Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin otettua itseäni niskasta kiinni ja taas otteen elämästä?

Vierailija
08.05.2014 |

Olen viimeaikoina ollut tosi laiska. Syönyt epäterveellisesti, roikkunut liikaa netissä, linnottautunut sisälle, en hoida koulua kunnolla, oon laiska töissä, en urheile. 

Pitäisi siis tehdä täys käännös! 

Tahtoisin taas olla energinen, sosiaalinen, hoitaa hommat kunnolla, urheilla, olla ulkona, eroon netissä hengailusta tai pienentää sitä rajulla kädellä. 

Ennen olin tuollainen aktiivinen ihminen, miten ihmeessä voisin taas tulla sellaiseksi? Onko jollakin kokemusta että on muuttanut kokonaan elämäntapansa? :-) 

Ärsyttää oma aikaansaamattomuut ja ainiainen negatiivisuus, olin ennen positiivinen ja tahdon takaisin vanhan minäni. Oon vaan pikkuhiljaa lusinut laiskaksi, voih. 

Vinkkejä saa antaa! :-)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käynyt aivan samoin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yks. Älypuhelin oli virheostos

Vierailija
4/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otan vinkkejä vastaan :)

Vierailija
5/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia ja mielialalääkkeet.

Vierailija
6/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä, ihan sama ongelma. Oikein hävettää, miten huonosti suoriudun töissä. Sinne on kuitenkin pakko raahautua : mitään muuta en sitten jaksakaan yrittää, makaan vaan sohvalla netissä surffaten. Jos joku kaveri soittaa, lähinnä vituttaa että pitäisi jaksaa lähteä johonkin ja keksiä jotain puhuttavaa.

En tosin mikään reippauden perikuva ole ollut ikinä, mut joskus mulla sentään oli jotain harrastuksia ja sosiaalista elämää. Tällä hetkellä tuntuu ihan utopistiselta, miten oon joskus jaksanut pyöräillä töihin ja käydä salilla monta kertaa viikossa. Nykyään on suoritus, jos saan astianpesukoneen täytettyä "rankan" työpäivän jälkeen.

Vierailija
7/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on kohtalontovereita. On vaan niin paljon mitä pitäis uuttaa niin en tiedä mistä olisi hyvä aloittaa. Terveellisesti yritän välillä syödä mutta innostus laantuu muutamassa päivässä. Ja palaan takas epäterveellisyyksiin. :-/

Vierailija
8/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouseppa nyt ylös ja kävele sinne ulko-ovelle ja ulos.  et sinä ole masentunut etkä yksinäinen haluat vain huomiota. nyt sait. oletko tyytyväinen kun menet ovessta ulos ja naurat

Vierailija
9/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:n viesti oli ku mun suusta. Eli samassa tilanteessa täälläki.

Vierailija
10/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh? 9 mikä sua rivoo? hyvällä mielellä ajattelin kysyä jos jollaki ois vinkkejä, mieluiten ihan asiallisia toisinku tuo sun. 

Vierailija
11/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopesun uhri olet, et muuta. Mutta ei hätää, niin on muuten todella moni muukin suomalainen.

Vierailija
12/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan pitää päättää ja pakottaa. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
13/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin tuossa tilassa terapian ja se on auttanut tosi paljon.Monesti käsittelemättömät asiat,surut,pettymykset ym.tekee ihmisestä passiivisen ja kaikki arjen asiatkin tuntuu ylivoimaisilta.

Vierailija
14/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jumittaa ja pahasti:

Pink Turns Blue - Feel My Soul