
Lopeta se turha soittelu, ystäväsi on varmasti käskenyt miestä metelöimään. Yksinäiset Puhelinhäiriköt on ärsyttäviä.
No onpa ongelma, sanot vaan mitä mitä, mitä, en kuule.
Olis soittanut pihalta. Minusta tuntuu että olette kumpikin osapuoli täysiä pässejä.
Voiskohan olla niin, että ystäväsi mies on sairaalloisen mustasukkainen ja yrittää kontrolloida hänen ystävyyssuhteitaan?
Ei se mies osaa lukea teidän kummankaan ajatuksia, jos se on keskittyneenä koneen ääressä...
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan olla niin, että ystäväsi mies on sairaalloisen mustasukkainen ja yrittää kontrolloida hänen ystävyyssuhteitaan?
No eikä ole. Ei se sen kaverin mies ole syypää siihen että naise eivät saa suutaan auki.
Normaali aikuinen ihminen avaa suunsa ja kertoo ongelmastaan kaikille osapuolille eikä pelkää toita ihmistä, etenkään jos siinä ei ole mitään pelättävää. Vai onko sen mies joku väkivaltainen psykopaatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Ei se sen kaverin mies ole syypää siihen että naise eivät saa suutaan auki.
Ok. Oletko siis jompikumpi näistä aloittajan mainitsemista ihmisistä, joko hänen ystävänsä tai ystävän mies, vai mistä tietosi ovat peräisin?
Miten voikin jotkut naisparat alistua miehensä ala-arvoiseen kohteluunsa?
Jos minun mieheni pitäisi telkkarin ääntä ihan täysillä, kun olisin jonkun toisen kanssa puhelimessa, niin pyytäisin heti laittamaan äänen hiljaisemmalle. Ei sen puoleen minun mieheni älyää itsekkin laittaa melun lähteen jopa kiinni, jos ja kun puhun puhelimessa.
Miksei ystäväsi mennyt toiseen huoneeseen ja pistänyt ovea kiinni? Järkeä saa käyttää.
Missä kohtaa ap. kertoi itse soittaneensa ystävälleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Oletko siis jompikumpi näistä aloittajan mainitsemista ihmisistä, joko hänen ystävänsä tai ystävän mies, vai mistä tietosi ovat peräisin?
Ihan kuule omaa tervettä järkeäni käytin. Jos mies istuu koneella ja esim pelaa, niin ei se oikeesti huomaa jos joku toinen puhuu puhelimeen. Oletteko te kaikki aivokuolleita? Suu auki ja kerrotaan ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
No eihän sillä ole mitän merkitystä kumpi on soittanut jos siellä on mies vain tietokonene ääressä keskittyneenä. Minä en jaksa teidän kaltaisianne jankkaajia. Käännätte kaiken nurinniskoin. Johan tuota vähemmästäkin kämmen läpsäyttää saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule omaa tervettä järkeäni käytin. Jos mies istuu koneella ja esim pelaa, niin ei se oikeesti huomaa jos joku toinen puhuu puhelimeen. Oletteko te kaikki aivokuolleita? Suu auki ja kerrotaan ongelmasta.
Eli sinä tiedät "ihan tervettä järkeä käyttämällä" mitä muissa kodeissa tapahtuu? Vau. Voitko nyt antaa esimerkin tuosta järjenkäytöstä ja kertoa, mitä meillä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan olla, että ihan jokainen mies ei ole hirviö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sillä ole mitän merkitystä kumpi on soittanut jos siellä on mies vain tietokonene ääressä keskittyneenä. Minä en jaksa teidän kaltaisianne jankkaajia. Käännätte kaiken nurinniskoin. Johan tuota vähemmästäkin kämmen läpsäyttää saatana.
Aikamoiset vihanhallintaongelmat sulla.
Vierailija kirjoitti:
No onpa ongelma, sanot vaan mitä mitä, mitä, en kuule.
Olen sanonutkin, että eikö hän voisi käskeä miestään laittamaan melun lähdettään hiljaisemmalle, mutta ystäväni ei pyydä miestään hiljentämään laitetta.
Minusta ystäväni käytös ei vaikuta normaalilta. Tulee tunne, että mihin kaikkeen "paskaan" ystäväni alistuukaan miehensä suhteen?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli mieleeni koska itsellä oli joskus samanlainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset vihanhallintaongelmat sulla.
No kylläkai sitä vähemmästkin suuttuu kun naiset tekee normaalista asiasta ongelman, jota ei oikeasti ole olemassa kuin heidän mielikuvituksessaan.
Sano ettet kuule mitään ja soitat parempana aikana.