Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori poisti käyttäjätunnukseni pois käytöstä vaikka en ole rikkonut sääntöjä

Vierailija
11.10.2024 |

Minulla oli kesken yksi toridiili-kauppa. Yhtäkkiä tuli teknisiä ongelmia kun yritin kirjautua sisään. Olin kirjautumassa sisään mutta näytin samaan aikaan kun en olisi kirjautunut. Poistin sovelluksen ja tuli ilmoitus että käyttäjätilini on vain poistettu. Sitä ennen olin tehnyt tunnistautumisen sisään. Olen tehnyt kauppaa tililläni jo varmaan 8 vuotta ja aina olen hyvin kaupat hoitanut.

Mitä ihmettä tori?

Kesken kauppojen! Äänestän jaloillani ja lopetan koko paskan käytön. Olen maksanutkin ilmoitusten nostosta. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa sun ulinat ja vali vali vali ?? Missä aiot sitten myydä sun hikirenkaiset nailonpaidat ja 60-luvun verkkarit?

Vierailija
2/17 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt iso vahinko kun kyse nykysestä torista joka mainostaa olevansa kuin verkkokauppa.  Verkkokaupoista saanut kyllä hyvin ostettua mutta nykysestä torista en. useamman yrityksen tehnyt ja lopulta myyjälle laittanut viestin että annetaanpa olla kun toiminta ollut jo alkuvaiheessa kovasti hidasta.  Lähettäminen tuskin tapahtuisi koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt nykyään paljon torikauppoja mutta en sillä diilillä. Hyvin sujuneet kaikki ihan normaaliin entiseen malliin.

Vierailija
4/17 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ottaisit tori.fi:hin yhteyttä, täällä ei ainakaan kukaan voi auttaa.

Vierailija
5/17 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt nykyään paljon torikauppoja mutta en sillä diilillä. Hyvin sujuneet kaikki ihan normaaliin entiseen malliin.

Sama homma. Kauppa käy. Diiliin en suostu.

Vierailija
6/17 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen yleinen kaupallisten alustojen asiaksapalvelu tästä vauva.fi-sivustosta on tullut?

Vierailija
7/17 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ilmoitusta miksi tori poistaa tunnuksen. Ei mitään. Ei edes vastausta asiakaspalvelulta. Toridiilikaupat jäi kesken. En ilmeisesti sitten vain postita tuotetta jonka kanssa tehtiin toridiili koska tunnarinikin on poistettu. Asia selvä, tori.

Lisäksi alustalla on teknisiä ongelmia. Yksi kerta viestiketju oli merkitty asiattomaksi. Wtf. Asiallinen viestiketju palasi. Annatteko tehdä jotain perättömiä valituksia viestiketjuista vai onko alustanne täynnä bugejä? Olen laittanut rahaa ilmoitusten nosteluun. 

Jonkin aikaa sitten minua huijattiin vielä torissa joka johti käräjille menevään rikosilmoitukseen. Menetin rahaa! Asia on käräjillä koska niin menetti moni muukin. 

Nyt kun alusta on turvallisempi, rehellisten myyjien tunnareita poistetaan. On iso työ kuvata tuotteet ja laittaa ilmoitukset. 

Turha lähetellä säpoja ja palautetta tuohon puljuun. 

Vierailija
8/17 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset karttavat diiliä? Helpompaa molemmille osapuolille. 

Vierailija
9/17 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käynyt iso vahinko kun kyse nykysestä torista joka mainostaa olevansa kuin verkkokauppa.  Verkkokaupoista saanut kyllä hyvin ostettua mutta nykysestä torista en. useamman yrityksen tehnyt ja lopulta myyjälle laittanut viestin että annetaanpa olla kun toiminta ollut jo alkuvaiheessa kovasti hidasta.  Lähettäminen tuskin tapahtuisi koskaan.

En myy diilillä, mutta ostaja laittaa diiliehdotuksen. En reagoi siihen, koska en todellakaan anna kolmannelle osapuolelle tilitietojani käyttöön. Ei siis tule kauppoja. Tulee viesti ostajaehdokkaalta, että hei, olet liian hidas, en halua enää tätä tuotetta ja sitten minä ihmettelen, että miten niin hidas, jos en tuolla tavalla ole aikeissa myydä.

Vierailija
10/17 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vieläkään vastausta kuulunut. Vieläkin mietin vienkö toridiililähetyksen postiin vai en kun käyttäjätili on poistettu. Odottelen edelleen vastausta. 

Vierailija
11/17 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset karttavat diiliä? Helpompaa molemmille osapuolille. 

Kerro miten se on mulle helpompi että Toridiilissä joudun ostamaan bussilipun ja rahtaamaan paketin kymmenen kilometrin päähän Postiin sen sijaan että pystyn nyt jättämään paketin lähikaupan pakettiautomaattiin?

Vierailija
12/17 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama juttu tori tili vaan poistettu

Eikä vastata ollenkaan on pistää viestiä asiakaspalveluun 

uutta tiliä ei pysty tunnistautumaan

aina tulee virhe ilmoitus 

vaikka vanha tili poistettu kunnolla.

surkee paikka myydä tavaraa niin lavan kun sais tunnistautumisen tilille 

Vierailija
13/17 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen yleinen kaupallisten alustojen asiaksapalvelu tästä vauva.fi-sivustosta on tullut?

Niiiiiiiii.  Tänne kuuluu vaan pierujutut ja viisaat "miksi joku, miksi jotkut" kysymykset.

Vierailija
14/17 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys sinne tukeen. Asiakaspalvelu.

Vastaavat nopeasti.

Tai senkun äänestät jaloillasi.

Itse otan selvää, että mikä on ennenkuin teen ratkaisuja.

Vierailija
15/17 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole vieläkään vastausta kuulunut. Vieläkin mietin vienkö toridiililähetyksen postiin vai en kun käyttäjätili on poistettu. Odottelen edelleen vastausta. 

Tämä ei diiliin kuulu.  Mutta mulla poistui joskus ja luulin että on tehtävä uusi.  Olen ollut käyttäjä alusta saakka.

Seuraavana päivänä kokeilin ja toimi ihan normaalisti.

Vierailija
16/17 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ilmoitusta miksi tori poistaa tunnuksen. Ei mitään. Ei edes vastausta asiakaspalvelulta. Toridiilikaupat jäi kesken. En ilmeisesti sitten vain postita tuotetta jonka kanssa tehtiin toridiili koska tunnarinikin on poistettu. Asia selvä, tori.

Lisäksi alustalla on teknisiä ongelmia. Yksi kerta viestiketju oli merkitty asiattomaksi. Wtf. Asiallinen viestiketju palasi. Annatteko tehdä jotain perättömiä valituksia viestiketjuista vai onko alustanne täynnä bugejä? Olen laittanut rahaa ilmoitusten nosteluun. 

Jonkin aikaa sitten minua huijattiin vielä torissa joka johti käräjille menevään rikosilmoitukseen. Menetin rahaa! Asia on käräjillä koska niin menetti moni muukin. 

Nyt kun alusta on turvallisempi, rehellisten myyjien tunnareita poistetaan. On iso työ kuvata tuotteet ja laittaa ilmoitukset. 

Turha lähetellä säpoja ja palautetta tuohon puljuun. 

Minulle on vastattu sieltä yleensä ihan saman tunnin sisällä. Päivällä olen asioinut.

Voihan sinulla olla asiatonta siellä.-Vaikka se toinen teistä.

Vierailija
17/17 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttivat tunnustani, että se olisi vaikeampi yhdistää sähköpostiosoitteeseen. Järisyttävä muutos minulle ja heille poistaa yksi merkki. :D

Tuohan ei minulle mitään merkitse, mutta se kyllä, ettei ostajaan tai myyjään saa suoraan enää otettua yhteyttä vaikka ihan normaalisti soittamalla ilmoituksessa annettuun numeroon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi