Paino EI ole vain numero
En seurustelisi lihavan naisen kanssa, koska en tunne vetoa lihaviin naisiin, ja minusta toimivassa suhteessa täytyy voida pitää toista haluttavana. Ihannenaiseni ominaisuuksiin kuuluu monen tärkeämmän ominaisuuden lisäksi hoikkuus ja sirous. Itse en ole hoikka (jos en varsinaisesti lihavakaan), mutta onneksi suurimmalle osalle naisia miehen paino tai vatsakkuus ei ole kovin tärkeä asia.
Kommentit (86)
Haluan myös lisätä, että en myöskään ottaisi liian laihaa miestä. Mieluummin kuitenkin liian laiha, kun liian lihava. Helpompaa mun on saada ruokaan laitettua läskiä, kun saada hampurilaista läskin suusta pois.
Haluan myös lisätä, että en myöskään ottaisi liian laihaa miestä. Mieluummin kuitenkin liian laiha, kun liian lihava. Helpompaa mun on saada ruokaan laitettua läskiä, kun saada hampurilaista läskin suusta pois.
- 80
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:18"]
Laihduttuani olen sekä omasta että mieheni mielestä paremman näköinen. Silti se ei ollut olennaista parinmuodostuksessa. Eikä se estä sitä, että olen nyt laihtunut ja paremman näköinen laihduttuani.
MOT
Miksi ap:ta kivitetään, kun ap kokee, että laiha vetoaa enemmän kuin lihava?
Miksi pidät itseäsi paremman näköisenä nyt kuin ennen?
[/quote]
En tiedä, en ole kivittänyt ketään. Ymmärrän hyvin häntä ja kuten jokainen lukutaitoinen huomasi, totesin, että ei minullekaan olisi pullea mies kelvannut. Hoikan ihmisen vartalo on kauniimpi sekä minun että mieheni (ja yleisen mielipiteen) mukaan. Laihasta emme pidä kumpikaan. Olen tismalleen sama nainen kuin 15 kg painavampana, ainoastaan kauniimpi vartaloltani. Mieheni valitsi minut muiden ominaisuuksien kuin hoikan vartalon perusteella. Se että minulla on nyt hoikka vartalo tekee minusta kauniimman kuin 15 kg sitten. Silti hän valitsi minut muista syistä (iloinen luonne, kauneus, maailmankatsomus, sex appeal). Nämä suluissa olevat ominaisuudet ovat minulla edelleen. Sekä se hoikka vartalo. Häntä ei lievä pyöreyteni haitannut vähääkään, laihduin, kun aloin liikkua enemmän ihan vain yhteisen elämäntavan mukana. Jos sinulla on asiasta jotain kysyttävää, muotoile selkeä kysymys. Vastaan kyllä.
Maha miehellä on todellinen turn off sängyssä! Mies kuvittelee olevansa seksipeto mutta pienikin vatsakkuus kyllä näkyy, ja tuntuu varsinkin lähetyssaarnaajassa! Muuten voi olla kiinteä ja hyväkroppanen, mutta se maha! Yök
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:24"]
Maha miehellä on todellinen turn off sängyssä! Mies kuvittelee olevansa seksipeto mutta pienikin vatsakkuus kyllä näkyy, ja tuntuu varsinkin lähetyssaarnaajassa! Muuten voi olla kiinteä ja hyväkroppanen, mutta se maha! Yök
[/quote]
Maha naisella on vastaavasti joillekin/monelle miehelle yök juttu. Ei tässä mitään ihmeellistä tai mullistavaa ole kumpaankaan suuntaan, hassua että täällä jaksetaan kiihkoutua aiheesta.
Olen laiha 165/48 ja en voisi koskaan seurustella läskin kanssa. Onneksi olen nyt pitkään seurustellut 195/80 miehen kanssa, joka pitää huolen painostaan.