Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?
Siinäpä se kysymys tuli. Meillä on seksiä muutenkin aika paljon (5-15 kert.vko), eikä miestäni ole koskaan haitannut jos minulla sattuu olemaan menkat menossa..mietin vaan, että onko seksin harrastaminen menkkojen aikaan miten yleistä? Mua saattaa jopa himottaa kuukautisten aikaan tavallista enemmän ja mikäpä ois parempi tapa lievittää kipuja kun kunnon orgasmi ;)
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:59"]
Tämänhetkistä miestä ei haittaa yhtään, minä olen se joka enemmän arkailee asian kanssa :D Mies on suoraan sanonut ettei haittaa vaikka tulee sotkua ja veri valuu (huolestuttavaa? :D) Mutta vaikka itse en olekaan kovin halukas kierron ensimmäisinä päivinä, niin jotenkin kyllä arvostan miehen asennetta..kypsää. :)
[/quote]
Mikä siinä voi haitata, jos veri valuu? Lakanat suttaantuu, mut jos ne jotenkin suojataan. Onhan siinä paljon enemmän vaihtoehtoja kun ei veri valu. Veristä pimppiä en voisi ikinä nuolla, mutta muuten sen duunailu sopii, eikä naiset ole sitä paheksuneet, päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:32"]Me harrastetaan peppuseksiä. Salaa sitä hieman odotan, että saa mies taas helliä peppuani. Toki harrastamme peppuseksiä myös muulloin mutta enimmäkseen menkkojen alettua ;)
[/quote]joo niin mekin, ;) ihan parasta <3
No en todellakaan, särkylääkkeitä menee päivässä yli tonni ja e-pilleritkin määrätty kipuun. Ennen e-pillereitä oksentelin kivusta ja tärisin tuskahiessa sikiöasennossa sängyssä, nukahdin kylmyyteen ja kipuun. Välillä sitä oikeasti itki ja toivoi vain kuolevansa ja kivun lakkaavan. Siinä jos mies alkaisi ehdottelemaan, niin saisi nukkua sohvalla.
siitä ne kivut hävii kun tuuppaa patukan sisälle ja pohjaan asti!
Voi siinä paikat olla hellinä jonkui päivän mutta loppuupa menkatkin sinne vaan rojut torveen niin loppuu se kitinä akoilla!
Toisinaan kyllä, toisinaan ei..riippuu yleensä miehestä. Häntä veri ällöttää, varsinkin jos sitä on vähän enemmän :/
Joskus kyllä parina viimeisenä päivänä, kun pahin vuoto on jo ohi. Mies ei aina edes huomaa koko asiaa tai ei ainakaan ole mitenkään kommentoinut :)
Viimeisinä vuotopäivinä korkeintaan, ekoina päivinä on olo kuin valaalla marinadissa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:12"]Tosi mies vielä nuolee ko ajankohtana.
[/quote]
Hyi helvetti :D Tuomosella lutkuttajalla ei ois kyllä asiaa miun haaroväliin!
mistä tollasia miehiä löytää????
mulle ei ole koskaan ollut este...miehille niinkin... minä olen herkimmilläni silloin...
Entäs minun mieheni, joka ei suostu seksiin, jos on pienikin mahdollisuus rusehtavasta limasta. Olen kuulemma likainen ja ällöttävä silloin. Nyt on ollut edellisten kuukautisten alusta 24 päivää eli on kp 24. Ei vielä ole ollut seksiä tästä syystä. Kohtahan ne alkaa sitten uudet kuukautisetkin jo. Onko tämä enää mitenkään normaalia? Itsetunto menee mulla. Enkä saisi edes loukkaantua tästä miehen inhotuksesta, koska 'on luonnollista että eihän silloin voi'.
Vierailija kirjoitti:
Entäs minun mieheni, joka ei suostu seksiin, jos on pienikin mahdollisuus rusehtavasta limasta. Olen kuulemma likainen ja ällöttävä silloin. Nyt on ollut edellisten kuukautisten alusta 24 päivää eli on kp 24. Ei vielä ole ollut seksiä tästä syystä. Kohtahan ne alkaa sitten uudet kuukautisetkin jo. Onko tämä enää mitenkään normaalia? Itsetunto menee mulla. Enkä saisi edes loukkaantua tästä miehen inhotuksesta, koska 'on luonnollista että eihän silloin voi'.
Ei toi kovin normaalilta tai terveeltä kuulosta :/ jätä tuollainen mies, ties mitä ongelmia käytöksen taustalla.
Mun menkkkojen aikana me rakastellaan suihkun lattialla mikä nyt ei välttämättä oo niin kauheen käytännöllistä (ainakaan mulle alimmaisena) mies ei vaan millään malta olla ilman enkä kyl mäkään ja tykkään kanssa siitä kun orkut helpottaa kipuja
Kyllä, mutta koska olen tällainen bakteeri kammoinen, menkkojen aikaan on seksiä suihkussa, useimmiten seinää vasten.:D
Auttaa kyllä kipuihin.
Kyllä harrastetaan. Mies oikein kyttää milloin kuukautiset alkavat ja yhdynnän aikana hokee ”isin tyttö”. Ällöttävää.
Kahtena ensimmäisenä päivänä ei. Muutoin kyllä. Käytän tamppoonia,joka on tarkoitettu menkkaseksin aikana käytettäväksi. Ei sotkua tai verta.