Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää aseksuaalisuus on tuonut elämääsi?

Vierailija
20.12.2020 |

Mitä hyvää aseksuaalisuus on tuonut elämääsi?

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallisuuden. Huonoista suhteista väsyn ja vaikka seksi olisi ollut ihan kivaa, saattaa tulla silti väsähtänyt olo. Minulle on selitetty tämä niin, että mies saa naisen energiaa. Millä muulla sen selittää, että seksin jälkeen mies on täynnä energiaa ja hyväntuulinen, kun itse olen kokenut väsymystä, levottomuutta ja hajanaisuutta. Tämä on korjautunut vasta monen päivän kuluessa. Ilmiselvästi jotain on lähtenyt minusta pois. Jos näkisi ihmisen energiakenttiä, siitä voisi nähdä tuon. Minua on koitettu opettaa suojelemaan energioitani, mutta ei se seksissä oikein onnistu.

Väsyn siis jo joidenkin ihmisten läsnäolosta, saatikka sitten seksistä heidän kanssaan. Ei kyse ole usein edes morkkiksesta, vaan täysin voimattomasta olotilasta.

Olen hyvin herkkä kaikin puolin. Miksi antaisin toiselle ihmiselle 100, kun saan itse 50 takaisin? Kysynpähän vain, että miksi? Annan itsestäni kaiken ja saan kourallisen takaisin. Pidemmän päälle tuolla ei ole hyvät seuraukset.

Annan kaiken rakkauteni, valon ja sydämenI ja olisin valmis tekemään ehkä lapsen siinä hetkessä. Siis annan myös elämäni. Ja mitä olen saanut takaisin? Nylkyttäjän, joka ottaisi kaiken minkä saa irti? Tälläinen kokemus minulla on muutamista miehistä.

Jostain harvoista suhteesta olen saanut rakkautta takaisin, mutta yleisimmin vain menettänyt.

Jos annan kaiken mitä minulla on annettavaa, rakkauteni, hyväksyntäni ja valon ja mies kuvittelee, että joku hyvä kupliva on tarpeeksi suuri korvaus siitä. Valehtelematta olisin voinut tehdä muutamankin miehen kanssa lapsen, jos asiat olisi menneet siihen pisteeseen. En minkään elintason tai rahan takia vaan rakkaudesta ja uuden elämän ilosta. Olen niin siinä hetkessä ja tunnen olevani osa luontoa ja saan täyttymyksen naiseuteni tehtävästä.

Juuri tuo, että otan vastaan sen, mitä elämällä on juuri silloin annettavana. Tämän takia en harrasta seksiä, koska se tekee minut myös hyvin haavoittuvaksi.

Luonto on järjestänyt tämänkin niin, että ehkä joskus halut taas heräävät oikean ihmisen kanssa.

Vierailija
62/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallisuuden. Huonoista suhteista väsyn ja vaikka seksi olisi ollut ihan kivaa, saattaa tulla silti väsähtänyt olo. Minulle on selitetty tämä niin, että mies saa naisen energiaa. Millä muulla sen selittää, että seksin jälkeen mies on täynnä energiaa ja hyväntuulinen, kun itse olen kokenut väsymystä, levottomuutta ja hajanaisuutta. Tämä on korjautunut vasta monen päivän kuluessa. Ilmiselvästi jotain on lähtenyt minusta pois. Jos näkisi ihmisen energiakenttiä, siitä voisi nähdä tuon. Minua on koitettu opettaa suojelemaan energioitani, mutta ei se seksissä oikein onnistu.

Väsyn siis jo joidenkin ihmisten läsnäolosta, saatikka sitten seksistä heidän kanssaan. Ei kyse ole usein edes morkkiksesta, vaan täysin voimattomasta olotilasta.

Olen hyvin herkkä kaikin puolin. Miksi antaisin toiselle ihmiselle 100, kun saan itse 50 takaisin? Kysynpähän vain, että miksi? Annan itsestäni kaiken ja saan kourallisen takaisin. Pidemmän päälle tuolla ei ole hyvät seuraukset.

Tuosta lähtee aika nopeasti ranteet auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse juosta himojen perässä, esim. harrastaa yhden yön juttuja tai olla suhteessa vain vakipanon vuoksi. Pystyn kyllä harrastamaan seksiä siinä tulevan läheisyyden vuoksi, mutta orgasmia en ole koskaan saanut muuten kuin omalla kädellä, eikä se silloinkaan ole mitään maata järisyttävä kokemus.

En minäkään ole koskaan juossut himojen perässä tai harrastanut irtoseksiä, sinä kuvailet lähinnä jotain seksiriippuvaista, et normaalia seksuaalista ihmistä joka rakastelee rakkaansa kanssa.

Se että et ole koskaan saanut kunnollista orgasmia saa sinut kuvittelemaan että olet aseksuaali. Minulla oli puoli vuotta hormonikierukka, ja se "teki minusta aseksulaalin" ei mikään tuntunut miltään alapäässä, ei tehnyt mieli ollenkaan, eli en tuntenut kiihotusta. Se on aivan järkyttävä kokemus. Kun kierukka otettiin pois pelkäsin että jos muutos oli pysyvä, mutta Luojan kiitos ei. Kun rakastelin mieheni kanssa sain useita orgasmeja yhdynnän aikana, ja se todellakin teki hyvää, Luoja että se teki hyvää niin ruumiillisesti kuin henkisesti. Ei masturboimalla yleensä saakaan mahtavia orgasmeja, koska ne on yleensä vain klitorisorgasmeja, ja siitä puuttuu se rakas ihminen, kosketus jne.

Sellainen humbebragging... Milloin ihmiset tajuaa ettei ole mitään normaalia seksuaalisuutta, vaan muotoja monia.

No niin pitkään kun aseksuaalisuus ei ole suurin seksuaalisuuden muoto ihmisten keskuudessa, se että ei ole aseksuaali on se normaali.

Ihmiset jotka eivät saa tyydytystä seksistä, syystä tai toisesta, tekevät päätelmän sen perusteella seksuaalisuudestaan, että sitä ei ole. Se on aika epämääräistä, jos ei ole edes selvitetty mistä se johtuu ettei saa seksistä mitään tuntemusta, se voi johtua hormoneista tai väärästä kumppanista, eikä siitä että on aseksuaali ollut koko ikänsä.

Kyse ei ole siitä ettei saa tyydytystä seksistä. Aseksuaalilla niitä seksihaluja ei vaan ole. Et katso ketään seksuaalisessa mielessä, et kiihotu mistään etkä mieti seksiä ollenkaan. Miten löytää joku oikea kumppani joka herättää haluja, jos sellaista ihmistä ei yksinkertaisesti ole olemassa?

Epäilen, näistä vastauksistakin päätellen, että suuri osa aseksuaaliksi itsensä diagnosoiva ei sitä ole, vaan heillä on kyse siitä että eivät ole saaneet tyydytystä seksistä. Eli heidän halunsa on kadonnut sen takia etteivät ole kokeneet edes sitä kun oikein kunnolla haluaa ja saa tyydytyksen, myös henkisesti. Pitkään yksin ollessa, jos ei edes masturboi, lakkaa ajattelemasta seksiä, sen tavallaan unohtaa, kun ei muista miltä hyvä seksi edes tuntui, miten hyvältä rakkaan ihmisen kosketus tuntuu jne. Mutta sellainen ihminen ei ole aseksuaali.

Vierailija
64/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät ymmärrä aseksuaalisuuden käsitettä, ja mitä se pitää sisällään. Kyseessä seksuaalinen suuntautuminen, eli tälläiset henkilöt eivät tunne seksuaalista vetoa muihin ihmisiin. Kyseessä täysin synnynnäinen ominaisuus, jolla ei ole mitään tekemistä hormonien, libidon yms. muiden vastaavien seikkojen kanssa.

Libido on sitä, että panettaa ja on seksihaluja. Seksuaalinen suuntautuminen sitä, keihin se kohdistuu tai aseksuaalien tapauksessa, ei kumpaankaan sukupuoleen. Aseksuaalinen ihminen voi masturboida vaikka 20 kertaa päivässä, mutta ei halua seksiä toisen ihmisen kanssa.

Se että hormonaalinen ehkäisy tai jotkin lääkkeet vievät halun, ei ole aseksuaalisuutta. Aseksuaalisuus ei ole synonyymi seksittömyydelle tai seksuaalisille häiriöille.

Miksi aseksuaali masturboisi jos ei saa orgasmia tai jos saa se ei tunnu miltään? Kun ei ole sitä libidoa yhtään prosenttia.

Mutta eihän orgasmilla ole mitään tekemistä libidon kanssa. Se tuntuu hyvältä ja sen saa mekaanisella liikkeellä aikaan. Ei siihen tarvita kiihottumista.

Vierailija
65/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti hyvää. Hyvää miestä tosin vaikea löytää.

Vierailija
66/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse juosta himojen perässä, esim. harrastaa yhden yön juttuja tai olla suhteessa vain vakipanon vuoksi. Pystyn kyllä harrastamaan seksiä siinä tulevan läheisyyden vuoksi, mutta orgasmia en ole koskaan saanut muuten kuin omalla kädellä, eikä se silloinkaan ole mitään maata järisyttävä kokemus.

En minäkään ole koskaan juossut himojen perässä tai harrastanut irtoseksiä, sinä kuvailet lähinnä jotain seksiriippuvaista, et normaalia seksuaalista ihmistä joka rakastelee rakkaansa kanssa.

Se että et ole koskaan saanut kunnollista orgasmia saa sinut kuvittelemaan että olet aseksuaali. Minulla oli puoli vuotta hormonikierukka, ja se "teki minusta aseksulaalin" ei mikään tuntunut miltään alapäässä, ei tehnyt mieli ollenkaan, eli en tuntenut kiihotusta. Se on aivan järkyttävä kokemus. Kun kierukka otettiin pois pelkäsin että jos muutos oli pysyvä, mutta Luojan kiitos ei. Kun rakastelin mieheni kanssa sain useita orgasmeja yhdynnän aikana, ja se todellakin teki hyvää, Luoja että se teki hyvää niin ruumiillisesti kuin henkisesti. Ei masturboimalla yleensä saakaan mahtavia orgasmeja, koska ne on yleensä vain klitorisorgasmeja, ja siitä puuttuu se rakas ihminen, kosketus jne.

Kaikki orgasmit on klitorisorgasmeja, yhdynnässä saatu orgasmikin johtuu siitä että klitorikseen kohdistuu hinkkaamista. Joillekin naisille yhdyntäorgasmi on mahdollinen, joillekin ei. Aseksuaalilla ei ole ikinä ollutkaan seksuaalisia haluja joten tuo hormonikierukkavertaus on ontuva. Sijaitsen itse jossain seksuaalin ja aseksuaalin rajamailla. Orgasmi itseasiassa lopettaa seksihaluni ja kiihottumiseni tasan siihen paikkaan. Monta orgasmia yhdynnän ainana kuulostaa todella epämukavalle, yhdenkin jälkeen on paikat hellänä.

Joo, varmasti näin, mutta tarkoitin nyt ylipäänsä sitä että nimenomaan klitoriksen nipukkaa kiihottamalla saa orgasmin, nopean ja minulla ainakin myös kivuliaan, ei tunnu yhtään kivalta, eikä jää sellainen viipyilevä pumpulimainen olo. Tiedän että oikeasti aseksuaali ei ole koskaan tuntenut olevansa seksuaalinen olento, mutta se kierukka sai minut tuntemaan jotain samankaltaista, ja se oli suorastaan pelottavaa, kuin paha masennus.

Vierailija
67/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä huono parisuhde vie energiat, ja varsinkin jos ihmisen kanssa jota ei rakasta ja joka ei rakasta sinua, harrastaa seksiä niin sehän on ihan järkyttävää. Ja jos seksikin on vaan ihan kivaa, ei sitä voi mitenkään verrata siihen että rakastelee ihmisen kanssa jota aidosti ja syvästi rakastaa ja seksi on taivaallista. 

Seksissä tärkeintä on tunteet.

Ei minulla ole huonossakaan parisuhteessa tullut sellaista oloa, koska tämä ihminen kunnioitti minua ja minä olin valinnut hänet. Ihan jostain lyhyistä jutuista tai yhden yön jutuista. Miehenä vain tökit naista, nainen on ihanana siinä allasi, antavana. Voisit tehdä hänelle mitä vain. Tulee varmasti oikein ihana ja energinen olo, pääset purkautumaan. Naisena taas on jotenkin avuton ja alistettu olo, koittaa myötäillä toista ihmistä. Mies päättää, kuinka kauan seksi kestää ja koska se päättyy.

Mies voi vain lähteä pesulle saatuaan. Nainen jää useammin makaamaan sänkyyn yksin, odottaa ja levähtää.

Vierailija
68/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan hyvä mieli kun ei ole pakottavaa tarvetta nylkyttää koko ajan.

Ei pakottava tarve nylkyttää olekaan normaalia, kaukana siitä. Ei ihminen ole mikään kani, eikä kanitkaan oikeasti koko ajan nylkytä.

Sellaista se "normien" elämä nyt vaan on. Ukot kiristelee hampaitaan kun ei saa pimpelooria kolmesti päivässä, suhteet loppuu kun seinään jos seksiä ei saa jatkuvasti ja joka päivä. Itketään ja mangutaan kuinka elämä on merkityksetöntä kun ei pääse köyrimään. Yms yms yms. Ei siinä mitään normaalia olekaan mutta sellaista se on, juostaan seksin perässä kuin kiimaiset eläimet ja mourutaan mennessä. Ihanaa kun ei tarvi osallistua moiseen "elämään".

Ei tuollaisia ole kuin hyvin, hyvin pieni osuus ihmisistä. Ja sille on ihan diagnoosikin, seksiriippuvuus. Ei tuollaiset ihmiset oikeasti edes saa kunnon nautintoa seksistä vaan se on mekaaninen suoritus, pakonomainen kouristelu. 

En minäkään haluaisi tuollaista missään nimessä, pitää olla useita päiviä, ehkä viikko pari että seksi tuntuu taas mahtavalta. Mun mies ei ole koskaan pystynyt kahta kertaa samana päivänä, joskus harvoin peräkkäisinä päivinä. Ja mitä olen muiden kanssa puhunut aiheesta, niin vain yhdellä on ollut mies joka pystyisi useamman kerran samana päivänä, yleisempää on se että pitää ainakin se viikko olla väliä.

Vierailija
69/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä huono parisuhde vie energiat, ja varsinkin jos ihmisen kanssa jota ei rakasta ja joka ei rakasta sinua, harrastaa seksiä niin sehän on ihan järkyttävää. Ja jos seksikin on vaan ihan kivaa, ei sitä voi mitenkään verrata siihen että rakastelee ihmisen kanssa jota aidosti ja syvästi rakastaa ja seksi on taivaallista. 

Seksissä tärkeintä on tunteet.

Ei minulla ole huonossakaan parisuhteessa tullut sellaista oloa, koska tämä ihminen kunnioitti minua ja minä olin valinnut hänet. Ihan jostain lyhyistä jutuista tai yhden yön jutuista. Miehenä vain tökit naista, nainen on ihanana siinä allasi, antavana. Voisit tehdä hänelle mitä vain. Tulee varmasti oikein ihana ja energinen olo, pääset purkautumaan. Naisena taas on jotenkin avuton ja alistettu olo, koittaa myötäillä toista ihmistä. Mies päättää, kuinka kauan seksi kestää ja koska se päättyy.

Mies voi vain lähteä pesulle saatuaan. Nainen jää useammin makaamaan sänkyyn yksin, odottaa ja levähtää.

Ei kunnioituksella ja valinnalla ole mitään väliä jos ei ole rakkautta. Kun se seksuaalisuus ja rakastelu ei ole vain se pökkiminen ja orgasmin saaminenkaan, siinä pitääkin olla tasavertaisia, vaikka nainen makaisi alla, hän myös ottaa omansa, työntää vastaan, ei ole alistettu. Molemmat myötäilee, molemmat antaa ja saa. Ja mies ei lopeta rakastelua ennenkuin nainenkin on saanut, jos heppi ei pelitä tarpeeksi kauan niin on muitakin konsteja.

Vierailija
70/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolison a toi mulle muutaman kiva naisen elämääni

m46

Vierailija
71/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät ymmärrä aseksuaalisuuden käsitettä, ja mitä se pitää sisällään. Kyseessä seksuaalinen suuntautuminen, eli tälläiset henkilöt eivät tunne seksuaalista vetoa muihin ihmisiin. Kyseessä täysin synnynnäinen ominaisuus, jolla ei ole mitään tekemistä hormonien, libidon yms. muiden vastaavien seikkojen kanssa.

Libido on sitä, että panettaa ja on seksihaluja. Seksuaalinen suuntautuminen sitä, keihin se kohdistuu tai aseksuaalien tapauksessa, ei kumpaankaan sukupuoleen. Aseksuaalinen ihminen voi masturboida vaikka 20 kertaa päivässä, mutta ei halua seksiä toisen ihmisen kanssa.

Se että hormonaalinen ehkäisy tai jotkin lääkkeet vievät halun, ei ole aseksuaalisuutta. Aseksuaalisuus ei ole synonyymi seksittömyydelle tai seksuaalisille häiriöille.

Miksi aseksuaali masturboisi jos ei saa orgasmia tai jos saa se ei tunnu miltään? Kun ei ole sitä libidoa yhtään prosenttia.

Ei aseksuaalisuus tee genitaalialueesta tunnotonta ja puutunutta. Osa aseksuaaleista masturboi ja saa orgasmeja, osa aseksuaaleista taas ei kiinnostu masturboinnista eikä heitä kiinnosta tavoitella orgasmeja. Nämä riippuvat henkilöstä ihan täysin, yksilöiden välillä on vaihtelua kuten on ns. normiseksuaalien joukossakin.

Ero on siinä, ettei aseksuaali kiinnostu seksuaalisessa mielessä toisesta ihmisestä, eivätkä he tunne seksuaalista vetoa toisen ihmisen kehoon.

Vierailija
72/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne enää kenekään viehätysvoimaa joten säästyn monelta "pikku palveluksen" tekemisen riesalta ja yleiseltä pillun perässä juoksemiselta.

Miten niin enää? Aseksuaalisuus, kuten muutkin, on synnynnäinen ominaisuus, eli et ole koskaan tuntenut kenenkään viehätysvoimaa, et miesten tai naisten.

Ihmisen seksuaalisuus muuttuu koko sen eliniän. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.

Muuttuu toki jonkin verran kun hormonitoiminta muuttuu, mutta ei niin radikaalisti että seksuaalisuus vain yks kaks häviäisi kokonaan omia aikojaan.

Vierailija
73/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan kaiken rakkauteni, valon ja sydämenI ja olisin valmis tekemään ehkä lapsen siinä hetkessä. Siis annan myös elämäni. Ja mitä olen saanut takaisin? Nylkyttäjän, joka ottaisi kaiken minkä saa irti? Tälläinen kokemus minulla on muutamista miehistä.

Sinun "kaikkesi ja elämäsi" on siis sitä, että vihaat ja halveksit kumppaniasi niin paljon että nimität hänen normaalia seksihaluaan "nylkyttämiseksi". Olisit ihan hirveä kumppani.

Kyse oli siitä, että mies ei kyennyt olemaan emotionaalisesti mukana siinä, mitä koin. Asiat muodostivat painolastin, jota ei saanut enää purettua. Anteeksipyynnölle ei ollut enää sanoja. Ei olisi ollut enää mitään, mitä hän olisi voinut tehdä minulle korvatakseen kaiken.

Vierailija
74/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että voi keskittyä miljoonaan mielenkiintoisempaan asiaan.

Vierailija
75/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aseksuaalisuus tee genitaalialueesta tunnotonta ja puutunutta. Osa aseksuaaleista masturboi ja saa orgasmeja, osa aseksuaaleista taas ei kiinnostu masturboinnista eikä heitä kiinnosta tavoitella orgasmeja. Nämä riippuvat henkilöstä ihan täysin, yksilöiden välillä on vaihtelua kuten on ns. normiseksuaalien joukossakin.

Ero on siinä, ettei aseksuaali kiinnostu seksuaalisessa mielessä toisesta ihmisestä, eivätkä he tunne seksuaalista vetoa toisen ihmisen kehoon.

Eli täälläkin itseään aseksuaaleiksi kutsuvista suurin osa ei ole oikeasti aseksuaaleja, vaan heillä on puute hyvästä seksistä, joko yksin tai kumppanin kanssa. Jos aseksuaali saa hyviä tai mahtavia orgasmeja yksin, hänellä on seksuaalisuus olemassa, hän ei ole epäseksuaalinen, hän ei vaan kaipaa kumppania siihen. Tämä selvä, mutta miten sitten rakkaus, siis parisuhderakkaus, sopii tähän kuvioon? Parisuhteeseen kun kuuluu nimenomaan se seksuaalinen vetovoima ja fyysinen rakkauden osoittaminen, niin en ymmärrä miksi joku aseksuaali edes pyrkisi mihinkään parisuhteeseen, kyse on sitten kuitenkin parhaassakin tapauksessa siitä että eletään samassa taloudessa parhaan ystävän kanssa jota rakastetaan kuin ystävää tai sukulaista.

Vierailija
76/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen että voi keskittyä miljoonaan mielenkiintoisempaan asiaan.

Niinkuin mihin? Miten se että rakastelee puolisonsa kanssa kerran viikossa ja saa mahtavan orgasmin estää keskittymisen muina aikoina muihin asioihin?

Vierailija
77/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas halusin raskauden jälkeen kierukan neuvolatädin neuvosta. Ei liian aikaista uutta raskautta ja toisaalta lapsen tuloa pitää miettiä ainakin sen verran, että varaa ajan kierukan poistoon. Siinä meni seksihalut vuosikausiksi, ei ollut siinäkään mielessä riskiä uudesta raskaudesta. Ja parisuhdekin päättyi sopivasti, kun seksihalut lähti. Eli toimi hyvin siinäkin.

Eli et rakastanut puolisoasi alunperinkään? Saitko seksuaalisuutesi takaisin kun ei ollut enää tarvetta ehkäisylle?

Rakastin, mutta oli vaikeaa. Minulla oli pitkään käytössä ehkäisyä, unohdin asian. Hormonitoiminta palautui ennalleen.

Vierailija
78/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pakottava tarve nylkyttää olekaan normaalia, kaukana siitä. Ei ihminen ole mikään kani, eikä kanitkaan oikeasti koko ajan nylkytä.

Sellaista se "normien" elämä nyt vaan on. Ukot kiristelee hampaitaan kun ei saa pimpelooria kolmesti päivässä, suhteet loppuu kun seinään jos seksiä ei saa jatkuvasti ja joka päivä. Itketään ja mangutaan kuinka elämä on merkityksetöntä kun ei pääse köyrimään. Yms yms yms. Ei siinä mitään normaalia olekaan mutta sellaista se on, juostaan seksin perässä kuin kiimaiset eläimet ja mourutaan mennessä. Ihanaa kun ei tarvi osallistua moiseen "elämään".

Ja naiset avaavat haaransa pitääkseen miehen tyytyväisenä. Ei koskaan tuollaista elämää kiitos. Aseksuaalisuus tuo vapauden.

Aseksuaalisuus vapauttaa parisuhderakkaudesta ja mahtavista orgasmeista, henkiseltä yhteenkuuluvuudelta puolison kanssa jne. 

Vierailija
79/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset avaavat haaransa pitääkseen miehen tyytyväisenä. Ei koskaan tuollaista elämää kiitos. Aseksuaalisuus tuo vapauden.

Aseksuaalisuus vapauttaa parisuhderakkaudesta ja mahtavista orgasmeista, henkiseltä yhteenkuuluvuudelta puolison kanssa jne. 

Suppea maailma jos elämäntarkoitus on muutaman sekunnin hyvän olon tavoittelu. Lycka till vaan.

Vierailija
80/133 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne enää kenekään viehätysvoimaa joten säästyn monelta "pikku palveluksen" tekemisen riesalta ja yleiseltä pillun perässä juoksemiselta.

Miten niin enää? Aseksuaalisuus, kuten muutkin, on synnynnäinen ominaisuus, eli et ole koskaan tuntenut kenenkään viehätysvoimaa, et miesten tai naisten.

Aseksuaaliksi voi muuttua

Ei voi. Ei myöskään heteroksi tai homoksi. Sitä on syntymästä asti sitä mitä luonto on tarkoittanut, eli hormonit määränneet sikiövaiheessa.

Mitähän minulle sitten tapahtui? Ennen halut olivat tapissa. Joka päivä piti tumputtaa. Ihastuin vielä silloin naisiin ja olin kokoajan ns. haku päällä. Nyt ei ole enää kumpaakaan. Jos kyse olisi hormoneista, niin eikö se vaikutaisi energiatasoihin ja yleiseen jaksamiseen? Tunnen olevani parhaassa kunnossa ikinä. Aivan kuin olisin menettänyt hirmuisen taakan selästäni.

Kyllä siinä on jotain muuta tapahtunut, ei aseksuaaliksi tulla kuin uskoon. Sinä olit ennen seksiriippuvainen, ei tuollainen jatkuva tumputushalu ole mitenkään normaalia. Ehkä sulla oli jotain häikkää hormonipuolella silloin ja ehkä myös henkisellä puolella ja nyt olet niistä parantunut. Voit kuvitella että jos ihmisellä on pakkotoimintoja, esim. räpsytellä valoja tietty määrä kertoja ettei vaan rakkaat kuole sen takia että räpsytit niitä vain kolme kertaa etkä neljä, tai että et pessyt käsiä kymmenen kertaa sen jälkeen kun tulit kotiin vain vaan yhdeksän, niin jos näistä pakkotoiminnoista pääsee eroon, niin varmasti tuntuu että taakka on pudonnut harteilta ja voi taas normaalisti pestä kädet vain kerran ja laittaa valot päälle tai pois vaan kerran. Ei seksi normaalille ihmiselle ole mitään pakkotoimintaa.