Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käräytättekö varattuja miehiä?

Vierailija
17.05.2014 |

Jos esimerkiksi nettideittaillessa tutustutte mieheen, joka onkin sitten toisaalla parisuhteessa, ilmoitatteko vaimolle t. tyttöystävälle?

Alkaa jo vähän inhottaa, kun varatut miehet esiintyvät kuin olisivat vapaina. Eräs mm. väitti, että erosta oli aikaa kolme vuotta. Todellisuudessa nainen asuu vieläkin siellä saman katon alla eikä todennäköisesti tiedä miehen kaksoiselämästä mitään. :(

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:07"]

Käräyttelen. Se on ollut harrastuksena jo useamman vuoden. Löytyy eri saiteilta erillaisia profiileja ja on tullut käräytettyä hyvinkin läheisiä tuttuja. Se joka leikkiin ryhtyy, sen kestäkööt. 

[/quote]

Haluutko kertoa enemmän, esimerkiksi miten toimit käytännössä, kun käräytät?

ap

Vierailija
42/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 ja 17.

Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.

Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..

Been there done that.

-10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]

11 ja 17.

Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.

Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..

Been there done that.

-10

[/quote]Voitko olla varma, että mies tunnustaa edes sen jälkeen? (10)

Vierailija
44/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]

11 ja 17.

Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.

Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..

Been there done that.

-10

[/quote]Voitko olla varma, että mies tunnustaa edes sen jälkeen? (10)

[/quote]

 

Sorry, edellisen kirjoitti 11 eikä tietenkään 10, jolle kysymys oli osoitettu.

Vierailija
45/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet välitä, vaikka kärähtävätkin. Sellaisia täytyy rankaista muilla keinoin - työ, raha ja auto ovat monelle urholle arka paikka.

Vierailija
46/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]

11 ja 17.

Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.

Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..

Been there done that.

-10

[/quote]Voitko olla varma, että mies tunnustaa edes sen jälkeen? (10)

[/quote]

Tiedän, että ainakin silloin se tyyppi kertoi. Vaikka se olikin väsytystaistelua, oli sillä äijällä enemmän hävittävää, jos minä olisin vastaan kävellyt ja suuni aukaissut. (ei pelkästään vaimo ja perhe, vaan myös ura ja asema). 

Tosin se taisi kertoa oman kaunistellun version, mutta kuitenkin. Vaimolle kertominen oli helpompaa, kuin julkinen häpeä.

Jokainen tapaus on erilainen, riippuu mitä mies arvostaa ja miten paljon sillä on pitkässäjuoksussa hävittävää.

-10

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:19"]

Eivät kaikki miehet välitä, vaikka kärähtävätkin. Sellaisia täytyy rankaista muilla keinoin - työ, raha ja auto ovat monelle urholle arka paikka.

[/quote]

 

Mitä tarkoitat, oletko vienyt jotain noista? Miten se on tapahtunut? En kyllä itse lähtisi rankaisemaan, vaikka minullekin on valehdeltu. Lähinnä sen petetyn naisen takia en haluaisi olla kuin ei olisi mitään väliä.

ap

Vierailija
48/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]

11 ja 17.

Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.

Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..

Been there done that.

-10

[/quote]

Oletko mieleltäsi järkkynyt vai onko sinulla vain aivan liikaa aikaa, kun jaksat ryhtyä tällaiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa siinä muuten on, keneltä se tieto tulee petettävälle osapuolelle? Tekohan pysyy silti yhtä kamalana.

Vierailija
50/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:14"]

11 ja 17.

Minulla on tapana ilmestyä epämiellyttävään aikaan samaan paikkaan. En sano mitään, en muutenkaan pidä meteliä itsestäni. Olen katsonut suoraan mieheen, hän kyllä huomasi minut.

Jälkeenpäin ilmoitan viestillä, kuinka helppoa se kertominen olisi ollut. Kannustan häntä tunnustamaan. Ei todellakaan kovin vaikeaa..

Been there done that.

-10

[/quote]Voitko olla varma, että mies tunnustaa edes sen jälkeen? (10)

[/quote]

Tiedän, että ainakin silloin se tyyppi kertoi. Vaikka se olikin väsytystaistelua, oli sillä äijällä enemmän hävittävää, jos minä olisin vastaan kävellyt ja suuni aukaissut. (ei pelkästään vaimo ja perhe, vaan myös ura ja asema). 

Tosin se taisi kertoa oman kaunistellun version, mutta kuitenkin. Vaimolle kertominen oli helpompaa, kuin julkinen häpeä.

Jokainen tapaus on erilainen, riippuu mitä mies arvostaa ja miten paljon sillä on pitkässäjuoksussa hävittävää.

-10

 

[/quote] Mistä tiedät, että hän kertoi vaimolleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden olen käräyttänyt. Tosin vaimo ei ehkä välitä, koska mies on tainnut pettää pitkään aikaisemminkin, eikä vaimo ole eronnut.