Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käräytättekö varattuja miehiä?

Vierailija
17.05.2014 |

Jos esimerkiksi nettideittaillessa tutustutte mieheen, joka onkin sitten toisaalla parisuhteessa, ilmoitatteko vaimolle t. tyttöystävälle?

Alkaa jo vähän inhottaa, kun varatut miehet esiintyvät kuin olisivat vapaina. Eräs mm. väitti, että erosta oli aikaa kolme vuotta. Todellisuudessa nainen asuu vieläkin siellä saman katon alla eikä todennäköisesti tiedä miehen kaksoiselämästä mitään. :(

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytin kerran, mutta vaimo alkoi vain haukkumaan minua (vaikken tiennyt alkuun, että mies on naimisissa ja kun tiesin, lopetin suhteen). Luultavasti hän halusi vain ummistaa silmänsä ja jatkaa miehen kanssa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Ihan sama minulle, onneksi en itse ole joutunut tuollaisen suhteen koukkuun.

Vierailija
22/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin tapauksissa voisin. Yhdestä olin ajatellut, että käräyttäisin heti, jos saisin naisystävän selville. No, sen päivän koittaessa tulikin jotenkin kummallinen olo koko jutusta. En halunnut aikaa sotkea joidenkin loppujen lopuksi vieraiden elämiä ja pidin miehestä. Tosin selvisikin, ettei nainen ollutkaan hänen naisystävänsä. Joitakin miehiä silti käräyttäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytän, jos mies kohtelee minua kuin aivotonta bimboa.

Vierailija
24/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ja jos minua petetään haluan tietää ilman muuta!

Vierailija
25/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käräyttäisi. Miten se olisi muka minun asiani? Jos itse tietoisesti lähtee varatun matkaan, niin samanlainen "rikollinen" sitä on kuin se pettäjäkin. 

Vierailija
26/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:33"]

En käräyttäisi. Miten se olisi muka minun asiani? Jos itse tietoisesti lähtee varatun matkaan, niin samanlainen "rikollinen" sitä on kuin se pettäjäkin. 

[/quote]

 

Tarkoitin nyt sellaista tilannetta, kun mies väittää olevansa vapaa ja sitten myöhemmin jostain kautta paljastuu, ettei olekaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käräytä itse, mutta jos olen 100 %:n varma tiedoistani, sanon petturille että olen tietoinen asiasta ja hänen olisi aika kertoa kumppanilleen totuus. Ohjaan hänet oikeaan suuntaan. Pidän myös huolta siitä, että vätys tunnustaa, koska siihen tilanteeseen ei ole olemassa vaihtoehtoja.

Olen ulkopuolinen, joten katson, että asianomainen itse "siivoaa jälkensä". 

On monia tapoja toimia, itse valitsen tarkkailijan aseman ja huolehdin, että asia tulee hoidettua. Yleensä siinä vaiheessa tiedän tyypistä jo kaiken oleellisen, kuten nimen ja yhteystiedot, ym. Itse olen sinkku, minulla ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
28/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:40"]

En käräytä itse, mutta jos olen 100 %:n varma tiedoistani, sanon petturille että olen tietoinen asiasta ja hänen olisi aika kertoa kumppanilleen totuus. Ohjaan hänet oikeaan suuntaan. Pidän myös huolta siitä, että vätys tunnustaa, koska siihen tilanteeseen ei ole olemassa vaihtoehtoja.

Olen ulkopuolinen, joten katson, että asianomainen itse "siivoaa jälkensä". 

On monia tapoja toimia, itse valitsen tarkkailijan aseman ja huolehdin, että asia tulee hoidettua. Yleensä siinä vaiheessa tiedän tyypistä jo kaiken oleellisen, kuten nimen ja yhteystiedot, ym. Itse olen sinkku, minulla ei ole mitään salattavaa.

[/quote]

 

Entä jos mies on sellainen että pyörittää lukuisia naisia ja valehtelee kaikille vähän eri tavoilla? Kotona kuitenkin vaimo tai tyttöystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään käräytä.

Vierailija
30/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ota omalletunnolleni lapsiperheiden avioeroja. Isäni petti äitiäni. Olen kiitollinen, että kasvoin silti ydinperheessä. Vanhempani ovat olleet 37 vuotta naimisissa ja mukaan on mahtunut katastrofaalisen huonoja vuosia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ole käräyttänyt,  luikin vaan takavasempaan..=(

Vierailija
32/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:52"]

Valitettavasti en ole käräyttänyt,  luikin vaan takavasempaan..=(

[/quote]

 

Tästä haluttaisi kuulla enemmänkin. Mietin nimittäin juuri sitä, miltä se myöhemmin tuntuisi. Vaikka eihän välttämättä saisi edes tietää, miten pettäjän elämä jatkuu, jos käräyttää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä varattuja naisia. EI vaan kuulu mulle. Jokainen hoitakoon omat juttunsa.

Vierailija
34/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:40"]

En käräytä itse, mutta jos olen 100 %:n varma tiedoistani, sanon petturille että olen tietoinen asiasta ja hänen olisi aika kertoa kumppanilleen totuus. Ohjaan hänet oikeaan suuntaan. Pidän myös huolta siitä, että vätys tunnustaa, koska siihen tilanteeseen ei ole olemassa vaihtoehtoja.

Olen ulkopuolinen, joten katson, että asianomainen itse "siivoaa jälkensä". 

On monia tapoja toimia, itse valitsen tarkkailijan aseman ja huolehdin, että asia tulee hoidettua. Yleensä siinä vaiheessa tiedän tyypistä jo kaiken oleellisen, kuten nimen ja yhteystiedot, ym. Itse olen sinkku, minulla ei ole mitään salattavaa.

[/quote] Miten huolehdit, että asia tulee hoidettua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:33"]

En käräyttäisi. Miten se olisi muka minun asiani? Jos itse tietoisesti lähtee varatun matkaan, niin samanlainen "rikollinen" sitä on kuin se pettäjäkin. 

[/quote]

 

Tarkoitin nyt sellaista tilannetta, kun mies väittää olevansa vapaa ja sitten myöhemmin jostain kautta paljastuu, ettei olekaan.

ap

[/quote]

Aijaa, no siinä tapauksessa sanoisin hänelle suoraan, etten tahdo olla tekemisissä varatun miehen kanssa ja että onko hän miettinyt, mitä hänen naisensa mahtaisi ajatella, jos saisi tietää. Lopettaisin yhteydenpidon siihen, mutta en käräyttäisi kuitenkaan.

Vierailija
36/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:51"]

En. En ota omalletunnolleni lapsiperheiden avioeroja. Isäni petti äitiäni. Olen kiitollinen, että kasvoin silti ydinperheessä. Vanhempani ovat olleet 37 vuotta naimisissa ja mukaan on mahtunut katastrofaalisen huonoja vuosia!

[/quote]

 

Ei se avioliitto kyllä käräyttäjän niskoille kasfu, vasn ihan sen pettäjän omaa syytähän se on...

 

Outo logiikka sulla!

 

Vierailija
37/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^kaadu

Vierailija
38/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttelen. Se on ollut harrastuksena jo useamman vuoden. Löytyy eri saiteilta erillaisia profiileja ja on tullut käräytettyä hyvinkin läheisiä tuttuja. Se joka leikkiin ryhtyy, sen kestäkööt. 

Vierailija
39/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:40"]

En käräytä itse, mutta jos olen 100 %:n varma tiedoistani, sanon petturille että olen tietoinen asiasta ja hänen olisi aika kertoa kumppanilleen totuus. Ohjaan hänet oikeaan suuntaan. Pidän myös huolta siitä, että vätys tunnustaa, koska siihen tilanteeseen ei ole olemassa vaihtoehtoja.

Olen ulkopuolinen, joten katson, että asianomainen itse "siivoaa jälkensä". 

On monia tapoja toimia, itse valitsen tarkkailijan aseman ja huolehdin, että asia tulee hoidettua. Yleensä siinä vaiheessa tiedän tyypistä jo kaiken oleellisen, kuten nimen ja yhteystiedot, ym. Itse olen sinkku, minulla ei ole mitään salattavaa.

[/quote] Miten huolehdit, että asia tulee hoidettua?

[/quote] Eihän tuollaista voi mitenkään hoitaa, jos ei itse puhu vaimon kanssa ja varmista asiaa.

Vierailija
40/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeneminen on hyväksymisen merkki. Vaikenemalla mahdollistaa sen, että ikävä tyyppi jatkaa törttöilyään. Sama koskee muitakin kuin pettämisen mahdollistajia. Kävellään vain ohi eikä soiteta apua, jos nähdään pahoinpitely. Avionrikkominen on yhtä kauheaa kuin pahoinpiteleminen, vaikka iskut osuvatkin eri kohtaan. Ne jotka ovat eläneet uskollisesti ja tulleet petetyiksi, tietävät sen kivun.