Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinköhän virheen kertoessani nimeni?

Vierailija
17.05.2014 |

Tapasin mukavan miehen, joka oli kovin kiinnostunut minusta. Itselläni ei ollut mitään juttelua kummenpia intressejä.

Tajusin juuri että etunimelläni, asuinpaikkakunnalla ja harrastuksellani minun yhteystietoni löytää helposti. 

Osaanpa vastaisuudessa olla tarkempi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:45"]

Kätteletkö ja esittelet itsesi baarissa tapaamillesi ihmisille??

[/quote]

Toki, jos vähänkään pidemmäksi aikaa jään juttelemaan. Luulin, että se kuuluu ihan normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen?

Vierailija
2/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:37"]

Mä en ole ihan kartalla miksi salta henkilöllisyytensä?

[/quote]

Koska AV-mammat on niin hurmaavia,että kuka tahansa mies jolle ne erehtyy kertomaan oikean nimensä,alkaa välittömästi vainota niitä.

No ei ny kai,olen itsekin esimerkiksi netissä jutellessa sanonut nimekseni muun kuin se on. Tuntuu vaan epämukavalta,että joku täysin tuntematon saisi vaikkapa osoitteen selville nimen perusteella(puhelinliittymä on onneksi prepaid).Ei tietenkään pidä olettaa että kaikki joiden kanssa juttelee,on mahdollisia stalkkereita,mutta toisaalta ei voi koskaan tietää.Ei ne,jotka oikeasti on,varmaan kulje "olen hullu naisten vainoaja"-kyltti kaulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:52"]

[/quote]

Koska AV-mammat on niin hurmaavia,että kuka tahansa mies jolle ne erehtyy kertomaan oikean nimensä,alkaa välittömästi vainota niitä.

No ei ny kai,olen itsekin esimerkiksi netissä jutellessa sanonut nimekseni muun kuin se on. Tuntuu vaan epämukavalta,että joku täysin tuntematon saisi vaikkapa osoitteen selville nimen perusteella(puhelinliittymä on onneksi prepaid).Ei tietenkään pidä olettaa että kaikki joiden kanssa juttelee,on mahdollisia stalkkereita,mutta toisaalta ei voi koskaan tietää.Ei ne,jotka oikeasti on,varmaan kulje "olen hullu naisten vainoaja"-kyltti kaulassa.

[/quote]

Kun sä saat ekan puhelinhäirikön, ymmärrät mistä puhun.

ap

Vierailija
4/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:32"]

No ei nyt turhaan kannata hermostua, ikävää toki siinä vaiheessa jos saat stalkkerin.

[/quote]

En kuvittele itsestäni niin liikoja, että jokainen satunnainen juttukumppani, joka kuulee nimeni, alkaa stalkkaamaan. Luulen, että heillä on parempaakin tekemistä

Vierailija
5/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on saanut ihan ilman etunimenkin kertomista jotain seuraamaan työpaikalle, salille, missä käy, kotiovelle ym. niin tulee jossain vaiheessa aika varovaiseksi, mitä tietoja itsestään kertoo missään.

Vierailija
6/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:52"]

[/quote]

[/quote]

Kun sä saat ekan puhelinhäirikön, ymmärrät mistä puhun.

ap

[/quote]

Totta kai sitä on varovaisempi,jos on huonoja kokemuksia. Kerro ensi kerralla vääriä tietoja,jos et ole kiinnostunut tutustumaan,ainoastaan juttelemaan.

Vierailija
7/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:32"]

No ei nyt turhaan kannata hermostua, ikävää toki siinä vaiheessa jos saat stalkkerin.

[/quote]

En kuvittele itsestäni niin liikoja, että jokainen satunnainen juttukumppani, joka kuulee nimeni, alkaa stalkkaamaan. Luulen, että heillä on parempaakin tekemistä

[/quote]

Aika moni näistä "aina mua kytätään ja seurataan" tyypeistä itseasiassa salaisesti toivoo, että olisi niin mieleenpainuva ja karismaattinen henkilö, että kaikki ympärillä olijat ihastuisivat.

Vierailija
8/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh... Tuntuisi varmaan oudolta esitellä itseni jollain väärällä nimellä koska niin monet tuntevat minut.

En nyt ehkä ole ihan seiskan suosikki mutta väärä nimi selviäisi kuitenkin viimeistään minuuteissa kun tuppaa oma pärstä komeilemaan lehdissä.

Stalkkereita ei kyllä ole näkynyt vaikka asemani vaatii julkista puhelinnumeroakin.

Vierailija
9/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovinpa tässä ketjussa virnuillaan ap:lle ja muille, jotka pelkäävät mahdollisia stalkkereita. Minä en ole mikään karismaattinen ja hyvännäköinen nainen, enkä vainoharhaisesti pelkää jokaista vastaantulijaa, mutta kun tuntemattomista ihmisistä EI todellakaan tiedä. Eikä omituisuus aina näy päälle, joten on ihan turha kysellä näitä "oliko mies mukava kun tapasitte" -juttuja.

Minäkin tapasin kerran oikein mukavan nuoren naisen (siis ihan kaverimielessä: en ole lesbo). Vasta muutaman kuukauden kuluessa naisesta paljastui hyvin outoja piirteitä, ja sain moneksi vuodeksi stalkkerin riesakseni. Mistä sen olisi voinut tietää? Yritin vain olla ystävällinen, ja meillä oli yhteisiä kiinnostuksenkohteita.

Eikä voi tietää, mistä piirteestä joku outo ihminen voi kiinnostua liikaa. Ei tarvitse olla mikään kaunotar. Olen siis tosiaan aika ruma nainen - en käännä kenenkään vastaantulijan päätä - paitsi kerran yhden nuoren miehen, joka jahtasi minua ympäri kaupunkia, vaikka emme olleet vaihtaneet sanaakaan. Kerroinkin tästä muistaakseni jossain toisessa ketjussa. Mies oli todella komea, fiksusti pukeutunut, mutta selvästi häiriintynyt. Jos joku olisi tuon tyypin tavannut jossain yöelämässä, olisi varmasti voinut ulkonäöstä sokaistua sen verran että olisi aloittanut keskustelun ja saanut stalkkerin peräänsä.

Vierailija
10/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap oikeilla jäljillä. Älä anna sukunimeä, sosiaalista statustasi, asuinpaikkaasi, missään nimessä älä kerro katuosoitetta!!!

Ne jotka eivät ymmärrä, eivät ole kokeneet...

Vierailija
11/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:07"]

Olet ap oikeilla jäljillä. Älä anna sukunimeä, sosiaalista statustasi, asuinpaikkaasi, missään nimessä älä kerro katuosoitetta!!!

Ne jotka eivät ymmärrä, eivät ole kokeneet...

[/quote]Minullakin on tällaisia jopa suorastaan pelottavia oven takana kuikuilijoita, joita on pitänyt poliisilla pelotella häipymään. Mutta nämä nyt ovat tulleet vähän lähemmän tuttavuuden kautta, silti pitäisin outona mennä paikallisessa valehtelemaan nimensä. Tulisi ehkä ilmi sekin, ja saattaisi vaikuttaa muihinkin kuin niihin hörhöihin. Ja itsekin olen törmännyt chateissa ja treffipalstoilla nimensä valehdelleisiin/niihin jotka eivät millään suostu kertomaan. En kyllä luottaisi heihin.

Ja edelleen, siellä työympäristössä se nimi voi tulla toista kautta ilmi, noloa olisi valehdella. 

Mutta siis, itse estin näkymästä osoitteeni netissä, numeron saavat silti löytää. Ja vähän siksikin että yhdellä kaimalla oli sellainen ammatti, että nähtävästi siitäkin syystä ei omakaan numeronsa ollut yleisesti saatavilla, voi olla näitä hankalia asiakkaita.

Vierailija
12/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies sinun perääsi tule.

Mitä tarkoitat, että vastaisuudessa olet tarkempi? Valehtelet nimesi, paikkakuntasi, harrastuksesi...?

Vierailija
14/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varon kanssa tuota. Mun etunimellä ja paikkakunnalla saa jo paljon tietää minusta ja helposti löytää kaiken... mulla kyllä suht harvinainen nimi.....

Vierailija
15/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jonkin sortin kehari? Minä ainakin tapaan esim. töissä viikoittain ihmisiä, jotka kättelen läpi ja esittelen itseni. 

Vierailija
16/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:34"]

Mitä tarkoitat, että vastaisuudessa olet tarkempi? Valehtelet nimesi, paikkakuntasi, harrastuksesi...?

[/quote]

Riittää että jätän kertomatta harrastuksestani enkä mainitse paikkakuntaa =) valehdella ei sentään tarvitse

ap

Vierailija
17/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:40"]

Oletko jonkin sortin kehari? Minä ainakin tapaan esim. töissä viikoittain ihmisiä, jotka kättelen läpi ja esittelen itseni. 

[/quote]

Ihan totta? Niin minäkin.

Ehkä sulta jäi jotain oleellista ymmärtämättä. Kuka olikaan kehari?

Vierailija
18/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ne miehet yleensä niin kiinnostuneita naisista on, että heti lähtevät perään jos niille nimensä ja asuinpaikkansa kertoo. Aika vainoharhaiseksi sais heittäytyä, jos noin alkaisi ajatella. Eihän sitä uskaltais jutella kenellekään mitään.

Vierailija
19/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:34"]

[/quote]

Riittää että jätän kertomatta harrastuksestani enkä mainitse paikkakuntaa =) valehdella ei sentään tarvitse

ap

[/quote] Mies kysyy missä asut niin mitä sanot? Koillis-Suomessa...kivaa..

Vierailija
20/34 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten tää nettiaikakausi saa ihmiset pelkäämään. Tosin itsekin muutin numerotiedustelussa osoitteeni salaiseksi, kun en halunnut sen nimellä pätkähtävän ensimmäisenä hakuna esiin. Tosin kaimojakin on, mutta heitä kun ei löytynytkään samalla tavalla heti, joten arvelin kenties saavani kaimankin stalkkerit perään jos huono tuuri käy.