Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äänestämässä summassa jotakuta Perussuomalaista.

Vierailija
15.05.2014 |

En ole kauheasti jaksanut tutkia ehdokkaita eikä nämä vaalit yleensä ole oikeastaan kiinnostanutkaan, mut nyt satuin olemaan kirjastossa jossa ennakkoäänestys niin kävin sitten laittamassa numeron paperiin.

Ääneni oli lähinnä kannanotto nykyhallitusta vastaan. Muuten olisin varmaan jättänyt äänestämättä kokonaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 17:46"]

Mihin hallituksen päätöksiin olet tyytymätön? Kuka edustaja olisi ollut asioista samoilla linjoilla? Kenellä olisi ollut kykyä ja keinoja muuttaa asioita toivomaasi suuntaan? Miten politiikassa vaikutetaan? Kuka on taitavin siinä?

[/quote]

Sä lapsen uskos säilytä

se sull' on paras ystävä

On maailman aarteet tomu vaan

rinnalla uskon lapsekkaan.

[/quote] ymmärsinkö oikein? Et osaa käydä älyllistä poliittista keskustelua, mutta kirjoitat mukavia runoja? EI jatkoon.

Vierailija
2/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan perse miksi niitä pankkitukia maksettiin? A. Koska se on niin kivaa B. Koska oli pakko C. Koska suomen hallitus niin päätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mäntti äänestää mänttiä!

Vierailija
4/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa ansaitsee sitä mitä se tilaa! Hävettävää, että tyhmä kansa ei edes tiedä mitä se tilaa!!!!!

Vierailija
5/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:04"]

Äänestän Kokoomusta kuten aina.

Persujen hallitsema eristäytynyt juntti-Suomi olisi helvetti.

[/quote]

Kyllä virheitä sattuu ja ne voidaan antaa anteeksi. Mutta anteeksi antamatonta on, jos virheistä ei opi ja äänestää uudelleen ja uudelleen Kokoomusta.

Vierailija
6/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virheitä kokoomus on tehnyt ja minkä asian suhteen?

Vierailija
7/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="BadRequest" time="15.05.2014 klo 17:51"]

Hyvin menee kun tuntemattomammista ehdokkaista tule mieleen muita kuin se Itsenäisyyspuolueen rouva, jonka ranska oli tasoa "mua, shöö, muaa, uiii!" ja Persujen tyttönen, joka ei ihan ollut perehtynyt, että mitkä ne on ne oikea ja vasen ja ajatteli ehkä edustaa keskustaa "kun se on semmonen hyvä poliittinen keskitie". Ihan huvittavat vaalit kun ei itse ehdokkaat oikein tiedä mitä ne on menossa tonne Eurooppaan huuhaileen, saati sitten äänestäjät.

[/quote]

Tämä viesti on ihan täyttä sitä itteään. 1: Se, joka rönkkäsi ranskaa, oli vasemmistoliitosta. 2: Se, joka tiennyt poliittisista puolueista mitään, oli itsenäisyyspuolueesta.

t. persujen kannattaja, joka tietää varsin hyvin ehdokkaista.

Vierailija
8/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 17:42"]

Viestisi kertoo kaiken oleellisen persuista!!!! Ollaan tietämättömiä, eikäaluta ottaakaan mistään mitään selvää. Äänestetään summamutikassa kunhan vaan tulee muutosta, vaikka ei oikeastaan tiedetä millaista muutosta ja mihin asiaan sitä halutaan. Kunhan vaan protestoidaan protestoimisen vuoksi. Yhteiskunta on mätä ja valtion Pitäis tehdä jotain. Onko valtiolla tai tässä tapauksessa EU:lla minkälaiset mahdollisuudet muuttaa asioita tai keinoja siihen, ei osata sanoa!

Persuissa mua eniten ärsyttää niiden asioista mitään tietämättömät kannattajat. Mä olen aina ollut sitä mieltä, että jos ei ota asioista mitään selvää, ei pitäisi olla äänestysoikeutta.

[/quote]

Yksi perussuomalaisten äänestäjä = Kaikki perussuomalaisten äänestäjät. Logiikka, sinua kaivataan täällä! Annat itsestäsi myös paljon järkevämmän kuvan, kun opit ettei viestin perille menoon tarvita neljää huutomerkkiä.

Vierailija
9/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hallituksen päätöksiin olet tyytymätön? Kuka edustaja olisi ollut asioista samoilla linjoilla? Kenellä olisi ollut kykyä ja keinoja muuttaa asioita toivomaasi suuntaan? Miten politiikassa vaikutetaan? Kuka on taitavin siinä?

[/quote]

Sä lapsen uskos säilytä

se sull' on paras ystävä

On maailman aarteet tomu vaan

rinnalla uskon lapsekkaan.

Vierailija
10/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 17:53"]

Mulle on ainakin epäselvää, mitä nuo edustajat siellä tekevät. Mitä aiemmat edustajat ovat tehneet, onko heillä muuta valtaa kuin äänestää joskus? Pitäisi kai perehtyä, mutta nyt tuntuu todella siltä, että sama vaikka arpoa numero tai jättää äänestämättä. 

[/quote]

No Saksan, Ranskan, Espanjan, Italian ja brittien pankkituista ainakin päättivät. Samoin suomalaisen teollisuuden alasajosta. Suomen jäsenmaksun korotuksista ja Englannin jäsenmaksun maksamattoman osuuden maksattamisesta suomalaisilla veronmaksajilla. Onhan noita loistavia vastuunkantopäätöksiä tehty vaikka millä mitalla. Harmi vaan että, sinisilmäiset aasit ovat maksumiehinä... mutta sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
11/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ei äänestetä eduskuntaan kansanedustajia.

Vierailija
12/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit.

Vierailija
13/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 17:32"]

Mutta nyt ei äänestetä eduskuntaan kansanedustajia.

[/quote]Ei niin, mutta jytkyä odottelen silti. Ihmiset vaikuttavat niin kyllästyneiltä nykyisten päättäjien valintoihin että päätin ilmaista, että niin minäkin! Haluan kantaa korteni kekoon sen hyväksi että hallituspuolueet saisivat jonkinlaisen näpäytyksen edes.  ap

Vierailija
14/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä pohdin, äänestäisinkö kengännumeroani, painoani vai pituuttani.

Kengänumero menisi työväenpuolueelle, ja paino piraattipuolueelle ja pituus vihreille. Ei, pakko keksiä joku muu peruste. 

Vierailija
15/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi kertoo kaiken oleellisen persuista!!!! Ollaan tietämättömiä, eikäaluta ottaakaan mistään mitään selvää. Äänestetään summamutikassa kunhan vaan tulee muutosta, vaikka ei oikeastaan tiedetä millaista muutosta ja mihin asiaan sitä halutaan. Kunhan vaan protestoidaan protestoimisen vuoksi. Yhteiskunta on mätä ja valtion Pitäis tehdä jotain. Onko valtiolla tai tässä tapauksessa EU:lla minkälaiset mahdollisuudet muuttaa asioita tai keinoja siihen, ei osata sanoa!

Persuissa mua eniten ärsyttää niiden asioista mitään tietämättömät kannattajat. Mä olen aina ollut sitä mieltä, että jos ei ota asioista mitään selvää, ei pitäisi olla äänestysoikeutta.

Vierailija
16/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 17:42"]

[/quote] No voi voi. Luuletko että jotain Kokoomusta äänestäneet ovat kaikki ymmärtäneet mitä ovat tehneet? ap

Vierailija
17/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Katsotko uutisia? Luetko sanomalehtiä?

Vierailija
19/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kuten sanoin, en ole jaksanut perehtyä vaaliteeseihin ollenkaan, enkä jaksa sitä nytkään tehdä. Ehkä ensi eduskuntavaaleihin jaksan enemmän opiskella asiaa. Näillä eurovaaleillahan ei ole merkitystä Suomen hallituksen tekemiin valintoihin. ap

Vierailija
20/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 17:48"]

Kuinka vanha olet? Katsotko uutisia? Luetko sanomalehtiä?

[/quote]35 v. Sen verran olen katsellut uutisia/lukenut lehtiä ja joskus jopa eduskunnan kyselytuntia, että olen ymmärtänyt ettei mikään hallituspuolueista ainakaan aja mun asiaa. ap