Voi ei! Päiväkodin aamupala äideille.
Tänään päiväkodilla tarjoiltiin aamupala äideille. Sieltä lähtiessä huomasin, että olin unohtanut kiireessä peittää tummat silmänaluset kokonaan! Kyllä nolotti! Pandakarhuna olen siellä istuskellut :D
Kommentit (11)
No voi ei! Aika vähän on täydellisen freshejä äitejä ainakin meidän päiväkodilla :-D
Sitä paitsi itse en ehtinyt yhtään tutkailla muiden äitien ehostuksia, kun juttelin omalle lapselleni ja tämän kavereille, söin aamupalaa ja ihastelin "taideteoksia".
Siis justa katoin yhtä äitiä, joka oli jättänyt aamulla valokynän väliin. Kyllä niiiiin nolotti sen puolesta. Ja sit yks äiti, joka oli unohtanut lankata kenkäsä! Oli kyllä karmeata katsottavaa. Kaikista karmeinta oli kuitenkin se, että yhdellä äidillä oli Lidlistä ostettu paita päällä, siiiiin niiiiiin nooooloooo.
Siis oikeesti, kuka ehtii katsella toisia aamukiireessä?
Laita mies hakemaan lapsi. Et hitto kehtaa mennä sinne enää!
No eihän tämä mikään maailman noloin asia ole, mutta tuntui silti nololta. On minulla suurempiakin ongelmia :D
ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:42"]
No eihän tämä mikään maailman noloin asia ole, mutta tuntui silti nololta. On minulla suurempiakin ongelmia :D
ap
[/quote]
Kuten tyhjääkin tyhjemmän aloituksen tekeminen! :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:42"]No eihän tämä mikään maailman noloin asia ole, mutta tuntui silti nololta. On minulla suurempiakin ongelmia :D
ap
[/quote]
Ai siis olit tosissasi viestisi suhteen? Voi taivas..
Milloin aihe vapaasta on tullut vastine facebookille. Jaxuhali<3
En selkeästi ole kunnon av-mamma sillä tänään päiväkodissa en tarkkaillut muiden äitien silmärinkuloita/vaatteita/ihoa/hiuksia/kenkiä/laukkuja/karvoituksen kuntoa/tai mitään muutakaan. Enkä itse tuskaillut omaa ulkonäköäni :D
Kiittelin hoitajia kun jaksoivat järjestää äideille aamupalan ja keskityin lapsen ja tämän kaverin kanssa höpöttelyyn.
No mitäs siihen sanot, että itse en jaksa meikata töihin melkeinpä ikinä, pelkästään viikonloppuisin ja juhliin / iltaisin jos lähden jonnekin (ei nyt tietenkään esim. lenkille tms.)? :D
En ole asikaspalvelutyössä, vaan kopissa istun vain itsekseni. Työkavereita nään kyllä koko ajan, mutta ei se meikittömyys ainakaan itseäni ahdista tippaakaan. Sitäpaitsi silloin kun laittautuu, se tuntuu jotenkin paljon kivemmalta, kun sitä tekee harvemmin. Tunteekin itsensä paljon kauniimmaksi kuin ennen, kun laittautui joka päivä. Tiedän, olen juntti suomimuija, joka ei ehosta itseään ja kävele korkkareilla minihameessa jne., mutta mitä väliä, ei se itseäni haittaa, ja itseäni varten täällä elän!
Arvaa huomasiko joku? NOT.
Lepo vaan ja hyvää äitienpäivää ;)