Äitini ei auta hätätilanteissa.
Tuntuu paskalta. Hänelle on olemassa vain omat tarpeet ja hänelle on sivuseikka, kun minä tai perheeni olemme vaikeuksissa.
Kommentit (25)
Kun lapseni olivat pieniä äitini tuli kotiimme usein hoitamaan lapsiamme. laittamaan ruokaa ja siivoamaan yms ettei minun miehelläni olisi ollut niin raskasta kun joutui elämään minun kanssani. Mieheni itse ei koskaan valittanut, vaikka tekikin ainakin puolet kotiaskareista (silloin kun äitini ei ollut tekemässä). En silloin osannut olla mitenkään kiitollinen, mutta nyt lukiessani näitä juttuja olen todella kiitollinen. Mullan alle on vähän vaikea kiitoksiaan lähettää ja kaipa se mieheni tehtävä olisikin kun hänen puolestaanhan äitini raatoi.
äitini ei ikinä auttanut, olen katkera, ihan poikki univelasta, ei muutakaan verkostoa, nyt lapsi jo 7. Viimeset 3 vuotta o mennyt ku MINÄ olen hoitanut äitiä, syynä Alzheimer, olen katkera..aina tarvii apua ja jatkuvasti, mikä taakka
Ei minunkaan äiti tai muutkaan läheiset ole ikinä tarjonnut apua. Mulla ainoa oma aika on kun olen töissä(asiakaspalveluala).
Mun äiti on samanlainen. Niin oli senkin vanhemmat. Olen mä tuosta itsekkyydestä sille ärähtänytkin joskus mutta se on mitä on.
Tervetuloa klubiin..tiedän mistä puhut..tää on aika yleistä..et ole ainoa! Terv.kolmen äiti