Kun synnytysvauriot estää tapailemasta miehiä
Erosin entisestä puolisostani kolme vuotta sitten enkä ole sittemin pystynyt tapailemaan ketään koska sain niin pahat repeämät synnytyksestä 6 vuotta sitten. Ulkonäkö on kauhistuttava ja repeämät ulottuvat niin emättimen sisälle kuin ulkopuolelle. :( lääkärit sanoo voivoita.. Kokemusta kenelläkään vastaavasta ja miten tämän voisi ilmaista uudessa suhteessa kumppanille?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoo, tapailu ei onnistu,mutta mitään syytä ei ole miksi tapailu ei onnistu. Seksuaalinen nautinto ei ehkä onnistu, mutta edelleen, tapailu onnistuu.
Ei ehkä onnistu? Eli et tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoo, tapailu ei onnistu,mutta mitään syytä ei ole miksi tapailu ei onnistu. Seksuaalinen nautinto ei ehkä onnistu, mutta edelleen, tapailu onnistuu.
Ei ehkä onnistu? Eli et tiedä?
En tiedä apn nautinmoista ja mikä niiden puitteissa on mahdollista. Tapailu kuitenkin onnistuu.
******Älä lue jos olet herkkä!!!! Seks.hyväks.k.asiaa. *****
Itse olen vaurioitunut jo alle kouluikäisenä tapahtuneen toistuvan hyväksikäytön vuoksi koko alakerrasta. Krooniset pukamat, johtuvat vuosia kestäneestä anaalin stimuloinnista öiseen aikaan.
Olen kyllä (ihmeen ja dissosiaation avulla) nauttinut seksistä aikuisena ja saan klitoriksen kautta, sekä sisäosien stimulaatiolla voimakkaat orgasmit. Minulle on myös jäänyt vähän fiksaatio pepun alueen hyväilyyn seksissä ja saan voimakkaimmat orgasmit kun myös sieltä stimuloidaan. Tämä kuulostaa tietenkin hirveältä ottaen huomioon fiksaation alkulähteen, mutta olen jo riittävästi työstänyt häpeää tästä ja hyväksyn sen nyt vaan.
Olen synnyttänyt kolme lasta ja ekan kohdalla repesin totaalisesti, vaikka leikattiin eppari myös.
Kursintaan tehtiin pari tuntia hommia ja kokeiltiin uutta tikkaustapaa, joo, ei vissiin ihan onnistunut.
Toiset synnytykset meni hyvin, mutta ilmeisesti jotain laskeumaa, alkuperäiset ongelmat sisäisesti ja kolmen synnytyksen jälkeiset.
Saan kuitenkin yhä klitoriksen kautta erinomaiset orgasmit, mutta suoraan sanoen kyllä vituttaa kun tilanne on tämä. Seksissä kuitenkin suurin ilo tulee siitä toisen nautinnosta.
Pelkään kuitenkin, että mitä jos korjauksessa (varmaan jotain vatsalihasten erkauman korjausta ja lisäksi niin emättimen kuin peräsuolen puolen korjailua) menisi sillä tapaa pieleen, että klitoriksen hermotus jotenkin kuolettuisi? Asia olisi sillä tapaa ajankohtainen, että olen nykyisin sinkku ja tämä kyllä harmittaa jo valmiiksi kun miettii mahdollisia uusia ihmissuhteita.
[/quote]
HUOH. Ei yhdynnän tuottamaa nautintoa voi korvata klitoriksen ulkoisen osan hyväilyllä. Osalla naisilla klitoriksen herkimmät kohdat ovat emättimessä, esim emättimen pohjassa. Eikä kyse ole orgasmista, vaan siitä, että se sisään-ulos liike itsessään on nautinnollinen ja tarve yhdyntään, siihen että penis työnnetään sisään voi olla aivan mieletön. Esim itselläni ei ole muita seksuaalisia tarpeita kuin yhdynnän tarve, eikä asia liity orgasmiin mitenkään. Saan orgasmin muutenkin, mutta jos en saa yhdyntää, seksuaalinen tarve ei tyydyty vaan panetus vain jatkuu, jatkuu, jatkuu, jatkuu, kunnes mies työntyy sisään. Klitoriksen ulkoisen osan hyväily ei siis missään tapauksessa korvaa yhdyntää.[/quote]
Vau siis mulla sama! :D Nimenomaan jos panettaa niin silloin pitää saada yhdyntää, klitoriksen rämpytys ei todellakaan auta siihen vaikka sekin nautinnollista on.
Miksi täällä puhutaan ihan kuin naisen (tai miehen) nautinto olisi jokin elinehto tai välttämättömyys? Se kun sitä ei ole. Hyvän elämän pystyy elää ilman seksiäkin, varsinkin jos sitä on jo päässyt harrastamaan kuten ap tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan ihan kuin naisen (tai miehen) nautinto olisi jokin elinehto tai välttämättömyys? Se kun sitä ei ole. Hyvän elämän pystyy elää ilman seksiäkin, varsinkin jos sitä on jo päässyt harrastamaan kuten ap tapauksessa.
Seksi on ihan normaalia tarve ja harva pystyy olemaan onnellinen ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ihan normaalia tarve ja harva pystyy olemaan onnellinen ilman sitä.
Nautinnon puolesta seksi ei ole mikään tarve. Ainut tarve siinä on lasten saanti. Kaikki pystyvät olemaan ilman seksiä. Ei seksin "puutteesta" sokeudu.
Vierailija kirjoitti:
Siis sä ap olet sitä mieltä että tapailu= seksi?
Jos on tota mieltä ni en voi auttaa.*hakkaa päätä seinää*
Suosittelen hakeutumaan psykologille, enemmän toi on henkisen puolen ongelma.
Olet varmaan töissä neuvolassa. Siellähän kaikki vaikka naisen kyvyttömyys pitää ulostetta määritellään psyykeongelmaksi.
Mene muualle täältä lisäämästä naisten tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma, synnytysvauriot jäi. Olen naimisissa mutta kyllä tämä syö naista. On laskeumaa ja siitä vaivaa, emätin jäi myös löysäksi ja se syö molempien nautintoa, vaikka mies yrittää väittää muuta. Kyllä itse huomaan eron entiseen. Miehelle on tullut myös seisokkiongelmia, arvelen, että liittyy löysyyteen. Olen ottanu asian puheeksi kahden lääkärin kanssa ja suhtautuminen on ollut vähättelevää ja jäi nöyryytetty olo koko keskustelusta. Näillä kai mennään. Seksiä en enää juuri enää tämän vuoksi halua. Ehkä kohta menee parisuhdekin ja sitten olen yksin, koska kuka haluaisi pilalla olevan naisen, kun on normaalin alapään omaaviakin tarjolla.
Voi että. Tästä aiheesta pitäisi tehdä joku kampanja. Ei lääkärit saisi tuolleen vähätellä, osaamattomia lääkäreitä. Ikävää että oot joutunut kokeen tollasta. Jos kerta korjausleikkauksia tehdään, niin kyllä heidän olisi pitänyt tarkkaan ja asiallisesti keskustella sun kanssa tästä. Toivottavasti sulla ja miehellänne menisi asiat vielä hyvin. Pystyttekö saamaan nautintoa muuta kautta kuin yhdynnässä? Voisitteko keskittyä enemmän muuhun kuin yhdyntään, ja mies voi kokeilla laueta vaikka kainaloon...
Miten ihmeessö tuo kainaloon laukeaminen auttaa naisen yhdynnän tarpeeseen?? Miksi naisen yhdynnän tarvetta aina vähätellään?
Juuri noin. Oletetaan että nainen tekee lapsia mutta seksin pitäisi olla hänelle vain lastentekoa ja miehen tyydyttämistä varten. Seksi eli yhdyntä on naiselle yhtå tärkeää kuin miehelle.
Minulle yhdyntä on yhtå kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma, synnytysvauriot jäi. Olen naimisissa mutta kyllä tämä syö naista. On laskeumaa ja siitä vaivaa, emätin jäi myös löysäksi ja se syö molempien nautintoa, vaikka mies yrittää väittää muuta. Kyllä itse huomaan eron entiseen. Miehelle on tullut myös seisokkiongelmia, arvelen, että liittyy löysyyteen. Olen ottanu asian puheeksi kahden lääkärin kanssa ja suhtautuminen on ollut vähättelevää ja jäi nöyryytetty olo koko keskustelusta. Näillä kai mennään. Seksiä en enää juuri enää tämän vuoksi halua. Ehkä kohta menee parisuhdekin ja sitten olen yksin, koska kuka haluaisi pilalla olevan naisen, kun on normaalin alapään omaaviakin tarjolla.
Voi että. Tästä aiheesta pitäisi tehdä joku kampanja. Ei lääkärit saisi tuolleen vähätellä, osaamattomia lääkäreitä. Ikävää että oot joutunut kokeen tollasta. Jos kerta korjausleikkauksia tehdään, niin kyllä heidän olisi pitänyt tarkkaan ja asiallisesti keskustella sun kanssa tästä. Toivottavasti sulla ja miehellänne menisi asiat vielä hyvin. Pystyttekö saamaan nautintoa muuta kautta kuin yhdynnässä? Voisitteko keskittyä enemmän muuhun kuin yhdyntään, ja mies voi kokeilla laueta vaikka kainaloon...
Miten ihmeessö tuo kainaloon laukeaminen auttaa naisen yhdynnän tarpeeseen?? Miksi naisen yhdynnän tarvetta aina vähätellään?
Minä luulin että tuo kainalo juttu oli joku todella huono vitsi, mutta eikö se ollutkaan? Kuka laukeaa kainaloon? Ja miksi?
Tuommoisiahan neuvolassa aina neuvotaan kun nainen kehtaakin valittaa että synnytyksen jälkeen alapää on pilalla eikä tunnu yhtään miltään. Onhan sinulla terve lapsi ja elämässä on muutakin kuin seksi ja voithan ottaa mieheltä kainaloon tai suihin ja vanhempien suhde on lasten koti.
Kuka pystyy kuvittelemaan että erektio-ongelmiin apua hakevalle miehelle sanotaan tuommoisia että onhan sinulla terve lapsi ja elämässä on muutakin kuin seksi ja voithan nuolla vaimosi nirvanaan ja vanhempien suhde on lasten koti ja semmosta se on voivoi kyllä sinulla nyt on vain päänsisäisiä ongelmia..
Vierailija kirjoitti:
On täällä taas ongelmat voi hyvää päivää...
Niinpä. Tälläisiä karmeita vammoja ja vaivoja naisille jää siitä maailman luonnollisimmasta asiasta ja sinäkin täällä vähättelet. Sitten miehet ihmettelee kun vaimo ei halua enää seksiä. Miksi haluaisi kun tunto on hävinnyt ja ainut mikä tuntuu on arpien kiristys huonosti korvatuista repeämistä ja laskeuman aiheuttama epämukavuuden tunne.
Naisen osa lisääntymisessä on kohtuuton.
Vierailija kirjoitti:
Ei seksin tarve täyty sillä että sitä on joskus harrastanut ja seksi on tärkeä osa naisen ja miehen parisuhteessa. Jos en olisi alkanut harrastaa seksiä mieheni kanssa niin en olisi alkanut hänen kanssaan parisuhteeseenkaan.
Seksi tekee suhteesta parisuhteen ja on nimenomaan se valtava tyydytyksen, lohdun ja yhteenkuuluvuuden tuoja. Sillä tehdään myös lapsia. Seksin tuoma tyytyväisyys säteilee henkilöön itseensä, perheeseen ja koko yhteiskuntaan.
Se että nainen tulee äidiksi ei muuta edellä mainittuja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tälläisiä karmeita vammoja ja vaivoja naisille jää siitä maailman luonnollisimmasta asiasta ja sinäkin täällä vähättelet. Sitten miehet ihmettelee kun vaimo ei halua enää seksiä. Miksi haluaisi kun tunto on hävinnyt ja ainut mikä tuntuu on arpien kiristys huonosti korvatuista repeämistä ja laskeuman aiheuttama epämukavuuden tunne.
Aloittajan tapaus ei ole "karmea vamma" tai "vaiva".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen osa oikeuksista huoltajuuskiistassa on kohtuuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksin tarve täyty sillä että sitä on joskus harrastanut ja seksi on tärkeä osa naisen ja miehen parisuhteessa. Jos en olisi alkanut harrastaa seksiä mieheni kanssa niin en olisi alkanut hänen kanssaan parisuhteeseenkaan.
Seksi tekee suhteesta parisuhteen ja on nimenomaan se valtava tyydytyksen, lohdun ja yhteenkuuluvuuden tuoja. Sillä tehdään myös lapsia. Seksin tuoma tyytyväisyys säteilee henkilöön itseensä, perheeseen ja koko yhteiskuntaan.
Se että nainen tulee äidiksi ei muuta edellä mainittuja asioita.
Huutonaurua
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka vanhoina olette synnyttäneet joilla pahoja oireita/ulkonäkö kärsinyt?
Vierailija kirjoitti:
Multa on leikattu peräsuolen laskeuma eli takaseinämä.
Löysältä tää edelleen tuntuu.
Sama juttu ettei seksi huvita tuon takia.
Mies onneksi on aina ollut meistä se joka haluaa vähemmän mutta itsekin luulen ettei tämä tunnu miehestäkään miltään ja haluaa entistä vähemmän. Ei myöskään suostu sanomaan että onko löysä mikä ärsyttää vielä entisestään.
Olen vuosia jumpannut mutta enää en jaksa kun ei siitä mitään apua ole ollut.
Minulla pahoja repeämiä synnytyksissä. On ommeltu muttei aina.
Itsellä ajatus että kimmoisuus on poissa repeämien ja arpikudoksen vuoksi.
Jos oma tyttäreni joskus on raskaana niin suosittelen lämpimästi sectiota. Ei kannata riskeerata jos on perinyt minun kudostyypin.
Juuri tämän takia halusin suunnitellun sektion. Vaatikaa sitä! Toki siinäkin on omat riskinsä mutta pienemmät. Itselle ei tullut mitään komplikaatioita, paranin nopeasti, ohut arpi.
Miksi suunniteltu sektiokin on tabu? Typerää.
Aplle: jos mies aidosti rakastaa ei häntä kiinnosta miltä se alakerta näyttää. Ihan oikeasti.