Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun synnytysvauriot estää tapailemasta miehiä

Vierailija
20.12.2020 |

Erosin entisestä puolisostani kolme vuotta sitten enkä ole sittemin pystynyt tapailemaan ketään koska sain niin pahat repeämät synnytyksestä 6 vuotta sitten. Ulkonäkö on kauhistuttava ja repeämät ulottuvat niin emättimen sisälle kuin ulkopuolelle. :( lääkärit sanoo voivoita.. Kokemusta kenelläkään vastaavasta ja miten tämän voisi ilmaista uudessa suhteessa kumppanille?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko ajatellut mitään korjausleikkausta? Tosin eihän se oo pointti milt se näyttää vaan miltä se tuntuu. Mutta jos on jäänyt löysäksi siihenkin on leikkaus.

Vierailija
22/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua on saatavilla. Korjausleikkauksia tehdään kyllä. Pitää VAATIA.

Eikä tarvitse edes vaatia jos menee yksityiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, paitsi kyseessä synnytyksen jälkeinen paha kohdun laskeuma joka haittaa niin seksielämää, virtsaamista kuin ulostamistamistakin, ja aiheuttaa kipua erityisesti kuukautisten aikana. Silloin ei tehty mitään, ja liekö 6 vuotta liian myöhäinen aika korjausleikkauksille, mutta nyt kun se on mahdollista niin yritän aluksi varata ajan gynelle.

Multa on leikattu laskeuma. Haittasi ulostamista. Lapsiluvun piti olla täysi. Olen vasta +30v. Suosittelen! Vaiva korjaantui täysin.

Vierailija
24/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappas kuvaa siitä värkistäsi, niin voidaan porukalla miettiä, onko mitään tehtävissä?

Vierailija
25/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, synnytysvauriot jäi. Olen naimisissa mutta kyllä tämä syö naista. On laskeumaa ja siitä vaivaa, emätin jäi myös löysäksi ja se syö molempien nautintoa, vaikka mies yrittää väittää muuta. Kyllä itse huomaan eron entiseen. Miehelle on tullut myös seisokkiongelmia, arvelen, että liittyy löysyyteen. Olen ottanu asian puheeksi kahden lääkärin kanssa ja suhtautuminen on ollut vähättelevää ja jäi nöyryytetty olo koko keskustelusta. Näillä kai mennään. Seksiä en enää juuri enää tämän vuoksi halua. Ehkä kohta menee parisuhdekin ja sitten olen yksin, koska kuka haluaisi pilalla olevan naisen, kun on normaalin alapään omaaviakin tarjolla.

Vierailija
26/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ootko ajatellut mitään korjausleikkausta? Tosin eihän se oo pointti milt se näyttää vaan miltä se tuntuu. Mutta jos on jäänyt löysäksi siihenkin on leikkaus.

Ei niitä leikkauksia niin vain saa. Yksityisellä maksaa monta tonnia.

Vierailija
27/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärillä, jolla on kokemusta noista asioista. Korjausleikkaukseen on mahdollisuudet.

Lisäksi kunnon mies, joka on tosissaan, ei välitä tuollaisesta. Ihmisillä on monenlaisia vammoja.

Vierailija
28/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kyselet täällä. Mikä vina oli muutama päivä sitten saamissasi vastauksissa?

Vierailija
29/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei katso tuollaisia asioita..

Disney-söpöstelyä. Kyllä tosimaailmassa vaan se avannepussi tai vaikka kierot silmät tekevät pariutumisesta tosi paljon hankalampaa kuin ns normaaleille.

Vierailija
30/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse "vain" ulkonäöstä (en tarkoita vähätellä) vai myös toiminnallisesta ongelmasta?

Jos ensimmäisestä, en usko, että miestä vaivaa tuo asia. Ymmärrän, että itseäsi vaivaa, mutta tuo ulkonäkö ei ole h-hetkellä ongelma toiselle.

Jos kyse on siitä, että pimppa ei toimi niin kuin pitäisi, niin vaadi korjausleikkausta ja apua. Tämä naisen seksuaalisuuden vähättely on aivan sairasta. Jokaisella on oikeus toimivaan kehoon. Vaadi korjausleikkausta ja hoitoa, sanot, että seksuaalisuutesi on pilalla, elämänlaatusi yms, älä luovuta ennenkuin saat apua. Esim yksityispuolelta voi saada lähetteen sairaalaan toimenpiteeseen. Jos sinulla on taloudellisesti mahdollista, niin kirurgiaa voidaan tehdä myös ulkomailla (kannattaa selvittää hyvin sairaalan maine, potilasvahinkotapaukset yms..). Ensisijaisesti pyrkisin korjausleikkaukseen Suomessa, jotta olisi edes jotakin oikeusturvaa.

Vierailija
31/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy lääkärillä, jolla on kokemusta noista asioista. Korjausleikkaukseen on mahdollisuudet.

Lisäksi kunnon mies, joka on tosissaan, ei välitä tuollaisesta. Ihmisillä on monenlaisia vammoja.

Mies ei välitä siitä, että nainen ei nauti seksistä?

Vierailija
32/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin, että siitä sanottaisi jo kauan ennen mahdollisia intiimipuuhia. Voisi muodostaa suhteen ja käsityksen sen tiedon perusteella ja rauhassa sulatella asiaa. Jokaisessa ihmisessä on myös jotain kauniita puolia, joita korostamalla voi ehkä päästä yli jostain ruumiinosasta, joka ei kuulu vahvuuksiin. 

En tiedä onko tämä outo ajattelutapa, mutta huumori (sikäli kun sellaiseen on varaa) voisi ehkä myös auttaa. Jos itse hirveästi näyttää olevansa ahdistunut ja inhoavansa jotain, tunne voi tarttua toiseenkin. 

Vierailija
33/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma, synnytysvauriot jäi. Olen naimisissa mutta kyllä tämä syö naista. On laskeumaa ja siitä vaivaa, emätin jäi myös löysäksi ja se syö molempien nautintoa, vaikka mies yrittää väittää muuta. Kyllä itse huomaan eron entiseen. Miehelle on tullut myös seisokkiongelmia, arvelen, että liittyy löysyyteen. Olen ottanu asian puheeksi kahden lääkärin kanssa ja suhtautuminen on ollut vähättelevää ja jäi nöyryytetty olo koko keskustelusta. Näillä kai mennään. Seksiä en enää juuri enää tämän vuoksi halua. Ehkä kohta menee parisuhdekin ja sitten olen yksin, koska kuka haluaisi pilalla olevan naisen, kun on normaalin alapään omaaviakin tarjolla.

Menisit leikkaukseen yksityiselle. Tsemppiä ja muista, että sun ei tarvitse elää tuon kanssa loppuelämää!

Vierailija
34/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luovuta! Vielä löytyy lääkäri, joka auttaa! Niin löytyi mullekin. Julkisella pitää VAATIA. Nyrkkiä pöytään, ei mitään ”kyllä mä pärjään.” Pitää selkeästi ilmaista, mistä kärsii ja että on OIKEUS korjauttaa vaivat.

Vierailija
35/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin oikein katsomaan mitä vaurioita voi olla. Eihän nuo estä tapailua. Ei minulla ainakaan olisi tuon kanssa ongelmia, mikäli on normaali järkevä ihminen.

Vierailija
36/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset, joilla on seksuaalisia ongelmia, jotka olisivat kirurgialla hoidettavissa, VAATIKAA hoitoa. Pitäkää melua asiasta. Jos mies ei pystyisi seksiin, penis olisi vääntynyt yms, kyllä se korjattaisiin. Älkää vähätelkö omaa kehoanne ja omia seksuaalisia tarpeitanne. Käykää niin monella lääkärillä, että saatta apua. Älkää olko hiljaa ja suosutuko siihen, että lääkäri sanoo "voivoi", "naisen elämää", "onhan sitä elämässä muutakin kuin seksi" yms. Sanokaa takaisin, harjoitelkaa mielikuvissa, ottakaa puoliso, ystävä, muu tukihenkilö vastaanotolle mukaan. Älkää kuunnelko v**uilua.

Vierailija
37/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Tästä aiheesta pitäisi tehdä joku kampanja. Ei lääkärit saisi tuolleen vähätellä, osaamattomia lääkäreitä. Ikävää että oot joutunut kokeen tollasta. Jos kerta korjausleikkauksia tehdään, niin kyllä heidän olisi pitänyt tarkkaan ja asiallisesti keskustella sun kanssa tästä. Toivottavasti sulla ja miehellänne menisi asiat vielä hyvin. Pystyttekö saamaan nautintoa muuta kautta kuin yhdynnässä? Voisitteko keskittyä enemmän muuhun kuin yhdyntään, ja mies voi kokeilla laueta vaikka kainaloon...

Vierailija
38/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Tästä aiheesta pitäisi tehdä joku kampanja. Ei lääkärit saisi tuolleen vähätellä, osaamattomia lääkäreitä. Ikävää että oot joutunut kokeen tollasta. Jos kerta korjausleikkauksia tehdään, niin kyllä heidän olisi pitänyt tarkkaan ja asiallisesti keskustella sun kanssa tästä. Toivottavasti sulla ja miehellänne menisi asiat vielä hyvin. Pystyttekö saamaan nautintoa muuta kautta kuin yhdynnässä? Voisitteko keskittyä enemmän muuhun kuin yhdyntään, ja mies voi kokeilla laueta vaikka kainaloon...

Miten ihmeessö tuo kainaloon laukeaminen auttaa naisen yhdynnän tarpeeseen?? Miksi naisen yhdynnän tarvetta aina vähätellään?

Vierailija
39/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikeasti ymmärrä, miten asia voi estää tapaamasta ketään.

Vierailija
40/92 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa vastuu lapsista jos niitä tekee eikä pakottaa mukaan uusperhekuvioihin.