Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei täällä yks wt ilmottautuu!

Vierailija
17.05.2014 |

Olen niin sanottu wt, asun kunnan vuokratalossa ja olen töissä matalapalkka-alalla, mieheni myös. Alkoholi maistuu viikonloppuisin, etenkin miehelleni, mutta myös minulle jos lapset ovat hoidossa. Emme omista muuta kuin kodin irtaimiston ja vaatteet päältämme. Lähipiirimme on aika samaa kaliberia, koulutustaso matala jos sitä edes on. Työttömyyttä paljon, erilaisia tukia joiden varassa elellään, näistä suurimmaksi osin koostuu tuttavapiirimme. Itsestäni tosin tulossa lähihoitaja.  Olemme velkaneuvonta-asiakkaita. Emme sentään lastensuojelun, mutta moni tuttava on. Ei ole vakuutuksia, kesälomapaikkoja(omia) eikä hienoja autoja.

´Mutta arvatkaa mitä:

Olemme onnellisia ja tyytyväisiä näin. Lapsellamme on asiat hyvin, häntä rakastetaan, hänelle asetetaan rajoja ja hänellä on meidän lisäksi muitakin rakastavia aikuisia lähipiirissä. Ja meillä pieni mutta toimiva tukiverkko. osittain tulomme koostuu myös sosiaalietuuksista, mutta mitä sitten. That´s life, en koe syyllsyyttä siitä.

Se mitä halusin sanoa oli varmaankin se, että meitä ihmisiä on erilaisia ja se, että on pienituloinen tai ns. matalasti koulutettu ei tarkoita sitä, että koko elämä olisi yhtä ongelmaa. Toki meilläkin on ollut omat vaikeutemme, mutta kenellä ei. 434

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi wt. Eli ylipainoinen vuokralla asuva yh äiti.

Tatuointeja ei ole enkä polta tai käytä alkoholia eli olenko siis vain melkein wt?

Vierailija
2/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tatuointia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tatska löytyy!

Vierailija
4/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet kuin oletkin wt!

Vierailija
5/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

To-della-KIN olen, ja ylpeä siitä!

Ap

Vierailija
6/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siinä ei ole mitään ihmeellstä tai ainakaan mitään hävettävää! Meitä on moneen junaan. Jos mä viihdyn paremmin wt:nä kun jonain asuntolainallisena, miks en sais olla sitä. Olen täältä useaan otteeseen lukenut wt:n määritelmän ja vaikka en esim polta tai käytä hajustettuja pyykinpesuaineita, tiedän olevani wt ja tiedän myös ettei siinä ole mitään väärää.

Ihmisenä olen ihan yhtä arvokas kuin sinä tai kuka tahansa muukin,

Vierailija
7/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:56"]Musta siinä ei ole mitään ihmeellstä tai ainakaan mitään hävettävää! Meitä on moneen junaan. Jos mä viihdyn paremmin wt:nä kun jonain asuntolainallisena, miks en sais olla sitä. Olen täältä useaan otteeseen lukenut wt:n määritelmän ja vaikka en esim polta tai käytä hajustettuja pyykinpesuaineita, tiedän olevani wt ja tiedän myös ettei siinä ole mitään väärää.

Ihmisenä olen ihan yhtä arvokas kuin sinä tai kuka tahansa muukin,

[/quote]

Niinhän ne humanistit väittää. Totuus on jotain ihan muuta.

Vierailija
8/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ja täysin samaa mieltä olen vaikka en ehkä wt:n määritelmää täytäkään :)

Olen tosin minäkin sosiaalietuuksilla joskus elänyt ja pienipalkkaisella alalla ollut (lähihoitaja) mutta nyt opiskelen yliopistossa ja ostetaan juuri omakotitaloa. Eli taidan korottaa sosiaaliluokkaani kovastikin aiemmasta :D Ihan samanlainen kuitenkin sisäisesti olen aina ollut ja tiedän kyllä opiskelukavereistani sellaisia jotka henkisesti ovat wt vaikka ulkoiset puitteet eivät sitä täytäkään. Mikä se wt nyt sitten edes onkaan ;)

Vierailija
9/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan ulkopuolella oikeassa elämässä ketään ei kiinnosta wt:t/heidän määrittelynsä. Hyvä ap, että olet onnellinen! Ei sosiaalietuuksista tarvitse kantaa huonoa omatuntoa, ne on olemassa syystä. Mulla on isot kuukausitulot ja taidan olla verotalkoissa enemmänkin maksajana kuin saajana, mutta se on mulle ihan ok. Hyvä jos menee tarpeeseen.

Hyvää kesää sinulle!

Vierailija
10/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

──────∩∩∩∩───────▄▄▄▄▄▄─────
──────⌠⌐∩⌡──────▄▀░░░░░▀▄───
──────▓▓▓──────▌░░░░░░░░▐──
──────▓▓▓─────▄▌░‗‗░‗ ‗░▐▄─
───────▓▓▓────▀▌░▀▄▄▄▄▀░▐▀──
───────▓▓▓─────▀▄░░▀▀░░▄▀──
───────▓▓▓▓▓───▓▓▀▀▀▀▀▀▓▓──
────────▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
───────────▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
täällä kans!

Aivan kaikki ei täyty, olen kouluttamaton luuseri joka ei edes ole työelämässä, wt mikä wt, mutta ei tatskoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi