Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortin tehneet: minkä ikäisiä olitte?

Vierailija
16.05.2014 |

Ei tarvitse selittää syitä sen enempää, haluan vain tietää iän. Jos takana on useampia abortteja, laittakaa kaikkien kertojenne iät.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19. Siinä elämäntilanteessa ja parisuhteessa lapsen saaminen olisi ollut pahin katastrofi mitä kuvitella saattaa.

Vierailija
22/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v ja 38v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v

Vierailija
24/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v.

Vierailija
25/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v ja silloinen mies oli hullu ja heitteli minua pitkin seiniä. En asunut enää tuolloin kotona... En halunnut missään nimessä nivoutua tuon hullun armoille loppuelämäkseni vaaan otin ja lähdin ja tein abortin.

18v ja nykyisen miehen kanssa oltu 1kk. En uskaltanut ja kumpikaan ei halunnut lasta kun vasta tutustuimme toisiimme...

Nyt minulla on tuon jälkimmäisen kanssa 2 täydellistä lasta ja hyvä suhde. Enempää lapsia emme halua, mutta jos vahinko kävisi en tiedä voisinko tehdä aborttia... Joten olen toooodella tarkka ehkäisystä!

Vierailija
26/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17

Vierailija
27/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää huomata, että edes täysi-ikäiset naiset eivät osaa ehkäistä! Tuskin kaikkia teitä sentään on raiskattu tai kondomi puhjennut... Ne saavat synninpäästön.

Vierailija
28/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:47"]30. Osittainen abortti, toinen kaksosista keskeytettiin. Ihanaa, kun av mammat vetää aina palon turpaan siitä, että halusin yhden lapsen vielä, en kahta:)

[/quote]

Jotenkin vaan toi on hirveän surullista :( Itse en pystyis... Kun lasta nyt rakastaa kuitenkin ja haluaa suojella niin jotenkin tuo ajatus vaan on luonnoton. Miten niistä vauvoista voi valita sen joka saa oikeuden elää ja kasvaa, tulla rakastetuksi? En kokis että mulla ois oikeutta tehdä valintaa. No mutta... Oon raskaana just joten oon varmaan herkempi nyt näille mietteille. Kai sulla oli omat painavat syyt tolle ratkaisulle :/

[/quote]

Kaksosena kylmää ajatus tuollaisesta. Mutta en moralisoi.

Vierailija
29/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 v.

Vierailija
30/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni teki teini-ikäisenä abortin, koska oli liian noloa puhua ehkäisystä poikaystävän kanssa, joten eivät käyttäneet sitä ollenkaan. Abortin jälkeen sai minipillerit.

Vierailija
31/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:12"]

Järkyttävää huomata, että edes täysi-ikäiset naiset eivät osaa ehkäistä! Tuskin kaikkia teitä sentään on raiskattu tai kondomi puhjennut... Ne saavat synninpäästön.

[/quote]

Voi että, ihanko oikeasti saavat synninpäästön. Keneltä, jos sopii kysyä. Ei sillä että mua paskankaan vertaa kiinnostaisi, mutta jos ymmärtäisit sitten miten naurettavan jeesusteleva sun vastauksesi oli.

Vierailija
32/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nainenko se itsensä siittää? Vai haikara?

Vierailija
33/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:47"]30. Osittainen abortti, toinen kaksosista keskeytettiin. Ihanaa, kun av mammat vetää aina palon turpaan siitä, että halusin yhden lapsen vielä, en kahta:)

[/quote]

Jotenkin vaan toi on hirveän surullista :( Itse en pystyis... Kun lasta nyt rakastaa kuitenkin ja haluaa suojella niin jotenkin tuo ajatus vaan on luonnoton. Miten niistä vauvoista voi valita sen joka saa oikeuden elää ja kasvaa, tulla rakastetuksi? En kokis että mulla ois oikeutta tehdä valintaa. No mutta... Oon raskaana just joten oon varmaan herkempi nyt näille mietteille. Kai sulla oli omat painavat syyt tolle ratkaisulle :/

[/quote]

Kaksosena kylmää ajatus tuollaisesta. Mutta en moralisoi.

[/quote]

Varsinkaan kun täällä ei tiedetä/haluta ymmärtää aborttien takana olevia syitä, eikä tuokaan varsinaisesti kertonut syytä osittaiselle keskeytykselle.

Vierailija
34/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:56"]19. Siinä elämäntilanteessa ja parisuhteessa lapsen saaminen olisi ollut pahin katastrofi mitä kuvitella saattaa.

[/quote]

Mulla oli silloinen äijä peukaloinut kumeja.. tunnusti onneksi melkein heti r-testin jälkeen. Ehdin aborttiin ja helvetin kiireellä kamat kantoon ja äijää päin en koskaan aijo enää edes kusta. Olen 22 ja vieläkin tuon ajattelu saa päivän pilalle.

Vierailija
35/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23

Vierailija
36/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:12"]Järkyttävää huomata, että edes täysi-ikäiset naiset eivät osaa ehkäistä! Tuskin kaikkia teitä sentään on raiskattu tai kondomi puhjennut... Ne saavat synninpäästön.

[/quote]

Siinäpähän järkytyt. En tarvitse synninpäästöä keneltäkään, kaikkein vähiten sinulta. Minä hankin abortin 36vuotiaana siksi etten halunnut lasta.

Vierailija
37/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote]

"Korvasta se tuli ja nyt olen raskaana"

Vierailija
38/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:14"]

[/quote]

Voi että, ihanko oikeasti saavat synninpäästön. Keneltä, jos sopii kysyä. Ei sillä että mua paskankaan vertaa kiinnostaisi, mutta jos ymmärtäisit sitten miten naurettavan jeesusteleva sun vastauksesi oli.

[/quote]

Tarkoitin vain, että ymmärrän abortin jos tulee raiskatuksi tai ehkäisy pettää. Mutta en vaan voi käsittää, miten täysi-ikäiset (osalla jopa lapsia entuudestaan) eivät osaa huolehtia ehkäisystä! Ei kai se mikään salaisuus ole, että jos ilman ehkäisyä pannaan niin voi tulla raskaaksi? En vastusta aborttia, mutta ei ärsyttää, että abortteja tehdään yhteiskunnan rahoilla ehkäisykeinona joillekin naisille.

Vierailija
39/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:12"]Järkyttävää huomata, että edes täysi-ikäiset naiset eivät osaa ehkäistä! Tuskin kaikkia teitä sentään on raiskattu tai kondomi puhjennut... Ne saavat synninpäästön.

[/quote]

Siinäpähän järkytyt. En tarvitse synninpäästöä keneltäkään, kaikkein vähiten sinulta. Minä hankin abortin 36vuotiaana siksi etten halunnut lasta.

[/quote]

Miksi et käyttänyt ehkäisyä, jos kerta tiesit, ettet halua lapsia?

Vierailija
40/59 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote]

No miksi nainen antaa miehen panna paljaalla, jos nainen ei halua lasta? Tyhmiä ovat ne miehet, jotka paljaalla panevat, jos eivät lasta halua. Turha sitten on itkeä, jos joutuu elareita maksamaan seuraavat 18 vuotta. Luulisi olevan helpompi ehkäistä etukäteen kuin käydä tekemässä abortti joka kerta, kun raskaaksi tulee.