Teinköhän virheen kertoessani nimeni?
Tapasin mukavan miehen, joka oli kovin kiinnostunut minusta. Itselläni ei ollut mitään juttelua kummenpia intressejä.
Tajusin juuri että etunimelläni, asuinpaikkakunnalla ja harrastuksellani minun yhteystietoni löytää helposti.
Osaanpa vastaisuudessa olla tarkempi.
Kommentit (34)
OT mutta minä sain stalkkerin ihan vain nimeni kertomalla. Mies lähetteli tekstareita joissa oli pitkiä runonvärssyjä ja lopussa kertoi miten aikoo nyt tappaa itsensä kun en vastaile hänelle.
Tapasit mukavan miehen, mutta pelkäät että hän alkaa jahtaamaan sinua. Jaa, etä sellainen on sinun mielestä mukava mies.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:15"]
Se on jännä miten tää nettiaikakausi saa ihmiset pelkäämään. Tosin itsekin muutin numerotiedustelussa osoitteeni salaiseksi, kun en halunnut sen nimellä pätkähtävän ensimmäisenä hakuna esiin. Tosin kaimojakin on, mutta heitä kun ei löytynytkään samalla tavalla heti, joten arvelin kenties saavani kaimankin stalkkerit perään jos huono tuuri käy.
[/quote]
En minä pelkää mutta tuli vain mieleeni. Ja toisekseen mitä kenestäkään satunnaisesta yöelämässä vastaan tulleesta tietää mikä tyyppi oikeasti onkaan.
Tuskin kuitenkaan niin lähtemätöntä vaikutusta tein että tyypin perääni saan.
Olen varmaan katsonut liikaa amerikkalaisia elokuvia =)
[/quote]Niin varmaan, kuten jo joku sanoikin, työelämässäkin on paha olla kertomatta nimeään. Toisaalta jos itsekin tapaa yöelämässä jonkun joka valehtelee nimensä tai kiemurtelee eikä kerro, niin kyllähän siinä on kylliksi syytä pysyä loitolla mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:23"]
OT mutta minä sain stalkkerin ihan vain nimeni kertomalla. Mies lähetteli tekstareita joissa oli pitkiä runonvärssyjä ja lopussa kertoi miten aikoo nyt tappaa itsensä kun en vastaile hänelle.
[/quote] Ja hän oli mukava kun hänet tapasit ja juttelit?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:34"]
Ei se mies sinun perääsi tule.
Mitä tarkoitat, että vastaisuudessa olet tarkempi? Valehtelet nimesi, paikkakuntasi, harrastuksesi...?
[/quote]
Riittää että jätän kertomatta harrastuksestani enkä mainitse paikkakuntaa =) valehdella ei sentään tarvitse
ap
[/quote] Mies kysyy missä asut niin mitä sanot? Koillis-Suomessa...kivaa..
[/quote] Pirkko Koillis-Suomesta, mitäkö harrastan...ööö....noh...katsoppa kun tuossa on kivan värinen kukka, pidätkö sinä kukista..öh...?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:23"]
[/quote] Ja hän oli mukava kun hänet tapasit ja juttelit?
[/quote]
Kyllä. Ihan tavallinen nuorimies.
Kyllä minä olen jopa nimeni valehdellut, jos en ole miehestä kiinnostunut ja hän vaikuttaa kummalliselta. Mutta ap:n mies oli ollut kuitenkin mukava.
[/quote] Pirkko Koillis-Suomesta, mitäkö harrastan...ööö....noh...katsoppa kun tuossa on kivan värinen kukka, pidätkö sinä kukista..öh...?
[/quote]
Kaisa Hartolasta, harrastan nypläystä, kanteleensoittoa ja kansantansseja =)
ja minulla on 2m pitkä roteva mies jonka kanssa harrastan itämaisia taistelulajeja
Mä en ole ihan kartalla miksi salta henkilöllisyytensä?
Mä en ole ihan kartalla miksi salta henkilöllisyytensä?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:40"]
Oletko jonkin sortin kehari? Minä ainakin tapaan esim. töissä viikoittain ihmisiä, jotka kättelen läpi ja esittelen itseni.
[/quote]
Ihan totta? Niin minäkin.
Ehkä sulta jäi jotain oleellista ymmärtämättä. Kuka olikaan kehari?
[/quote]
Mitä tarkalleen ottaen jäi ymmärtämättä?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:34"]
Ei se mies sinun perääsi tule.
Mitä tarkoitat, että vastaisuudessa olet tarkempi? Valehtelet nimesi, paikkakuntasi, harrastuksesi...?
[/quote]
Riittää että jätän kertomatta harrastuksestani enkä mainitse paikkakuntaa =) valehdella ei sentään tarvitse
ap
[/quote]
Repesin tälle :D Tosiaan,aika vainoharhaista jos ei voi edes nimeä tai asuinpaikkaa kertoa stalkkaamisen pelossa. Tuossa tilanteessa voi a)välttää kaikenlaista kontaktia vieraisiin miehiin tai b)keksiä valeidentiteetin tuollaisia tilanteita varten.
Näin rautalangasta vääntäen, työelämä ja yöelämä on kaksi eri ympäristöä joissa pätee ihan erilaiset käyttäytymissäännöt.
Kätteletkö ja esittelet itsesi baarissa tapaamillesi ihmisille??
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:15"]
Se on jännä miten tää nettiaikakausi saa ihmiset pelkäämään. Tosin itsekin muutin numerotiedustelussa osoitteeni salaiseksi, kun en halunnut sen nimellä pätkähtävän ensimmäisenä hakuna esiin. Tosin kaimojakin on, mutta heitä kun ei löytynytkään samalla tavalla heti, joten arvelin kenties saavani kaimankin stalkkerit perään jos huono tuuri käy.
[/quote]
En minä pelkää mutta tuli vain mieleeni. Ja toisekseen mitä kenestäkään satunnaisesta yöelämässä vastaan tulleesta tietää mikä tyyppi oikeasti onkaan.
Tuskin kuitenkaan niin lähtemätöntä vaikutusta tein että tyypin perääni saan.
Olen varmaan katsonut liikaa amerikkalaisia elokuvia =)