Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?
Siinäpä se kysymys tuli. Meillä on seksiä muutenkin aika paljon (5-15 kert.vko), eikä miestäni ole koskaan haitannut jos minulla sattuu olemaan menkat menossa..mietin vaan, että onko seksin harrastaminen menkkojen aikaan miten yleistä? Mua saattaa jopa himottaa kuukautisten aikaan tavallista enemmän ja mikäpä ois parempi tapa lievittää kipuja kun kunnon orgasmi ;)
Kommentit (101)
Me harrastetaan peppuseksiä. Salaa sitä hieman odotan, että saa mies taas helliä peppuani. Toki harrastamme peppuseksiä myös muulloin mutta enimmäkseen menkkojen alettua ;)
Naisen kans seurustelen ja mä oon "hoitaja" aina menkkojen aikana:) ku toinen on kipuileva mut haluissaan:)
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:20"]Naisen kans seurustelen ja mä oon "hoitaja" aina menkkojen aikana:) ku toinen on kipuileva mut haluissaan:)
[/quote]
Ok:D kerro lisää:)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:29"]Siinäpä se kysymys tuli. Meillä on seksiä muutenkin aika paljon (5-15 kert.vko), eikä miestäni ole koskaan haitannut jos minulla sattuu olemaan menkat menossa..mietin vaan, että onko seksin harrastaminen menkkojen aikaan miten yleistä? Mua saattaa jopa himottaa kuukautisten aikaan tavallista enemmän ja mikäpä ois parempi tapa lievittää kipuja kun kunnon orgasmi ;)
[/quote]
Tänään juuri vieraat nautti vaimoni verestä tehtyjä verilettuja. Appikin otti lisää vastoin tapojaan. Näin. Lapset neuvottiin syömään jotain ihan muuta.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:20"]Naisen kans seurustelen ja mä oon "hoitaja" aina menkkojen aikana:) ku toinen on kipuileva mut haluissaan:)
[/quote]
Ok:D kerro lisää:)
[/quote]
Älä kerro.
Joskus on harrastettu. Mulla on ollut tamponi sisässä ja tungen narunkin sisälle. Ei muutakuin alapääpesulle ensin niin mies voi hyvin antaa suuseksiä. Verta ei valu mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:36"]
Ei. Todella likaista omasta ja mieheni mielestä. Yäk. Ei tulisi mieleenkään vaikka silloin suurimmat himot onkin :D
[/quote]
Pyyhe alle ja pannaan, yleensä silloin kun on niukimmillaan. Kerran mies pani perseeseen, käytettiin vibraa klitalla ja olin just laukeamassa kun hirveen iso menkkaklöntti tuli pillusta. Mun miesparalta lakkas seisomasta mut ei tommoselle voi mitään :) Kivaahan se kuitenkin oli
Ei haitta menkat mua eikä emäntää nussii vaan ja sen jälkee käy vehkeet ja värkit pesemässä,mitäs ihmeellistä siinä on?
Hyvin harvoin.. itselläni yleensä niin kauheat kuukautiskivut että ei seksi ole mielessä. Pari kertaa kyllä ollaan harrastettu seksiä kun menkat olleet loppusuoralla jolloin vuotoa ei enää melkein ole.
Meillä harrastetaan seksiä silloin kuin huvittaa, jopa suuseksiä menkkojen aikana. Olenkin kysellyt mieheltäni että eikö häntä tosiaan tämä haittaa tai ällötä?
Hänen vastauksensa on että "tosimies rakastaa naistansa kuukauden jokaisena päivänä" :'D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:08"]Kahtena ensimmäisenä päivänä ei. Muutoin kyllä. Käytän tamppoonia,joka on tarkoitettu menkkaseksin aikana käytettäväksi. Ei sotkua tai verta.
[/quote] Mikäs se sellainen tamponi on?
Joskus, mutta ei yleensä eikä runsaimman vuodon aikana. Siinä tulee sopiva tauko, joka lisää intoa sitten kuukatisten jälkeen.