Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän heti tulenko ihmisen kanssa toimeen, kun hän vastaa yhteen kysymykseen:

Vierailija
20.12.2020 |

Kissa vai koira.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyn kuin kissa ihminen, mutta vihaan kissoja. Koiria rakastan, mutta vihaan koiraihmisiä.

Et sinä niitä vihaa, sinä pelkäät.

22/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rescue eläin..mahdollisimman söpö..mielellään epsanjasta!!!

Vierailija
24/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaihmiset ovat yleisesti ottaen älykkäämpiä kuin koiraihmiset. Tämä ei tietenkään kerro itse eläimistä, ainoastaan niistä suosivista ihmisistä.

Minä pidän sekä koirista että kissoista, mutta olen silti enemmän kissaihminen.

Vierailija
25/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan.

Vierailija
26/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todelliset kissaharrastajathan ovat ihan mahdottomia ekstroverttejä, jotka raahaavat kuuttatoista näyttelykissaansa jatkuvasti erilaisiin näyttelyihin ja loppuajan kertovat kuinka maine coonilla tai ragdollilla oli ripua ja kuinka ne ripuliset perskarvat sotkivat valkoisen pöytäliinan ja raput yläkertaan...

Minä introvertti taas asun keskellä metsää koira turvanani. Rakastan kyllä kissojakin, ei sillä.

Vierailija
27/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyn kuin kissa ihminen, mutta vihaan kissoja. Koiria rakastan, mutta vihaan koiraihmisiä.

Jännä.

Minä käyttäydyn kuin koiraihminen mutta vihaan koiria. Kissoja rakastan.

Vierailija
28/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että en tulisi toimeen ap:n kanssa, koska hän kyselee tuollaisia.

Vierailija
29/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko tavalla näin. Ei se aina päde kuitenkaan. Koiraihmiset on usein aika laumasieluja ja me kissaihmiset itsekkäitä nautiskelijoita. Se voi synnyttää käytännön ongelmia.

Pidän enemmän koirista kuin kissoista ja minua vähempää laumasieluista ihmistä tuskin löydät mistään.

Teoriasi ei ole aukoton.

Vierailija
30/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että.

Vierailija
31/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissaihmiset ovat yleisesti ottaen älykkäämpiä kuin koiraihmiset. Tämä ei tietenkään kerro itse eläimistä, ainoastaan niistä suosivista ihmisistä.

Noin yleisesti ottaen pidät itseäsi fiksuna

Noin yleisesti ottaen  kissan pito ei tee kenestäkään fiksua

Vierailija
32/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että.

bode och

Vierailija
33/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään molemmista teoriassa, mutta en ottaisi kumpaakaan ja olen niille allerginen. Eli tultaisko toumeen? Epäilen, että ei, koska en tykkää mustavalkoisesti ajattelevista, sillä maailma on kompleksinen kokonausuus.

Vierailija
34/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin, että molemmat. Meillä on ollut kissoja koiria.

Mitä siis ajattelisi minusta?

Laitan sinut koira-lokeroon.

Aito kissa-vastaaja tuntee pientä puistatusta ajatellessaan koiraa, ja heti perään syyllisyyttä tuntemuksestaan.

Jaa, ihan sama. Meidän saksanpaimenkoira ja maatiaiskissa olivat parhaat ystävykset aikoinaan ja se ystävyys oli todella herttaista katsottavaa. Nyt paijaan kaikki naapureiden vastaantulevat koirat ja silittelen ystävien kissat. Yksi naapuruston kissa piti meitä perheenään ja tuli vuosien ajan joka päivä terassillemme. Nyt sitä maukua ei enää ole.

Voisin ottaa ihan kumman vain lemmikiksi, mutta valitettavasti mies ja yksi lapsista ovat allergisia.

Vierailija
35/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tykkää molemmista yhtä lailla kuten muistakin eläimistä?

Vierailija
36/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko tavalla näin. Ei se aina päde kuitenkaan. Koiraihmiset on usein aika laumasieluja ja me kissaihmiset itsekkäitä nautiskelijoita. Se voi synnyttää käytännön ongelmia.

Me kissaihmiset arvostamme meitä suurempaa olentoa. Meille on suuri kunnia, jos kissa suvaitsee meidät palvelijakseen.

Me kissaihmiset emme ole laumasieluja ja se ei ole käytännön ongelma, koska me ymmärrämme itsenäisen ajattelun olevan laumavaistoa viisaampi tapa toimia yhteiskunnassa. Kissa opettaa meitä. Me emme voi opettaa kissaa, koska me olemme alempia olentoja. Jos me yritämme opettaa kissaa, kissan kyynisyys tulee esiin ja sitten me kadumme omaa hölmöyttämme, kun edes yritimme vaikuttaa suurempaan mieleen.

Vierailija
37/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin yleisesti ottaen pidät itseäsi fiksuna

Noin yleisesti ottaen  kissan pito ei tee kenestäkään fiksua

Kirjoitinko, että pidän itseäni älykkäänä? Olen tullut tuohon johtopäätökseen tuntemieni ihmisten perusteella. Aika surullista olisi, jos muodostaisin kuvan asioista vain itseeni pohjautuen.

Vierailija
38/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat ainoita jumalia joille minä kumarran.

Vierailija
39/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjamurhaajat joiden kohteina on naiset usein aloittavat tappamisen kissoista sillä kissat nähdään feminiinisyyden ilmentymänä. Nousee niskakarvat pystyyn miehistä jotka heti kättelyssä ilmoittavat vihaavansa kissoja.

Pidän kissoista ja koirista molemmista vaikka itselläni ei ole kumpaakaan.

Vierailija
40/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kissaihmiset arvostamme meitä suurempaa olentoa. Meille on suuri kunnia, jos kissa suvaitsee meidät palvelijakseen.

Me kissaihmiset emme ole laumasieluja ja se ei ole käytännön ongelma, koska me ymmärrämme itsenäisen ajattelun olevan laumavaistoa viisaampi tapa toimia yhteiskunnassa. Kissa opettaa meitä. Me emme voi opettaa kissaa, koska me olemme alempia olentoja. Jos me yritämme opettaa kissaa, kissan kyynisyys tulee esiin ja sitten me kadumme omaa hölmöyttämme, kun edes yritimme vaikuttaa suurempaan mieleen.

Totuus on kuitenkin se, että subi määrää aina. Koska jos orjan palvelus loppuu, on myös isännän elämä merkityksetön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä