Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?
Siinäpä se kysymys tuli. Meillä on seksiä muutenkin aika paljon (5-15 kert.vko), eikä miestäni ole koskaan haitannut jos minulla sattuu olemaan menkat menossa..mietin vaan, että onko seksin harrastaminen menkkojen aikaan miten yleistä? Mua saattaa jopa himottaa kuukautisten aikaan tavallista enemmän ja mikäpä ois parempi tapa lievittää kipuja kun kunnon orgasmi ;)
Kommentit (101)
Tänään on menkat ja harrastetaan.
Suuseksi tampponi paikallaan ja itse akti, tampponi pois ja pesu ja pyyhkeen päällä.
En ole koskaan harrastanut mutta toisaalta enpä ole koskaan ollut parisuhteessakaan. N29
En tykkää. Mulla on paikat niin turvonneet ja kohtu vähän alempana kuin normaalisti, joten paneminen sattuu.
Kyllä harrastetaan. Vaimo käy ensin pesulla ja osaa sitten pidätellä.
Siis oikeasti suuseksiä menkkojen aikana? 🤤Vaikka oliskin tamponi hyi ei....
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti suuseksiä menkkojen aikana? 🤤Vaikka oliskin tamponi hyi ei....
No, ei ole koskaan runsaat....
Mutta ihanaa on.
peppupanoja jos nyt just ei ihan sillä hetkellä kovaa vuotoo
Pari ekaa päivää on niin runsas vuoto ja turvonnut olo, että ei. Sen jälkeen kyllä pannaan menemään, kunhan on sopivan hämärää (ei sitä verta nyt viitsi katsella) ja pyyhe alla. Suuseksi miehen puolesta jätetään suosiolla tauolle...
Vaimosta tullut vaikee tapaus nyt 45 korvilla. Ei kiinnosta tuolla viikolla tehdä mitään mulle. Ennen kylläkin, nyt joku hvetin vaihe. Ketä kiinnostaa mersun jälkeen lada. luonnollista tietysti että meno tyyntyy vanhemmiten mut jos se on toispuoleista on kyllä hankalaa. kateeks käy niiden miesten vaimot jolla ei mene hiljene...ilman että joku järkevä syy löytyy
Ei tod. Endometrioosin aiheuttamat helv… kovat kivut ja lisäksi runsas vuoto. Seksi on silloin yksi vähiten kiinnostavista asioista kun makaa lämpötyynyn kanssa sikiöasennossa ja yrittää sietää kipua.
Kyllä, gynellä on käyty kymmeniä kertoja, ja maksimimäärä särkylääkettä on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä harrastetaan. Vaimo käy ensin pesulla ja osaa sitten pidätellä.
Aivan totta, miksi en ole vain tajunnut pidättää kuukautisverta sisälläni?? 🙄
Pillu kipee ja runsas vuoto. Ei kiitos.
Exän kanssa nuorempana kumin kanssa menkkojen aikana.
Mies on halunnut viimeksi seksiä heinäkuussa. Et itselle menisi nyt seksi vaikka millaisten menkkojen aikaan, vaikka normisti en halusisi. Olen ainakin hyvässä tikissä, kun tulee urheiltua paljon tuota seksienergiaa pois.
Jos himot iskee, niin kyllä, mutta yleensä kp1-2 on verenvuoto niin runsasta ja krampit niin kipeitä, ettei pysty edes kuvittelemaan värkin sisälle mitään. Suikkari sitten vaikka, jos meistä himottaa.
wqrr kirjoitti:
Vaimosta tullut vaikee tapaus nyt 45 korvilla. Ei kiinnosta tuolla viikolla tehdä mitään mulle. Ennen kylläkin, nyt joku hvetin vaihe. Ketä kiinnostaa mersun jälkeen lada. luonnollista tietysti että meno tyyntyy vanhemmiten mut jos se on toispuoleista on kyllä hankalaa. kateeks käy niiden miesten vaimot jolla ei mene hiljene...ilman että joku järkevä syy löytyy
No voi miespoloista, jaxuhaleja. Kyllä on julmaa kun nainen ei väkisin tyydytä sinua
Kyllä meillä on menkkojen aikana seksiä. Seksi jopa helpottaa oloa, jos kivut ei oo ihan hirveät. Älyttömien kipujen aikana ei tulis mieleenkään.
Ei. Kohtuni jouduttiin poistamaan ennen kuin olin edes seurustellut ensimmäistä kertaa.
Edellisessä suhteessa harrastettiin ja se oli erityisen ihanaa. Sain myös suuseksiä. Nykyisessä suhteessa mies ei tykkää edes yhdynnästä menkkojen aikaan ja se harmittaa. Yksi myönnytyksistä joita olen tehnyt tämän suhteen takia, että menkkaseksiä ei ole. :(
Kuukautiset ovat Jumalan rangaistus perisynnin aiheuttamisesta. Jos Eeva ei olisi puutarhassa pakottanut Aatamia rikkomaan Jumalan sanaa vastaan saastaisia ja kivuliaita kuukautisia ei olisi.