Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei! Päiväkodin aamupala äideille.

Vierailija
09.05.2014 |

Tänään päiväkodilla tarjoiltiin aamupala äideille. Sieltä lähtiessä huomasin, että olin unohtanut kiireessä peittää tummat silmänaluset kokonaan! Kyllä nolotti! Pandakarhuna olen siellä istuskellut :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa huomasiko joku? NOT.

Lepo vaan ja hyvää äitienpäivää ;)

Vierailija
2/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei! Aika vähän on täydellisen freshejä äitejä ainakin meidän päiväkodilla :-D

Sitä paitsi itse en ehtinyt yhtään tutkailla muiden äitien ehostuksia, kun juttelin omalle lapselleni ja tämän kavereille, söin aamupalaa ja ihastelin "taideteoksia". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis justa katoin yhtä äitiä, joka oli jättänyt aamulla valokynän väliin. Kyllä niiiiin nolotti sen puolesta. Ja sit yks äiti, joka oli unohtanut lankata kenkäsä! Oli kyllä karmeata katsottavaa. Kaikista karmeinta oli kuitenkin se, että yhdellä äidillä oli Lidlistä ostettu paita päällä, siiiiin niiiiiin nooooloooo.

Siis oikeesti, kuka ehtii katsella toisia aamukiireessä?

Vierailija
4/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel.

Vierailija
5/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies hakemaan lapsi. Et hitto kehtaa mennä sinne enää!

Vierailija
6/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tämä mikään maailman noloin asia ole, mutta tuntui silti nololta. On minulla suurempiakin ongelmia :D

ap

Vierailija
7/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:42"]

No eihän tämä mikään maailman noloin asia ole, mutta tuntui silti nololta. On minulla suurempiakin ongelmia :D

ap

[/quote]

Kuten tyhjääkin tyhjemmän aloituksen tekeminen! :D

Vierailija
8/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:42"]No eihän tämä mikään maailman noloin asia ole, mutta tuntui silti nololta. On minulla suurempiakin ongelmia :D

ap

[/quote]

Ai siis olit tosissasi viestisi suhteen? Voi taivas..

Vierailija
9/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aihe vapaasta on tullut vastine facebookille. Jaxuhali<3

Vierailija
10/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En selkeästi ole kunnon av-mamma sillä tänään päiväkodissa en tarkkaillut muiden äitien silmärinkuloita/vaatteita/ihoa/hiuksia/kenkiä/laukkuja/karvoituksen kuntoa/tai mitään muutakaan. Enkä itse tuskaillut omaa ulkonäköäni :D

Kiittelin hoitajia kun jaksoivat järjestää äideille aamupalan ja keskityin lapsen ja tämän kaverin kanssa höpöttelyyn.

Vierailija
11/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs siihen sanot, että itse en jaksa meikata töihin melkeinpä ikinä, pelkästään viikonloppuisin ja juhliin / iltaisin jos lähden jonnekin (ei nyt tietenkään esim. lenkille tms.)? :D

En ole asikaspalvelutyössä, vaan kopissa istun vain itsekseni. Työkavereita nään kyllä koko ajan, mutta ei se meikittömyys ainakaan itseäni ahdista tippaakaan. Sitäpaitsi silloin kun laittautuu, se tuntuu jotenkin paljon kivemmalta, kun sitä tekee harvemmin. Tunteekin itsensä paljon kauniimmaksi kuin ennen, kun laittautui joka päivä. Tiedän, olen juntti suomimuija, joka ei ehosta itseään ja kävele korkkareilla minihameessa jne., mutta mitä väliä, ei se itseäni haittaa, ja itseäni varten täällä elän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan