Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun synnytysvauriot estää tapailemasta miehiä

Vierailija
20.12.2020 |

Erosin entisestä puolisostani kolme vuotta sitten enkä ole sittemin pystynyt tapailemaan ketään koska sain niin pahat repeämät synnytyksestä 6 vuotta sitten. Ulkonäkö on kauhistuttava ja repeämät ulottuvat niin emättimen sisälle kuin ulkopuolelle. :( lääkärit sanoo voivoita.. Kokemusta kenelläkään vastaavasta ja miten tämän voisi ilmaista uudessa suhteessa kumppanille?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tosiaan miehen, jolle tämä seikka on jotenkin olennainen?

Usko pois, ei ole kunnon miehille.

Jos olet muutoin mukava ihminen, tämä on kovin vähäpätöinen seikka. Hae yhtä mukava mies.

Vierailija
102/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiani ap:lle :(

Itsellä ei noin paha tilanne, mutta samankaltainen ongelma. Sen näköiset pukamat, etten kehtaa harrastaa seksiä. Lääkärit eivät halua auttaa "kosmeettisen" ongelman kanssa (yksi yksityinenkin kokeiltu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei noin paha tilanne, mutta samankaltainen ongelma. Sen näköiset pukamat, etten kehtaa harrastaa seksiä. Lääkärit eivät halua auttaa "kosmeettisen" ongelman kanssa (yksi yksityinenkin kokeiltu).

Sama! Olen synnyttämätön nainen ja minulla on sellainen hetula jäänyt peräaukkoon ulkoisesta pukamasta. Eka kertaa elämässä sain pykanan ja se oli ulkoinen ja jätti nahkalerpun jälkeensä! Tätä ei haluta leikata ja häiritsee:( Olen varma, että kenelläkään muulla naisella ei ole tällaista outoa rumaa lerpukkaa. 

Vierailija
104/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko näkymä kuin Fatima kusirännistä eli NS pommi räjähtänyt

No jos pillupuoli Prahaan niin voihan nainen niellä tai pyrkiä ottamaan kakkoseen kuten naapurin moniosaaja insinöörin muijakin

Voitte miettiä, haluatteko ylipäätään seksiä tällaisia juttuja puhuvien ihmisten kanssa.

Vierailija
105/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua antaa nuolla on niin ruma että itkettää välillä😢

Vierailija
106/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa lainkaan. Tärkeintä on että yhdessä on hyvä ja välität minusta myös.
M

Haluan uskoa ettet ole ainoa laatuasi, mutta missä ihmeessä kaikki näin ajattelevat miehet oikein piileksii? Vai piilotteleeko miehet todellista ihanaa luonnettaan (miksi?!) ja mieluummin esiintyy jonakin sovinistisena supertörppönä vailla normaaleja tunteita?

Vierailija
107/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää miten naiset uhraavat vartalonsa ja terveytensä. Onneksi tajusin valita lapsettomuuden. 

Vierailija
108/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämäsi suurin ongelma on, että et kehtaa kenenkään antaa nuolla römpsääsi, voi tolla melko tyytyväinen. En kehtaisi tuollaista edes kitistä julkisesti. 

Vierailija
109/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elämäsi suurin ongelma on, että et kehtaa kenenkään antaa nuolla römpsääsi, voi tolla melko tyytyväinen. En kehtaisi tuollaista edes kitistä julkisesti. 

Missähän kohtaa hän sanoi, että tämä on "elämän suurin ongelma"?

Vierailija
110/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Olen synnyttämätön nainen ja minulla on sellainen hetula jäänyt peräaukkoon ulkoisesta pukamasta. Eka kertaa elämässä sain pykanan ja se oli ulkoinen ja jätti nahkalerpun jälkeensä! Tätä ei haluta leikata ja häiritsee:( Olen varma, että kenelläkään muulla naisella ei ole tällaista outoa rumaa lerpukkaa. 

