Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ostamassa ensimmäistä älypuhelintani (olen 33-vuotias) ja myyjä nauroi päin naamaa, kun kysyin miten sillä soitetaan

Vierailija
20.12.2020 |

Minulla on aina ollut näppäinpuhelin. Myyjä oli töykeän oloinen ja naurahti sillä tavalla pilkallisesti, eikä edes neuvonut. Sanoi "Etkö sä muka ihan oikeasti tiedä" Jäipä sitten se puhelin ostamatta. Jättäisitkö palautetta tuollaisesta?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en keksi ainuttakaan syytä osaa älyluuria niin kauan kuin näppäinpuhelimia on tarjolla. Miksi maksaa toiminnoista joita tarvitse?

Vierailija
82/83 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..ihminen kyllä pyrkii itse selvittämään ensin asioita. Tätä ilmiötä kutsutaan aikuisuudeksi. Jos ei itse sitä osaa selvittää esim. Googlen, laitteen manuaalin kautta, niin sitten kysytään apua. Minun mielestäni kysymys oli sellainen, johon ap:n olisi kyllä itse pitänyt ensin miettiä ja kokeilla. Nyt se on vain tyhmä kysymys ja tyhmiä kysymyksiä esittävät tyhmät ihmiset.

Olipa harvinaisen typerä ja ylimielinen kommentti.

Pöh. Realismia se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..ihminen kyllä pyrkii itse selvittämään ensin asioita. Tätä ilmiötä kutsutaan aikuisuudeksi. Jos ei itse sitä osaa selvittää esim. Googlen, laitteen manuaalin kautta, niin sitten kysytään apua. Minun mielestäni kysymys oli sellainen, johon ap:n olisi kyllä itse pitänyt ensin miettiä ja kokeilla. Nyt se on vain tyhmä kysymys ja tyhmiä kysymyksiä esittävät tyhmät ihmiset.

Olipa harvinaisen typerä ja ylimielinen kommentti.

Ei vaan ihan järkevä kommentti. Uusavuttomuus on valitettavasti kovasti lisääntynyt.

RTFM!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän