Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?

Vierailija
16.05.2014 |

Siinäpä se kysymys tuli. Meillä on seksiä muutenkin aika paljon (5-15 kert.vko), eikä miestäni ole koskaan haitannut jos minulla sattuu olemaan menkat menossa..mietin vaan, että onko seksin harrastaminen menkkojen aikaan miten yleistä? Mua saattaa jopa himottaa kuukautisten aikaan tavallista enemmän ja mikäpä ois parempi tapa lievittää kipuja kun kunnon orgasmi ;)

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset ovat Jumalan rangaistus perisynnin aiheuttamisesta. Jos Eeva ei olisi puutarhassa pakottanut Aatamia rikkomaan Jumalan sanaa vastaan saastaisia ja kivuliaita kuukautisia ei olisi.

Vierailija
82/101 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on menkat ja harrastetaan.

Suuseksi tampponi paikallaan ja itse akti, tampponi pois ja pesu ja pyyhkeen päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut mutta toisaalta enpä ole koskaan ollut parisuhteessakaan. N29

Vierailija
84/101 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Mulla on paikat niin turvonneet ja kohtu vähän alempana kuin normaalisti, joten paneminen sattuu.

Vierailija
85/101 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastetaan. Vaimo käy ensin pesulla ja osaa sitten pidätellä.

Vierailija
86/101 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti suuseksiä menkkojen aikana? 🤤Vaikka oliskin tamponi hyi ei....

Vierailija
87/101 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti suuseksiä menkkojen aikana? 🤤Vaikka oliskin tamponi hyi ei....

No, ei ole koskaan runsaat....

Mutta ihanaa on.

Vierailija
88/101 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppupanoja jos nyt just ei ihan sillä hetkellä kovaa vuotoo

Vierailija
89/101 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ekaa päivää on niin runsas vuoto ja turvonnut olo, että ei. Sen jälkeen kyllä pannaan menemään, kunhan on sopivan hämärää (ei sitä verta nyt viitsi katsella) ja pyyhe alla. Suuseksi miehen puolesta jätetään suosiolla tauolle...

Vierailija
90/101 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosta tullut vaikee tapaus nyt 45 korvilla. Ei kiinnosta tuolla viikolla tehdä mitään mulle. Ennen kylläkin, nyt joku hvetin vaihe. Ketä kiinnostaa mersun jälkeen lada. luonnollista tietysti että meno tyyntyy vanhemmiten mut jos se on toispuoleista on kyllä hankalaa. kateeks käy niiden miesten vaimot jolla ei mene hiljene...ilman että joku järkevä syy löytyy

Vierailija
91/101 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. Endometrioosin aiheuttamat helv… kovat kivut ja lisäksi runsas vuoto. Seksi on silloin yksi vähiten kiinnostavista asioista kun makaa lämpötyynyn kanssa sikiöasennossa ja yrittää sietää kipua.

Kyllä, gynellä on käyty kymmeniä kertoja, ja maksimimäärä särkylääkettä on käytössä.

Vierailija
92/101 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä harrastetaan. Vaimo käy ensin pesulla ja osaa sitten pidätellä.

Aivan totta, miksi en ole vain tajunnut pidättää kuukautisverta sisälläni?? 🙄

Vierailija
93/101 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu kipee ja runsas vuoto. Ei kiitos.

Vierailija
94/101 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa nuorempana kumin kanssa menkkojen aikana.

Vierailija
95/101 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on halunnut viimeksi seksiä heinäkuussa. Et itselle menisi nyt seksi vaikka millaisten menkkojen aikaan, vaikka normisti en halusisi. Olen ainakin hyvässä tikissä, kun tulee urheiltua paljon tuota seksienergiaa pois.

Vierailija
96/101 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos himot iskee, niin kyllä, mutta yleensä kp1-2 on verenvuoto niin runsasta ja krampit niin kipeitä, ettei pysty edes kuvittelemaan värkin sisälle mitään. Suikkari sitten vaikka, jos meistä himottaa.

Vierailija
97/101 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wqrr kirjoitti:

Vaimosta tullut vaikee tapaus nyt 45 korvilla. Ei kiinnosta tuolla viikolla tehdä mitään mulle. Ennen kylläkin, nyt joku hvetin vaihe. Ketä kiinnostaa mersun jälkeen lada. luonnollista tietysti että meno tyyntyy vanhemmiten mut jos se on toispuoleista on kyllä hankalaa. kateeks käy niiden miesten vaimot jolla ei mene hiljene...ilman että joku järkevä syy löytyy

No voi miespoloista, jaxuhaleja. Kyllä on julmaa kun nainen ei väkisin tyydytä sinua

Vierailija
98/101 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on menkkojen aikana seksiä. Seksi jopa helpottaa oloa, jos kivut ei oo ihan hirveät. Älyttömien kipujen aikana ei tulis mieleenkään.

Vierailija
99/101 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kohtuni jouduttiin poistamaan ennen kuin olin edes seurustellut ensimmäistä kertaa.

Vierailija
100/101 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa harrastettiin ja se oli erityisen ihanaa. Sain myös suuseksiä. Nykyisessä suhteessa mies ei tykkää edes yhdynnästä menkkojen aikaan ja se harmittaa. Yksi myönnytyksistä joita olen tehnyt tämän suhteen takia, että menkkaseksiä ei ole. :(