Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?

Vierailija
16.05.2014 |

Siinäpä se kysymys tuli. Meillä on seksiä muutenkin aika paljon (5-15 kert.vko), eikä miestäni ole koskaan haitannut jos minulla sattuu olemaan menkat menossa..mietin vaan, että onko seksin harrastaminen menkkojen aikaan miten yleistä? Mua saattaa jopa himottaa kuukautisten aikaan tavallista enemmän ja mikäpä ois parempi tapa lievittää kipuja kun kunnon orgasmi ;)

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä sekstaillaan aina yhtä ahkerasti. Vuoto ei haittaa yhtää miestäni, eikä minuakaan. Olen kuukautisten aikana jos mahdollista tavallistakin kiimaisempi. Ja mikä onkaan parempi hoito kuukautiskipuihin, kuin kunnon orgasmi, jossa kohtu supistelee. Mielummin orgasmi, kuin särkylääke!

Vierailija
2/101 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:08"]Kahtena ensimmäisenä päivänä ei. Muutoin kyllä. Käytän tamppoonia,joka on tarkoitettu menkkaseksin aikana käytettäväksi. Ei sotkua tai verta.

[/quote]

Miten onnistuu tamponin ja seksin yhdistäminen? Vai onko menkkaseksi teillä jotain muuta kuin (vagina)yhdyntää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:08"]Kahtena ensimmäisenä päivänä ei. Muutoin kyllä. Käytän tamppoonia,joka on tarkoitettu menkkaseksin aikana käytettäväksi. Ei sotkua tai verta.

[/quote]

Miten onnistuu tamponin ja seksin yhdistäminen? Vai onko menkkaseksi teillä jotain muuta kuin (vagina)yhdyntää?

[/quote]

Tamponista ei kokemusta, mutta kuukupin sisällä ollessa onnistuu hyvin. Emätin laajenee, kun nainen on kunnolla kiihottunut.

Vierailija
4/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Sama juttu täällä, tamppoonin kanssa sisään vaan - ei sotkua :)

Vierailija
5/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut mitenkään koskaan. Silloin kun olin vielä hedelmällinen niin kiertoni oli epänormaalin lyhyt (lähes säännöllisesti vajaa 3 viikkoa), mistä sitten seurasi se, että en paljon vuotanut ja varsinaisia vuotopäiviä oli 2-3. Eikäpä ollut mitään kipujakaan kun ei niin hirveästi ollut kohtuun poistettavaa kertynyt. 

Vierailija
7/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://cheezburger.com/5966520320   

Tuli mieleen tuo kuva kun oli puhe siitä nuolemisesta menkkojen aikana :D  Muuten ei mut jos tulis D.D tarjoutumaan, niin johan aukeis ;)

Vierailija
8/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei haittaa, mutta itse en oikein pidä. Viimeisestä päivänä ehkä jos ei ole tullut kunnon vuotoa. Toisaalta mun kuulautiset kestää n.3-4 päivää, että sen ajan pystyy olemaan ilmankin

Vierailija
9/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastetaan.

Vierailija
10/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies joskus nuoleekin menkkojen aikana.

Vierailija
11/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, menkat ei rajoita elämää mitenkään. Kuukautiset on koko vuodon ajan niin niukat, että pystyn käyttämään vain minitamponia, normaali on liian kuiva. Mitään lakanoiden suojaamistakaan ei ole koskaan tarvittu, koska mitään veritöhryjä ei sinne asti tule, hädin tuskin munassa huomaa seksin jälkeen vähän verta.

Varmasti olisin toista mieltä, jos olisi kunnon verilöylyt. Jotta ei kuulosta liian helpolta, niin kärsin kyllä eeppisistä PMS-oireista...

Vierailija
12/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisittekö sänkyyn siis yhdeillantutunkin kanssa verta vuotaen vai vaan vakisuhteessa..?

Vierailija
13/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan. Miestä ei haittaa, joten sama se minulle. Itse en kyllä tee aloitetta kuukautisten aikana, koska minun sillon ei tee niin paljon mieli.

Vierailija
14/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasteta. En tykkää siitä eikä mieskään ole innostunut menkkojen aikaan paneskelusta. Mun limakalvot on kuukautisten aikaan sellaiset inhottavan karhean tuntuiset, menkkojen loputtua taas olen heti valmis :)

Vierailija
15/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]

Ei. Mua sattuu niin paljon ja olen turvoksissa ja hirvee ripuli. Isoja hyytymiä ja limaa vuotaa, verta valuu solkenaan. En ymmärrä miten joku pystyy harrastamaan seksiä kuukautisten aikana?! Mikään pyyhe alla ei auta, veri mee heti läpi. Veren haju leijailee seksin aika ilmassa, yhh. Seksin jälkeen molemmat navasta polviin veressä, hyytymissä ja limassa, kuumaa!!

[/quote]

Samoilla linjoilla olen.  Eli ei todellakaan harrasteta.

[/quote]

Sama juttu, mulla on todella runsaat ja kivuliaat menkat, isoja hyytymiä, ripulia jne. Siinä on seksi aika kaukana mielestä. Paitsi sitten kuukautisten viimeisenä päivänä, kun vuoto on enää pientä tiputtelua ja kivutkin kaikonneet, silloin halut palaavat ja usein silloin rakastellaankin.

[/quote]

Mullakin on, mutta seksi auttaa kipuihin ja pyyhkeen voi laittaa alle. Mitä sitten vaikka oman miehen penis vähän sotkuisi. Itse ne pystyis olemaan viikkoa ilman seksiä.

Vierailija
16/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!! Meillä harrastetaan seksiä joka päivä, myös kuukautisten aikana.

Vierailija
17/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:08"]Kahtena ensimmäisenä päivänä ei. Muutoin kyllä. Käytän tamppoonia,joka on tarkoitettu menkkaseksin aikana käytettäväksi. Ei sotkua tai verta.

[/quote]Onko tää vitsi? Miten teihin mahtuu? En käsitä, ei muhun ainakaan mitenkään.

Vierailija
18/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se seksitamppooni ei ole samanlainen kuin normitamppooni. Googletapa vähän.

Vierailija
19/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:08"]Kahtena ensimmäisenä päivänä ei. Muutoin kyllä. Käytän tamppoonia,joka on tarkoitettu menkkaseksin aikana käytettäväksi. Ei sotkua tai verta.

[/quote]Onko tää vitsi? Miten teihin mahtuu? En käsitä, ei muhun ainakaan mitenkään.

[/quote]

Emätin venyy yllättävän paljon. Pitää vain olla riittävän märkä ja osata rentouttaa lihakset ;)

Se kuukuppi sisällä paneskeleva, synnyttämätön 23 v.

Vierailija
20/101 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:45"]

[/quote]

Emätin venyy yllättävän paljon. Pitää vain olla riittävän märkä ja osata rentouttaa lihakset ;)

Se kuukuppi sisällä paneskeleva, synnyttämätön 23 v.

[/quote]Googletin, mutta silti?? Jos se on muutenkin pohjassa, niin en tajua. Mutta näköjään joillain venyy, onko se sitten hyvä vai huono asia, en tiedä.