Tori poisti käyttäjätunnukseni pois käytöstä vaikka en ole rikkonut sääntöjä
Minulla oli kesken yksi toridiili-kauppa. Yhtäkkiä tuli teknisiä ongelmia kun yritin kirjautua sisään. Olin kirjautumassa sisään mutta näytin samaan aikaan kun en olisi kirjautunut. Poistin sovelluksen ja tuli ilmoitus että käyttäjätilini on vain poistettu. Sitä ennen olin tehnyt tunnistautumisen sisään. Olen tehnyt kauppaa tililläni jo varmaan 8 vuotta ja aina olen hyvin kaupat hoitanut.
Mitä ihmettä tori?
Kesken kauppojen! Äänestän jaloillani ja lopetan koko paskan käytön. Olen maksanutkin ilmoitusten nostosta.
Kommentit (17)
Ei käynyt iso vahinko kun kyse nykysestä torista joka mainostaa olevansa kuin verkkokauppa. Verkkokaupoista saanut kyllä hyvin ostettua mutta nykysestä torista en. useamman yrityksen tehnyt ja lopulta myyjälle laittanut viestin että annetaanpa olla kun toiminta ollut jo alkuvaiheessa kovasti hidasta. Lähettäminen tuskin tapahtuisi koskaan.
Olen tehnyt nykyään paljon torikauppoja mutta en sillä diilillä. Hyvin sujuneet kaikki ihan normaaliin entiseen malliin.
Mitäs jos ottaisit tori.fi:hin yhteyttä, täällä ei ainakaan kukaan voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt nykyään paljon torikauppoja mutta en sillä diilillä. Hyvin sujuneet kaikki ihan normaaliin entiseen malliin.
Sama homma. Kauppa käy. Diiliin en suostu.
Mikä ihmeen yleinen kaupallisten alustojen asiaksapalvelu tästä vauva.fi-sivustosta on tullut?
Ei mitään ilmoitusta miksi tori poistaa tunnuksen. Ei mitään. Ei edes vastausta asiakaspalvelulta. Toridiilikaupat jäi kesken. En ilmeisesti sitten vain postita tuotetta jonka kanssa tehtiin toridiili koska tunnarinikin on poistettu. Asia selvä, tori.
Lisäksi alustalla on teknisiä ongelmia. Yksi kerta viestiketju oli merkitty asiattomaksi. Wtf. Asiallinen viestiketju palasi. Annatteko tehdä jotain perättömiä valituksia viestiketjuista vai onko alustanne täynnä bugejä? Olen laittanut rahaa ilmoitusten nosteluun.
Jonkin aikaa sitten minua huijattiin vielä torissa joka johti käräjille menevään rikosilmoitukseen. Menetin rahaa! Asia on käräjillä koska niin menetti moni muukin.
Nyt kun alusta on turvallisempi, rehellisten myyjien tunnareita poistetaan. On iso työ kuvata tuotteet ja laittaa ilmoitukset.
Turha lähetellä säpoja ja palautetta tuohon puljuun.
Miksi ihmiset karttavat diiliä? Helpompaa molemmille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Ei käynyt iso vahinko kun kyse nykysestä torista joka mainostaa olevansa kuin verkkokauppa. Verkkokaupoista saanut kyllä hyvin ostettua mutta nykysestä torista en. useamman yrityksen tehnyt ja lopulta myyjälle laittanut viestin että annetaanpa olla kun toiminta ollut jo alkuvaiheessa kovasti hidasta. Lähettäminen tuskin tapahtuisi koskaan.
En myy diilillä, mutta ostaja laittaa diiliehdotuksen. En reagoi siihen, koska en todellakaan anna kolmannelle osapuolelle tilitietojani käyttöön. Ei siis tule kauppoja. Tulee viesti ostajaehdokkaalta, että hei, olet liian hidas, en halua enää tätä tuotetta ja sitten minä ihmettelen, että miten niin hidas, jos en tuolla tavalla ole aikeissa myydä.
Eipä ole vieläkään vastausta kuulunut. Vieläkin mietin vienkö toridiililähetyksen postiin vai en kun käyttäjätili on poistettu. Odottelen edelleen vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset karttavat diiliä? Helpompaa molemmille osapuolille.
Kerro miten se on mulle helpompi että Toridiilissä joudun ostamaan bussilipun ja rahtaamaan paketin kymmenen kilometrin päähän Postiin sen sijaan että pystyn nyt jättämään paketin lähikaupan pakettiautomaattiin?
Joo sama juttu tori tili vaan poistettu
Eikä vastata ollenkaan on pistää viestiä asiakaspalveluun
uutta tiliä ei pysty tunnistautumaan
aina tulee virhe ilmoitus
vaikka vanha tili poistettu kunnolla.
surkee paikka myydä tavaraa niin lavan kun sais tunnistautumisen tilille
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen yleinen kaupallisten alustojen asiaksapalvelu tästä vauva.fi-sivustosta on tullut?
Niiiiiiiii. Tänne kuuluu vaan pierujutut ja viisaat "miksi joku, miksi jotkut" kysymykset.
Ota yhteys sinne tukeen. Asiakaspalvelu.
Vastaavat nopeasti.
Tai senkun äänestät jaloillasi.
Itse otan selvää, että mikä on ennenkuin teen ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vieläkään vastausta kuulunut. Vieläkin mietin vienkö toridiililähetyksen postiin vai en kun käyttäjätili on poistettu. Odottelen edelleen vastausta.
Tämä ei diiliin kuulu. Mutta mulla poistui joskus ja luulin että on tehtävä uusi. Olen ollut käyttäjä alusta saakka.
Seuraavana päivänä kokeilin ja toimi ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ilmoitusta miksi tori poistaa tunnuksen. Ei mitään. Ei edes vastausta asiakaspalvelulta. Toridiilikaupat jäi kesken. En ilmeisesti sitten vain postita tuotetta jonka kanssa tehtiin toridiili koska tunnarinikin on poistettu. Asia selvä, tori.
Lisäksi alustalla on teknisiä ongelmia. Yksi kerta viestiketju oli merkitty asiattomaksi. Wtf. Asiallinen viestiketju palasi. Annatteko tehdä jotain perättömiä valituksia viestiketjuista vai onko alustanne täynnä bugejä? Olen laittanut rahaa ilmoitusten nosteluun.
Jonkin aikaa sitten minua huijattiin vielä torissa joka johti käräjille menevään rikosilmoitukseen. Menetin rahaa! Asia on käräjillä koska niin menetti moni muukin.
Nyt kun alusta on turvallisempi, rehellisten myyjien tunnareita poistetaan. On iso työ kuvata tuotteet ja laittaa ilmoitukset.
Turha lähetellä säpoja ja palautetta tuohon puljuun.
Minulle on vastattu sieltä yleensä ihan saman tunnin sisällä. Päivällä olen asioinut.
Voihan sinulla olla asiatonta siellä.-Vaikka se toinen teistä.
Muuttivat tunnustani, että se olisi vaikeampi yhdistää sähköpostiosoitteeseen. Järisyttävä muutos minulle ja heille poistaa yksi merkki. :D
Tuohan ei minulle mitään merkitse, mutta se kyllä, ettei ostajaan tai myyjään saa suoraan enää otettua yhteyttä vaikka ihan normaalisti soittamalla ilmoituksessa annettuun numeroon.
Ketä kiinnostaa sun ulinat ja vali vali vali ?? Missä aiot sitten myydä sun hikirenkaiset nailonpaidat ja 60-luvun verkkarit?