Joo ymmärrän sua, mutta suoraan sanoen ei ole kovin intohimoista seksiä, jos siinä jotain peräaukon "lerpukkaa" mietit ja stressailet.

Vierailija
111/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää miten naiset uhraavat vartalonsa ja terveytensä. Onneksi tajusin valita lapsettomuuden. 

Minäpä taas veikkaan, että ketjussa on enimmäkseen Drama Queeneja suurentelemassa asioita ja tekemässä genitaaleistaan ongelmaa.

Joo, varmaan jollain on ihan oikeakin ongelma, mutta väitän, että suurin osa vaan dramatisoi ja toteuttaa naisille tyypillisempää neuroottisuutta tuollaisella oman pimpin yliajattelulla.

Vierailija
112/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Tärkeintä on yhdessäolo.

Vierailija
113/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on! Tosin olen synnyttänyt ja toisesta raskaudesta se jäikin. Mukana kuin peräpukama, en ole antanut sen häiritä, kun on kuitenkin oireeton. Onhan se vähän kiusallinen, mutta eipä tuo ole kumppaneita häirinnyt. 

Vierailija
114/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ota sen enempää kantaa. Mutta mies on helppo tyydyttää. Suu, peräaukko ja se pimperokin toimii.  

Monilla miehillä vielä aika harvat halutm

Vierailija
115/121 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:

No jos pillupuoli Prahaan niin voihan nainen niellä tai pyrkiä ottamaan kakkoseen kuten naapurin moniosaaja insinöörin muijakin

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaksi kommenttia on saman henkilön kirjoittamia. Ei täällä ole kuin yksi noin häiriintynyt mies. Ei tällaisia miehiä ole onneks kovin montaa. 

Joten älä ap välitä. Päästä toisesta korvasta sisään ja tosiesta ulos. Tuo ihminen on sairas.

Vierailija
116/121 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä taas ongelmat voi hyvää päivää...

Miksiköhän yleensä tulit tänne kommentoimaan? 

Vierailija
117/121 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitte miettiä, haluatteko ylipäätään seksiä tällaisia juttuja puhuvien ihmisten kanssa.

Sen takia ne varmaan täällä purkavatkin pahaa oloaan, kun kukaan ei halua niitä..

Vierailija
118/121 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä kyllä tosiaan rakenna parisuhdetta vaginatarkastuksia tekemällä.

Miksi haluaisit tyhjäpää-miehen, jolle tällä asialla on joku merkitys?

Jos haluat asian esille ottaa, kuten aloituksessasi pohdit, käytä huumoria.

Vierailija
119/121 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaksi kommenttia on saman henkilön kirjoittamia. Ei täällä ole kuin yksi noin häiriintynyt mies. Ei tällaisia miehiä ole onneks kovin montaa. 

Joten älä ap välitä. Päästä toisesta korvasta sisään ja tosiesta ulos. Tuo ihminen on sairas.

Oletko varma, että on edes mies. Myös typeriä naisia on maailma väärällään..

Vierailija
120/121 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua, miksi te synnytätte ja suostutte tuohon? Sehän on vapaaehtoista alistumista vaurioille, jos suostuu työntämään vauvan alapäästä ulos. Minua kauhistutti ajatuskin, en siis IKINÄ olisi suostunut synnyttämään. Vaadin väkisin sektion joka lapsen kohdalla. Menin ihan överiin, uhkailin itsemurhalla ja abortilla ja jouduin käymään jollain psykologilla mutta sain kuin sainkin sektioni. Kolme lasta syntyi suunnitellulla sektiolla HUS:ssa kuuden vuoden sisään. Kaikki sektiot tehtiin ennen laskettua aikaa ettei synnytys ehdi alkaa. Kaikki menivät hyvin ja kaikista toivuin nopeasti. Ei jäänyt kroppaan mitään vaurioita ja alapää on kuin nuorena. Suurin osa ystävistäni on hoitanut homman samalla tavalla, ei ihmistä voi pakottaa tuollaiseen hirveyteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan