Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?
Siinäpä se kysymys tuli. Meillä on seksiä muutenkin aika paljon (5-15 kert.vko), eikä miestäni ole koskaan haitannut jos minulla sattuu olemaan menkat menossa..mietin vaan, että onko seksin harrastaminen menkkojen aikaan miten yleistä? Mua saattaa jopa himottaa kuukautisten aikaan tavallista enemmän ja mikäpä ois parempi tapa lievittää kipuja kun kunnon orgasmi ;)
Kommentit (101)
Onko seksi kivuliampaa menkkojen aikana? Minulla sattui eka kerta menkkojen aikana ja en ollut varma mikä veri oli menkoista ja mikä mahdollisesti muuta. Lakanat oli aika punaiset. Hieman noloa.
Harrastettu on jos se ei vaimoa haittaa. Joskus se voi olla nihkeää sattuneesta syystä. Jotkut pitävät likaisena, mutta vertahan se vaan on. Veikkaan että tähän on monia mielipiteitä.
Just äsken harrastettiin menkkaseksiä. Pyyhe alle vaan. Meillä on myös tahti tommonen kerran pari päivässä, menkat tai ei. Naimisissa ollaan, meitä ei toistemme eritteet pelota :D
Ei. Mua sattuu niin paljon ja olen turvoksissa ja hirvee ripuli. Isoja hyytymiä ja limaa vuotaa, verta valuu solkenaan. En ymmärrä miten joku pystyy harrastamaan seksiä kuukautisten aikana?! Mikään pyyhe alla ei auta, veri mee heti läpi. Veren haju leijailee seksin aika ilmassa, yhh. Seksin jälkeen molemmat navasta polviin veressä, hyytymissä ja limassa, kuumaa!!
Ei. Todella likaista omasta ja mieheni mielestä. Yäk. Ei tulisi mieleenkään vaikka silloin suurimmat himot onkin :D
Ennen en, nykyisen miehen kanssa kyllä, kun aina se siihen vaan johtaa ;). Yleensä tosin suihkussa.
Exä halus aina. Nyt uusi suhde ja menkat alkaa pian. Ollaan hullunina toisiimme, mutta ei sitä kehtaa vielä ainakaan:)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:32"]Harrastettu on jos se ei vaimoa haittaa. Joskus se voi olla nihkeää sattuneesta syystä. Jotkut pitävät likaisena, mutta vertahan se vaan on. Veikkaan että tähän on monia mielipiteitä.
[/quote]
Niin, kai se on yksilöllistä. Ex-miehellä lerpahti heti, jos näkikin verta..ja nykyinen ei oo moksiskaan. Meitä on moneen junaan :)
T: aloittaja
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]
Ei. Mua sattuu niin paljon ja olen turvoksissa ja hirvee ripuli. Isoja hyytymiä ja limaa vuotaa, verta valuu solkenaan. En ymmärrä miten joku pystyy harrastamaan seksiä kuukautisten aikana?! Mikään pyyhe alla ei auta, veri mee heti läpi. Veren haju leijailee seksin aika ilmassa, yhh. Seksin jälkeen molemmat navasta polviin veressä, hyytymissä ja limassa, kuumaa!!
[/quote]
Samoilla linjoilla olen. Eli ei todellakaan harrasteta.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]
[/quote]
[/quote]
Sama mulla. Pelkkä tamppoonin laitto sattuu perselihaksissa asti, eli ei todellakaan seksiä. Vuodab myös aina kuin seula.
Ei harrasteta. Mulla ei tee mieli koska kuukautiseni ovat kivuliaat ja runsaat (=sotkuiset) eikä miestäkään innosta onneksi menkkaseksi.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]Ei. Mua sattuu niin paljon ja olen turvoksissa ja hirvee ripuli. Isoja hyytymiä ja limaa vuotaa, verta valuu solkenaan. En ymmärrä miten joku pystyy harrastamaan seksiä kuukautisten aikana?! Mikään pyyhe alla ei auta, veri mee heti läpi. Veren haju leijailee seksin aika ilmassa, yhh. Seksin jälkeen molemmat navasta polviin veressä, hyytymissä ja limassa, kuumaa!!
[/quote]
Auts, ei tulis kyllä itekkään harrastettua jos ois tuommonen olo :/ Kipuja kyllä on, mutta yleensä pärjään ilman kipulääkkeitä.Verenvuotokaan ei oo kauheen runsasta, ei oo hyytymiä tms.
T:aloittaja
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]Ei. Mua sattuu niin paljon ja olen turvoksissa ja hirvee ripuli. Isoja hyytymiä ja limaa vuotaa, verta valuu solkenaan. En ymmärrä miten joku pystyy harrastamaan seksiä kuukautisten aikana?! Mikään pyyhe alla ei auta, veri mee heti läpi. Veren haju leijailee seksin aika ilmassa, yhh. Seksin jälkeen molemmat navasta polviin veressä, hyytymissä ja limassa, kuumaa!!
[/quote]
Auts, ei tulis kyllä itekkään harrastettua jos ois tuommonen olo :/ Kipuja kyllä on, mutta yleensä pärjään ilman kipulääkkeitä.Verenvuotokaan ei oo kauheen runsasta, ei oo hyytymiä tms.
T:aloittaja
Ei ole vielä tullut vastaan naista, joka olisi seksistä kieltäytynyt. Oli menkat tai ei. Kahden kanssa olen pelehtinyt:) :(, ou mai kard, vai miten se meni?
Tämänhetkistä miestä ei haittaa yhtään, minä olen se joka enemmän arkailee asian kanssa :D Mies on suoraan sanonut ettei haittaa vaikka tulee sotkua ja veri valuu (huolestuttavaa? :D) Mutta vaikka itse en olekaan kovin halukas kierron ensimmäisinä päivinä, niin jotenkin kyllä arvostan miehen asennetta..kypsää. :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]
[/quote]
[/quote]
Sama juttu, mulla on todella runsaat ja kivuliaat menkat, isoja hyytymiä, ripulia jne. Siinä on seksi aika kaukana mielestä. Paitsi sitten kuukautisten viimeisenä päivänä, kun vuoto on enää pientä tiputtelua ja kivutkin kaikonneet, silloin halut palaavat ja usein silloin rakastellaankin.
Meillä harrastetaan seksiä menkkojen aikana, jos tekee mieli. Menkkojen aikaan minusta tuntuu, että alapääni on jotenkin turvoksissa sisäpuolelta, mikä lisää nautintoa ja menkat muutenkin saa paikat liukkaammiksi :) Suuseksiin en suostuisi! :D