Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käräytättekö varattuja miehiä?

Vierailija
17.05.2014 |

Jos esimerkiksi nettideittaillessa tutustutte mieheen, joka onkin sitten toisaalla parisuhteessa, ilmoitatteko vaimolle t. tyttöystävälle?

Alkaa jo vähän inhottaa, kun varatut miehet esiintyvät kuin olisivat vapaina. Eräs mm. väitti, että erosta oli aikaa kolme vuotta. Todellisuudessa nainen asuu vieläkin siellä saman katon alla eikä todennäköisesti tiedä miehen kaksoiselämästä mitään. :(

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 ja 33

Minulle valehdeltiin päin naamaa, se järkytti, en muuten ole mitenkään epätasapainossa. Tästä on jo kulunut aikaa sen verran, ettei se enää kosketa. Periaatteeni on, etten koske varattuihin miehiin. Valehtelija saakoon palkkansa.

Miehen oli lopulta pakko kertoa. Sen koko elämä meni liian sotkuiseksi. Kännipäissään se vielä soitteli kuukausien jälkeen tapahtumasta. En tietenkään suostunut tapaamaan sitä enää. Onneksi sekin loppui aikanaan.

-10

Vierailija
2/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan käräyttäisin, jos mies lähestyisi minua esiintyen vapaana ja välillämme olisi jotain, esim. seksiä eikä olisi tehty selväksi, että se on vain seksiä. Jos saisin selville vaimon, niin miksi ihmeessä säästäisin miehen paljastumiselta? Hänhän olisi huijannut myös minua.

Jos ei huijaa minua, eli sanoo olevansa varattu, en ehkä sekaantuisi. En kyllä tiedä, panisinko silloin.  Riippuisi tapauksesta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:52"]

31 ja 33

Minulle valehdeltiin päin naamaa, se järkytti, en muuten ole mitenkään epätasapainossa. Tästä on jo kulunut aikaa sen verran, ettei se enää kosketa. Periaatteeni on, etten koske varattuihin miehiin. Valehtelija saakoon palkkansa.

Miehen oli lopulta pakko kertoa. Sen koko elämä meni liian sotkuiseksi. Kännipäissään se vielä soitteli kuukausien jälkeen tapahtumasta. En tietenkään suostunut tapaamaan sitä enää. Onneksi sekin loppui aikanaan.

-10

[/quote] Mistä tiedät, että hän kertoi vaimolleen? Oikeasti hän on voinut vedättää sinua ja kertoa että kaikki menee huonosti ja vaimo lähti, vaikkei lähtenytkään. Näin hän sai sinut hiljaiseksi ja uskomaan, että kertoi. Noin minä tekisin, jos joku alkaisi uhkailemaan.

Vierailija
4/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vie aikaani ja leikkii tunteillani ja osoittautuukin valehtelijaksi ja pettäjäksi, niin ei taida sellaista mistä hetkauttaa yhtään mitenkään, jos vain sanon: "Mulle tuli paha mieli."

 

Vierailija
5/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina tekis mieli käräyttää, mutta tosipaikan tullen tuskin käräyttäisin. Ei se oo mun paikkani sekaantua tuntemattomien ihmisten parisuhteeseen. Jos kyseessä olisi jonkun läheiseni mies niin siinä tapauksessa käräyttäisin.

Vierailija
6/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:41"]

Yhden olen käräyttänyt. Tosin vaimo ei ehkä välitä, koska mies on tainnut pettää pitkään aikaisemminkin, eikä vaimo ole eronnut.

[/quote]Se voi olla kuitenkin rikkana rokassa. Vähitellen vaimo näkee koko totuuden miehestään, joka on voinut liehitellä naisia ympäriinsä ja kylvää siementään minkä on ehtinyt ja kantaa tauteja kotiin. Voi olla vaikea hyväksyä totuutta ja hyväksymisenkään jälkeen toimia, mutta lopulta jokin miehen tempuista on vaimolle se viimeinen.

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:04"]

Kyllä aina tekis mieli käräyttää, mutta tosipaikan tullen tuskin käräyttäisin. Ei se oo mun paikkani sekaantua tuntemattomien ihmisten parisuhteeseen. Jos kyseessä olisi jonkun läheiseni mies niin siinä tapauksessa käräyttäisin.

[/quote]Saako sitten tuntematon (varattu) mies sekaantua sinun (yksityis)elämääsi ja johtaa sinua harhaan ilman mitään seurauksia?

 

Vierailija
8/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:52"]

31 ja 33

Minulle valehdeltiin päin naamaa, se järkytti, en muuten ole mitenkään epätasapainossa. Tästä on jo kulunut aikaa sen verran, ettei se enää kosketa. Periaatteeni on, etten koske varattuihin miehiin. Valehtelija saakoon palkkansa.

Miehen oli lopulta pakko kertoa. Sen koko elämä meni liian sotkuiseksi. Kännipäissään se vielä soitteli kuukausien jälkeen tapahtumasta. En tietenkään suostunut tapaamaan sitä enää. Onneksi sekin loppui aikanaan.

-10

[/quote] Mistä tiedät, että hän kertoi vaimolleen? Oikeasti hän on voinut vedättää sinua ja kertoa että kaikki menee huonosti ja vaimo lähti, vaikkei lähtenytkään. Näin hän sai sinut hiljaiseksi ja uskomaan, että kertoi. Noin minä tekisin, jos joku alkaisi uhkailemaan.

[/quote]

37

Kyllä mies lopulta kertoi, sen todistaa jo jälkitapahtumat ja se miten asiat eskaloituivat, ennen kuin tilanne siellä lopulta rauhoittui. Niistä käänteistä miehen tunnustuksen jälkeen ei ole mitään epäselvyyttä.

Menemättä yksityiskohtiin, olen tyytyväinen etten itse mennyt kertomaan vaimolle, vaan mies lopulta kertoi itse.

-10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskaloitui-sanaa käytetty.

Vierailija
10/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ehdotonta ja mustavalkoista porukkaa liikkeellä, kaksinaismoralistejakin mahtuu mukaan, tosin AV:lla tämä ei yllätä. 

Miettikää vähän seurauksia: tapaat miehen, tämä ei kerro olevansa varattu, harrastatte seksiä ja sitten selviää että mies onkin varattu. 

Vaihtis 1: Sanot miehelle, että olet loukkaantunut valehtelusta etkä aio tavata enää. End of it. Keskityt etsimään itsellesi vapaan miehen. 

Vaihtis 2: Selvität vaimon henkilöllisyyden, kerrot hänelle, vaimo suuttuu silmittömästi sinulle, koska viestintuoja on tapana ampua, mies joutuu vaikeuksiin, heidän avioliittonsa kriisiin, lapset kärsimään sinun, tuntemattoman kertapanon takia, joka on tullut huijatuksi!!!

 

Oletko ihan satavarma, että haluat valita vaihtoehdon 2? Mitä saat siitä? Tuskin hyvän mielen? Jonkinlaisen koston? Jotain kiksejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan tullut ainakaan minulle kertomaan, että mieheni, pienten lasten isä petti. Kuitenkin siitä useampi ihminen tiesi. No, mies on nyt ex. Miehet pettää ja paljon.

 

 

Vierailija
12/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:52"]

31 ja 33

Minulle valehdeltiin päin naamaa, se järkytti, en muuten ole mitenkään epätasapainossa. Tästä on jo kulunut aikaa sen verran, ettei se enää kosketa. Periaatteeni on, etten koske varattuihin miehiin. Valehtelija saakoon palkkansa.

Miehen oli lopulta pakko kertoa. Sen koko elämä meni liian sotkuiseksi. Kännipäissään se vielä soitteli kuukausien jälkeen tapahtumasta. En tietenkään suostunut tapaamaan sitä enää. Onneksi sekin loppui aikanaan.

-10

[/quote] Mistä tiedät, että hän kertoi vaimolleen? Oikeasti hän on voinut vedättää sinua ja kertoa että kaikki menee huonosti ja vaimo lähti, vaikkei lähtenytkään. Näin hän sai sinut hiljaiseksi ja uskomaan, että kertoi. Noin minä tekisin, jos joku alkaisi uhkailemaan.

[/quote]

37

Kyllä mies lopulta kertoi, sen todistaa jo jälkitapahtumat ja se miten asiat eskaloituivat, ennen kuin tilanne siellä lopulta rauhoittui. Niistä käänteistä miehen tunnustuksen jälkeen ei ole mitään epäselvyyttä.

Menemättä yksityiskohtiin, olen tyytyväinen etten itse mennyt kertomaan vaimolle, vaan mies lopulta kertoi itse.

-10

[/quote] Minusta sinäkin olisit voinut kertoa..mutta halusit varmaan pysyä piilossa ettei nainen hyökkää sinun päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:26"]

Kyllä on ehdotonta ja mustavalkoista porukkaa liikkeellä, kaksinaismoralistejakin mahtuu mukaan, tosin AV:lla tämä ei yllätä. 

Miettikää vähän seurauksia: tapaat miehen, tämä ei kerro olevansa varattu, harrastatte seksiä ja sitten selviää että mies onkin varattu. 

Vaihtis 1: Sanot miehelle, että olet loukkaantunut valehtelusta etkä aio tavata enää. End of it. Keskityt etsimään itsellesi vapaan miehen. 

Vaihtis 2: Selvität vaimon henkilöllisyyden, kerrot hänelle, vaimo suuttuu silmittömästi sinulle, koska viestintuoja on tapana ampua, mies joutuu vaikeuksiin, heidän avioliittonsa kriisiin, lapset kärsimään sinun, tuntemattoman kertapanon takia, joka on tullut huijatuksi!!!

 

Oletko ihan satavarma, että haluat valita vaihtoehdon 2? Mitä saat siitä? Tuskin hyvän mielen? Jonkinlaisen koston? Jotain kiksejä?

[/quote]

Kaikki eivät harrasta seksiä heti eivätkä ehkä ollenkaan varatun miehen kanssa, joka heitä piirittää. Jossain nettideittailussa se ei oikein olisi mahdollistakaan ja melko monet aloittavat ihmissuhteensa hyppäämättä ensimmäiseksi sänkyyn. Tuskin se petettävänä oleva vaimokaan ajattelee, että saahan mies etsiä vapaasti seuraa ja valehdella olevansa sinkku, kunhan ei vain seksiä ole. Pettäminen alkaa ajatuksesta eikä vasta siitä kohdasta, kun ollaan jo seksiä harrastamassa.

 

 

Vierailija
14/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Ap:selle

 

Miehet ovat aivan käsittämättömän helppoja siinä vaiheessa kun kirjoittelet heille niin siirappia, esim mitä on päällä ja et käytä alushousuja ym.. Siis kaikkea mistä moni mies tuhmasti ja salaisesti haaveilee, se kestää jonkun aikaa korkeintaan kahdesta viikosta viikkoon kun miehet avautuu kertoen missä asuu, missä pitää varovasti liikkua ja missä EI pidä liikkua, esin jos nähdään ja missä nähdään. Tulee vaimon harrastukset ja aikataulutkin esille. On tullut vaimojen nimet ja työpaikatkin esille. Pienen etsinnän jälkeen löytää oikeat nimet ja facebook henkilöt ja käry käy. Ainuttakaan miestä en ole ikinä tavannut livenä treffeillä. Siihen en ryhdy. Olen saanut muutamilta vaimoilta alkujärkytyksen jälkeen kiitokset että asiat on tullu esille. Mielestäni se on sikamaista että mies, jolla on usein mahtava vaimo elämässään käyttäytyy kuin maailma ääliömäisin sika. Kukaan ei ansaitse elää valheessa. Jokainen ansaitsee elämän jossa ei ole seläntakana pettämistä valheellista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:27"]

Eipä kukaan tullut ainakaan minulle kertomaan, että mieheni, pienten lasten isä petti. Kuitenkin siitä useampi ihminen tiesi. No, mies on nyt ex. Miehet pettää ja paljon.

 

 

[/quote]

 

 

Niinhän ne tekevät ja niin tekevät myös monet naiset. Itse en ole kyennyt pettämään, mutta ymmärrän hyvin että sellaista sattuu, vaikka ei aktiivisesti seuraa ja tilaisuuksia hakisikaan. Miehelläni oli nuorempana yhden yön juttuja ja kyllä minä ne aina haistoin ja alkuun niistä keskusteltiinkin kun en voinut tietää onko kyseessä joku vakituinen salarakas vai aina vain joku satunnainen nainen. Salarakasta hänellä ei ollut ja lakkasin vaivaamasta asialla päätäni, sillä oli aivan selvää ettei hän minua mistään hinnasta olisi vaihtanut keneenkään eikä myöskään halunnut erota. Meillä on erittäin syvä kiintymyssuhde kehittynyt jo ennen kuin varsinaisesti aloimme seurustella.

 

En siis välittänyt näistä naikkosista enkä jaksanut olla mustasukkainen, vaikka edelleenkin haistoin aina kun vieraissa oltiin käyty. Naiset vähän säälittivät, koska mieheeni on niin helppo ihastua ja rakastua ja hän on hyvä rakastaja, mutta ei varmaan 'huomannut' koskaan kertoa olevansa naimisissa. Puhun menneessä koska mieheni on lopettanut pettämisen - tietyn iän jälkeen kun ei hyvästäkään miehestä yksinkertaisesti riitä useammalle naiselle ja minut hän kuitenkin haluaa pitää tyytyväisenä. Siis on rauhoittunut, olipa syy mikä tahansa. Minä puolestani en ole omistushaluinen enkä siten erityisen mustasukkainenkaan joten pettämiset eivät ole aiheuttaneet säröjä avioliittoomme, ehkä päinvastoin, sillä mieheni on aina ollut niin häpeissään ja kohdellut minua tavallista kauniimmin pettämisten jälkeen. Kirjoitin tämän jotta keskusteluun tulisi vähän jotain suhteellisuutta ja eri sävyjä. Valehteleminen minuun on enemmän sattunut kuin ne humalaisten painit..

 

Vierailija
16/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pers.häiriötä lienee puolin jos toisinkin, jos petetään ja annetaan anteeksi ihan tavanmukaisesti. 49:n mies olisi mun mielestä tarvinnut hoitoa eikä vain silittelyä päälaelle. PettäjäISÄN lapsena voin sanoa, että se pettäjän ja hyväksyjän luoma valheiden ja salaisuuksien ilmapiiri on lapsille huono kasvuympäristö. Äitini tajusi sen ihan liian myöhään.

 

Vierailija
17/51 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen koston enkeleitä ja totuuden torvia tällä palstalla oikein on? Millä oikeudella te tungette nenäänne toisten avioliittoihin, jos mies on päättänyt etsiä muuta seuraa, sen kertominenkin on miehen omalla tunnolla.

 

Aikuinen ihminen tekee juuri niin kuin omatunto antaa myöten, jos ei omatunto soimaa, se ei sitä tee teidänkään "jumalaisen väliintulonne" jälkeen. Suurella todennäköisyydellä petetty puoliso ei olisi tiennyt yhtään mitään pettämisestä tai pettämisyrityksestä, nyt TE menette ja nykäisette maton jalkojen alta ja viette häneltä oikeuden onneen. 

 

Sitä on turha selitellä millään "kyllä on oikeus saada tietää". Ehkä on, ja jos on, se tieto kuuluu tulla siltä aviopuolisolta, ei joltain random-naiselta. Jos vaimo on onnellinen vaikka mies pettää, miten se on siltä toiselta pois? 

 

Älkää ikinä kuvitelko olevanne jotain armoitettuja totuuden puhujia ja siksi niin erinomaisia että voitte mennä toisten avioliittoa sotkemaan. Ette te voita sillä mitään, paitsi jos voitoksenne voi kirjata teille itsellenne vieraan naisen elämän murtumisen palasiksi. Se teko on teidän aikaansaannoksenne, ei sen miehen.

Vierailija
18/51 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin itse juuri varattua seuraa, koska olen itsekin varattu. Todennäköisyys käräyttämiselle on pienempi. En uskaltaisi pettää sinkun miehen kanssa, joka tietäisi että seurustelen koska pelkäisin just että kertoo kaiken mun miehelle.

Vierailija
19/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos varattu lähtee jonkun muun kuin minun mukaani, kostan ja käräytän.

Vierailija
20/51 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:15"]

No, jos varattu lähtee jonkun muun kuin minun mukaani, kostan ja käräytän.

[/quote]

 

Hmm, en ihan ymmärrä. Oletko siis valmis olemaan pettäjän kanssa?

ap