Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko asiallista salilla?

Vierailija
16.05.2014 |

Menin tällaiseen jatkotason ryhmäliikuntatunnille salilla, jonne ikävä kyllä tuli juuri hankittua jäsenyys. Olen 15 kg ylipainoinen, mutta lihaskunto hyvä.

Ohjaaja katsoi minua ja kysyi, että olenko ennen harrastanut kyseistä lajia. Kun sanoin, että olen kokeillut vuosi sitten, niin hän katsoi minua päästä varpaisiin ja sanoi tylysti, että tämä tunti on edistyneemmille harjoittelijoille tarkoitettu.

Kyseessä ei kuitenkaan ollut edistyneempien ryhmä vain aloittelijoista seuraava. Tunti aloitettiin kuitenkin heti, joten sinnehän minä jäin ja hyvin pärjäsin. Toiste en mene, sanottiinhan se melko selvästi ettei tunnille ole asiaa.

Kuka ihme saa mennä noille tunneille ja onko tuollainen asiallista? Varsinkin tuo kropan skannaaminen ylös alas sai olon tosi epämukavaksi ja vieläkin on ahdistunut olo. Tekisi mieli perua koko jäsenyys. :(

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:34"]

Jos kerran pärjäsit hyvin ja muuten tykkäsit, niin miksi kummassa annat ohjaajan törpön mielipiteen estää osallistumisesi. Jättämällä menemättä, alistut siihen että ohjaaja oli oikeassa. Näytä sille että hän on väärässä!

[/quote]

Koska tuli niin helvetin paha olo tuosta kommentista.

ap

Vierailija
22/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaaja tuskin tarkoitti pahaa, vaikka aika tökerösti asian ilmaisi. Joissain lajeissa on tärkeää osata perusjutut, ettei vahingoita itseään tai muita. Miksi kuitenkin jättäisit jatkossa menemättä, jos kerran tykkäsit ja todistit, että ohjaaja on väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:41"]

Kerrohan nyt ap, mikä tunti oli kyseessä niin saat av-raadin tuomion siitä, onko järkevää aloittaa kokeneempien ryhmässä.

[/quote]

Kyseessä oli pilates.

ap

Vierailija
24/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole asianmukaista käytöstä! Kyllä kuntokeskuksissa saa mennä ihan mille tunnille haluaa!

Ehdottomasti annat palautetta, laitat vaikka sähköpostilla kuntokeskukselle. Kerrot millä tunnilla olit ja kenestä ohjaajasta oli kyse.

Eihän siin. Palautteessa tarvitse muita ohjaaljia moittia.

Kyseinen ohjaaja saa ainakin palautteen pomoltaan.

Ei ai akaan toivottavasti jatkossa sano kenellekkään muulle vastaavaa. Joku saattaisi lopettaa koko kuntoilun tuollaiseen kommenttiin.

T. Kuntokeskuksen työntekijä

Vierailija
25/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:37"]

jos joku sanoo vähänkään negatiivisesti, juoksetko heti ostamaan suklaata ja kotiin peiton alle itkemään? Nyt vähän itseluottamusta siskot!

[/quote]

En, mutta maksan tästä liikunnasta enkä asiakkaana halua maksaa siitä, että liikunnasta tulee ikävä fiilis koko päivään. Minulla on oikeus ihan ihmisenä vaatia asiallista käytöstä ja vieläkin enemmän maksavana asiakkaana.

ap

[/quote]

et voi sen ohjaajan törppöä luonnetta muuttaa, mutta omaa suhtautumistasi voit. Itsepähän siinä häviät jos jätä menemättä ja vaan ahdistut.

Vierailija
26/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tampereella...

Vierailija
27/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:37"]

jos joku sanoo vähänkään negatiivisesti, juoksetko heti ostamaan suklaata ja kotiin peiton alle itkemään? Nyt vähän itseluottamusta siskot!

[/quote]

En, mutta maksan tästä liikunnasta enkä asiakkaana halua maksaa siitä, että liikunnasta tulee ikävä fiilis koko päivään. Minulla on oikeus ihan ihmisenä vaatia asiallista käytöstä ja vieläkin enemmän maksavana asiakkaana.

ap

[/quote]

Joo, kyllä maksavana asiakkaana sinun pitää ehdottamasti osallistua tunneille, joihin kunto ei riitä ja joilla voit rikkoa itsesi kun et vielä aloittelijana hallitse asioita. Jepjep.

Vierailija
28/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:44"]

Ohjaaja tuskin tarkoitti pahaa, vaikka aika tökerösti asian ilmaisi. Joissain lajeissa on tärkeää osata perusjutut, ettei vahingoita itseään tai muita. Miksi kuitenkin jättäisit jatkossa menemättä, jos kerran tykkäsit ja todistit, että ohjaaja on väärässä.

[/quote]

Hän on tunnetusti röyhkeä. Tuttuni juuri vastasi minulle facessa, että hänestä on huhujen mukaan valitettu, mutta hän on kai lajissaan niin hyvä, että häntä pidetään töissä.

Olisiko joku kansakoulun entinen liikunnanopettaja.

ap

Vierailija
29/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneeko ap edistyneempien kielikurssille, kun on kerran kaynyt espanjassa?

Vierailija
30/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:46"]

Onko Tampereella...

[/quote]

Ei ole. Voin varmasti sanoa, ettei siellä mutta en nyt tässä vaiheessa kerro enempää. Ei muuten mutta en vielä tiedä, jatkanko muilla tunneilla tai salilla.

ap

Vierailija
31/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on itse ikarasisti. miksi edes haluat menna "mummon" vetamille tunneille?

Vierailija
32/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa muuten ihmeessä miksi peukutatte miinusta viestille 18. Olen ihan pöyristynyt siitä, että joku oikeasti on sitä mieltä, että on ihan ok valita itselle vääränlainen tunti ja hankkia kipuja ja vammoja, kun ei osaa.

Vierailija
33/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran hyvin pärjäsit, niin mikset mene sitten uudestaan jos haluat. Johan nyt olet jo edistyneempi ja todistetusti pärjännyt. Tuskin sieltä ulos työnnetään maksavaa asiakasta.

Vierailija
34/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:49"]

ap on itse ikarasisti. miksi edes haluat menna "mummon" vetamille tunneille?

[/quote]

En ole ikärasisti. Korjasin vain käsityksen opettajasta kun moni oletti hänen olevan nuori bimbo, kuten he sen kirjoittivat.

ap

Vierailija
35/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 'harrastus-ope', en tosin liikunnassa, mutta... Maksavana asiakkaana suosittelisin sinua antamaan palautetta tuosta kyseisestä opettajasta. Ei kirosanoilla höystettynä, vaan asiallisesti.

On hyvinkin mahdollista, että ko. ohjaaja on muutenkin 'sammakoita suustaan päästävä', joten pomon täytyy saada tietää miten asiakkaita kohdellaan. Sanoiko ohjaaja sinulle mitään tunnin jälkeen? Jos kerran pysyit hyvin mukana? Itse olisin käynyt kertomassa, että 'jatka vaan, hyvinhän tuota olit mukana' - jolloin alkutunnin möläytys ois kuitattu.

Tökeröä ohjaajalta.

Vierailija
36/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoin ongelma taitaa olla sun huono itsetunto

Vierailija
37/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:50"]

Kertokaa muuten ihmeessä miksi peukutatte miinusta viestille 18. Olen ihan pöyristynyt siitä, että joku oikeasti on sitä mieltä, että on ihan ok valita itselle vääränlainen tunti ja hankkia kipuja ja vammoja, kun ei osaa.

[/quote]

Tunnilla oli pari kohtaa joissa jouduin huilaamaan kunnon puutteessa. En ollut todellakaa ainoa. Nämä kohdat olivat lankussa tehtäviä liikkeitä ja lankussa oltiin kaikkiaan 10 minuttia. Aika pitkä aika siis. Lopetin, koska minulla alkoi tuntua pahalle selästä.

Kertaakaan tämä erittäin huolestunut opettaja ei tullut korjaamaan asentoani tai neuvonut. Kerran hän sanoi minulle, että takapuoli alas ja koko luokalle, "en halua nähdä pyllyjänne lankussa".

Yhtäkään kertaa hän ei sanonut, että tehkää oman kunnon, tunnon mukaan vaan että hän haluaa nähdä liikkeet joita käskee tekemään. Tunnilla oli paljon vanhempaa porukkaa, koska ajankohta oli arkiaamuna.

ap

Vierailija
38/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:56"]

isoin ongelma taitaa olla sun huono itsetunto

[/quote]

Ei, vaan lihavuus. Jos minun lihavaa vartaloani ei olisi skannattu päästä jalkoihin ja sanottu, että tunti on sinulle liian vaativa, niin asia olisi toinen.

ap

Vierailija
39/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä ämmä, mummo tai ei.

Vierailija
40/70 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta miksihän pidetään hyväksyttävänä sitä, että liikunnanopet mollaa ja nöyryyttää oppilaita pahastikin. Toki ei ole maksava asiakas, mutta open palkka tulee verorashoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi