Mikä naisella naksahtaa päässä, kun leikkaa tällaiset hiukset?
"FUCK THE WORLD, OLEN ITSENÄINEN NAINEN!".
Kommentit (39)
"Kelly on vaihtanut hiljattain entistä räväkämpään malliin, joka on mohikaanikampaus sivuilta täysin kaljuksi ajeltuna."
Kyllä tuossa ihan siili on :D
Mitä sitten, jos joku haluaa tuollaiset hiukset.
Ihan on äitinsä näköinen. Sulosta. :)
Samanlainen kuin mun miehellä. Mies sanoi, että tukka ei paha, mutta Kelly näyttää siinä rumalta. Pidemmät hiukset jollain tavalla hoikistivat kasvoja.
Hui mikä koulukiusaaja-look. Tuon näköiset meillä lukiossa hakkasivat nyrkillä mahaan Tyttöjen! vessassa! Toinen osoittautui myöhemmin lesboksi, pukeutui army-takkiin ja maihareihin, lihoi tankiksi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 10:56"]
"Kelly on vaihtanut hiljattain entistä räväkämpään malliin, joka on mohikaanikampaus sivuilta täysin kaljuksi ajeltuna."
Kyllä tuossa ihan siili on :D
Mitä sitten, jos joku haluaa tuollaiset hiukset.
[/quote]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,, <- ole hyvä, pilkkuja sinulle. go ahead.
Oon ite just menos leikkauttaa tolleen. :)
Tuo kampaushan sopii sille. Mikä itselläsi on naksahtanut päässä kun odotat että kaikkien naisten pitäisi näyttää siltä mikä on sinun käsityksen mukaan naisellista?
Mielestäni kiva malli, väristä en tykkää. Kellyllä on kyllä melkein liian paksu tukka tähän malliin.
En tiedä. Myös ennen kaunis kaverini on leikannut tuollaiset hiukset ja tatuoinut itsensä täyteen...
Mun mielestä upeat. Miley Cyrusilla ja Septemberin solistilla oli samanlaiset. Sopii heille todella hyvin. Mulle taas sopii kainaloihin ulottuvat pitkät hiukset. Kellylle ei niinkään.
Toi kampaus on loistava. Ihan oikeesti hieno ja mä en vaan ole tarpeeksi rohkea tekemään mitään tollasta.
Mulla on se yhteiskunnan, naisten, miesten ja muotimaailman vaatima lapaluiden alle ulottuva, miltei tasapitkä kuohkea ja kullanvaalea tukka jota mä jollain tapaa inhoan joka aamu.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 10:52"]http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/kuvat-kelly-osbourne-yllattaa-entista-ravakammassa-kampauksessa/3339218
"FUCK THE WORLD, OLEN ITSENÄINEN NAINEN!".
[/quote] Huippumuotia, nk.
ananashiukset
Tuohan sopii Kellylle aivan mahtavasti! Sopii hänen persoonaansa ja kun osaa kantaa tuollaisen erikoisemman kampauksen tyylillä ja arvokkuudella niin täydellistä!
Aika massakampaus toi on tällä hetkellä.
Lyhyet hiukset tekevät naisesta epänaisellisen. Tietysti ellei halua näyttää hyvältä niin sitten lyhyet hiukset on hyvät. Tämä on vaan miesten mielipide ainakin suurimman osan.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 10:58"]Samanlainen kuin mun miehellä. Mies sanoi, että tukka ei paha, mutta Kelly näyttää siinä rumalta. Pidemmät hiukset jollain tavalla hoikistivat kasvoja.
[/quote]
Mahtaa näyttää miehes idiootilta
Kato, sillähän on samanlaiset kuin mulla.