Onko sinusta veroalet jotka annetaan muille kuin sinulle turhia? Itse vaikka en ikinä tienaa puolta miljoonaa pidän kohtuuttomana 62% verot
Kommentit (13)
No en hirveästi sääli ketään joka tienaa puoli miljoonaa vuodessa. On parempiakin säälin kohteita.
Mielestäni verotuksen pitäisi myös tasata tuloeroja.
Itselleni on ihan sama miten konkurssi-suomelle käy. On vaan niin ihanaa tietää että voi jättää uppoavan laivan ja muuttaa ulkomaille missä odottaa korkeastikoulutetut jälkikasvuni
Vierailija kirjoitti:
Jos puoli miljoona tienaava maksaa 56% ja pienituloinen 5%, eikö sinusta vieläkään ole riittävästi tasaamista?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien muiden pitäisi maksaa enemmän, minulle tuet ja veroalet!
Tämähän se on palstalaisten näkemys
Vierailija kirjoitti:
Sen se jo tekee, lannistavissa määrin.
Pitäisi olla reilu myös verotuksessa. Keneltäkään ei pitäisi ottaa yli puolta tuloista. Jos se ei riitä, pitää ihan oikeasti vähentää menoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puoli miljoona tienaava maksaa 56% ja pienituloinen 5%, eikö sinusta vieläkään ole riittävästi tasaamista?
Ei kenellekään kuuluisi maksaa puolta miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenellekään kuuluisi maksaa puolta miljoonaa.
Pitäisikö loput aina ottaa verottamalla pois?
En kannata mitään veroaleja. En myöskään itselleni annettavia.
Mikä 62%? Ei puolen miljoonan tuloillakaan lähtökohtaisesti niin paljon veroja maksa. Esim. Veronmaksajien sivuilta voi katsoa taulukoita.
Tuloerojen tasaaminen on järjetöntä, kuka enää haluaa yrittää parantaa mitään, kun kaikki omat ponnistelut verotetaan pois? Tässä ei ole enää näissä veroasteissa kyse edes kansalaisvelvollisuuden täyttämisestä tai yhteisöllisyydestä, vaan tämä on silkkaa ryöstöä!
Kaikkien muiden pitäisi maksaa enemmän, minulle tuet ja veroalet!