Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nämä "naisten jutut" kiinnostaa?

Vierailija
19.04.2014 |

Blogit, laukut, kengät, vaatemerkit, kauneudenhoito, juorut, ehkä jopa julkkikset.

Olen itsekin nainen, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä, että miksi kukaan olisi kiinnostunut noista aiheista tai haluaisi keskustella niistä. En yritä ilkeillä, haluaisin vain tietää mikä niissä kiinnostaa ja viehättää. En myöskään ymmärrä miksi kukaan olisi kiinnostunut urheilun katselusta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä meille kuolevaisille mistä sinä itse olet kiinnostunut

Vierailija
2/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumasieluisuutta joka manifestoituu naissukupuolessa selkeimmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmöinen aloitus...=(

Vierailija
4/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudenhoito kiinnostaa, koska siihen käytän jonkin verran aikaa. Käyn viihteellä melko usein ja etenkin silloin on kiva vähän laittautua. Yritän olla mahdollisimman kaunis mahdollisimman luonnollisesti. Tosin, nyt kun ajattelen, en ole kovin kiinnostunut keskustelemaan aiheesta. Mielummin itseskeni lueskelen tietoa jostakin, koska monesti toisilla on niin erilainen maku tai erilaiset tavat, että keskustelu ei oikein tuo mitään eikä siitä kai paljon olekaan keskusteltavaa.

Vierailija
5/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:56"]

Kerro ihmeessä meille kuolevaisille mistä sinä itse olet kiinnostunut

[/quote]

Esimerkiksi kirjoista ja tarinoista. Niissä on paljon keskusteltavaa ja jokainen kirja on kokemus, eikä tarinan missään nimessä tarvitse olla mikään monimutkainen tuhatsivuinen juonisotku - pidän kaikkein eniten Pikku prinssin kaltaisista yksinkertaisista, filosofisista kertomuksista.

En ymmärrä, mitä kiinnostavaa tai liikuttavaa on vieraan ihmisen päiväkirjan lukemisessa tai mitä sisältöä hienolla leimalla varustettu laukku voisi tuoda kenenkään elämään.

Vierailija
6/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en yksinkertaisesti ymmärrä, että miksi kukaan olisi kiinnostunut noista aiheista tai haluaisi keskustella niistä." " En myöskään ymmärrä miksi kukaan olisi kiinnostunut urheilun katselusta." "En ymmärrä, mitä kiinnostavaa tai liikuttavaa on vieraan ihmisen päiväkirjan lukemisessa"

Ap:lla tuntuu olevan ymmärryksessä vikaa.

Vierailija
7/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen ihan samaa. En esimerkiksi löydä mitään luettavaa naistenlehdistä, jotka on täynnä höpinää ko. aiheista. En myöskään ymmärrä, miten kukaan jaksaa lukea jotain käsilaukku- ja meikkiblogeja :D Eihän niissä ole mitään sisältöä!

Vierailija
8/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kyllä ihan samaa mieltä. Joskin tykkään monista blogeista.

Vierailija
9/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:18"]

"en yksinkertaisesti ymmärrä, että miksi kukaan olisi kiinnostunut noista aiheista tai haluaisi keskustella niistä." " En myöskään ymmärrä miksi kukaan olisi kiinnostunut urheilun katselusta." "En ymmärrä, mitä kiinnostavaa tai liikuttavaa on vieraan ihmisen päiväkirjan lukemisessa"

[/quote]

Näin on, ja niin taitaa olla sinullakin kun et tuosta ymmärtänyt, että pyysin sinua ilmaisemaan näkökantasi ja perustelemaan mikä tekee urheilusta tai päiväkirjasta kiinnostavan.

Vierailija
10/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta olis kiinnostavaa lukea vieraan ihmisen päiväkirjaa.

Vierailija
11/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:21"]

musta olis kiinnostavaa lukea vieraan ihmisen päiväkirjaa.

[/quote]

tarkoitan nimenomaan päiväkirjaa, en blogia.

Vierailija
12/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sä ap urheilua noin kovasti dissaat? Oot tehny tänne myös toisen aloituksen otsikolla "Kaikki naiset ovat tyhjäpäisiä", siinäkin kovasti morkkaat urheilua ja jotain pukeutumisjuttuja, politiikkaa jne. Et taida olla mikään liikunnan harrastaja :DDD

Vierailija
13/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:18"]

[/quote]

Näin on, ja niin taitaa olla sinullakin kun et tuosta ymmärtänyt, että pyysin sinua ilmaisemaan näkökantasi ja perustelemaan mikä tekee urheilusta tai päiväkirjasta kiinnostavan.

[/quote]

Ymmärryksessäsi todellakin on vikaa, jos et sarkasmia tunnista.

Vierailija
14/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:28"]

miksi sä ap urheilua noin kovasti dissaat? Oot tehny tänne myös toisen aloituksen otsikolla "Kaikki naiset ovat tyhjäpäisiä", siinäkin kovasti morkkaat urheilua ja jotain pukeutumisjuttuja, politiikkaa jne. Et taida olla mikään liikunnan harrastaja :DDD

[/quote]

Huomasin kyllä tuon toisen keskustelun ja olen tosiaan osittain samaa mieltä sen aloittajan kanssa. Sinä et lukenut kuitenkaan kumpaakaan aloitusta kunnolla: minä kritisoin urheiluruudun möllötystä, toisessa keskustelussa taas sanottiin urheilua kiinnostavaksi.

Ja vaikka molemmissa keskusteluissa olisi jotenkin morkattu urheilua sanojesi mukaan, niin mitä siitä? Argumentoitko, että epäliikunnalliset ihmiset ovat aina väärässä?

Vierailija
15/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:31"]

Ymmärryksessäsi todellakin on vikaa, jos et sarkasmia tunnista.

[/quote]

Tunnistin sarkasmin, mutta koin kommentin menevän täysin ohi aiheen, joten saatoin vastata hieman tarkoitettua epäkohteliaammin. Pahoitteluni.

Vierailija
16/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä voi kätevästi nostaa itsensä muiden yläpuolelle kun julistaa, ettei kauneudenhoito, vaatteet yms. pinnallinen hömppä kiinnosta tätä mammaa yhtään. En meikkaa, enkä käytä muotivaatteita, olen ns. syvällinen ihminen. Arvostelen täällä kaikki naiset, jotka sortuvat moiseen kotkotukseen.

Vierailija
17/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minäkään ole noista ollut koskaan kiinnostunut. Nuo ehkä ovat sellaisten vähän pinnallisten ihmisten harrastuksia. Minua kiinnostaa todella monet asiat, ja luen kyllä naistenlehtiäkin, mutta muoti- ja meikkisivut selaan nopeasti ohi, luen vain mielenkiintoiset jutut vaikka erilaisista ihmisistä, esim. viimeksi luin perheestä jonka talo ja koko omaisuus paloi muutama kuukausi sitten.

Mitään PIkku Prinssiä en kyllä lue, se on yksi maailman tylsimmistä kirjoista joita lapsena tyrkytettiin, Lokki Joonatanin ohella.

Minä olen kiinnostunut puutarhanhoidosta, eli kukista, politiikasta, käden taidoista; esim. entisöinnistä, sukututkimuksesta, lisäksi harrastuksen vuoksi kuulun ammattiliiton johtokuntaan, kaupunkimme vesilaitoksen johtokuntaan ja kuntakokeilun työttömien ryhmään. Harrastukset vähän vaihtelevat elämäntilanteiden mukaan, mutta kirjoja olen lukenut aina siitä asti kun opin lukemaan, viihdettä ja jopa tietokirjojakin.

Vierailija
18/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa taas, miksi sinulle on niin tärkeää ymmmmmärtää? Ihmiset tykkää mistä tykkää, ei siihen muiden ymmärtämisiä tarvita.

Minä esim. pidän samppanjasta ja mansikoista, joogasta, tähtitieteestä ja kaukoputkista hmmm, Sherlockista ja Benny Cumberbatchiestä, Rooman historiasta, valokuvauksesta, William Blakesta, vaatteiden tuunaamisesta ja joidenkin muotiblogien seuraamisesta, jalkapallosta ja taitoluistelusta, kissoista, Elisabet I:sen aikakaudesta Englannin historiassa, kiinan kielestä ja kulttuurista.

Lisäksi seuraan säännöllisesti eräitä juorublogeja: PerezHilton, Dloundry, D-listed, Popgirl jne. Enkä tarvitse sinun ymmmmmärtämistäsi tai ymmmmmärtämättömyyttäsi tähän. Mä vaan pidän niistä ja kulutan aikaani, mihin minua huvittaa, en siihen mikä sinua huvittaa. Ne ovat niin ehanan tyhjäpäisiä ja hauskoja. Eläköön monipuolisuus ja laaja elämän piiri! Mutta sitähän te otsa kokopäiväisesti rypyllä syvällisyyksiä pohtivat wb-älyköt ette mitenkään voi ymmmmmärtää. Ja ei se mitään, ei se ole niin vakavaa.

Vierailija
19/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:40"]

sillä voi kätevästi nostaa itsensä muiden yläpuolelle kun julistaa, ettei kauneudenhoito, vaatteet yms. pinnallinen hömppä kiinnosta tätä mammaa yhtään. En meikkaa, enkä käytä muotivaatteita, olen ns. syvällinen ihminen. Arvostelen täällä kaikki naiset, jotka sortuvat moiseen kotkotukseen.

[/quote]

Piilotan peitevoiteella finnit aina poistuessani kotoa, ja ostan muotivaatteitakin usein, koska niitä sattumoisin on eniten saatavilla.

Muotilaukkupakkomielteen perusteella taas on helppo arvostella juuri siitä syystä, ettei kukaan moista harrastava ikinä kykene perustelemaan, että mikä siinä laukussa on oikeasti kiinnostavaa. Täälläkin vedettiin heti raivokkaasti kilvet päälle kun pyysin selitystä.

Vierailija
20/22 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaaseen aloituskysymykseen saatiin heti monta v*ttuilevaa vastausta, niinpä tietenkin. Olen miettinyt noita samoja juttuja itsekin. Olen nainen joka meikkaa ehkä kerran vuodessa, harrastaa pohdiskelua (mm. Sitä miksi eri ihmisiä kiinnostavat niin erilaiset asiat), lemmikkien hoitoa, neulontaa, strategiapelejä, scifiä ja liikuntaa. Mua hämmentää miten ulkonäkökeskeisiä puolet kavereistani on, ja kuinka paljon vaivaa painon ja naamavärkin murehtiminen aiheuttaa heille. En haluaisi suoraan leimata ulkonäkömurheita huonosta itsetunnosta johtuvaksi, joten jos tietäisin tarkemmin mistä se johtuu, olisi ehkä helpompi eläytyä toisten juttuihin. 

Vaatemerkkien vannoutunut ihailu on ehkä vielä jossain määrin ymmärrettävää, itsekin pidän Desigualin rievuista ja Conversen All Stars-kengistä. Luulin etten tajua muotia, mutta sitten löysin nuo merkit ja ihastuin.

- Milla