Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ostamassa ensimmäistä älypuhelintani (olen 33-vuotias) ja myyjä nauroi päin naamaa, kun kysyin miten sillä soitetaan

Vierailija
20.12.2020 |

Minulla on aina ollut näppäinpuhelin. Myyjä oli töykeän oloinen ja naurahti sillä tavalla pilkallisesti, eikä edes neuvonut. Sanoi "Etkö sä muka ihan oikeasti tiedä" Jäipä sitten se puhelin ostamatta. Jättäisitkö palautetta tuollaisesta?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta laitat palautetta.

Vierailija
2/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vähän vastaavanlaisessa tilanteessa ja vähän saman ikäisenä, pyysin myyjää laittamaan sim-kortin, kun en minä niitä puhelimia saa auki ja hän naurahti hyväntahtoisesti.

Myyjäsi lienee ole jonnesukupolvea, mutta en nyt välttämättä jaksaisi alkaa palautteita tekemään. Ei tuossa nyt niin damagea käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska onhan tuo nyt oikeasti aika outoa. Missä tynnyrissä oikein olet elänyt?

Vierailija
4/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sinä jätit palautteen, kun jätit ostamatta.

Vierailija
5/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti palautetta.

Tämä tekniikka kehittyy koko ajan, ja menee toisinaan niin hurjaa vauhtia eteenpäin, ettei aina oikein meinaa pysyä mukana, eikä aina koe siihen tarvettakaan.

Moni on vasta äskettäin siirtynyt näppäin -versiosta älylliseen kosketusnäyttö -versioon, ja onhan se vähän erilainen.

Se, että yhdessä paikassa, ja yhden tietyn myyjän suhtautuminen ei ehkä asiallisimmasta päästä, ei tarkoita, että muuallakin, ja muutkin, joten rohkeasti vaan, joko älypuhelinostoksille jonnekin muualle, tai jos ei mahdollista, niin jonkun toisen myyjän juttusille ..

Vierailija
6/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että jos tietäisit niin et tästä pask.apuljusta kysyisi. Sitten kertonut siirtyväsi toisen operaattorin palvelujen pariin, jossa asiakaspalvelijat eivät naureskele asiakkaille.

Vierailija
7/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt myyjältä ilkeää käytöstä. Ei kellekään saa alkaa nauramaan, vaikkei älylaitteista tietäisikään. Suurimmalla osalla ikäisistäsi on tietysti nykyaikana älypuhelin, mutta löytyy niitäkin, joilla ei ole. Itse tunnen kaksi alle 40-vuotiasta näppäinpuhelimen omistajaa (39 ja 35v) enkä ole pitänyt sitä niin kummallisena. Facebookissa viestitellään, jos enemmän halutaan kirjoitella.

Vierailija
8/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ostamassa liettä (?liesi:) ja kysyin myyjältä että mikä on pizzatoiminto? Hän mietti hetken aikaa ja kysyi että teenkö usein pizzaa:) Menin toiseen liikkeeseen.

Vierailija
9/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska onhan tuo nyt oikeasti aika outoa. Missä tynnyrissä oikein olet elänyt?

Höpsistä, kaikki eivät kulje pakkomielteisesti kännykkä kourassa vuorokaudet ympäriinsä. Minulla on nyt käytössä kolmas tai neljäs älypuhelin, enkä vieläkään ole sinut niitten kanssa. Esimerkiksi tekstarin lähettäminen tuottaa tuskaa, välillä puhelimesta menee kaiutin päälle enkä osaa ottaa sitä pois päältä puhelun aikana. Noloa, mutta totta.

Vierailija
10/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran ostamassa liettä (?liesi:) ja kysyin myyjältä että mikä on pizzatoiminto? Hän mietti hetken aikaa ja kysyi että teenkö usein pizzaa:) Menin toiseen liikkeeseen.

No, teetkö usein ?

Sincc

Vierailija
11/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin noilta pojan nulikoilta saa h... tin huonoa asiakaspalvelua. Ostat, 60v, uuden älypuhelimen, jossa on noin miljoonatoimintoa, ei minkäänlaista opastusta, minulta meni monta kuukautta ennenkuin tajusin miten lähetetään tavallinen tekstiviesti, ei sitä 85v äidin näppäinpuhelimessa ole mitään chatia tai miksi viesti yleensäkin on messengers kun muuten laite ihan suomea osaa.

Tai ihan ihan pölyimurin osto, prkl, näen kyllä sen olevan imuri, mitä eroa sillä on tähän toiseen ja osaan kyllä googlata, kerropa nulikka se tai käy enemmän koulua ja mene töihin, joita itse arvostat, äläkä vttlle äitisi ikäisille naisille, joilla on varaa ostaa ja häpyä käyttää juuri sellaista laitetta jota tarvitsee.

Vierailija
12/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi asiallisesti kertoa asiakkaalle, onhan se myyjäkin joskus eka kertaa ostanut sen  älypuhelimen ja opetellut alusta saakka puhelimen (perus)toiminnot. Kyllä tähän ylimielisyyteen törmää ja silloin kannattaa vaihtaa liikettä/operaattoria. Ja palautetta perään!

Vierailija
13/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallakin saa ylimielistä kommenttia, jos aloittelija kysyy älypuhelimesta jotain. Miksi?

Vierailija
14/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jättäisin palautetta. Aina voi valittaa kun on vähänkin aihetta ja on tyytymätön. Liikkeet usein pyytävät palautetta itsekin lähettämällä kyselyjä perään.

Vierailija
15/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallakin saa ylimielistä kommenttia, jos aloittelija kysyy älypuhelimesta jotain. Miksi?

Jonnet päivystää täälläkin

Vierailija
16/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v ja aina ostanut kaikki laitteet käyttövalmiina ja tiedot valmiiksi siirrettynä, oli kysymys älypuhelimesta, läppäristä jne. Ja esim. Gigantti tätä mainostaa vielä erilispalveluna.

En halua tuhlata aikaani noin ikäviin ja tylsiin hommiin.

Sinuna antaisin palautetta huonosta palvelusta. Ja monet yritykset haluavat palautetta, oli se sitten huonoa tai hyvää.

Vierailija
17/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen tynnyrissä sinä taas elät?

On paljon niitä, myös lapsia ja nuoria, etteivät voi jo esim. terveyden puolesta käyttää puhelimia, koska herkkä kosketusnäyttö ja juuri sen takia on runsas valikoima näppäinpuhelimia.

Vierailija
18/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän mietti hetken aikaa ja kysyi että teenkö usein pizzaa:) Menin toiseen liikkeeseen."

Samanlaisia liesiä ne myy muuallakin, ei se vaihtamalla kummene. Ei minua haittaa ollenkaan jos ei tiedä kaikkia nykyajan turhia toimintoja ja höpötyksiä ja joilla ei oikeastaan edes ole merkitystä. Laitat pizzakiven sinne uuniin tms. jos tarvii.

Vierailija
19/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen tynnyrissä sinä taas elät?

On paljon niitä, myös lapsia ja nuoria, etteivät voi jo esim. terveyden puolesta käyttää puhelimia, koska herkkä kosketusnäyttö ja juuri sen takia on runsas valikoima näppäinpuhelimia.

Olen 50v terve ja työssäkäyvä ja minulla ei ole älypuhelinta enkä sitä halua.

Vierailija
20/83 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, teetkö usein ?

Sincc

Opetus myyjälle ja sinulle: Vastaa ensin esitettyyn kysymykseen, ja aseta vasta sen jälkeen kyseenalaiseksi asiakkaan tarve saada pizzatoiminnon omaava uuni, tai mitä haluaakaan.  Varsinkin kun asiakkaan kuuluisi kuulemma olla aina oikeassa, ainakin omien tarpeidensa arvioijana.

Kiitos.

sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi