Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun synnytysvauriot estää tapailemasta miehiä

Vierailija
20.12.2020 |

Erosin entisestä puolisostani kolme vuotta sitten enkä ole sittemin pystynyt tapailemaan ketään koska sain niin pahat repeämät synnytyksestä 6 vuotta sitten. Ulkonäkö on kauhistuttava ja repeämät ulottuvat niin emättimen sisälle kuin ulkopuolelle. :( lääkärit sanoo voivoita.. Kokemusta kenelläkään vastaavasta ja miten tämän voisi ilmaista uudessa suhteessa kumppanille?

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa nyt hyvät naiset tuijottamasta sitä pimpslooraanne tai perssilmäänne peilin kanssa.  Unohtakaa koko juttu, ja nauttikaa kumppanista ja seksitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla