Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella itsevarmasta miehestä on tullut seurassani jopa pelokkaan oloinen? Olenko pelottava nainen?

Vierailija
05.04.2026 |

Hän oli alkuun todella itsevarma eikä mitenkään huonolla tavalla. Hän on porukan pää, joten myös se on osa hänen rooliaan. Nykyään huomaan hänen olevan jotain aivan muuta ainakin minun seurassani. Hänen silmät ovat hämmentyneet seurassani ja hän katsoo minua mielestäni jotenkin pelokkaan näköisenä. Hän on epävarma kun selittää minulle asioita vaikka ennen oli hyvin varman oloinen. On ympärilläni levoton ja hermostunut. Tahtoo kyllä keskustella kanssani mutta käyttäytyy kyllä varsin erikoisesti entiseen verrattuna. 

Miten olenkohan jotenkin pelottava? En minä hänelle mitään pahaa ole tietoisesti tehnyt. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä luonne vaihtelee yli-itsevarmasta pelokkaaseen kuin maanis-depressiivisillä mieliala.

Vierailija
2/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää roolia. Narsisti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut

Vierailija
4/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään kommunikoida yli 65 v neitsyiden kanssa. Sinussa on patoutunutta kiimaa. t: treffimiehesi

Vierailija
5/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 asiaa tulee mieleen: mitähän se on kuullut susta ja mitä se on tehnyt kun tarvitsee jännitellä sun suuttumista.

Vierailija
6/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 asiaa tulee mieleen: mitähän se on kuullut susta ja mitä se on tehnyt kun tarvitsee jännitellä sun suuttumista.

Ei ole tehnyt mitään väärää minua kohtaan. Eikä hän varmaan ole mitään kuullut. Tulemme todella hyvin juttuun. Ehkei tämä liity minuun mutta olen vain miettinyt, että kun välillä meillä on niin hauskaa ja toisensa päivänä on aika pelokkaan oloinen tai vetäytyväinen, jään miettimään mitä olen oikein tehnyt tai olenko minä jotenkin pelottava ihminen. - ap

Vierailija
7/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihastunut

Tätä minäkin arvelen.

Vierailija
8/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn ihastukseni seurassa juuri kuten tuo mies. Gulp... ethän vain ole....?

Vierailija
9/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihastunut

Tätä minäkin arvelen.

Jos hän on minuun ihastunut niin miksi sitten vetäytyy ja välttelee välillä? No, ei kai se mitään. Antaa hänen olla miten on mutta toivottavasti hän voisi luottaa siihen, että en minä häntä kiusaa. - ap

Vierailija
10/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat "hivenen" riippuvaiselta? Onkohan se vaikuttanut tähän käyttäytymiseen 

Vierailija
11/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihastunut

Tätä minäkin arvelen.

Jos hän on minuun ihastunut niin miksi sitten vetäytyy ja välttelee välillä? No, ei kai se mitään. Antaa hänen olla miten on mutta toivottavasti hän voisi luottaa siihen, että en minä häntä kiusaa. - ap

Koska pelkää mokaavansa jollain tapaa tai käyttäytyvänsä typerästi, tietty. Ei silloin ajattele loogisesti.

Vierailija
12/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sekopääkaveri, joka alkoi eron jälkeen sepittämään tarinoita, että pelkää minua ja pelkäsi silloin aikanaankin. Kyllä se tuon ihmisen kohdalla oli ihan sitä, että kun esitti uhria, joka joutuu ihan pelkäämään minua, niin hän sai huomion ohjattua itsestään minuun.

Vuosia yritin kysellä, että mitä hän minussa pelkäsi. Antoi ymmärtää, että jotkin minun teot aiheuttivat pelkoa. Mutta ei yllättänyt, että ei kuitenkaan ikinä kysyttäessä osannut nimetä yhtäkään tällaista tekoa.

Vierailija
13/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihastunut

Tätä minäkin arvelen.

Vetäytyminen ja välttely voi kertoa turvattomasta lapsuuden kiintymyssuhteesta. Ei sellainen parane.

Vierailija
14/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyn ihastukseni seurassa juuri kuten tuo mies. Gulp... ethän vain ole....?

No tuskin olen. Tosin jos olisin, niin olisi niin kiva keskustella kanssasi asiasta. Olisi paljon tilanteita, joille voisimme nauraa nyt jälkikäteen kun on myönnetty, että tässä aika kiihkeää kemiaa välillä ollut. - ap

Vierailija
15/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelottava. Teinit ujostelee ihastuneina, ei aikuiset ihmiset.

Vierailija
16/16 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loove

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän