Mitä hyvää aseksuaalisuus on tuonut elämääsi?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse juosta himojen perässä, esim. harrastaa yhden yön juttuja tai olla suhteessa vain vakipanon vuoksi. Pystyn kyllä harrastamaan seksiä siinä tulevan läheisyyden vuoksi, mutta orgasmia en ole koskaan saanut muuten kuin omalla kädellä, eikä se silloinkaan ole mitään maata järisyttävä kokemus.
En minäkään ole koskaan juossut himojen perässä tai harrastanut irtoseksiä, sinä kuvailet lähinnä jotain seksiriippuvaista, et normaalia seksuaalista ihmistä joka rakastelee rakkaansa kanssa.
Se että et ole koskaan saanut kunnollista orgasmia saa sinut kuvittelemaan että olet aseksuaali. Minulla oli puoli vuotta hormonikierukka, ja se "teki minusta aseksulaalin" ei mikään tuntunut miltään alapäässä, ei tehnyt mieli ollenkaan, eli en tuntenut kiihotusta. Se on aivan järkyttävä kokemus. Kun kierukka otettiin pois pelkäsin että jos muutos oli pysyvä, mutta Luojan kiitos ei. Kun rakastelin mieheni kanssa sain useita orgasmeja yhdynnän aikana, ja se todellakin teki hyvää, Luoja että se teki hyvää niin ruumiillisesti kuin henkisesti. Ei masturboimalla yleensä saakaan mahtavia orgasmeja, koska ne on yleensä vain klitorisorgasmeja, ja siitä puuttuu se rakas ihminen, kosketus jne.
Sellainen humbebragging... Milloin ihmiset tajuaa ettei ole mitään normaalia seksuaalisuutta, vaan muotoja monia.
Koko ajan hyvä mieli kun ei ole pakottavaa tarvetta nylkyttää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne enää kenekään viehätysvoimaa joten säästyn monelta "pikku palveluksen" tekemisen riesalta ja yleiseltä pillun perässä juoksemiselta.
Miten niin enää? Aseksuaalisuus, kuten muutkin, on synnynnäinen ominaisuus, eli et ole koskaan tuntenut kenenkään viehätysvoimaa, et miesten tai naisten.
Aseksuaaliksi voi muuttua
Ei voi. Ei myöskään heteroksi tai homoksi. Sitä on syntymästä asti sitä mitä luonto on tarkoittanut, eli hormonit määränneet sikiövaiheessa.
Helppoa karsia elämästä tyhmät ihmiset. (yleensä seksuaaleja jotka ylistävät itseään ja omaa seksihaluaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse juosta himojen perässä, esim. harrastaa yhden yön juttuja tai olla suhteessa vain vakipanon vuoksi. Pystyn kyllä harrastamaan seksiä siinä tulevan läheisyyden vuoksi, mutta orgasmia en ole koskaan saanut muuten kuin omalla kädellä, eikä se silloinkaan ole mitään maata järisyttävä kokemus.
En minäkään ole koskaan juossut himojen perässä tai harrastanut irtoseksiä, sinä kuvailet lähinnä jotain seksiriippuvaista, et normaalia seksuaalista ihmistä joka rakastelee rakkaansa kanssa.
Se että et ole koskaan saanut kunnollista orgasmia saa sinut kuvittelemaan että olet aseksuaali. Minulla oli puoli vuotta hormonikierukka, ja se "teki minusta aseksulaalin" ei mikään tuntunut miltään alapäässä, ei tehnyt mieli ollenkaan, eli en tuntenut kiihotusta. Se on aivan järkyttävä kokemus. Kun kierukka otettiin pois pelkäsin että jos muutos oli pysyvä, mutta Luojan kiitos ei. Kun rakastelin mieheni kanssa sain useita orgasmeja yhdynnän aikana, ja se todellakin teki hyvää, Luoja että se teki hyvää niin ruumiillisesti kuin henkisesti. Ei masturboimalla yleensä saakaan mahtavia orgasmeja, koska ne on yleensä vain klitorisorgasmeja, ja siitä puuttuu se rakas ihminen, kosketus jne.
Minä taas halusin raskauden jälkeen kierukan neuvolatädin neuvosta. Ei liian aikaista uutta raskautta ja toisaalta lapsen tuloa pitää miettiä ainakin sen verran, että varaa ajan kierukan poistoon. Siinä meni seksihalut vuosikausiksi, ei ollut siinäkään mielessä riskiä uudesta raskaudesta. Ja parisuhdekin päättyi sopivasti, kun seksihalut lähti. Eli toimi hyvin siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pakottava tarve nylkyttää olekaan normaalia, kaukana siitä. Ei ihminen ole mikään kani, eikä kanitkaan oikeasti koko ajan nylkytä.
Elämä on simppeliä, ei tarvitse miellyttää naisia seksin takia, mitä tuli tehtyä yllättävän paljon, nyt saan niistä rahaa. En tarvitse muilta mitään, joten jokainen päivä on sellainen kuin haluan. Olen myös miettinyt, että lopetan työt, koska en tarvitse hyvään elämiseen rahaa niin paljoa, muutenkaan en enää usko tähän yhteiskuntaan, missä oikeuden saa se, joka pitää kovinta meteliä, säännöistä ja laeista viis. Aito vapaus, eikä kukaan vaadi tai määrittele, mitä minun tulee tehdä tai olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas halusin raskauden jälkeen kierukan neuvolatädin neuvosta. Ei liian aikaista uutta raskautta ja toisaalta lapsen tuloa pitää miettiä ainakin sen verran, että varaa ajan kierukan poistoon. Siinä meni seksihalut vuosikausiksi, ei ollut siinäkään mielessä riskiä uudesta raskaudesta. Ja parisuhdekin päättyi sopivasti, kun seksihalut lähti. Eli toimi hyvin siinäkin.
Eli et rakastanut puolisoasi alunperinkään? Saitko seksuaalisuutesi takaisin kun ei ollut enää tarvetta ehkäisylle?
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalit herättää suurta raivoa seksuaaleissa näköjään
Miten niin?
Suurin osa jotka väittää olevansa aseksuaaleja, eivät oikeasti ole. Mutta toki jos heidän elämäänsä helpottaa itselleen uskotella niin, niin siitä vaan. Pääasia ettei pakota kumppaniaan luopumaan sen takia seksuaalisuudestaan. Se kun on paljon suurempi kokonaisuus kuin paneminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen välttynyt siltä kamalalta ololta, joka tulee yhden yön jutuista. Likainen ja käytetty olo.
Miksi oletat että ne jotka eivät ole aseksuaaleja, harrastaisivat kaikki irtosuhteita? Normaalit ihmiset harrastavat seksiä ihmisen kanssa jota rakastavat, sitä kutsutaan parisuhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaudelta ainakin. En olisi mitenkään pystynyt huolehtimaan vauvasta. Ei olisi riittänyt energiaa.
Ehkä tuo on luonnon tapa huolehtia elämästä. Esimerkiksi imettäminen kuivattaa limakalvot, seksihalut on nollassa. Silloin äidin on tarkoitus huolehtia lapsesta miehen sijaan. Toisaalta uusi liian aikainen raskaus olisi liian raskasta äidille ja ei olisi hyvä vauvalle. Luonto on järjestänyt tämänkin viisaasti. Kyllä seksihalut palautuvat aikanaan.
Niin totta. Miehet voisivat nylkyttää loputtomiin vaikka vauva huutaa vieressä nälkäänsä. Luonto on viisas, on järjestänyt tämänkin asian. Vaikka äitiyspakkauksessa on liukuvoidetta ”parisuhteen koossa pitämiseksi”, on se epäluonnollinen keino puuttua luonnolliseen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa karsia elämästä tyhmät ihmiset. (yleensä seksuaaleja jotka ylistävät itseään ja omaa seksihaluaan)
Kirjoitit tuon ketjuun jossa ihmiset ylistävät ja palvovat omaa seksihaluttomuuttaan...
Miksi aseksuaalit yrittävät omia itselleen älyn ja henkisyyden, kun oikeasti ovat tyhmiä kuin vasemman jalan saapas?
Vierailija kirjoitti:
Elämä on simppeliä, ei tarvitse miellyttää naisia seksin takia, mitä tuli tehtyä yllättävän paljon, nyt saan niistä rahaa. En tarvitse muilta mitään, joten jokainen päivä on sellainen kuin haluan. Olen myös miettinyt, että lopetan työt, koska en tarvitse hyvään elämiseen rahaa niin paljoa, muutenkaan en enää usko tähän yhteiskuntaan, missä oikeuden saa se, joka pitää kovinta meteliä, säännöistä ja laeista viis. Aito vapaus, eikä kukaan vaadi tai määrittele, mitä minun tulee tehdä tai olla.
Mitä ihmettä? Miksi sinä, aseksuaalinen ihminen joskus olet harrastanut seksiä naisten kanssa? Ja miten se liittyy siihen vapauteen olla ja tehdä mitä haluaa? Vai onko tämä nyt sitä että olet luopunut parisuhteesta ja rakkaudesta ja se on sitten sitä vapautta tehdä mitä haluaa ottamatta ketään toista huomioon? Sehän ei ole mitään aseksuaalisuutta. Se on sinkkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen välttynyt siltä kamalalta ololta, joka tulee yhden yön jutuista. Likainen ja käytetty olo.
Miksi oletat että ne jotka eivät ole aseksuaaleja, harrastaisivat kaikki irtosuhteita? Normaalit ihmiset harrastavat seksiä ihmisen kanssa jota rakastavat, sitä kutsutaan parisuhteeksi.
Minä harrastin joskus, ennen kuin lopetin seksin kokonaan. Ei jäänyt monestakaan hyviä muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset myös harrastavat seksiä kun siltä tuntuu. Irtosuhteissa ei ole mitään vikaa. En tiedä millaisia ahdasmielisiä nutturapäitä tällä palstalla kaakattaa paheksumassa muiden elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki orgasmit on klitorisorgasmeja, yhdynnässä saatu orgasmikin johtuu siitä että klitorikseen kohdistuu hinkkaamista. Joillekin naisille yhdyntäorgasmi on mahdollinen, joillekin ei. Aseksuaalilla ei ole ikinä ollutkaan seksuaalisia haluja joten tuo hormonikierukkavertaus on ontuva. Sijaitsen itse jossain seksuaalin ja aseksuaalin rajamailla. Orgasmi itseasiassa lopettaa seksihaluni ja kiihottumiseni tasan siihen paikkaan. Monta orgasmia yhdynnän ainana kuulostaa todella epämukavalle, yhdenkin jälkeen on paikat hellänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Miksi sinä, aseksuaalinen ihminen joskus olet harrastanut seksiä naisten kanssa? Ja miten se liittyy siihen vapauteen olla ja tehdä mitä haluaa? Vai onko tämä nyt sitä että olet luopunut parisuhteesta ja rakkaudesta ja se on sitten sitä vapautta tehdä mitä haluaa ottamatta ketään toista huomioon? Sehän ei ole mitään aseksuaalisuutta. Se on sinkkuutta.
En kaipaa enää seksiä ja määrittelen itseni siten aseksuaaliksi, onko tässä jotain väärää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pakottava tarve nylkyttää olekaan normaalia, kaukana siitä. Ei ihminen ole mikään kani, eikä kanitkaan oikeasti koko ajan nylkytä.
Ihminen ei ole kani? Tiedätkö paljon ihmisiä maapallolla on? Ihminen on kani ja seksihalunsa pilaa tämän maailman.