Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?

Vierailija
16.05.2014 |

Siinäpä se kysymys tuli. Meillä on seksiä muutenkin aika paljon (5-15 kert.vko), eikä miestäni ole koskaan haitannut jos minulla sattuu olemaan menkat menossa..mietin vaan, että onko seksin harrastaminen menkkojen aikaan miten yleistä? Mua saattaa jopa himottaa kuukautisten aikaan tavallista enemmän ja mikäpä ois parempi tapa lievittää kipuja kun kunnon orgasmi ;)

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan seksiä menkkojen aikana, jos tekee mieli. Menkkojen aikaan minusta tuntuu, että alapääni on jotenkin turvoksissa sisäpuolelta, mikä lisää nautintoa ja menkat muutenkin saa paikat liukkaammiksi :) Suuseksiin en suostuisi! :D

Vierailija
42/101 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi kivuliampaa menkkojen aikana? Minulla sattui eka kerta menkkojen aikana ja en ollut varma mikä veri oli menkoista ja mikä mahdollisesti muuta. Lakanat oli aika punaiset. Hieman noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastettu on jos se ei vaimoa haittaa. Joskus se voi olla nihkeää sattuneesta syystä. Jotkut pitävät likaisena, mutta vertahan se vaan on. Veikkaan että tähän on monia mielipiteitä.

Vierailija
44/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken harrastettiin menkkaseksiä. Pyyhe alle vaan. Meillä on myös tahti tommonen kerran pari päivässä, menkat tai ei. Naimisissa ollaan, meitä ei toistemme eritteet pelota :D

Vierailija
45/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mua sattuu niin paljon ja olen turvoksissa ja hirvee ripuli. Isoja hyytymiä ja limaa vuotaa, verta valuu solkenaan. En ymmärrä miten joku pystyy harrastamaan seksiä kuukautisten aikana?! Mikään pyyhe alla ei auta, veri mee heti läpi. Veren haju leijailee seksin aika ilmassa, yhh. Seksin jälkeen molemmat navasta polviin veressä, hyytymissä ja limassa, kuumaa!!

Vierailija
46/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä. mies ei halua.

Vierailija
47/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Todella likaista omasta ja mieheni mielestä. Yäk. Ei tulisi mieleenkään vaikka silloin suurimmat himot onkin :D

Vierailija
48/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en, nykyisen miehen kanssa kyllä, kun aina se siihen vaan johtaa ;). Yleensä tosin suihkussa.

Vierailija
49/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä halus aina. Nyt uusi suhde ja menkat alkaa pian. Ollaan hullunina toisiimme, mutta ei sitä kehtaa vielä ainakaan:)

Vierailija
50/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:32"]Harrastettu on jos se ei vaimoa haittaa. Joskus se voi olla nihkeää sattuneesta syystä. Jotkut pitävät likaisena, mutta vertahan se vaan on. Veikkaan että tähän on monia mielipiteitä.

[/quote]

Niin, kai se on yksilöllistä. Ex-miehellä lerpahti heti, jos näkikin verta..ja nykyinen ei oo moksiskaan. Meitä on moneen junaan :)

T: aloittaja

Vierailija
51/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]

Ei. Mua sattuu niin paljon ja olen turvoksissa ja hirvee ripuli. Isoja hyytymiä ja limaa vuotaa, verta valuu solkenaan. En ymmärrä miten joku pystyy harrastamaan seksiä kuukautisten aikana?! Mikään pyyhe alla ei auta, veri mee heti läpi. Veren haju leijailee seksin aika ilmassa, yhh. Seksin jälkeen molemmat navasta polviin veressä, hyytymissä ja limassa, kuumaa!!

[/quote]

Samoilla linjoilla olen.  Eli ei todellakaan harrasteta.

Vierailija
52/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin suihkussa, mutta muuten ei

Vierailija
53/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]

[/quote]

[/quote]

Sama mulla. Pelkkä tamppoonin laitto sattuu perselihaksissa asti, eli ei todellakaan seksiä. Vuodab myös aina kuin seula.

Vierailija
54/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasteta. Mulla ei tee mieli koska kuukautiseni ovat kivuliaat ja runsaat (=sotkuiset) eikä miestäkään innosta onneksi menkkaseksi. 

Vierailija
55/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]Ei. Mua sattuu niin paljon ja olen turvoksissa ja hirvee ripuli. Isoja hyytymiä ja limaa vuotaa, verta valuu solkenaan. En ymmärrä miten joku pystyy harrastamaan seksiä kuukautisten aikana?! Mikään pyyhe alla ei auta, veri mee heti läpi. Veren haju leijailee seksin aika ilmassa, yhh. Seksin jälkeen molemmat navasta polviin veressä, hyytymissä ja limassa, kuumaa!!

[/quote]

Auts, ei tulis kyllä itekkään harrastettua jos ois tuommonen olo :/ Kipuja kyllä on, mutta yleensä pärjään ilman kipulääkkeitä.Verenvuotokaan ei oo kauheen runsasta, ei oo hyytymiä tms.

T:aloittaja

Vierailija
56/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]Ei. Mua sattuu niin paljon ja olen turvoksissa ja hirvee ripuli. Isoja hyytymiä ja limaa vuotaa, verta valuu solkenaan. En ymmärrä miten joku pystyy harrastamaan seksiä kuukautisten aikana?! Mikään pyyhe alla ei auta, veri mee heti läpi. Veren haju leijailee seksin aika ilmassa, yhh. Seksin jälkeen molemmat navasta polviin veressä, hyytymissä ja limassa, kuumaa!!

[/quote]

Auts, ei tulis kyllä itekkään harrastettua jos ois tuommonen olo :/ Kipuja kyllä on, mutta yleensä pärjään ilman kipulääkkeitä.Verenvuotokaan ei oo kauheen runsasta, ei oo hyytymiä tms.

T:aloittaja

Vierailija
57/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut vastaan naista, joka olisi seksistä kieltäytynyt. Oli menkat tai ei. Kahden kanssa olen pelehtinyt:) :(, ou mai kard, vai miten se meni?

Vierailija
58/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Mukavampi odottaa, maistuu seksikin taas makeemmalle.

Vierailija
59/101 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhetkistä miestä ei haittaa yhtään, minä olen se joka enemmän arkailee asian kanssa :D Mies on suoraan sanonut ettei haittaa vaikka tulee sotkua ja veri valuu (huolestuttavaa? :D) Mutta vaikka itse en olekaan kovin halukas kierron ensimmäisinä päivinä, niin jotenkin kyllä arvostan miehen asennetta..kypsää. :)

Vierailija
60/101 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:33"]

[/quote]

[/quote]

Sama juttu, mulla on todella runsaat ja kivuliaat menkat, isoja hyytymiä, ripulia jne. Siinä on seksi aika kaukana mielestä. Paitsi sitten kuukautisten viimeisenä päivänä, kun vuoto on enää pientä tiputtelua ja kivutkin kaikonneet, silloin halut palaavat ja usein silloin rakastellaankin.