Muita miehiä jotka ei halua naista arkeensa?
Oon koko ikäni ajatellut että nainen se on oltava. Muutaman kerran oon seurustellut pitempään, ne on aina päättyneet. Viimeisimmästä suhteesta yksi alakouluikäinen lapsi.
Nyt on ikää vähän yli 40v ja oon alkanut miettiä haluanko naista enää ollenkaan elämääni. Raskain pikkulapsivaihe on takana, ja alkaisi olla aikaa jo omillekin jutuille. Välillä harvoin kaipaan naisen seuraa ja läheisyyttä mutta en niin paljon, että olisin enää valmis siihen, että joku nainen pyörisi jatkuvasti kotona. Oon aikanaan pyrkinyt miellyttämään naisia liikaakin ja nyt se vaaka on jotenkin napsahtanut toiseen asentoon, ei tee mieli miellyttää enää ketään. Kaipaan omaa aikaa.
Onkohan tää joku ikään ja hedelmällisyyden hiipumiseen liittyvä vaihe vai onko muilla samaa? En siis kaipaa naista enää lapsentekoon, en elättämään enkä oikein arkeakaan jakamaan. Keskityn mielellään itseeni ja lapseeni. Tilanne voi tietysti olla eri kun lapsi lähtee kotoa.
Kommentit (13)
Haluaisitko jonkun miehen sitten mieluummin arkeesi?
Ehdottomasti haluaisin, tai onkin jo.
Mulla ihan samat fiilikset naisena. En jaksa nyt nelikymppisenä enää miestä asuinkumppaniksi.
Parisuhteet on ensisijaisesti lisääntymistä varten.
Miksi kopioit sen alkuperäisen suoraan? Tämä voisi olla ihan hyvä ketju, jos kirjoittaisit omat ajatuksesi etkä tekisi alusta saakka parodiaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ihan turhia.
Aivan. Niin on miehetkin,
Puhutaan siis ihmisistä.
Just vastasin siihe toiseen ketjuun, josta tää on kopio, vaikka oonki mies. :D Olis näköjää pitäny odottaa. No, iha sama. :P
Täällä. En tiedä yhtään syytä miksi haluaisin. Pidän yksinkertaisesta elämästä ja omien kokemusten pohjalta, tuo on paljon vaikeampaa naisten vaatimusten keskellä. Jos ei vaadi minulta mitään, sitten voisin harkita.
Virkistävää kun nelikymppinen mies kerrankin tunnustaa hedelmällisyytensä hiipuvan.
Samat sanat kuin ap. Omana itsenään kun ei naiselle kelpaa ja sitä jatkuvaa miellyttämistä ja naisten ennalta-arvaamattomuutta ei jaksa, niin parempi olla yksin.
Parisuhteesta pitäisi muka saada enemmän kuin siihen antaa. Ei pidä paikkaansa, jokainen nainen minun elämässäni on ollut niin tajuton energiasyöppö, että voimat loppuu.
t:M45
Naiset ovat ihan turhia.