Käräytättekö varattuja miehiä?
Jos esimerkiksi nettideittaillessa tutustutte mieheen, joka onkin sitten toisaalla parisuhteessa, ilmoitatteko vaimolle t. tyttöystävälle?
Alkaa jo vähän inhottaa, kun varatut miehet esiintyvät kuin olisivat vapaina. Eräs mm. väitti, että erosta oli aikaa kolme vuotta. Todellisuudessa nainen asuu vieläkin siellä saman katon alla eikä todennäköisesti tiedä miehen kaksoiselämästä mitään. :(
Kommentit (51)
11 ja 17.
Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.
Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..
Been there done that.
-10
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]
11 ja 17.
Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.
Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..
Been there done that.
-10
[/quote]Voitko olla varma, että mies tunnustaa edes sen jälkeen? (10)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]
11 ja 17.
Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.
Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..
Been there done that.
-10
[/quote]Voitko olla varma, että mies tunnustaa edes sen jälkeen? (10)
[/quote]
Sorry, edellisen kirjoitti 11 eikä tietenkään 10, jolle kysymys oli osoitettu.
Eivät kaikki miehet välitä, vaikka kärähtävätkin. Sellaisia täytyy rankaista muilla keinoin - työ, raha ja auto ovat monelle urholle arka paikka.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]
11 ja 17.
Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.
Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..
Been there done that.
-10
[/quote]Voitko olla varma, että mies tunnustaa edes sen jälkeen? (10)
[/quote]
Tiedän, että ainakin silloin se tyyppi kertoi. Vaikka se olikin väsytystaistelua, oli sillä äijällä enemmän hävittävää, jos minä olisin vastaan kävellyt ja suuni aukaissut. (ei pelkästään vaimo ja perhe, vaan myös ura ja asema).
Tosin se taisi kertoa oman kaunistellun version, mutta kuitenkin. Vaimolle kertominen oli helpompaa, kuin julkinen häpeä.
Jokainen tapaus on erilainen, riippuu mitä mies arvostaa ja miten paljon sillä on pitkässäjuoksussa hävittävää.
-10
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:19"]
Eivät kaikki miehet välitä, vaikka kärähtävätkin. Sellaisia täytyy rankaista muilla keinoin - työ, raha ja auto ovat monelle urholle arka paikka.
[/quote]
Mitä tarkoitat, oletko vienyt jotain noista? Miten se on tapahtunut? En kyllä itse lähtisi rankaisemaan, vaikka minullekin on valehdeltu. Lähinnä sen petetyn naisen takia en haluaisi olla kuin ei olisi mitään väliä.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]
11 ja 17.
Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.
Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..
Been there done that.
-10
[/quote]
Oletko mieleltäsi järkkynyt vai onko sinulla vain aivan liikaa aikaa, kun jaksat ryhtyä tällaiseen?
Mitä eroa siinä muuten on, keneltä se tieto tulee petettävälle osapuolelle? Tekohan pysyy silti yhtä kamalana.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]
11 ja 17.
Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.
Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..
Been there done that.
-10
[/quote]Voitko olla varma, että mies tunnustaa edes sen jälkeen? (10)
[/quote]
Tiedän, että ainakin silloin se tyyppi kertoi. Vaikka se olikin väsytystaistelua, oli sillä äijällä enemmän hävittävää, jos minä olisin vastaan kävellyt ja suuni aukaissut. (ei pelkästään vaimo ja perhe, vaan myös ura ja asema).
Tosin se taisi kertoa oman kaunistellun version, mutta kuitenkin. Vaimolle kertominen oli helpompaa, kuin julkinen häpeä.
Jokainen tapaus on erilainen, riippuu mitä mies arvostaa ja miten paljon sillä on pitkässäjuoksussa hävittävää.
-10
[/quote] Mistä tiedät, että hän kertoi vaimolleen?
Yhden olen käräyttänyt. Tosin vaimo ei ehkä välitä, koska mies on tainnut pettää pitkään aikaisemminkin, eikä vaimo ole eronnut.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:07"]
Käräyttelen. Se on ollut harrastuksena jo useamman vuoden. Löytyy eri saiteilta erillaisia profiileja ja on tullut käräytettyä hyvinkin läheisiä tuttuja. Se joka leikkiin ryhtyy, sen kestäkööt.
[/quote]
Haluutko kertoa enemmän, esimerkiksi miten toimit käytännössä, kun käräytät?
ap